Stránka 5 z 11

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2013 20:57
od aquila
takze 2015-2016 .. uvidime, ci sa naozaj zacne stavat .. ale vtedy to bude uz hodne kriticke ..

viewtopic.php?f=35&t=18404

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2013 18:20
od janso
viewtopic.php?f=35&t=18470

platia terminy 2015-2016??

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2013 21:09
od mjk
Podľa mojich skromných skúseností sa možu začať stavať BA, Ketelec - Dunajská Lužná a Dunajská Lužná - Holice v roku 2017. Prvý úsek BA, Prievoz - Ba, Ketelec pravdepodobne neskôr. Druhý úsek BA, Ketelec - Dunajská Lužná nemá však opodstatnenie bez prvého, takže aj ten neskôr.
Termíny 2015-2016 ako začiatok výstavby neplatia, to by bol na Slovensku takmer zázrak, možno ako začiatok tendra na výstavbu.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 28. Okt 2013 08:17
od mb1000
janso napísal:platia terminy 2015-2016??


mjk napísal:Termíny 2015-2016 ako začiatok výstavby neplatia


Zatial sa vsetci tvaria ze 2015/2016 sa bude stavat D4 a R7 cez PPP.

Na jednej strane treba povedat, ze R7 za posledne 2 roky poskocila v priprave rapidne a projektovu dokumentaciu k usekom pri BA robia v komplet baliku az po DSP, MPV, co je na Slovensku nevidane a teda da sa povedat ze na priprave R7 sa maka. Priprava D4 tiez nestoji a spolu s R7 mozu byt pripravene 2015 bez problemov ak bude zaujem vsetkych zucastnenych. Uvidime ci pri R7 Bajkalska - Ketelec spravia rekord v priprave ;-)

Na druhej strane treba povedat, ze slovenske realie dokazu zamotat nejednu na prvy pohlad priamociaru vec. Ked k tomu pridame nekonecne babractvo okolo PPP1 a PPP3 tak mozeme mat obavy, ci sa to vobec niekedy zacne stavat, alebo ci to nebudu splacat este nase pravnucata :-(

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2014 22:13
od mjk
Dnes boli v Šamoríne manévre. Vraj sa ľudia pýtali, či vykradli banku, všade sirény, ale nie, to len prišla "delegácia".
http://www.telecom.gov.sk/index/index.p ... rm2=153501

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2014 22:25
od mjk
V článku z Pravdy (viewtopic.php?f=35&t=18869) aspoň Počiatek uznal možnosť stavať R7 samostatne (bez D4). Nechce sa mi veriť, že s prípravou D4 dobehnú R7 (vrátane 1. úseku Prievoz - Ketelec). Keď som v čítal všetky tie kompenzačné opatrenia pri výstavbe D4, mimochodom podľa mojho skromného názoru veľmi dobré, kvôli zabratiu plôch v CHKO Dunajské Luhy, tak som to nevidel ako rýchlo hotovú vec.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2014 22:28
od mjk
Mimochodom, mohla by byť možno spoločná téma D4 (juh a východ) + R7 (po Holice).

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2014 22:41
od DrX
Mimochodom, robi sa akakolvek priprava na R7 DS-NZ?

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2014 22:43
od mjk
Momentálne nie.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2014 22:57
od mjk
Možno sa vypracováva záverečné stanovisko EIA.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2014 23:00
od ecce
DrX napísal:Mimochodom, robi sa akakolvek priprava na R7 DS-NZ?


Nechce sa mi teraz hladat, ale ak si dobre pamatam, po NZ sa robi studia realizovatelnosti. Za NZ zatial nie. Definitivne trasovanie DS-NZ este nie je.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2014 23:12
od mjk
Definitívne nie je. Zatiaľ je len správa o hodnotení EIA, kde vyhral variant B.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Jan 2014 23:14
od mjk
Štúdia realizovateľnosti sa robí pre Bratislava Prievoz - Nové Zámky.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 02:29
od black1
Nechce sa mi teraz hladat, ale ak si dobre pamatam, po NZ sa robi studia realizovatelnosti. Za NZ zatial nie. Definitivne trasovanie DS-NZ este nie je.


http://www.uvo.gov.sk/evestnik/-/vestni ... 7C8F59A222

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 08:00
od Andrej
Ak sa budu tieto studie vypracovavat nezavisle, tak odporucia v tomto koridore nerealizovat R, ale prelozky cesty I. triedy. R ma vyznam max. po DS, na trase DS-NZ by postacovala tiez cesta I. triedy.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 08:18
od ecce
A nebude na rovine cenovy rozdiel medzi R v polprofile a cestou prvej triedy dost maly?
Mam pocit, ze ak bude R do DS, tak aj zaujem ludi z NZ o tuto trasu sa dost zvysi. Samozrejme, to by tam aspon nejaka normalna cesta medzi DS-NZ musela byt. Celkovo mi pride cudne, ze sa to nespojilo uz davno.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 08:21
od ecce
Este doplnim, ze nie je co prekladať, lebo cesta I. triedy medzi DS-NZ nie je. (Co si vzhladom na blizkost a teren neviem vysvetlit inak ako skladbou obyvatelstva.)

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 08:49
od black1
R7 NZ - DS by bol urcite velky bonus pre nas (sam som z okr. NZ) ale z druhej strany nemame daleko R1ku, cize radsej nech rozostavaju juznu R3 a dokoncia R2.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 09:27
od Andrej
ecce napísal:A nebude na rovine cenovy rozdiel medzi R v polprofile a cestou prvej triedy dost maly?
Mam pocit, ze ak bude R do DS, tak aj zaujem ludi z NZ o tuto trasu sa dost zvysi. Samozrejme, to by tam aspon nejaka normalna cesta medzi DS-NZ musela byt. Celkovo mi pride cudne, ze sa to nespojilo uz davno.

Zalezi od toho, ako sa naprojektuje, ale cesta I. triedy v principe nemusi mat nutne vsetky krizovatky mimourovnove, moze vyuzit terajsie cesty I. triedy, nepotrebuje paralelnu cestu. Max. rychlost je 90 km/h vs. 100 km/h oproti polprofilu R.

Spojnica DS-NZ velmi chyba, bolo by preto chybou cakat desatrocia na R.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 14:31
od DrX
Mne sa zda, ze na Slovensku je standardom, cakat desatrocia na D/RC (Visnove :-) ). Takze v tom ziaden problem nevidim. Urcite je lepsie ak sa naplanuje poriadna Rka a to sa postupne aj urobi, nez ze sa zacne robit nejaka jednotka, ktora ked sa nahodou o 10 rokov dokonci, tak uz nebude postacovat.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 17:12
od Jonathan
Ked som sa pozrel na mapu, tak je pre mna zahada, ze sa to este nespravilo.

Medzi NZ a Kolarovom je II/563 s dobrymi parametrami a aj s mostom cez Vah. Tato cesta by sa dala bez problemov preklasifikovat na jednicku http://goo.gl/maps/u7eMx, http://goo.gl/maps/4cBP2

Ostava teda usek Kolarovo - Velky Meder, http://goo.gl/maps/UNNJe. Cesta, ktora je tam teraz je dobra pre osobaky http://goo.gl/maps/qzEQ5

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 17:19
od black1
ake su intenzity v okr. NZ a ake napr na nedokoncenej R2, R3 popripade R4. Zbytocne riesit tento usek, kazdy kto sa chce dostat do BA sa napoji na R1 a vezie sa pohodlne az do BA...

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 17:48
od DrX
Az na to, ze v porovnani s (neexistujucou) R7 je to o takych 15km (30%) naviac, cize riadne naokolo blizsie. Neviem ake su intenzity, a urcite by sa mala dokoncit skor R2, ale R7 musi byt zas super lacna, takze navratnost by bola urcite vysoka.

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 17:56
od Kanky
Andrej napísal:Spojnica DS-NZ velmi chyba, bolo by preto chybou cakat desatrocia na R.

na Slovensku sa za cestou I.tr. caka kratsie ako za Rkou???

Re: R7 vseobecne

OdoslaťOdoslané: 22. Jan 2014 18:02
od Andrej
DrX napísal:Mne sa zda, ze na Slovensku je standardom, cakat desatrocia na D/RC (Visnove :-) ). Takze v tom ziaden problem nevidim. Urcite je lepsie ak sa naplanuje poriadna Rka a to sa postupne aj urobi, nez ze sa zacne robit nejaka jednotka, ktora ked sa nahodou o 10 rokov dokonci, tak uz nebude postacovat.

Urcite je lepsie, ak sa naplanuje taka cesta, ktorej kapacita nebude prekrocena. Silno vsak pochybujem, ze by sa v tomto regione prekrocila kapacita 15 tis. voz., co je priblizne kapacita cesty I. tr. v parametroch C11,5/80.

Kanky, pri politickych Rkach (R7, R8, R9) ano. Vid. na Ponitri, kde sa naplanovala R8 a sposobilo to len oddialenie vsetkych projektov prelozky I/64 o dalsich min. 10 rokov. Alebo I/63 pri PB - rozsirenie sa pripravilo a postavilo za rok, R7 sa pripravuje 10 rokov. A uprimne bud rad, ze sa nezacalo realne nic planovat v trase R9, inak by stala priprava akychkolvek preloziek I/18.