Stránka 8 z 19

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 01. Mar 2010 09:12
od Dialniciar
kuko6969 napísal:Deje sa nieco s obchvatom Sale? Alebo sa caka pokial tam vyrastu kopce ako pri ZA? A nie, to sa nemoze hovorit ticho o tom, neziju tam ti spravny ***. Len slovaci co platia cesty pre tych spravnych ***. Vsak?

Trzby Samsungu GA za 2008 102 mld Skk.
S takymi trzbami sa moze maloktora firma na SVK porovnavat. Co sa tyka ciest v okoli GA a SA nic, su v takom stave v akom ich zanechali komunisti a za 20 rokov znicili. Vytlky vyjazdene kolaje jednoducho strach po nich jazdit!
Po nich sa musi odvazat jemna elektronika - pekne - keby ste zratali kolko sa dopravou elektroniky zo zavodu po takychto tankodromoch znici tak sa sa Vam bielka pretocia.
Tolko co doteraz Samsung ako firma a ludia na daniach odviedli, by uz mali mat cesty zo zlata!
A co, nie su, su niekde inde, niekde vo vrrskoch temnych tmavych, kde janosik ich dal chudobnym.
(trosku poezie na koniec no nie?)


1. Samsung Galanta - stavia sa obchvat Galanty v hodnote 70 mil. €. Je rozdelený na 3 etapy, I. je hotová.
2. Intenzity v Šali sú ani nie 10.000 áut za 24h, obchvat tu ešte nie je potrebný.
3. Na rovinách sa dnes stavia cestných stavieb v pôsobnosti SSC ako na horách.
4. Argument o rozbitej elektronike ma krásne rozosmial. :lol:
5. Výtlky sú po celej republike. :twisted:
6. Aspoň sme sa dozvedeli, odkiaľ kuko je. :lol:

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 01. Mar 2010 22:36
od qantas
2. Intenzity v Šali sú ani nie 10.000 áut za 24h, obchvat tu ešte nie je potrebný.,,,,, Pocuj ty asi srandujes pri tej Sali !! je to uplna katastrofa prial by som ti tam byvat zmenil by si nazor a zial uz teraz ten obchvat chyba ,no a co bude v roku 2014 ked ma byt dostavany ,?? ak vobec bude ...

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 03. Mar 2010 09:39
od Dialniciar
No predstav si, že s obchvatom Šale sa začalo uvažovať v r. 2008, kedy intenzity nedosahovali ani 8 tis. áut za 24 a skutočne tu obchvat nie je potrebný. Hlavne, keď náklady na jeho výstavbu sú 50-60 mil. € a sú na západnom Slovensku aj iné mestá a obce, ešte viac zaťažené dopravou. :wink:

Cestný obchvat má význam stavať, ak sú intenzity na štátnej ceste min. 14 tis. áut za 24h a nie ak v špičke prejazd Šaľou trvá 10 min.

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2010 23:11
od kuko6969
Na Stefko co ty povim sak ani v tem holiiici su nenin nejake inntenzitky, a aj ho tam maju ....
Tak sa mi len tu ty nevyjadruj ke Sali, nejsi vseved :!:

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2010 12:49
od Dialniciar
kuko6969: žiadny argument nebol zodpovedaný, iba invektívy. čo dodať ?

A nevšimol som si, že by Holíč mal cestný obchvat. :) Majú len I. etapu a tou bol KO na I/51 a I/2 za 1 mil. €. :)

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2010 16:00
od Dialniciar
Ja budem vecnejší; odb. článok na tému výstavby obchvatu Šale: výstavba 2013-2015 takže 2020 :)
viewtopic.php?f=35&t=13232

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 08. Mar 2010 17:57
od qantas
to ked som cital tak som skoro odpadol co bude v roku ?? 2015 v sali ,,,, a veselo budem cakat na celostatne scitanie aut uz tento rok , som zvedavy na frekvencie

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 09. Mar 2010 09:16
od Dialniciar
Len technická pripomienka: sčítanie 2010 bude mať výsledky v prvej polovici 2011, širšie výsledky v druhej polovici 2011
A pripomienka k príprave: ešte nie je ani EIA ukončená ...

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2010 07:19
od Arkus
Dialniciar napísal:No predstav si, že s obchvatom Šale sa začalo uvažovať v r. 2008, kedy intenzity nedosahovali ani 8 tis. áut za 24 a skutočne tu obchvat nie je potrebný. Hlavne, keď náklady na jeho výstavbu sú 50-60 mil. € a sú na západnom Slovensku aj iné mestá a obce, ešte viac zaťažené dopravou. :wink:

Cestný obchvat má význam stavať, ak sú intenzity na štátnej ceste min. 14 tis. áut za 24h a nie ak v špičke prejazd Šaľou trvá 10 min.


Absolutne nemozem s tebou suhlasit. Som zo Sale a kazdy den prechadzam mestom v case spicky. Ak spominas prejazd Salou, tak 10 min. ti v ziadnom pripade nestaci. Min. ta zdrzia semafory. V klude mozem povedat, ze ten cas je odhadom 20 min. Niekedy aj 30 min. Podla prieskumov z roku 2000 dosahovala intenzita 13500 aut/ 24h.
http://ekonomika.sme.sk/c/4128115/obchvat-sale-sa-zacne-stavat-najskor-v-roku-2012.html

Odvtedy sa situacia ovela viac zhorsila. Amaterske merania nejakeho obcianskeho zdruzenia hovoria o sucasnej intenzite 22000 aut/ 24h.
Pockajme vsak na vysledky tohto rocneho merania a ver ,ze budes tým cislom prekvapeny.

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2010 09:14
od devil
podla prieskumu z 2005 bola intenzita na moste cez vah 19.700 aut tak si nevymyslajte.

http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... y/sala.pdf

takze ked nejaka skalica so 7.000 intenzitami moze mat obchvat tak ho moze mat kludne aj sala.

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2010 09:22
od qantas
Devil dnes je dvojnasobna mozno prehnane to pisem ale len aby to nebola pravda po prieskume , prid zratame :D :D

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2010 11:25
od devil
to je jedno...SA ma velky handicap...nelezi v ZA ani v TN kraji....smola...

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2010 17:24
od Slavomir
Este keby tak bola niekde na vychode, staci na vychod od Zvolena. Obchvat by mala davno.

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 29. Apr 2010 21:45
od Dialniciar
SA je hlavne prívesok GA, okres ktorý kludne nemusel ani vzniknúť. :)
A NR VÚC si vzal tiež úver, mohol poriešiť nejaké investície v meste. :)
A inak, v NR kraji sa stavia 47 km R1. Fakty devil, fakty ...

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2010 12:43
od Arkus
Po vojne bola Sala a Sered samostatne okresy. Potom to mudry komunista zmenil a vznikol okres GA a Sala a Sered boli do neho vclenene. Inak Sala ma cca 25000 obyvatelov a Galanta 15000. Tolko k privesku.
A co sa tyka narastu intenzity v Sali , to je sposobene mytnym systemom, kedze cesty od Ga cez Salu do Nitry a Novych Zamkov nie su spoplatnene. Tym padom sa cez mesto valí kazdý tragac nad 3,5t.

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2010 07:31
od devil
mytny system je urcite jeden z faktorov, ale vysoka intenzita bola uz v 2005. a tej R1- to ma byt akoze argument v tejto teme ?

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 03. Máj 2010 09:31
od Arkus
O obchvate Sale sa hovori naozaj uz dost davno, ale situacia v meste este nebola nikdy taka zla ako teraz. Potesilo by ma ,ak by sa dali uz veci do pohybu.
Co sa tyka investicii v NR kraji v suvislosti s vystavbou R1 pri Nitre, treba si uvedomit ,ze sa jedna o sukromne zdroje so spoluucastou statu.
Obchvat Sale je nie je PPPP projekt, bez podpory eurofondov to nikdy zrealizovane nebude.
Suhlasim ,ze R1 je dolezita, a preto sa nasli na to peniaze. Ale ja zijem v Sali a mna zaujima obchvat nasho mesta a nie R1. Tolko k faktom.

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 08. Máj 2010 14:02
od Dialniciar
Eurofondy nie sú bezodné, ...

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 09. Máj 2010 22:03
od qantas
Arkus napísal:O obchvate Sale sa hovori naozaj uz dost davno, ale situacia v meste este nebola nikdy taka zla ako teraz. Potesilo by ma ,ak by sa dali uz veci do pohybu.
Co sa tyka investicii v NR kraji v suvislosti s vystavbou R1 pri Nitre, treba si uvedomit ,ze sa jedna o sukromne zdroje so spoluucastou statu.
Obchvat Sale je nie je PPPP projekt, bez podpory eurofondov to nikdy zrealizovane nebude.
Suhlasim ,ze R1 je dolezita, a preto sa nasli na to peniaze. Ale ja zijem v Sali a mna zaujima obchvat nasho mesta a nie R1. Tolko k faktom.
obchvat Sale hlavne pokaslala tato mestka Salska banda to hovori za vsetko

Re: Obchvat mesta Galanta

OdoslaťOdoslané: 17. Máj 2010 17:24
od Dialniciar
Hľadajú dodávateľa na druhú etapu obchvatu Galanty :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13473

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2010 19:40
od Dialniciar
Šaľania uvažujú, že sa obrátia na súd pre ľudské práva :arrow:

viewtopic.php?f=35&t=13521

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 25. Máj 2010 21:04
od Dialniciar
V minulom roku SSC vyčlenila na DÚR na obchvat Šale sumu vyššiu ako 244.800 €. Zo všetkých DÚR v rámci IVSC BA je to viac ako 1/3.

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2010 06:15
od Arkus
To znamená, že ta vystavba prejde z teoretickej roviny do realizacnej?

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 28. Máj 2010 21:58
od Dialniciar
Tak to ešte nie, ešte chýbajú ďalšie dokumentácie: napr. DSP (dok. stavebného povolenia) a až po dokumentáciách sa môže vyhlásiť tender a aj tento proces trvá: 2-3 mesiace na prihlásenie, 1-2 mesiace na pripomienky a odvolanie a potom až nejaký začiatok výstavby; obchvat je pokiaľ viem plánovaný na začiatok výstavby na rok 2012 a len doplním, že ani ESĽP na tom nič nezmení, max. môže vydať nejaké stanovisko, že sú tu porušované práva Šaľanov, ...

Re: Oblasť Galanty, Šale a Dunajskej Stredy

OdoslaťOdoslané: 04. Jún 2010 16:30
od Dialniciar
Cesta č. III/06329 je uzavretá medzi obcou Trhová Hradská a križovatkou II/561 - prietok vody cez cestu v dĺžke cca 60 m. :!:

Cesta č. II/506 je znížená rýchlosť na 70 km/h medzi obcami Sap a Medveďov - priesak hrádze Dunaja. :!: