Stránka 2 z 11

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2006 23:16
od Koksolam
Adoas napísal:Koksolam,

v pripade ze nejaka dialnica/RK sa planuje a potom sa zrusi a obnovi sa az po niekolych rokoch tak sa povazuje za novu dialnicu/RK. :wink:


To mas uplnu pravdu Adoas, ja len som chcel upozornit na fakt, ze materialy su, skoda ze k nim nie je pristup, dialnice.info by malo tu cest porovnavat stav zpred roku 89 (projektovy) a sucasne navrhy , zaujimave by bolo aj vidiet, na kolko sedi projekt so starym... ale to len ta na okraj :wink:

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2006 23:21
od Adaios
Koksolam napísal:To mas uplnu pravdu Adoas, ja len som chcel upozornit na fakt, ze materialy su, skoda ze k nim nie je pristup, dialnice.info by malo tu cest porovnavat stav zpred roku 89 (projektovy) a sucasne navrhy , zaujimave by bolo aj vidiet, na kolko sedi projekt so starym... ale to len ta na okraj :wink:


Ale vzhladom na dnesnu potrebu je to zbytocne - tu nie su intenzity, naviac D1 ich "stiahne" - tu treba skor kvalitnu cestu I. triedy s cestnymi obchvatmi a dobry hranicny prejazd do UA a osobne nepredpokladam, ze bude novy plan totozny - je tu vyvoj. Historia - da sa poucit na systeme ale nie na vystavbe a to je proces ktory sa meni stale. :wink:

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2006 23:25
od Koksolam
Adoas napísal:
Koksolam napísal:To mas uplnu pravdu Adoas, ja len som chcel upozornit na fakt, ze materialy su, skoda ze k nim nie je pristup, dialnice.info by malo tu cest porovnavat stav zpred roku 89 (projektovy) a sucasne navrhy , zaujimave by bolo aj vidiet, na kolko sedi projekt so starym... ale to len ta na okraj :wink:


Ale vzhladom na dnesnu potrebu je to zbytocne - tu nie su intenzity, naviac D1 ich "stiahne" - tu treba skor kvalitnu cestu I. triedy s cestnymi obchvatmi a dobry hranicny prejazd do UA a osobne nepredpokladam, ze bude novy plan totozny - je tu vyvoj. Historia - da sa poucit na systeme ale nie na vystavbe a to je proces ktory sa meni stale. :wink:


Ja pri tej ceste I/18 medzi Presovom a Ublou mam rodny kraj... nieco to rozhodne chce, Adoas, obchvaty minimalne.uz teraz pri slabej rozvinutosti su tam slusne kolony a problemy, nariklad horsky prechod Petic. Obchvat na celej trase az po Ublu ma tusim iba Vranov nad Toplou.

Ale urcite po roku 2015 to chce RC, aspon vyhladovo po Vranov. :wink:

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2006 23:30
od Adaios
Rodny kraj - to je protekcia. :twisted:

Ale po r. 2015 dojdu ine problemy - rozsirenie D1 BA-TT, PB-ZA. Dalej vystavba zapadnej vetvy R2 a pripadne aj celej R2, vystavba D1 KE-MI-hranice s UA, dostavba D3, R3 severna vetva a juzna vetva a rozhodnutie o strednej, ... a bude sa planovat D4+R cez Male Karpaty za 2-3 mld. EUR. :wink:

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2006 23:36
od Koksolam
Adoas napísal:Rodny kraj - to je protekcia. :twisted:

Ale po r. 2015 dojdu ine problemy - rozsirenie D1 BA-TT, PB-ZA. Dalej vystavba zapadnej vetvy R2 a pripadne aj celej R2, vystavba D1 KE-MI-hranice s UA, dostavba D3, R3 severna vetva a juzna vetva a rozhodnutie o strednej, ... a bude sa planovat D4+R cez Male Karpaty za 2-3 mld. EUR. :wink:


Dakujem, podla toho, co si napisal, co nas caka, to vyzera,ze cely tento projekt Presov Ubla pojde " do teplych krajin" chve chve :lol: Ja len dufam, ze aspon nieco sa spravi. Mas pravdu, budu ine priority. Nechajme sa prekvapit.
:wink:

OdoslaťOdoslané: 05. Jan 2006 23:47
od Adaios
Koksolam napísal:Dakujem, podla toho, co si napisal, co nas caka, to vyzera,ze cely tento projekt Presov Ubla pojde " do teplych krajin" chve chve :lol: Ja len dufam, ze aspon nieco sa spravi. Mas pravdu, budu ine priority. Nechajme sa prekvapit.
:wink:


Ale tie cestne obchvaty prajem kazdemu mestu a obciam na hlavnych cestnych tahoch a krizovatkach ciest I. a II. triedy a dialnicnej siete. :wink:

OdoslaťOdoslané: 22. Dec 2006 10:53
od Dialniciar
Táto výhľadová RC sa posunula zo zámeru relizácie po r. 2025 na r. 2040.

OdoslaťOdoslané: 14. Feb 2007 15:40
od Jurislav
mel napísal:
aquila napísal:to viem, ze bude RC :) vsak je to tam aj napisane ze je to 22,5/100 ale aka ? :)


ja som to videl prvykrat v materiali na stranke kosic o sirsich dopr. vztahoch asi pred rokom ... je to tusim velmi vzdialeny vyhlad ... rata sa s R-kou z Presova na UKR okolo Vranova a Humenneho... ale asi az ked bude hotove D1,2,3 + R1,2,3,4,7 :)


Haha, to bude poriadne dlho trvať kým postavia R2 a R7 takže si ešte počkáme :evil:

OdoslaťOdoslané: 26. Feb 2007 15:41
od Dialniciar
RC PO-VT-HE-UA bude na plný profil tipujem okolo roku 2050 týmto tempom. Pretože bude najprv po dostavbe celej D1, potom sa postavia len obchvaty aj to na 1/2 profil a potom sa to bude celé 10 rokov spájať a dostavávať.

D1 KE-MI-UA - rok 2020-2025

Takže niekde okolo roku 2030 budú všetky obchvaty, okolo roku 2040 jednotlivé úseky a okolo r. 2050 to bude kompletné. A aj to len za predpokladu, že Ukrajina bude mať záujem.

Lebo to je to isté ako Rakúsko-SR, dnes sa stavia jedno diaľničné prepojenie a druheje na pláne okolo r. 2020-2025. :idea:

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 16:22
od Jurislav
Dialniciar napísal:Lebo to je to isté ako Rakúsko-SR, dnes sa stavia jedno diaľničné prepojenie a druheje na pláne okolo r. 2020-2025.


Podla mňa je to blbosť, jedno nateraz stačí. S Rakúskom máme jedno dialničné a jedno cez cestu III. triedy. To by sa zišla nejaká kvalitná RC/I.tr. najprv 1+1 a potom 2+2.

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 16:30
od Dialniciar
Jurislav napísal:
Dialniciar napísal:Lebo to je to isté ako Rakúsko-SR, dnes sa stavia jedno diaľničné prepojenie a druheje na pláne okolo r. 2020-2025.


Podla mňa je to blbosť, jedno nateraz stačí. S Rakúskom máme jedno dialničné a jedno cez cestu III. triedy. To by sa zišla nejaká kvalitná RC/I.tr. najprv 1+1 a potom 2+2.


Ešte to jedno nie je a nestačí. Dobre sa pozri čo je medzi BA a Viedňou vrátane týchto miest ... veď aj Brusel dal tento priestor medzi 4 najatraktívnejšie rozvojové zóny ... my diaľnicu do Rakúska máme hotovú už pár pekných rokov.

Inak prepojení je viac ako diaľnica a cesta III. triedy z našej strany. Dobre sa pozri na hranicu a uvidíš to.

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 16:45
od Jurislav
Dialniciar napísal:Inak prepojení je viac ako diaľnica a cesta III. triedy z našej strany. Dobre sa pozri na hranicu a uvidíš to.


KDE :?: :?: :?:

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 16:52
od mapman
Petržalka - Berg - na starej ceste I.triedy
Jarovce - Kittsee na ceste III.triedy (do 3,5t)
Jarovce - Kittsee na diaľnici (D4)
Moravský Svÿtý Ján - Hohenau na ceste III.triedy
+
kompa Záhorská Ves - Angern
+
2x železnica
+
osoby aj loďou po Dunaji ;))

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 16:55
od Jurislav
Aha hej, jasne.

A este aj Zahorska Ves-Angern an der March

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2007 16:58
od Dialniciar
Jurislav napísal:
Dialniciar napísal:Inak prepojení je viac ako diaľnica a cesta III. triedy z našej strany. Dobre sa pozri na hranicu a uvidíš to.


KDE :?: :?: :?:


Skús niekedy pohľadať: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3781 alebo aj priamo cez SSC: http://www.ssc.sk/custom/rozvojcs/07_Cestne.pdf

Niečo je diaľnica, niečo cesta I. triedy, niečo cesta II. triedy a niečo sú cesty III. triedy bez ohľadu na to, či ide o pevné mosty či kompu, kde sa pevný most tiež plánuje, no cestné prepojenia to sú už dnes. :wink:

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2007 11:39
od Jurislav
Ubli by asi viacej pomohla nejaká zjazdná cesta Ulič-Ubľa, a nie nejaká nezmyselná RC, ktorá by sa stavala aj tak len na prepojenie s UA, a Ukrajinci by sa rozhýbali tak za 50 rokov. VT má obchvat, HE má obchvat a za SV už nie je nič.

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2007 13:05
od i15
Jurislav napísal:a za SV už nie je nič.


Podla mna by tu stacila RC Vranov-Humene-Snina s privadzacom na D1. Na vychod od Sniny nie je naozaj nic, Vysne Nemecke ako "brana" na Ukrajinu postaci... aj za 50 rokov.

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2007 13:07
od i15
Samozrejme predlzenie po R4 pri Presove bude v casovom horizonte 50 rokov potrebne :)

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2007 14:38
od Jurislav
Ale veď tu úplne stačí cesta 1.triedy na 2+2 pruhy.

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2007 14:58
od i15
Jurislav napísal:Ale veď tu úplne stačí cesta 1.triedy na 2+2 pruhy.


Kazdopadne su 4 pruhy potrebne pre rozvoj tohoto regionu :) Na Ukrajinu to tahat netreba.

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2007 15:02
od Jurislav
Ak nie 4 pruhy, tak privádzače na D1, príp. v ďalekom výhľade aj na R4 (VT)

OdoslaťOdoslané: 25. Mar 2007 19:37
od Dialniciar
teoretik napísal:
Jurislav napísal:Ale veď tu úplne stačí cesta 1.triedy na 2+2 pruhy.


Kazdopadne su 4 pruhy potrebne pre rozvoj tohoto regionu :) Na Ukrajinu to tahat netreba.


V takom prípade to skončí ako pomery medzi ČR a Nemeckom alebo SR a Rakúskom alebo Nemeckom a Poľskom ...

OdoslaťOdoslané: 26. Mar 2007 07:29
od i15
Dialniciar napísal:
teoretik napísal:
Jurislav napísal:Ale veď tu úplne stačí cesta 1.triedy na 2+2 pruhy.


Kazdopadne su 4 pruhy potrebne pre rozvoj tohoto regionu :) Na Ukrajinu to tahat netreba.


V takom prípade to skončí ako pomery medzi ČR a Nemeckom alebo SR a Rakúskom alebo Nemeckom a Poľskom ...


Hranice Nemecko-CR/Polsko su neporovnatelne dlhsie, Slovensko-Rakuska je o inom, lebo su tam 2 hlavne mesta pri sebe. Na ukrajinskej strane su vyznamnejsie mesta Uzhorod a Mukacevo, ktore lezia na linii nasej D1 a potom Lvov, ktory je vsak dost na severe a do akehokolvek vyznamnejsieho slovenskeho mesta sa z neho da pohodlne dostat cez Polsko/R4, alebo cez Vysne Nemecke. A Madari budu mat dialnicny prechod nedaleko nasho. Cize dve dialnicne prechody na tak kratkej hranici by boli zbytocny luxus, podla mna :)

OdoslaťOdoslané: 30. Mar 2007 21:34
od Rio13.zm
tu cestu nejdu stavat hned zajtra, a ak by to malo byt niekedy o 50 rokov a stat na to bude mat, tak nech si to pre mna za mna postavia :)

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2007 13:08
od Jurislav
Rio13.zm napísal:tu cestu nejdu stavat hned zajtra, a ak by to malo byt niekedy o 50 rokov a stat na to bude mat, tak nech si to pre mna za mna postavia :)


Tak za 50 rokov sa už bude táto cesta pravdepodobne stavať, ale taktiež bude treba postaviť či opraviť ďalšie D, RC a cesty I. triedy. Viaceré cesty II. a III. triedy budú prerábané na cesty I. triedy a tiež sa budú stavať viaceré obchvaty. Takže táto RC nie je jediná na pláne v ďalekej budúcnosti.