Moderátor: Moderátori
devil napísal:najhorsi je usek cez BA senecka-mierova-pristavny most, intenzita dopravy sa pohybuje od 50.000 po 100.000 aut a je tam 80 km/h. nefiguruje v ziadnom baliku PPP. vzera to tak ze aj najvyzdvihovanejsie kriterium ako je intenzita vyhovuje len kym ide o ZA-RK.
Thomas napísal:Pořád mi není jasné na co je dobré 2+2 ZA - MT. pokud se postaví dálnice. Většina dopravy je tranzit, ktrerý přejde na dálnici. A to i v případě, že se Višňové začne stavět jako poslední z D1 BA - KE
Thomas napísal:Pořád mi není jasné na co je dobré 2+2 ZA - MT. pokud se postaví dálnice. Většina dopravy je tranzit, ktrerý přejde na dálnici. A to i v případě, že se Višňové začne stavět jako poslední z D1 BA - KE
i15 napísal:Thomas napísal:Pořád mi není jasné na co je dobré 2+2 ZA - MT. pokud se postaví dálnice. Většina dopravy je tranzit, ktrerý přejde na dálnici. A to i v případě, že se Višňové začne stavět jako poslední z D1 BA - KE
ja tym usekom jazdim asi tak casto ako ty, ale podla mna na starej ceste po postaveni dialnice zostane dost lokalnej dopravy ZA-MT
i15 napísal:Thomas napísal:Pořád mi není jasné na co je dobré 2+2 ZA - MT. pokud se postaví dálnice. Většina dopravy je tranzit, ktrerý přejde na dálnici. A to i v případě, že se Višňové začne stavět jako poslední z D1 BA - KE
ja tym usekom jazdim asi tak casto ako ty, ale podla mna na starej ceste po postaveni dialnice zostane dost lokalnej dopravy ZA-MT
johhan napísal:i15 napísal:Thomas napísal:Pořád mi není jasné na co je dobré 2+2 ZA - MT. pokud se postaví dálnice. Většina dopravy je tranzit, ktrerý přejde na dálnici. A to i v případě, že se Višňové začne stavět jako poslední z D1 BA - KE
ja tym usekom jazdim asi tak casto ako ty, ale podla mna na starej ceste po postaveni dialnice zostane dost lokalnej dopravy ZA-MT
Zostane ale myslím si že 2+2 by bol fakt luxus pre lokálnu dopravu - okrem toho lepším riešením a myslím že aj lacnejším by bol cestný tunel cez šiju ostrohy Domašínskeho meandra
Dať si kritérium bratislavské intenzity je smiešne.
Jedna vec sú mestské intenzity a druhá vec medzi mestami.
Jarda napísal:Podle mého názoru měly být postaveny Ovčiarisko a Višňové na 1/2 profil a do zprovoznění druhých tubusů nezprovozňovat MÚK L. Lúčka. Tím by se oddělil tranzit od místní dopravy a problémy by nebyly. Ale "pozdě bycha honit".
rasto123 napísal:Jarda napísal:Podle mého názoru měly být postaveny Ovčiarisko a Višňové na 1/2 profil a do zprovoznění druhých tubusů nezprovozňovat MÚK L. Lúčka. Tím by se oddělil tranzit od místní dopravy a problémy by nebyly. Ale "pozdě bycha honit".
1/2 profil by asi bola hovadina z hľadiska ceny. Počul som pekné vysvetlenie zo stavby tunela- najprv sa vŕta, mínuje a strieľa, potom sa suť odváža. Ak sa stavia 1 diera, najprv robia vŕtačky, strelci, nakladači oddychujú, potom si to vymenia. Ak sa robia 2 diery, pekne sa striedajú a čas výstavby je porovnateľný. Zachvíľu by sa aj tak robila 2. diera. Druhý dôvod- bezpečnosť.
Jarda napísal:Podle mého názoru měly být postaveny Ovčiarisko a Višňové na 1/2 profil a do zprovoznění druhých tubusů nezprovozňovat MÚK L. Lúčka. Tím by se oddělil tranzit od místní dopravy a problémy by nebyly. Ale "pozdě bycha honit".
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 27 hostí.