Problémy s výtlkmi sú na cestách prvej triedy po celej kraji

re-print článkov týkajúcich sa problematiky diaľnic a rýchlostných komunikácií

Problémy s výtlkmi sú na cestách prvej triedy po celej kraji

Odoslaťod devil » 18. Jan 2011 10:53

V decembri použili pracovníci Slovenskej správy ciest (SSC) na opravu výtlkov vyše 400 ton zmesi.
"Najväčšie opravy výtlkov boli na úsekoch cesty

Lúčka – Kračúnovce,
Nižný Komárnik – štátna hranica s Poľskom,
štátna hranica s Poľskom/Mníšek nad Popradom – Stará Ľubovňa,
Holčíkovce – Malá Domaša,
Zvolen - Lučenec,
Krupina - Zvolen,

informovala agentúru SITA vedúca organizačno-správneho odboru SSC Iveta Fedorová. Dodala, že v podstate všetky cesty I. triedy v správe SSC sú poškodené výtlkmi vo väčšej alebo menšej miere.
Medzi najviac poškodenými úsekmi Fedorová uviedla cesty prvej triedy

Poprad prieťah,
Poprad – Hozelec,
Hanušovce- Bystré,
Sačurov - Dvorianky,
Trebišov – Veľaty,
Hrušov -Svätuše,
Dargov – Sečovce,
Plešivec- Brzotín,
Lúčka – Kračúnovce,
Nižný Komárnik – štátna hranica s Poľskom,
Holčíkovce – Malá Domaša,
Kežmarok- Spišská Belá,
Betliar- Henckovce,
križovatka Dedinky – Dobšiná.

Výtlkmi sú poznačené aj cesty na strednom Slovensku, napríklad v

prieťahu mestom Žiar nad Hronom,
v úseku Zvolen - Lučenec,
Rimavská Sobota - Bakta,
Šašovské Podhradie - Kremnica,
Krupina - Zvolen,
Brezno - Červená Skala,
Fiľakovo - Radzovce.

Na západe krajiny sú to napríklad cesty

Holice- Vieska smer na Dunajskú Stredu,
Komárno mesto,
Nové Zámky - podjazd pod železnicou alebo
Trenčín- Prievidza.

Podľa Fedorovej sa výtlky na cestách vytvárali najmä v druhej polovici decembra. "Ich odstraňovanie bolo podmienené materiálovými a personálnymi možnosťami našich dodávateľských organizácií, intenzitou dopravy, vhodnými klimatickými podmienkami, lebo opravovať sme nemohli v čase zrážok alebo keď sa na vozovke nachádzala vrstva snehu," vysvetlila. Pri oprave výtlkov musia byť splnené technologické podmienky použitia zmesi za studena. "Ak nie je možná pokládka obaľovanej drviny za studena pre záporné teploty, sú dočasne opravené zasypávaním štrkodrvinou," uviedla Fedorová.
Národná diaľničná spoločnosť (NDS) spravuje slovenské diaľnice a rýchlostné cesty. Ak sa vytvoria výtlky na diaľnici, NDS to rieši okamžite, uviedol hovorca Marcel Jánošík. Dodal, že podľa ročného obdobia sa používa zimná alebo letná zmes na opravu povrchu vozovky.

http://www.ndsas.sk/monitoring-medii/12326s?prm3=36118
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Naspäť na 2011

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.