Pravidelne jazdím I/63 od BA po KN. Tá cesta je po Dunajskú Lužnú plná takmer vždy. Ulica Svornosti a I/63 v úseku Rovinka a Dunajská Lužná kapacitne nestačí roky (odhadujem tak 10). Po DS je plný takmer vždy jeden jazdný pruh, v druhom idú autá v takých rozostupoch, že sa obieha veľmi tažko. Za DS je to lepšie, okrem Veľkého Medera (ak by som mohol, tak tam urobím obchvat okamžite). Ak sa chcete dostať z DS do NZ, tak je najlepšie sa s tým nepárať a ísť až to KN a odtial do NZ, takže to spojenie veľmi chýba a jediná prekážka je Váh. Nepovažujem teda R7 za politickú, ale za veľmi potrebnú, aj keď DS - NZ by možno stačila aj obyčajná jednotka. Ak je politická, tak len v tom zmysle, že nestojí nič medzi DS a NZ.
Ešte k Svornosti. Jej rozšírenie na neštastný trojpruh zlepšilo len to, že je tam nový povrch. Predtým bol doslova lámač náprav, také nerovnosti sa nedali vidieť ani na autobusových zastávkach v BA. Časovo to zlepšil ráno do BA, poobede o to zhoršil z BA, kedže je tam dvojitá plná čiara a prvýkrát od križovatky s Popradskou možete obiehať až v Rovinke (v obci
), pre väčšinu je to časovo fifty-fifty, pretože je to prevažujúci dopravný tok.
Mimochodom, každá výpadovka z BA je dvojpruhová - D2 sever (2 je paralelná z D2), 502, D1 (61 je paralelná z D1), D2 juh, D4/A6, rakúska 9 je viacmenej paralelná z A6. Hádajte čo ostalo: smer DS 572 a 63, tie nincsen.
Nie je to môj názor a nerád to hovorím, ale niečo pravdy na tom bude: Nestavať dobrú cestu na juhovýchod od BA preto, že sú tam občania maďarskej národnosti? Hlúposť, veď je to výborný nástroj asimilácie. Keď bude dobrá cesta, viac a viac "Bratislavčanov" zamieri bývať tým smerom a pomer medzi národnosťami sa ešte viac zmení.