Stránka 3 z 10

OdoslaťOdoslané: 28. Feb 2007 10:53
od Dialniciar
SSC vyčlenila na rok 2007 na stavbu II/520 Nová Bystrica-Oravská Lesná zo štátneho rozpočtu 500 mil. SKK.

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2007 09:11
od sergej
Cesta Orava – Kysuce ide do finále :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=43301

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2007 12:27
od magnus
chacha

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2007 15:33
od Dialniciar
magnus napísal:chacha


:?: :roll:

OdoslaťOdoslané: 19. Apr 2007 18:51
od ELZ
magnus napísal:chacha


Postavil by si si tam rad nejaky tunel? ;-)

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 14:29
od Jurislav
Výstavbu cesty spájajúcu Oravu a Kysuce chcú skrátiť o rok :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7237

OdoslaťOdoslané: 13. Jún 2007 19:52
od Jarda
Na mosty je rozhodně lepší AB povrch, protože je lehčí. I na úsecích, kde je jinak CB povrch se zpravidla na mosty dává AB.

OdoslaťOdoslané: 15. Júl 2007 19:54
od niki
dufam ze to coskoro dorobia, lebo ta cesta je velmi potrebna a chodit po tom tankodrome cez Vychylovku vyzaduje znacnu davku nervov (a cuvania)

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2007 12:03
od Andrej
Inac,aktualne foto z tohto useku by sa niekde nenaslo?

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 08:38
od magnus
Zajtra pôjdem na Oravu tak Vam nieco nafotim.

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 09:38
od magnus

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 09:43
od Andrej
magnus napísal:Zopár z minulého mesiaca

Vdaka :)
No, cakal som, ze to je uz vo väcsej faze rozostavanosti :roll:

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 10:28
od sergej
magnus napísal:Zopár z minulého mesiaca

Stromy tam nemajú listy, tak to bude staršieho dáta...

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 10:32
od B;
Magnus:
Mna prekvapilo trochu vela estakad.
Kvoli comu je to navrhnute vo vzduchu?
(napr. http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=2645 )

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 10:48
od aquila
to je podla mna pokracovanie tej estakady/mostu 210 nie ? asi ze by tam bolo dost velke prevysenie a bud klukate, alebo vela zeminy navozit..

mimochodom, budu tam pruhy na stupanie ? asi nie co ?

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 14:15
od magnus
B: Na tej fotke je koniec estakády 210. Estakáda má dĺžku 683 m. Prekonáva vrcholový úsek cesty II/520 pod Mrvovou Kykulou cez jeden z najrozsiahlejších zosuvov na Slovensku. Ja považujem to trasovanie za nešťastné, Kykula sa dala obísť z opačnej strany síce dlhšou variantou ale lacnejšou a najmä bezpečnejšou z hľadiska stabilitného, dopravného i hygienického. Stavba estakády cez zosuvné územie tohoto rozsahu je nanajvýš riskantná, najmä pri tomto prístupe dodávateľa a projektanta, aký tam je. Nebudem viac k tomu písať - je to šuflíkový projekt, ktorý vôbec nemal ísť do realizácie, je to nepripravená stavba, zle navhnutá trasa s ohľadom na geológiu aj klimatické a hydrologické pomery. Ešte prinesie mnoho problémov. Toť môj záver ako dozora.

OdoslaťOdoslané: 17. Júl 2007 15:19
od niki
myslela som ze trasa vedie mimo zosuvov, tak to mohli rovno rozsirit terasiu cestu medzi novou bystricou a oravskou lesnou z 1,5 pruha na dva a bol by pokoj i mensie naklady

OdoslaťOdoslané: 18. Júl 2007 06:18
od magnus
niki: presne tak, na tom sme sa zhodli viaceri, ze stacilo rozsirit jestvujucu lesnu cestu a porobit tam par uprav oblukov a zarubakov, postavit dva tri mosty a bolo by to v tych istych parametroch ako v sucasnosti stavana prelozka. Bohuzial, Dzurinda vytiahol zo suflika tento projekt a spustil stavbu, hoci vlastne nic nebolo pripravene. Co uz, to su tie politicke rozhodnutia, ktore tak Slovensku prospievaju.

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2007 12:33
od niki
je to neuveritelne ako dlho to uz stavaju a stale nic , napriklad dialnica z HP do Ziliny sa uz bude v zime otvarat a tato cesta ktora sa zacala stavat skor a este v polovicnom profile sa taha a taha...... pritom je to tiez dolezite spojenie Kysuc a Oravy
:roll: :evil: :( :? :x

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2007 13:01
od Andrej
V takomto narocnom terene je normalne, ze je vystavba pomala. Ved na to, aby mohli zacat stavebne prace na strednom useku sa museli najprv postavit zaciatocny a koncovy usek. Navyse povodny plan bol otvorit to az v r. 2009 :wink:

OdoslaťOdoslané: 21. Júl 2007 13:12
od konstrukt
niki napísal:je to neuveritelne ako dlho to uz stavaju a stale nic , napriklad dialnica z HP do Ziliny sa uz bude v zime otvarat a tato cesta ktora sa zacala stavat skor a este v polovicnom profile sa taha a taha...... pritom je to tiez dolezite spojenie Kysuc a Oravy
:roll: :evil: :( :? :x
Na to bude aj to že oba úseky robia iné firmy.

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2007 19:19
od Dialniciar
Dĺžka cesty II/520 bola k 1.1.2006 podľa údajov SSC cca. 73 km.

A inak je skutočne normálne, že sa to stavia dlhšie, než iné cesty či diaľnice. :arrow:

1. Náročný terén. A hlavne, ako Andrej píše, k mnohým úsekom sa ani dostať nedalo a ťažko sa tam vozil materiál.
2. Financie sú tu na to presne vyčlenené, takže aj keby sa mohlo stavať rýchlejšie, tak je to jedno. Otvorenie počítalo s r. 2009, nakoniec sa sem pridalo peňazí a malo to byť skôr, no tak uvidíme.
3. Počasie. Tu, keď raz začne zima, len ťažko sa tu dá pokračovať. Veď do takýchto úsekov sa potom ešte horšie jazdí s ťažkými nákladnými autami.

Mne sa nezdá, že by sa to stavalo nejako dlho a keď magnus hovorí o tom, že to bolo slabo pripravené, tak sa ani niet čo čudovať. Mňa skôr tiež zaujíma, či tam budú aj prídavné pruhy v stúpaniach :?:

OdoslaťOdoslané: 26. Mar 2008 08:00
od Andrej
V akom stave rozostavanosti sa nachadza tato cesta? Minuly rok sa hovorilo o jej dokonceni v tento rok cez leto.

OdoslaťOdoslané: 31. Mar 2008 17:45
od i15
do konca roka by mala byt cesta hotova:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9738

Budeme hľadať financie na dokončenie stavby," povedal Fico

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2008 15:51
od Peter Olejár
na tomto useku sa podla ETREND prestavalo v r. 2007 bez DPH skoro 295 mil. Sk, cesta by sa mala oficialne stavat 5 rokov: od 02/2004 do 02/2009