![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4114
Moderátor: Moderátori
Jarda napísal:I/18 mezi ZA a RK není parametrově až tak špatná, ale nedá se rozšířit a už teď je dost přetížená.
Jarda napísal:Většina silnic 1. třídy je podle mého parametrově horších než I/18 mezi ZA a RK.
Mám za to, že šířka alespoň 9,5 m tam v celém úseku je.
Lenny napísal:Jarda napísal:Většina silnic 1. třídy je podle mého parametrově horších než I/18 mezi ZA a RK.
Toto je při nejmenším diskutabilní.
Mám za to, že šířka alespoň 9,5 m tam v celém úseku je.
Myslíš šířku vozovky, či šířku silničního tělesa. I toto je diskutabilní, bo některé průtahy obcí nebudou alespoň v kategorii S 9,5 či S 11,5.
Jarda napísal:Lenny napísal:Jarda napísal:Většina silnic 1. třídy je podle mého parametrově horších než I/18 mezi ZA a RK.
Toto je při nejmenším diskutabilní.
Mám za to, že šířka alespoň 9,5 m tam v celém úseku je.
Myslíš šířku vozovky, či šířku silničního tělesa. I toto je diskutabilní, bo některé průtahy obcí nebudou alespoň v kategorii S 9,5 či S 11,5.
Už jsem tudy dlouho nejel, takže si nejsem schopen vybavit detaily. K tomu by se mohli nejlépe vyjádřit na fóru přítomní příslušníci "vyvoleného národa Povážského".
Dy napísal:Nemyslím si, že je potrebné takto rozdeľovať obyvateľov SR.![]()
Mňa ako Žilinčana hnevá, že SR musí stále podporovať také regióny ako Rimavská Sobota alebo Rožňava, tam kde nejdú investori 15 rokov a keď tam nepôjdu ani ďalších 20 rokov, tak nebude o diaľniciach, ale o nekvalifikovanej pracovnej sile. SR podporuje tieto regióny sociálne, vyspelé infraštruktúrou, tak to bolo a bude a je na regiónoch a ľuďoch v nich, aby s tým niečo spravili - EÚ tu je.
Koksolam napísal:Dy napísal:Nemyslím si, že je potrebné takto rozdeľovať obyvateľov SR.![]()
Mňa ako Žilinčana hnevá, že SR musí stále podporovať také regióny ako Rimavská Sobota alebo Rožňava, tam kde nejdú investori 15 rokov a keď tam nepôjdu ani ďalších 20 rokov, tak nebude o diaľniciach, ale o nekvalifikovanej pracovnej sile. SR podporuje tieto regióny sociálne, vyspelé infraštruktúrou, tak to bolo a bude a je na regiónoch a ľuďoch v nich, aby s tým niečo spravili - EÚ tu je.
Trosku fuj, to ma zarazilo, to o kvalifikovanej pracovnej sile. Definovat vyspely a menej vyspely, dost krute, nie som odtial ale od tohoto vyroku by som sa distancoval
Dialniciar napísal:Cesta I. triedy je cesta, ktorá má význam najmä pre medzinárodnú a celoštátnu dopravu a označuje sa dvojmiestnym číslom.
Nevedko napísal:Dialniciar napísal:Cesta I. triedy je cesta, ktorá má význam najmä pre medzinárodnú a celoštátnu dopravu a označuje sa dvojmiestnym číslom.
Ako kazde pravidlo, aj toto ma svoje vynimky. Na Slovensku existuje presne 1 cesta I. tiedy oznacena jednomiestnym cislom: I/2. Vedie z Holica cez Malacky a Bratislavu az na hranice s Madarskom pri Rajke.
Jurislav napísal:Už som sa to niekde raz pýtal, ale prosím Vás, neviete, aké má označenie stará cesta vedľa teraz vystavaného úseku D4
Dialniciar napísal:Trnavský samosprávny kraj: veľké zmeny v cestnej infraštruktúre![]()
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6175
Toto je v poradí druhý samosprávny kraj, ktorý požaduje zmenu niektorých ciest II. triedy na cesty I. triedy. Prvým bol bratislavský samosprávny kraj.
Andrej napísal:Dialniciar napísal:Trnavský samosprávny kraj: veľké zmeny v cestnej infraštruktúre![]()
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6175
Toto je v poradí druhý samosprávny kraj, ktorý požaduje zmenu niektorých ciest II. triedy na cesty I. triedy. Prvým bol bratislavský samosprávny kraj.
Spomina sa tam ale iba cesta NR-HC. S cestou SE-MY sa uz nerata so zmenou na cestu I. triedy?
Aj ked zasluzili by si to mozno este niektore cesty, napr. Kuty-Senica.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 55 hostí.