Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod Dialniciar » 04. Okt 2006 19:14

Bager3 napísal:Byvam v Petržalke a pred tym som byval v Modre a pochvalujem si v Petržalke je naozaj všetko od zelene cez možnosť sportovania zabavi, proste plnohodnotna mestka štvrť.

Uznávam veľkym problemom BA je parkovanie!!!. A čo sa tyka kriminality hmm tu by som podotkol že nie každa časť petržalky je na tom s kriminalitou až tak zle. Jedine čo tu mi vadi že neviem ani kto byva v byte naproti čo v malom meste nehrozilo.

Parkovanie sa myslim da riešiť dobudovanim parkovacich miest a trošku rozhybat zadkami paštikárov a vysvetliť im že nemusi parkovat dva kroky od svojho vchodu potom by bolo parkovacích miest aj dosť pretože je veľa parkovacich miest voľnych ale tie su vzdialene aj 100 metrov od vchoou do panelakov a to niektor ludia pokladaju za moc moc vzdialene.

A čo sa týka dopravy zaujimalo by ma ako ma byt a respektive ako mala byt riešena doprava cez Stary most za komačov pretože na Petržalskej strane je od TPD je ceta 4 pruhova kde konči uprostred mosta a pokračuje obyčajna. Ako to bolo planované a prečo sa to zmenilo a nedostavalo ?


Čo je to TPD :?:

A ešte tu mám jednu IS od užívateľa Tiesto:

Kriminalita je len následný jav po chudobe, respektíve problémoch napríklad drogovej problematiky. Petržalka je svojim spôsobom "ostrov", v žiadnom prípade však odrezanou časťou od mesta BA, pretože spojenie sa neustále zlepšuje a dôkazom toho je prechod takmer 200 tis. áut denne tam a späť. Problémy však sú v niektorých lokalitách Petržalky, čo je normálne a sú to predovšetkým problémy s drogami. To sa následne odrazí napríklad na mestskom majetku (problémy so sprejermi, nepoužiteľnosť detských ihrísk pre použité striekačky atď.), avšak už zďaleka neplatí, že Petržalka je centrom drog ako to bolo v minulosti. Centrum heroínu sa presunulo do Piešťan. Samozrejme, že problémy zostávajú aj v Petržalke, ale situácia sa už oveľa zlepšila, čo je ale zase dopad posilnenia rôznych občianskych združení, mestskej polície a kamerového systému. Ľudia majú vžitú Petržalku ako drogový raj, no už to nie je pravda. Petržalka sa po tejto stránke zlepšila a ostatné regióny SR zase zhoršili. Ako dôkaz je napríklad trnavské sídlisko juh, kde sa situácia v oblasti kriminality a drog zhoršila takmer o 100% oproti stavu pred 10 rokami.

Petržalka bola stavaná na min. 100 000 ľudí s tým, že ďalších 20 000 ľudí je tu rezerva vo forme zamestnancov zdravotníctva, školstva, kultúry atď. K dispozícii je dostatok zelene a sú návrhy na investície do kvalitných veľkých chránených detských ihrísk. Pojem betónová džungľa zostane, to je nesporné a aj bývanie je tu lacnejšie než v ostatných častiach mesta, ale aj to je normálne.

Problémom je dopravné prepojenie s inými časťami mesta. A toto sa stále stupňuje, pretože problémy hlási Prístavný most, most Apollo bude po r. 2012 preťažený tiež, čo spôsobia nové veľké projekty na nábreží. Problémom je cestná doprava: autá do 3,5t a MHD, kde sú kapacity už dávno vyčerpané.

Kriminalita, osamelosť hlavne starých ľudí, náročnejšia výchova mládeže atď. je tu problémom, ale presne takým istým ako aj na ktoromkoľvek inom sídlisku kdekoľvek v SR a nielen v nej. To už je potom problém rodinnej politiky, sociálneho zázemia atď.

Najväčšie problémy pri bývaní budú spočívať v obnovách panelových domov: schodiská, výťahy, balkóny ako konštrukčné chyby, ďalej podľa roku výstavby sú to aj rôzne rozvody a vzhľadom na ďalšie súčasti je nevyhnuté riešiť zateplenie a strechy. Dnes v SR rezonuje suma 400 mld. Sk pre celé Slovensko, tak doplním, že pre Petržalku sa predpokladá suma 20 mld. Sk. Preinvestované boli cca. 2 mld. Sk, samozrejme z fondov opráv, len minimum hradil štát. Ako je známe Bratislava nebude mať nárok na podporu z EÚ a v Petržalke sú vypuklejšie sociálne problémy (jednoducho niektorým ľuďom nevysvetlíte nič), takže štát by mal pomôcť v tejto oblasti viac ako iným častiam SR.

Ak teda zhrniem problémy celkovo, tak z hľadiska tohto fóra to je:

1. Zlepšenie prepojenia MČ Petržalka s ostatným mestom BA. Chýba min. ešte jeden cestný most. Okrem toho treba postaviť buď metro alebo rýchloelektričku, aby sa zväčšili prepravné kapacity MHD. O modernizácii autobusov atď. je zbytočné písať.

2. Renovácia a predĺženie životnosti panelových domov, štát by mal prispievať väčším % než iným regiónom.

Z hľadiska života v Petržalke je potrebné ďalej zlepšovať:

1. Doplnenie chránených detských ihrísk (oplotené areály) pre menšie deti v podobe pieskoviska a preliezok a pre mládež v podobe priestoru na hranie futbalu, basketbalu či tenisu a ideálne stavať aj takéto multifunkčné chránené detské ihriská. Pre vašu predstavu, jedno také kompletné stojí cca. 50 mil. Sk.

2. Ďalej posilniť boj proti šíreniu drog.

Petržalka nemá problémy so zeleňou, nákupnými strediskami či oddychovými zónami narozdiel od iných oblastí SR.

Týmto ďakujem užívateľovi Tiesto za doplnenie informácií k tejto MČ v BA. Dy :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Bager3 » 05. Okt 2006 05:50

DY
TPD je taky obchodny dom so spotrebnym tovarom a je na prvej krizovatke po prejazde dialnice od stareho mosta. Podla toho bol asi plan stary most zburat a postavit novy 4 pruhovy? je tento zamer uz nerealny ?

Kdesi som cital ze po dobudovani Elektricky sa ma v celej Petrzalke vybudovat trolejbusova MHD.
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Odoslaťod ELZ » 05. Okt 2006 08:50

Bager3 napísal:Byvam v Petržalke a pred tym som byval v Modre a pochvalujem si v Petržalke je naozaj všetko od zelene cez možnosť sportovania zabavi, proste plnohodnotna mestka štvrť.

Uznávam veľkym problemom BA je parkovanie!!!. A čo sa tyka kriminality hmm tu by som podotkol že nie každa časť petržalky je na tom s kriminalitou až tak zle. Jedine čo tu mi vadi že neviem ani kto byva v byte naproti čo v malom meste nehrozilo.

Parkovanie sa myslim da riešiť dobudovanim parkovacich miest a trošku rozhybat zadkami paštikárov a vysvetliť im že nemusi parkovat dva kroky od svojho vchodu potom by bolo parkovacích miest aj dosť pretože je veľa parkovacich miest voľnych ale tie su vzdialene aj 100 metrov od vchoou do panelakov a to niektor ludia pokladaju za moc moc vzdialene.

A čo sa týka dopravy zaujimalo by ma ako ma byt a respektive ako mala byt riešena doprava cez Stary most za komačov pretože na Petržalskej strane je od TPD je ceta 4 pruhova kde konči uprostred mosta a pokračuje obyčajna. Ako to bolo planované a prečo sa to zmenilo a nedostavalo ?


Ono ta stvorprudovka sa tak divne konci aj opacnym smerom ... (prijazd od Stareho mosta a dalej rovno). Nebola naplanovana nejaka poriadna krizovatka dvoch stvorprudovych ciest niekde medzi Vlasteneckym nam. a nam Hraniciarov? Nejak mi to v tejto oblasti pripada provizorne a nedokoncene.
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod ELZ » 05. Okt 2006 08:54

A este cosi ... podobna situacia je medzi Technopolom a Smolenickou (pokracovanie na dialnicu D2) - tiez zrazu stvorprudovka je zvedena do takej divnej dvojprudovky.
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod Bager3 » 05. Okt 2006 11:14

ELZ
tie pripady co vravis ty bude riesit Elektricka a snou vyvolane stavby niekde som aj na nete nasiel jednotlive varianty a tam su pokreslene aj mosty a uprava danych komunikacii.

ak bude zaujem najdem niekde link
Bager3
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 322
Obrázky: 2
Založený: 16. Nov 2005 12:12

Odoslaťod ELZ » 05. Okt 2006 17:57

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5182

Toto vyzera celkom zaujimavo ... dufam, ze budu rozsirovat aj spojku medzi Dubravskou a Lamacskou cestou pri Vojenskej nemocnici (krizovatka s Cestou na Cerveny most).
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod Dialniciar » 05. Okt 2006 17:58

ELZ napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5182

Toto vyzera celkom zaujimavo ... dufam, ze budu rozsirovat aj spojku medzi Dubravskou a Lamacskou cestou pri Vojenskej nemocnici (krizovatka s Cestou na Cerveny most).


Červený most :shock: :roll: To je snáď nejaký minulý názov, či čo. :twisted:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod ELZ » 05. Okt 2006 18:43

Dy napísal:
ELZ napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5182

Toto vyzera celkom zaujimavo ... dufam, ze budu rozsirovat aj spojku medzi Dubravskou a Lamacskou cestou pri Vojenskej nemocnici (krizovatka s Cestou na Cerveny most).


Červený most :shock: :roll: To je snáď nejaký minulý názov, či čo. :twisted:


Nie ... nazov nesie podla svojej farby ... a taky nazov mal uz za Svejka :-)
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod Dialniciar » 05. Okt 2006 18:44

ELZ napísal:
Dy napísal:
ELZ napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5182

Toto vyzera celkom zaujimavo ... dufam, ze budu rozsirovat aj spojku medzi Dubravskou a Lamacskou cestou pri Vojenskej nemocnici (krizovatka s Cestou na Cerveny most).


Červený most :shock: :roll: To je snáď nejaký minulý názov, či čo. :twisted:


Nie ... nazov nesie podla svojej farby ... a taky nazov mal uz za Svejka :-)


Hm, to som nevedel, je vidno, že som z problematiky BA dobre vyšiel, respektíve mimodiaľničné témy idú mimo mňa a už aj niektoré diaľničné. :oops:

Ďakujem za vysvetlenie, musím si to zistiť detailnejšie. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod ELZ » 05. Okt 2006 18:51

Ďakujem za vysvetlenie, musím si to zistiť detailnejšie. :lol:


Napr. tu http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&id=751
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod Dialniciar » 05. Okt 2006 19:04

ELZ napísal:
Ďakujem za vysvetlenie, musím si to zistiť detailnejšie. :lol:


Napr. tu http://www.vlaky.net/servis/galeria.asp?lang=1&id=751


:shock: ... malo ma hneď napadnúť, že ide o železnice. :D

Ďakujem za link. 8)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 05. Okt 2006 19:49

Roky spiace dopravné stavby sa mestu odkliať nepodarilo. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=5169

Dokončený Most Apollo, pešia zóna siahajúca až na Obchodnú ulicu, duobusy jazdiace na Dlhé diely, rozšírená vozovka na nábreží to sú najväčšie úlomky pečate, ktorú Bratislave vtlačilo súčasné vedenie hlavného mesta. Naopak, stále v nedohľadne je výstavba električkovej rýchlodráhy, len snom zostáva prepojenie Tomášikovej a Račianskej ulice, most postavený na Vlárskej ulici naďalej vedie do stratená a nespája Kramáre s Kolibou.

Primátorovi Andrejovi Ďurkovskému a jeho radným sa nepodarí splniť iba osem z takmer 70 úloh, ktoré si stanovili ako prioritné pre končiace sa volebné obdobie. Až v siedmich prípadoch však ide o dopravné stavby, ktoré sú mimoriadne dôležité pre život metropoly.

Viac v článku. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 05. Okt 2006 19:55

Bager3 napísal:ELZ
tie pripady co vravis ty bude riesit Elektricka a snou vyvolane stavby niekde som aj na nete nasiel jednotlive varianty a tam su pokreslene aj mosty a uprava danych komunikacii.

ak bude zaujem najdem niekde link


Rýchloelektrička sa možno ani stavať nebude. Mesto to nezačne pred voľbami a aj potom kto to zaplatí ? Jedine štát a plne pochybujem. :twisted:

Naviac, rýchloelektrička v trase v ktorej je navrhnutá je nesprávna, lebo kopíruje viac-menej metro.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod ELZ » 05. Okt 2006 20:52

Dy napísal:
Bager3 napísal:ELZ
tie pripady co vravis ty bude riesit Elektricka a snou vyvolane stavby niekde som aj na nete nasiel jednotlive varianty a tam su pokreslene aj mosty a uprava danych komunikacii.

ak bude zaujem najdem niekde link


Rýchloelektrička sa možno ani stavať nebude. Mesto to nezačne pred voľbami a aj potom kto to zaplatí ? Jedine štát a plne pochybujem. :twisted:

Naviac, rýchloelektrička v trase v ktorej je navrhnutá je nesprávna, lebo kopíruje viac-menej metro.


Verim tomu, ze sa mesto racionalne rozhodne a spoji sa v tejto otazke so zeleznicami. Tym padom nemusi rekonstruovat Stary most a zvysne prostriedky by mohli postacit na stavbu trate k zeleznici popod Dunaj a na nakup jazdnych suprav.

Bager: O ten link by som mal zaujem.
ELZ
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 968
Obrázky: 0
Založený: 13. Máj 2005 07:05

Odoslaťod Andrej » 05. Okt 2006 21:40

Vie mi niekto povedat, ci su niekedy v plane prestavby najviac zatazenych krizovatiek v BA (na mimourovnove krizovatky)? Napr. Patronka, Racianske myto, Safarikovo, krizovatka pri Hl. stanici... :?:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 05. Okt 2006 21:58

Andrej napísal:Vie mi niekto povedat, ci su niekedy v plane prestavby najviac zatazenych krizovatiek v BA (na mimourovnove krizovatky)? Napr. Patronka, Racianske myto, Safarikovo, krizovatka pri Hl. stanici... :?:


Ani jedno nie je v pláne. Respektíve, čo si ty predstavuješ pod prestavbou :?:

Šafárikovo je v pláne na zmeny pri výstavbe rýchloelektričky, ale presnú podobu neviem.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 05. Okt 2006 22:03

Dy napísal:
Andrej napísal:Vie mi niekto povedat, ci su niekedy v plane prestavby najviac zatazenych krizovatiek v BA (na mimourovnove krizovatky)? Napr. Patronka, Racianske myto, Safarikovo, krizovatka pri Hl. stanici... :?:


Ani jedno nie je v pláne. Respektíve, čo si ty predstavuješ pod prestavbou :?:


Pod predstavbou si predstavujem premenu na MUK, s niektorymi krizovaniami urovnovymi, + nadchody a podchody pre chodcov. Napr. ako Hodzovo namestie.
Lebo prave taketo krizovatky sposobuju velke zapchy, vid Patronka :cry:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 05. Okt 2006 22:09

Andrej napísal:
Dy napísal:
Andrej napísal:Vie mi niekto povedat, ci su niekedy v plane prestavby najviac zatazenych krizovatiek v BA (na mimourovnove krizovatky)? Napr. Patronka, Racianske myto, Safarikovo, krizovatka pri Hl. stanici... :?:


Ani jedno nie je v pláne. Respektíve, čo si ty predstavuješ pod prestavbou :?:


Pod predstavbou si predstavujem premenu na MUK, s niektorymi krizovaniami urovnovymi, + nadchody a podchody pre chodcov. Napr. ako Hodzovo namestie.
Lebo prave taketo krizovatky sposobuju velke zapchy, vid Patronka :cry:


Hm,

Patrónka bude rada, keď sa celá opraví.

Máš pravdu, chcelo by to MÚK, ale žiaľ, ... :roll:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod zvonec » 09. Okt 2006 05:51

Andrej napísal:
Dy napísal:
Andrej napísal:Vie mi niekto povedat, ci su niekedy v plane prestavby najviac zatazenych krizovatiek v BA (na mimourovnove krizovatky)? Napr. Patronka, Racianske myto, Safarikovo, krizovatka pri Hl. stanici... :?:


Ani jedno nie je v pláne. Respektíve, čo si ty predstavuješ pod prestavbou :?:


Pod predstavbou si predstavujem premenu na MUK, s niektorymi krizovaniami urovnovymi, + nadchody a podchody pre chodcov. Napr. ako Hodzovo namestie.
Lebo prave taketo krizovatky sposobuju velke zapchy, vid Patronka :cry:


Prestavbu Patronky na MUK vidim realne az po dostavani severnej tangenty. Inac by to nemalo vyznam, pretoze by sa zapchala prazska + SAV. Ale snad sa na tuto prestavbu bude mysliet.... Idealne by bolo spravit system krizovatiek, ako maju vo Viedni na Gürtli pri SüdBanhof. :roll: Ale to je asi len zatial taka utopia...
Obrázok používateľa
zvonec
diskutujúci
 
Príspevky: 95
Založený: 11. Júl 2005 15:03
Bydlisko: EU

Odoslaťod Pacho » 09. Okt 2006 09:07

zvonec napísal:
Andrej napísal:
Dy napísal:
Andrej napísal:Vie mi niekto povedat, ci su niekedy v plane prestavby najviac zatazenych krizovatiek v BA (na mimourovnove krizovatky)? Napr. Patronka, Racianske myto, Safarikovo, krizovatka pri Hl. stanici... :?:


Ani jedno nie je v pláne. Respektíve, čo si ty predstavuješ pod prestavbou :?:


Pod predstavbou si predstavujem premenu na MUK, s niektorymi krizovaniami urovnovymi, + nadchody a podchody pre chodcov. Napr. ako Hodzovo namestie.
Lebo prave taketo krizovatky sposobuju velke zapchy, vid Patronka :cry:


Prestavbu Patronky na MUK vidim realne az po dostavani severnej tangenty. Inac by to nemalo vyznam, pretoze by sa zapchala prazska + SAV. Ale snad sa na tuto prestavbu bude mysliet.... Idealne by bolo spravit system krizovatiek, ako maju vo Viedni na Gürtli pri SüdBanhof. :roll: Ale to je asi len zatial taka utopia...



Ja by som podla osobnych skusenosti videl obrovsku pomoc, keby v BA zacali vodici jazdit normalne, ako sa ma , urcite by sa minimalne 50% problemov vyriesilo. Nastaste nechodim casto do BA, ale ked tam nahodou musim, tak to je zazitok aspon na 2 t. Resp zazit BA vodica na "vidieku", to je zazitok taktiez. Aby som bol konkretny. Uplnou samozrejmostou je pre BA vodicov voist do krizovatky, aj napriek tomu, ze za nou nemoze plynule pokracovat, a tym padom blokuje ostatnych co by mohli preist ,a problem je na svete. Dodrziavanie 60-tky je asi len zbozne zelanie policajtov, kde rychlost vozidla ma nasledny vplyv na "zelenu vlnu", a nasledneho upchavania vozidiel, ktore idu 60-tkou. Dokonca som niekolko krat zazil , ze vodici cuvali na dialnicnych privadzacoch ( z mosta lafrankony, ked sa neda preist cez krizovatku...) co si myslim je uz vrchol drzosti a arogancie a ignorovania akejkolvek slusnosti. Dalsi problem bude za chvilu, ked prvy krat nasnezi (1cm:-), uz bude v bratislave zasa kalamita, lebo vodici ignoruju akekolvek fyzikalne a prirodne zakony. Je logicke, ze ked nasnezi musim ist opatrnejsie, predlzuje sa brzdna draha......(zine gumy ni je vseliek na sneh) no v BA to asi neplati. Pocitajte pri prvom snehu zasa kolko zarobia servisy :-). Cize trocha ohladplnosti menej arogancie, a trocha rozmyslat z normalnym sedliackym rozumom, a doprava by bola v BA vyriesena na 50%, a nemuseli by sme zbytocne investovat do vseliakych MUK-ov ... :roll:
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 129
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Odoslaťod zvonec » 09. Okt 2006 09:56

Pacho napísal:Cize trocha ohladplnosti menej arogancie, a trocha rozmyslat z normalnym sedliackym rozumom, a doprava by bola v BA vyriesena na 50%, a nemuseli by sme zbytocne investovat do vseliakych MUK-ov ... :roll:


:oops: Pacho neni vhodne, ked podla dvoch debilov, sudis vsetkych Bratislavcanov... Trocha zabiehame do OT, ale idioti su vsade, a to je jednoducho smola. Len v Bratislave je to trocha viacej ludi, nuz aj tych idiotov tu mame viac. :twisted: :roll:

Nuz ale spat k teme, je velka chyba, ze patronka sa nestavala automaticky ako MUK, ked sa to dalo urobit napriklad na Mierovom namesti (Hodzovo nam). Je to ale stale o tom istom.
z hovna bic neupletieme, resp. no money, no ...
Obrázok používateľa
zvonec
diskutujúci
 
Príspevky: 95
Založený: 11. Júl 2005 15:03
Bydlisko: EU

Odoslaťod Eminem » 09. Okt 2006 11:22

Stylom, akym sa jazdi v BA sa naozaj nejazdi nikde v SR a vacsinou je auto so zn. BA lahko rozpoznatelne na cestach mimo hlavneho mesta. To je fakt, ktory sa potvrdzuje aj u mna.

V BA su soferi zvyknuti na velke krizovatky riadenie takmer vyhradne semafarom (aj odbocenie vlavo je vacsinou len vlavo a nemusi sa davat prednost v jazde).

Problemy, ktore popisal Pacho maju vsak svoje dovody: hlavne a najvacsie mesto Bratislavy. Je treba si uvedomit ze velmi vela ludi, ktori maju SPZ BA... este aj neznamena, ze clovek pochadza z BA, to za prve. Za druhe su tu dopravne problemy - spominana zelena vlna sa da totiz zachytit aj pri rychlosti 80 km/h a naopak pri 60 km/h je dost mozna cervena vlna lebo velmi zalezi od toho kolko metrov od semaforov sa auto nachadza, ak je clovek 40. v poradi a prejde medzi poslednymi autami na zelenu, tak na dalsej krizovatke prejde na zltu a potom opat stoji.

Velkym problemom BA je parkovanie. Nedostatok parkovacich miest, nakolko tu smeruje aj vela ludi z ineho uzemia SR - uradne zalezitosti alebo prijimacky na SS, VS, dochadzanie za pracou atd. Ale na druhu stranu tento fakt je zase napomocny Bratislavakom kdekolvek v SR - nemaju problem zaparkovat svojich tatosov pomaly do kazdej volnej skulinky, kym "miestni" casto tento problem maju.

Nemyslim si ze keby sa zmenili dopravne navyky aut so zn. BA, tak 50% problemov sa vyriesi. Nie je to pravda, je to iluzia mimo bratislavskych soferov. A ja osobne sa stretavam skor s toleranciou mna ako mimo bratislavskeho sofera, idem si svojich 40-60 km/h, lebo vacsinou hladam urad, teda konkretnu ulicu a cislo domu a nasledne miesto na parkovanie a je mi srdecne jedno ci niekto na mna bude trubit alebo nie. Mimochodom, bezdovodne trubenie v mestach a obciach je zakazane a hrozi za to pokuta.

Co ja osobne vidim ako najhorsie v doprave v BA su chodci. Idu kedy chcu, je im jedno ci mozu alebo nemozu, totalna ignorancia premavky.
Eminem
diskutujúci
 
Príspevky: 96
Založený: 24. Aug 2006 17:16

Odoslaťod zvonec » 09. Okt 2006 12:14

Eminem, s tvojim nazorom sa mozem len stotoznit. Clovek sa snazi spravat ohladuplne, ci je to bratislavcan, ci je to cezpolny... Aspon v mojom pripade to tak plati... :roll: 8)

Nic to vsak nemeni na tom, ze je blbost, ak sa otvoria Sitiny, ze vsetky problemy patronky sa poriesia. Mozno na isty cas, ale akonahle sa postavi serverna tangenta, tak tie problemy zacnu zas. Snad sa podari dopravu po volbach nejako koncepcnejsie riesit... :evil:
Obrázok používateľa
zvonec
diskutujúci
 
Príspevky: 95
Založený: 11. Júl 2005 15:03
Bydlisko: EU

Odoslaťod Pacho » 09. Okt 2006 15:46

Pravdu povediac, svoju reakciu som trocha nadniesol, a velmi ma potesili na nu reakcie, vidim, ze toto je seriozne forum, kde sa da diskutovat o vsetkom. Samozrejme mna by tiez velmi tesilo, ked raz zacas sa objavim v Ba, aby som mohol pohodlne cestovat, a uz teraz sa tesim, ked si vyskusam jazdu Sitinou, to urcite si nenecham ujist.
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 129
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Odoslaťod Dialniciar » 10. Okt 2006 21:27

ELZ napísal:Verim tomu, ze sa mesto racionalne rozhodne a spoji sa v tejto otazke so zeleznicami. Tym padom nemusi rekonstruovat Stary most a zvysne prostriedky by mohli postacit na stavbu trate k zeleznici popod Dunaj a na nakup jazdnych suprav.


Je otázne, či rýchloelektrička vôbec je nutná :?: :roll:

Samotná Petržalka potrebuje ešte jeden cestný most a treba si uvedomiť, že po tomto môžu premávať ďalšie linky MHD. :idea:

Ja by som skôr išiel týmto smerom a modernizoval by som existujúce vozy jednotlivých liniek MHD, posilnil by som spoje a začal by som skôr budovať pomaly metro presne ako píšeš ty v súčinnosti so železnicami pri projekte Filiálka.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: devil a 13 hostí.