Cez Medveďov som "myslel" dopravu z lokality DS (GA možno i TT a SC) a odtiaľ môžu ísť i po maďarskej
14 a potom od Győru
81 (Tu vídavam dosť čulú "kamionovú" dopravu Győr ↔ Székesfehérvár s
MPZ: SK, CZ, SRB, SLO, HR, PL, BiH ba i A. Aj preto, aby obišli
M1 alebo načo najazdiť kilometre naviac.),
82 či
83... (aj
85, ak idú na západ).
Obchvat (S-Z), ktovie kedy postavia. Rozum stojí nad tou nekoncepčnosťou. Niežeby sa uľavilo mestu, čiže jeho obyvateľom, ale práve
naopak. Keď pôjde niekoľko stovák ťažkotonážnikov (osobne neviem odhadnúť presnú intezitu, ale asi to bude naozaj
n x 100/24 h;
n = 3), tak tomu sa "potešia" hlavne v nemocnici, čo je tesne pri
I/63, ale i obyvatelia v bytovkách a RD popri nej. A na "oplátku" vodiči, nielen týchto trazitujúcich NA, sa "potešia" na zápchy na troch okružných križovatkách (aj teraz je problém cez ne prejsť, teraz sú dve, tretia bude pre nájazd na budúci most), hlavne tá už jestvujúca miniatúrna
OK na západnom konci mesta, pri Kauflande/Merkury Markete, im bude robiť ťažkosti pri prejazde. Ináč ten prieťah Komárnom má dobré
fundamenty, neodflákli to. Postavili ho voľakedy koncom 70. rokov.
I my by sme postavili, ale kratší, obchvat Komárna na východnej strane (tam sa má presťahovať prístav zo stredu mesta, k nemu sa má postaviť = predĺžiť železničná trať od už vybudovanej nákladnej prekládkovej stanice, čo bola postavená koncom 80. rokov 20. storočia). Tak to bolo s nimi voľakedy "dohodnuté" (podobne to dopadlo aj s VDGN = Vodné dielo Gabčíkovo-Nagymaros... apod.).
Neverím, že by sa to pretrasovalo, už sa rozkrútili
kolieska. A keď bol čas na presadenie východného variantu, tak to i Vážny nebral vážne, "ustúpil"
.
B. B. býva v Šamoríne, asi mu treba postaviť RC k jeho garáži. I cez PPP, neprotestuje proti nemu, ani nikto od nich, práve naopak.