Pridal som 2 články
viewtopic.php?f=35&t=22295Už aj jeden z 2 - 3och najlepších slovenských mienkotvorných komentátorov zaradil HALO okolo obchvatu PO do svojho prehľadu týždňa dokonca ako Udalosť SR. Čo si o tom myslieť, ťažko povedať, ale SCHUTZ nezvykne písať blbosti. Prešovčanov asi tento jeho príspevok nenadchne ale ON sa zvykne vyjadrovať nadčasovo a nezaujate, tzn. predpokladám, že takto by skritizoval mož 80percent tendrov na Slovensku, v čom s ním zaiste treba súhlasiť ale jeho nadčasovosť patrí do iného sveta (rozumej sveta ideálneho), kt. na Slovensku nie je. Jeho odkaz sa dá interpretovať asi aj takto:
Na Slovensku sa v tendroch väčšinou kradne a klame, poďme už konečne začať veci riešiť ináč a začneme trebárs hneď pri najbližšom tendri tzn. R4-SO PO.
2 článok rieši 2. prepadnutie cesty za necelý týždeň a komplikáciu v PO doprave v meste. ďalší signál, že na nové riešenia, ktoré sa nestihnú ukončiť v horizonte max. 6 rokov už nie je veľmi čas (napr. J-V obchvat PO).
viewtopic.php?f=35&t=22294Môj názor som už povedal viackrát: mne je jedno akým spôsobom sa bude riešiť doprava v PO za 2-och podmienok, 1. časový horizont komplexného riešenia max 6 rokov resp. júl 2023 (po posunoch by to aj tak bol prinajlepšom december 2023 a nie 6 ale 6+3/4 roka) a 2. vyriešené všetky 4 smery S+J+V+Z (D1+ R4-SO, ale možno nie len on, obe podmienky spĺňa otázna je len výsledná cena).