Stránka 3 z 7

OdoslaťOdoslané: 24. Júl 2009 15:12
od i15
realne sa R4 dokonci v roku 2013, cize do vtedy mame este 3 letne sezony a keby sa I/68 neopravovala tak sa do vtedy asi uplne rozpadne

len skoda ze opravuju akurat teraz v lete, ked je cesta dost zatazena dovolenkarmi

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2009 15:29
od i15
i15 napísal:opravuje sa usek na ceste I/68 Kosice-Milhost, asi celkovo asi 1km pred Senou (od odbocky na Belzu)


no bol som to omrknut a mal som zle info... v rekonstrukcii je cely usek od Sene po krizovatku pri Haniske

som velmi milo prekvapeny :)

OdoslaťOdoslané: 25. Júl 2009 23:54
od joe1024
Dialniciar napísal:
joe1024 napísal:Ty mas na aky rok nastaveny prave kalendar :-) ? Zas tolko nepredbiehajme :-) Kym bude R4ka, tak tych jarnych/letnych oprav este zopar bude.
Na R4 KE-H sa v novembri 2009 vypisuje tender na stavbu. :wink:
Mi chces povedat, ze buduci rok sa realne zacne R4ka stavat ?
Fico sem bude musiet nazvlacat transportami pol Ciny, ak bude chciet to vsetko fyzicky rozostavat.

i15 napísal:som velmi milo prekvapeny
hej, to je to slovenske specifikum, ze skaceme jak blchy aj pre omrvinky (kedze tu inak zdochol pes). Pred chvilou som sa vratil z H a aj ked som mal dialnicnu znamku, tak som si vyskusal 60 km cesty c.3 Z Egeru (ok, par km za nim) do Miskolcu - len tak zo zvedavosti, aka je kvalita.

Tam su vymenene suvisle mnohokilometrove useky koberca. Neviem, kde na to ti Madari beru, lebo to bol temer cerstvy koberec, ale cestou z hranic do KE som mal podobny pocit, ako ked clovek prekroci ukrajinsku hranicu.

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2009 09:43
od Lionheart
joe, uz to tak vyzera ze sa to zacne stavat ... ono to pojde cez EU fondy takze stat to bude iba spolufinancovat. A rozostvat pred volbami takyto usek, kde je pomerne velka aglomeracia sa javi aj ako dobry predvolebny tah ... takze uvidime, ale priprava vyzera nastavane tak ze to zacnu v r 2010 aj stavat :-)

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2009 11:00
od joe1024
Takze su uz vsetky pozemky vysporiadane ?

Ako predvolebny tah by to bolo sice dobre, ale ja ho aj tak kvoli R4ke volit nepojdem, aj ked ma tym nesmierne potesi :-)

Mat o take 2 roky uz aspon polprofil (bez dedin) by bolo skvele ! Cesta z hranice by sa skratila na polovicu (10 min), vacsina lokalnej dopravy by zrejme zostala na I/68, takze aj ten polprofil by bol zrejme dlhe roky poloprazdny a rychly.

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2009 11:08
od Lionheart
to ja neviem ci su pozemky vysporiadane, skor si myslim ze este nie lebo u nas sa to robi na poslednu chvilu :-) aly priprava je nastavane tak ze ako pisal Dialniciar koncom roka vyhlasia VO na zhotovitela stavby takze by v r 2010 mohli tu R4 zacat stavat

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2009 11:20
od joe1024
Aha. Hned mi to bolo divne, ze preco sa do toho tak hrnu :-)

Zase sa objavia hnusni, zli imperialisti, blokujuci postupujucu dialnicnu infrastrukturu kvoli cene pozemku nizsej ako v centre Singapuru !

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2009 11:39
od expwy
Pozemky ešte nie sú vysporiadané, majetkovoprávne vysporiadanie práve prebieha.

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2009 12:33
od Lionheart
joe, skus si precitat ak budes mat chvilu cas a zaujima ta to seksiu R4 KE-Milhost, ved to poznas uz si tam prispieval ... ja by som tu este doplnil, ze su tam este dve veci ktore boli medializovane a mozu ovplyvnit tu vystavbu: uspech PPP - kde spekuluju o presune penazi ak sa nepodari PPP a za obet by udajne mohol padnut aj tento usek ktory sa pripravuje
a potom tu bol uvedeny este jeden datum a to 9.september 2009 kedy sa maju stretnut ludia z min dopravy oboch krajin a rokovat aj o R4 smerom na HU ... asi tolko ale tu sme OT

OdoslaťOdoslané: 27. Júl 2009 15:02
od i15
joe1024 napísal:Cesta z hranice by sa skratila na polovicu (10 min)


Cize cesta z hranic po Sebastovce ti trva 20 minut? To mas skuter, alebo co?

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2009 08:01
od joe1024
No ak chces dodrziavat rychlost aj s rezervou (teda, aby ta nepokutovali aj za 53km, bez ohladu na odporucania a tabulky pokut), tak to za 15 min nestihnes, kedze tam tych kilometrov cez dediny je habadej. Mozno je to 18-19min, ale pod 15 urcite nie. A neviem preco ratas az Sebastovce, a nie uz benzinku na vstupe.
Pod 15 min si na hranici len ak ides cez dediny 90, alebo medzi dedinami 140. A tak v 95% clovek nejazdi.

LionHeart : Co konkretne treba konzultovat s Madarmi ? Ved vyustenie bude pred tou poslednou benzinkou pred hranicou. Alebo sa trasovanie zmenilo ? Pozeral som poslednych par stran toho vlakna a nevsimol som si to.

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2009 09:43
od Lionheart
Je tam odkaz na jeden clanok. Nic viac sa tam nespomina. Zrejme nasi chcu madarov dotlacit k nejakej medz dohode. neviem. Ale na nasej strane je to iba v nasich rukach ... :-)

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2009 16:07
od i15
joe1024 napísal: A neviem preco ratas az Sebastovce, a nie uz benzinku na vstupe.


lebo R4 bude zacinat za Sebastovcami, asi na polceste medzi koncom obce a zeleznicnym nadjazdom

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2475 - podla mapky bude mat ta trasa okolo 14,5km

Po starej ceste je to asi 13km. Nemam presne odstopovane, kolko to teraz trva autom, ale tych 11 minut, co dava google vyzera realne. Pri jemnom porusovani predpisov by sa to mozno dalo aj za 10 minut. Takze kolko casu moze usetrit R4? Pri rychlosti 120 tacho (110 real) prejdes trasu 14,5km teoreticky za 8 minut, cize uspora max 3 minuty.

Pre logistiku je vsak najdoleiztejsie, ze dobra priemerna rychlost sa na starej ceste da dosiahnut takmer za kazdych okolnosti. Nie je to ziaden horsky usek, ktory raz prejdes rychlo a inokedy sa kvoli premavke vlecies za aviou. Ani usek typu Strecno, Soroska, kde je vysoka nehodovost a zla moznost obchadzky, z coho vyplyva velke riziko neplanovaneho dlheho zdrzania

OdoslaťOdoslané: 28. Júl 2009 16:10
od i15
... a este dodavam, ze pre beznych cestujuich je popri spolahlivosti a priemernej rychlosti dolezite aj pohodlie a na tom sa prave pracuje, preto som napisal ze som milo prekvapeny :)

OdoslaťOdoslané: 10. Aug 2009 13:50
od Joey_T
Veľmi ma potešilo čo som si prečítal o R4-ke, niečo som počul, že sa to má čoskoro začať, ale že to bude už tento rok som nečakal. Neviete kedy by sa reálne mohla začať stavať cesta R2 Budimír - Šaca? Je už úplne nereálne, žeby sa tento úsek staval ako D?

Pre súkromného investora sú najzaujímavejšie veľké projekty. Čo tak spojiť projekty obchvatu Prešova (Prešov-západ - Prešov-juh) a nultého obchvatu Košíc (R4) do jedného "balíka"?

OdoslaťOdoslané: 10. Aug 2009 14:40
od Dialniciar
Košice šetria na oprave ciest :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12275

OdoslaťOdoslané: 10. Aug 2009 17:49
od i15
Joey_T napísal:Pre súkromného investora sú najzaujímavejšie veľké projekty. Čo tak spojiť projekty obchvatu Prešova (Prešov-západ - Prešov-juh) a nultého obchvatu Košíc (R4) do jedného "balíka"?


v sucasnosti by bol obchvat KE dost neefektivna investicia, presunulo by sa na neho sice zopar tranzitnych kamionov a aut, ale nie tolko, aby sa to oplatilo. Podla smeroveho prieskumu z roku 2007 vacsina premavky na okrajoch mesta (cca 95%) vychadza z uzemia mesta, alebo do neho smeruje. Radsej treba riesit uzke hrdla na vstupe do mesta - Krasna, Kosicka nova ves, Saca...

OdoslaťOdoslané: 10. Aug 2009 19:45
od joe1024
Vzhladom na pocet dotknutych obyvatelov by som po dostavani 3.etapy MUK P-S videl ako najdolezitejsiu investiciu rozsirenie Slaneckej cesty.

i15 : Co konkretne mas na mysli ohladom Kos.n.vsi ? Ten semafor ? Na mimourovnove riesenie tam nie je priestor - budovy su par metrov od cesty.

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2009 05:34
od i15
Kosicka nova ves ma mat obchvat, uz sme sa o nom bavili. Spolu s rozsirovanim ciest v okoli Krasnej a Slaneckej su to vsetko miliardove investicie (v korunach) a obavam sa, ze sa s tym nic nebude robit, len sa bude - podobne ako v Bratislave - rozpravat o obchvate. Kolony na vychodnych okrajoch mesta vsak sposobuju auta KS, TV, ktore smeruju do KE, takze obchvat im nepomoze.

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2009 08:13
od joe1024
Myslim, ze v pripade Kos.n.vsi by to bolo mrhanie peniazmi v porovnani s inymi kritickymi usekmi v KE.
Jedno stastie, ze su tie naklady take vysoke :-)

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2009 16:49
od Joey_T
i15 napísal:v sucasnosti by bol obchvat KE dost neefektivna investicia, presunulo by sa na neho sice zopar tranzitnych kamionov a aut, ale nie tolko, aby sa to oplatilo. Podla smeroveho prieskumu z roku 2007 vacsina premavky na okrajoch mesta (cca 95%) vychadza z uzemia mesta, alebo do neho smeruje. Radsej treba riesit uzke hrdla na vstupe do mesta - Krasna, Kosicka nova ves, Saca...

Súhlasím len s tou časťou, že kritickejšie sú vstupy do mesta, ktoré spomínaš. No s tým, že nultý obchvat by nebol využitý dostatočne, aby sa ho oplatilo stavať určite nesúhlasím. Ak by sa malo stavať podľa priorít, tak áno, určite treba prioritne riešiť obchvat Krásnej, rozšírenie Slaneckej, KNV. Keď ale stojím na Južnom nábreží a vidím, že zo všetkých áut je každé druhé kamión, normálne mi nejde do hlavy, ako tam vôbec môže premávať MHD. Tento ťah je slušne vyťažený a už pri jeho výstavbe sa počítalo s nultým obchvatom - dva pruhy od MI, jeden od PO na MÚK P/S či, zúženie na jeden pruh na MÚK Slanecká/Nižné Kapustníky. Tento ťah by nemal slúžiť ako hlavný obchvat, je to len provizórium, dokonca som si istý, že neskôr dôjde k jeho degradovaniu z rýchlostnej cesty. Zatiaľ sa tu všetko robí buď polovičato, provizórne, alebo vôbec. A nevyzerá to na zlepšenie, pretože kým sa vyriešia vstupy z Krásnej, KNV, už dávno tu bude horieť problém prehustenej dopravy na Prešovskej a Južnom nábreží.

OdoslaťOdoslané: 11. Aug 2009 17:00
od i15
Podla mna treba prioritne riesit vstupy do mesta, ale tie ma na starosti SSC (Kosicka Nova Ves), alebo dokonca mesto (Krasna, Slanecka) a obe tieto "organizacie" su natolko podvyzivene, ze zrejme dopadneme ako Bratislava, kde sa spoliehaju na Narodnu dialnicnu. Tam sa uz dlhsie vytrvalo rozprava o potrebnosti obchvatu, hoci jeho efektivnost tiez nie je dokazelna...

OdoslaťOdoslané: 26. Okt 2009 18:39
od i15
Kompletne sa meni povrch cesty I/50 v obci Svinica a zrejme sa bude opravovat aj kosicka strana na Dargove. Je to fajn, ale neviem preco sa to robi az teraz koncom oktobra. Zostali peniaze a treba ich minut, alebo lobuju regionalni politici pred volbami?

OdoslaťOdoslané: 12. Nov 2009 16:27
od Dialniciar
i15 napísal:Kompletne sa meni povrch cesty I/50 v obci Svinica a zrejme sa bude opravovat aj kosicka strana na Dargove. Je to fajn, ale neviem preco sa to robi az teraz koncom oktobra. Zostali peniaze a treba ich minut, alebo lobuju regionalni politici pred volbami?


Je to normálne, že sa robí aj na konci októbra. :P Aj v krajoch sa opravovalo v októbri v rámci ciest II. a III. triedy. Koľkokrát je počasie na jeseň lepšie ako na jar - kedy sú cesty stále zatopené topiacim sa snehom a zahatané posypom. A cez leto je snaha minimalizovať opravy na hlavných ťahoch - výnimkami sú väčšie mestá, kde práve cez leto je menší pohyb (neplatí pre dovolenkové raje).

OdoslaťOdoslané: 25. Jan 2010 21:53
od Dialniciar
Sokoľany zbohatli na železiarňach. Peniaze si začali užívať :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=13006

:P :P