Stránka 143 z 168

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 13:12
od matiqos
Tomas PO napísal:na ktorej strane chybaju piliere?

ak pozeram nakres spravne gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=5757 tak po 2 z kazdej strany.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 13:28
od Peťo_PO
Bol som sa previesť po nábrežnej, tak pridávam video v smere od PP na KE. Kvalita nebola najlepšia ani predtým, ale po uploade na youtube je strašná. Snáď niekto neskôr pridá video v lepšej kvalite.
Pri tom napojení cez bypass je ten uhol taký nešťastný, že tam musí človek pekne vytáčať krk. Predtým, som si to z fotiek neuvedomil.
https://youtu.be/_NvbLV_1fPk
Edit: To video v tom článku z príspevku nižšie je v oveľa lepšej kvalite, môžete zmazať tento príspevok.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 13:29
od palo152

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 16:10
od peterle
Je to pekný a potrebný prieťah. Ale steny podjazdu mohli niečím obložiť. Teraz to je ako maliarske plátno pre puberťákov.
Všimol som si blikajúcu zelenú na semafóre. Dáva sa kde ako, alebo je to nejako upravené?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 21:02
od Vlados
Tomas PO napísal:
aquila napísal:
caki napísal:este krajsie fotky zhora tu:
http://www.presov.sk/oznamy/zajtra-o-siedmej.html

Mozno mi to ludia z presova vysvetlia, ale preco sa preboha robil nakladny podjazd pod zeleznicou a kosickou , ked kosicka sa aj tak mohla prelozit lubovolne a nadjazd nabreznej nad zeleznicou aj torysou by bol lacnejsi a urcote by ho nevytapalo pri dazdoch...

A ked na to pozeram , fakt by sa tu uzivil turbokruhac...

Nicmenej je vidno ze to je stary projekt, na cyklistov sa uplne kaslalo...

odpoved na tvoju otazku je jendoznacne - stary pojekt. ved je zo 70tych rokov.
ideal by bol smer z ke viest nie na KO ale samostatnym nadjazdom prekonat nadjazd smer centrum, hoc aj jednoprofilovo a nasledne prekonat zel. trat a rieku. alebo utopia - koordinacia so zsr. resp. ak uz sa robila prelozka, ktoru financovalo ssc, tak ju urobit uz ako koridorizaciu, cize zdvihnut trat vyssie a preklenut urovnove priecestie pri haniske. a NK by isla popod trat.

ideál bolo potiahnúť novú cestu až po Jelšovú. mostom by prekonala železnicu a Košickú a napojila sa na Petroviansku.
ak už sa išlo pod úroveň terénu tak už mohli zakopať aj vetvu KE -> PP. síce by to nebolo najlacnejšie ale hlavný ťah by nemusel cez kruhový objazd.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 21:50
od Driver
Nicmenej je vidno ze to je stary projekt, na cyklistov sa uplne kaslalo...


Pritom sa akurat ma stavat cyklisticky chodnik v rezii mesta po druhej strane Torysy , stacilo par uprav v projekte a cyklisti by boli super porieseny v ramcii tejto stavby
aj ked na druhej strane podpora cyklistov v prešove je zrejme najlepsia na slovensku

Mozno mi to ludia z presova vysvetlia, ale preco sa preboha robil nakladny podjazd pod zeleznicou a kosickou , ked kosicka sa aj tak mohla prelozit lubovolne a nadjazd nabreznej nad zeleznicou aj torysou by bol lacnejsi a urcote by ho nevytapalo pri dazdoch...


niektore veci sa v Presove nedaju vysvetlit :D

napriklad to ze inde superrychla Skanska stavia tak smiešny usek pri vjazde z popradu tak dlho

p.s. neviem prečo to stale volaju miniobchvat , je to proste klasický prietah mestom so vsetkým čo k tomu patrí semafory, prechody pre chodcov , urovnove krizovatky , vyustenie v obytnej zone , to nie je ziadny obchvat ani zdaleka , asi tak

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2017 22:47
od ANDi

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 15:36
od i15
https://s17.postimg.org/xs7c8sjtb/19983 ... 2127_o.jpg

Nech mi nikto netvrdí, že kvôli novej budove (a nebodaj mestu Prešov) nie je miesto na pripájací pruh smerom na Košice :!: Vojde tam pruh dlhý ako 1,5 kamióna

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 16:02
od Tomas PO
ako skratenie mostu vplyva na projekt? co pozeram do podkladov, ak by most smerom na KE bol o 2 piliere dlhsi, dal sa tam strcit pruh z KO. tym by uz vetva od podjazdu, cize smer PP-KE mohla byt hlavna cesta, kedze by sa tam dalo urobit zbiehanie. ale s tym projekt ani s dvoma piliermi naviac na kazdej strane nepocital...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 16:33
od aquila
i15 napísal:https://s17.postimg.org/xs7c8sjtb/19983407_1707392799301280_4908007984369632127_o.jpg

Nech mi nikto netvrdí, že kvôli novej budove (a nebodaj mestu Prešov) nie je miesto na pripájací pruh smerom na Košice :!: Vojde tam pruh dlhý ako 1,5 kamióna


nad tym sa tu uz viaceri pozastavili .. tym duplom, ze zjavne tejto firme v ramci projektu vybudovali v trase starej kosickej kvantum parkovacich miest .. a v podstate dost dolezity vyradovaci pruh smer kosice ma mini-pidi pripojovaci pruh .. to je dost velky fail .. vsak tak budu vecne zapchy .. a ako uz bolo naznacene, ludia budu vlastne smerom na kosice radsej jazdit cez kruhac ako cez tento vyradovaci pruh ..

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 17:30
od Yurri
problém bol so ZSR, s ktorym sa nedohodli na zmene nivelety trate, v studii, ktoru realizoval dopravoprojekt bola okruzna krizovatka nad stvorpruhom na Kosice a stvorpruh bol zapusteny pod zem, tak isto Nabrezna bola vedena ponad zeleznicnu trat, pravdepodobne islo o usporu a optimalizaciu nakladov ako to na vychode casto byva :)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 18:24
od dragon
Pre zdrojovu/cielovu dopravu nevyhnutne prechadzajucu touto krizovatkou by vpohode mali kapacitne stacit aj jej sucasne paramatre. Na vsetko ostatne tu ma byt D1 a R4...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 20:44
od i15
nemyslím, aj keď sa všetok tranzit odkloní na D1/R4, lokálna premávka z NK smerom na KE bude zbytočne brzdená

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 20:52
od aquila
Presne, plus netreba zabudat , ze ked bude pravidelna odstavka tunela, vsetko pojde po nabreznej..
Cize ozaj fail ze nechali postavit tu budovu tambkde je a este tej firme na mieste starej kosickej urobili kvantum parkovacich miest... Pritom nech by to prdrazilo projekt o 200-300 tisic max...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 21:02
od Vlados
i15 napísal:https://s17.postimg.org/xs7c8sjtb/19983407_1707392799301280_4908007984369632127_o.jpg

Nech mi nikto netvrdí, že kvôli novej budove (a nebodaj mestu Prešov) nie je miesto na pripájací pruh smerom na Košice :!: Vojde tam pruh dlhý ako 1,5 kamióna

Nie som si istý ako to myslíš. Nebyť tej budovy bolo by na spájanie pruhov podstatne viac metrov, meraj už od miesta kde končí tmavší asfalt.
Tomas PO napísal:ako skratenie mostu vplyva na projekt? co pozeram do podkladov, ak by most smerom na KE bol o 2 piliere dlhsi, dal sa tam strcit pruh z KO. tym by uz vetva od podjazdu, cize smer PP-KE mohla byt hlavna cesta, kedze by sa tam dalo urobit zbiehanie. ale s tym projekt ani s dvoma piliermi naviac na kazdej strane nepocital...

Most/cesta mala mať výškovo zhodný tvar, takže doprava by mohla byť vedená pod mostom ešte o jeden pilier viac, neskôr by pod most vošlo maximálne ferrari. (Namiesto drahej mostej konštrukcie sú tam "lacné" násypy. Dielo sa zjednodušilo/zlacnilo ale to nemalo vplyv na zníženie ceny... typické slovenské rozkrádanie.)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 21:06
od i15
Teba platí SSC za trollovanie? Keby sa chcelo, pripájací pruh mohol byť dlhší a budova tomu nebráni

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 21:17
od Vlados
Počkaj... na účte nič nepribudlo takže nie. Prvá pochybila SSC nakoľko ona zadávala projekt a chcela šetriť na výkupe pozemkov a až následne urobili chybu v Prešove keďže nepodržali územnú rezervu.
Sa lepšie pozri na fotky alebo videá alebo netrolluj.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 21:29
od Tomas PO
ale ved budovu nechali postavit tak, lebo projekt nepocital ani predtym s inym napojenim NK. tu sa projektant nepotreboval sirkovo obmedzovat. budova sa postavila relativne nedavno, podla spracovaneho projektu NK. v celej tejto oblasti dlhodobo platila stavebna uzavera.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 21:32
od Tomas PO
Vlados napísal:Most/cesta mala mať výškovo zhodný tvar, takže doprava by mohla byť vedená pod mostom ešte o jeden pilier viac, neskôr by pod most vošlo maximálne ferrari. (Namiesto drahej mostej konštrukcie sú tam "lacné" násypy. Dielo sa zjednodušilo/zlacnilo ale to nemalo vplyv na zníženie ceny... typické slovenské rozkrádanie.)

ja tomu rozumiem, ale nerozumiem co ty myslis. ved projekt, bez ohladu na to, ci je to nasyp, alebo dlhsi most s dvoma piliermi naviac, nepocitaj s vedenim vetvy popod most. cize aj ak by mal most o 4 piliere naviac, stale by tam nebol ziadny pruh.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2017 21:47
od Vlados
pruh by síce vošiel pod most ale iba v mieste pred a popri tej budove, t.j. v mieste kde priestoru bolo dostatok.
Tomas PO napísal:ako skratenie mostu vplyva na projekt?

Na zjednodušenie, zlýchlenie a zlacnenie výstavby.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2017 06:01
od blackhawk
rano o 6:40 Skultetyho uplne prazdna, Budovatelska tiez (okrem techniky spol. Eurovia, ktora robi rekonstrukciu) 8)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2017 13:34
od Tomas PO
presne tak, cely tranzit PP -> KE uplne bez problemov. ciastocne lepsie VT --> KE, ako aj SL --> KE, kamionov stale pochopitelne vela a cez sidlisko, ale uz len standardne cakanie na semaforoch na AGS, Solivarskej a Vychodnej. v septembri, sa budu robit prve prieskumy na CSSkach s cielom upravy signalov.
plne vsak ostali vstupy do mesta, aj napriek dovolenkam zahlteny vstup do PO od PP, a od VT.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2017 14:04
od rexino
Neviete niekto v akom stave je rekonštrukcia OM/Levočska a KO vychodna a solivarska? Hlavne ten most na Levočskej ma zaujíma kedy plánujú stavať.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2017 14:06
od Tomas PO

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2017 01:48
od fatalista
Zaujimalo by ma co sa chystaju rekonstruovat na krizovatke Rusinska/AGS a Pod taborom/AGS, znamena to, ze z popod taboru sa bude konecne dat odbocit dolava smerom na lubotice?