Stránka 6 z 14

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2011 09:58
od Andrej
Zacali uz nejake prace na tejto stavbe ? Z privadzaca TN nie je vidno zatial nic.

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2011 20:39
od Majkl
Okrem zopar vyrubanych stromov a vykolikovanej trasy sa zatial nic neurobilo. Asi sa naplno zacne az na buduci rok.

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Dec 2011 21:23
od Andrej
Tak ako vsetky ostatne stavby, ktore sa zacali na jesen - obchvat Cadce, Galanty, I/59 pri DK, Fri-Svinia, DS-Turany. Hlavne, ze sa vsetky stavebne firmy stazuju na akutny nedostatok prace.

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 25. Dec 2011 01:56
od beardie
podla informacii v lokalnych novinach, zakladny kamen je momentalne umiestneny v areali firmy, ktora bude most stavat
k mostu bude preneseny na jar, ked sa zacne realna vystavba

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Feb 2012 18:25
od Ogi11
Rekonštrukcia Mierového námestia je stále na mŕtvom bode

http://trencin.sme.sk/c/6249999/rekonst ... z1loPwyj7I

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Mar 2012 17:08
od Andrej
Tento tyzden zacala realna vystavba. Snad sa zacne konecne aj na ostatnych vytendrovanych cestnych stavbach
viewtopic.php?f=35&t=16869

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2012 08:26
od LubosG
Konečne sa ten most v Trenčíne začal stavať, aj ja želám, aby sa už reálne začalo stavať tak v Prešove (Nábrežná) ako aj ďalšia etapa obchvatu Galanty. Všetky tie tendre na cesty a diaľnice začali akosi viaznuť, výstavba sa odsúva, asi z dôvodu, ktorý sa tu často spomína a to je boj o zákazky pre nedostatok práce v tejto oblasti pre viaceré stavebné firmy. Treba im dať toľko roboty, že nebudú stíhať stavať :lol: .

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 29. Mar 2012 09:38
od Andrej

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 06. Apr 2012 15:39
od Ogi11

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Apr 2012 11:57
od bonik-r

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2012 21:11
od Tomas PO
mame mapku, kde most presne vyusti?

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2012 22:28
od aquila

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Máj 2012 22:37
od Tomas PO
waw, takze to nieje len most, ale aj nova komunikacia a rozsiahle upravy jestvujucich komunikacii. peknee

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 22. Máj 2012 20:37
od horo100
neviete kolko pruhov bude mat novy most v TN?

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 22. Máj 2012 20:50
od aquila
len dva, vid ortofotomapu .. proste ako pokracuje privadzac

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 22. Máj 2012 21:08
od horo100
nový most má mať iba dva pruhy?
očakávam, že 2mesiace po jeho slávnostnom otvorení (po 30 rokoch čakania) zistia, že kapacitne nestačí.

Veď už dnes sú kolony medzi TN a Laugom (Teskom) nekonečné a to keď začne celý juh behaď po novom moste na dialnicu a všetky okolité obce od NMnV až po Ilavu začnú behať do Laugarício po novom moste, bude tam každý víkend riadna kalamita. :roll:

ešte by som pripomenul, že pri nom stojí najvačšia fabrika v strednej europe (kapacita zamestnancov 3300) a do tých 2 rokov by sa mala spustit v plnej pevádzke.

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2012 00:13
od milan_KM
No s tou najväčšou fabrikou si mierne prestrelil.. :D

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2012 09:15
od horo100
ok, tak budem citovať, nech sa nechytáme za slovíčka:

"V Trenčíne bude vyrábať LCD modely televízorov. Samotný závod má byť najväčšou stavbu priemyselnej výroby v strednej Európe."
zdroj: http://vas.cas.sk/clanok/4170/kuriozny- ... brike.html

"Továreň na LC displeje, do ktorej Taiwanci investovali vyše 191 miliónov eur, patrí medzi najväčšie zahraničné investície na Slovensku posledných rokov. Po takmer dvoch rokoch hľadania vo viacerých európskych krajinách sa manažéri AU Optronics napokon dohodli s vyjednávačmi slovenskej investičnej agentúry SARIO"

"AU Optronics, ktorá je s tržbami vyše 16 miliárd dolárov štvrtým najväčším svetovým výrobcom LC obrazoviek, postavil na Slovensku závod s výrobnou kapacitou 2,4 milióna modulov ročne, ktorá pravdepodobne ešte porastie."

Nech už to bude tak, či onak. Ten most kapacitne nebude stačiť mesiac po jeho otvorení....o tom som úplne presvedčený.

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2012 09:20
od lubor
ja som tiez Trencan, ale taky co uz vytiahol paty za hranice okresu, takze taketo citacie z "Casu" by som radsej nevytahoval ;)
je to "najvacsia stavba priemyselnej vyroby" mozno tak v trencianskom okrese, ale tazko by si to porovnaval s BA, TT, ZA, nehovoriac o zahranici...
Takze dohodnime sa na tom, ze slovenski novinari si napisu co sa im hodi.

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2012 09:47
od horo100
Pozri Lubor, AU Optronics som uviedol ako jeden z viacerých dôvodov prečo nový most nebude v dopr. špičke kapacitne stačiť. Dokonca som to uviedol až dodatočne cez "upraviť".
Že si novinári píšu čo sa im hodí, tak na to sa určite zhodneme :-)

Nemení to ale nič na tom, o čom som písal pôvodne. Ten most by bol určite lepší so 4 pruhmi.
Aj keby náhodou postačoval, tak ako dlho? Tipujem že velmi rýchlo sa otvorí téme TN - most č.3 :-(

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2012 10:07
od lubor
Most bude mat "problem" ked ho otvoria a pre havarijny stav budu musiet vtedy zatvorit existujuci most v meste. Ale ak bude potom neskor 1 funkcny most v meste s prerobenou dopravou, tak ako je to projektovane, plus tento "novy" most (ja ho volam Juzny), tak myslim ze kapacitne nie je o com, stacit to musi na dlho dopredu. Nie som expert na dopravu, ale myslim ze mimoriadne dolezite je riesenie zjazdov, resp. napojenie na hlavne trasy. To sa mi zda celkom OK na strane Belej (2 kruhace prepojene 4-prudovkou v smere na Elektricnu), skor nerozumiem rieseniu na druhej strane na urovni Zlatovskej.
Tranzit z Juhu na dialnicu v smere do BA asi aj tak bude najma cez existujuci most v Bierovciach (ten by bolo treba tiez opravit, vyhladovo tam budu 4 prudy R2).
Takze tieto 3 mosty su podla mna uplne OK na dlhy cas, 4 prudy na privadzaci by toho vela nezmenili, najma ak to zatial nebude pokracovat dalej k Brezine ako obchvat.

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2012 11:16
od horo100
R2 tam bude hotova v r. 2020 (snáď).
prepojenie na Zlatovsku je robené podjazdom a vybuduje sa nová ulica. Tam kde sa teraz vychádza na dialnicný privádzač cesta nebude. Presunie sa výjazd bližšie k Váhu.

Nestotoznujem sa iba s názorom, ze ludia v smere do BA pôjdu cez Bierovce. Po novom moste to bude určite kratšie, stačí kuknut na mapku s vtacej perspektivy.
Možno po roku 2020 ak by boh dal a urobia usek R2 - D1 - Mnichova Lehota, tak potom by to stalo za uvahu, no do tej doby (6 rokov) budú na južnom moste riadne kolóny.

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2012 12:51
od lubor
podla mojich vypoctov je cesta cez Bierovsky most na dialnicu v smere do BA cca o 2km kratsia.
Od pumpy pri Kauflande je to na dialnicu pri zjazde Chocholna 9,9km, do toho isteho bodu cez novy most to bude 11,7km. Na druhej strane, casovo to moze byt +/- rovnake, kedze to bude cez most na dialnicu rychlejsie.

co sa tyka privadzaca, chapem ze bude prelozena ul. Starka s podjazdom, ale ako to vyriesia s napojenim na Bratislavsku ulicu?? Dufam, ze v smere od Zablatia sa nebude treba krutit dookola cez Brniansku. Alebo tam nechaju moznost odbocenia vlavo na privadzac tak ako je teraz?

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Máj 2012 15:00
od horo100
Podla mojich prepočtov je to cez nový most o 500m ďalej. Teda opravujem pôvodné tvrdenie.
Ked dokončia R2 budú chodit autá cez Bierovce.

Do roku 2020 som ale presvedčený že pôjdu novým (južným) mostom, lebo tej starej betónke kde ti pri každom spoji ide odpadnút náprava sa bude chciet každý vyhnúť a to musíš uznať aj ty.

Pokial ide o napojenie na Bratislavskú, myslím že sa nebude nič meniť. Muselo by sa, iba ak by boli 4 pruhy.

Re: Mesto Trenčín - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 05. Jún 2012 07:21
od Ogi11