Stránka 17 z 20

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 03. Feb 2017 10:51
od robertko
ak nepôjdu do krachu :D tak áno

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 01. Mar 2017 20:08
od eric987
SSC vyhlasila dalsi tender na reko mostov, konkretne maju ist tieto mosty v NR a TT kraji:

-Cesta I/51 Holíč most nad potokom Chvojnica, ev. č. 51-050
-Cesta I/51 Levice most ev. č. 51-146
-Cesta I/64 Nitra, most ev. č. 64-019
-Cesta I/75 Nové Zámky, most ev. č. 75-016
-Cesta I/75 Slatina most ev. č. 75-042
Rekonštrukčné práce na všetkých mostoch spočívajú najmä v kompletnej výmene mostného zvršku t. j. vozovky, izolácie, odvodnenia, chodníkov, ríms, zábradlia, mostných záverov, zo zosilnenia hornej stavby vybudovaním spriahajúcej dosky a v oprave a zosilnení spodnej stavby mosta.


Zdroj: https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/352513

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 24. Máj 2017 15:52
od jarino
Reko mostov v KSK a PSK by malo robiť Združenie Mosty ciest I.triedy – v PSK a v KSK, ktorého členmi sú Chemkostav a Chemkostav IS.
Poradie uchádzačov:
1. Združenie Mosty ciest I.triedy – v PSK a v KSK
2. Metrostav a.s.
3. FIRESTA – Fišer, rekonstrukce, stavby a.s.
4. Skupina dodávateľov STRABAG Pozemné a inžinierske staviteľstvo s.r.o. – INPEK HOLDING
5. STRABAG, s.r.o.
6. Združenie EUROVIA SK – C.M.R. Slovakia - Mosty I.triedy v PSK a v KSK
7. Swietelsky - Slovakia s.r.o.
8. Váhostav - SK, a.s.
9. HASTRA s.r.o.
10. Inžinierske stavby, a.s.
11. Doprastav, a.s
12. SMS, a.s.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 27. Sep 2018 07:24
od jarino
Prebieha VO na projekt Súvislá obnova krytu vozovky na cestách 1. triedy v správe IVSC ZA. Obnovovať sa budú nasledovné úseky:
1/9 Mníchova Lehota - Trenčianske Mitice -> 1 km
1/9 Brezina - Nováky, most nad riekou Nitra -> 1,5 km
1/9 Handlová, horný koniec - Handlová, časť Nová Lehota -> 1,175 km
1/18 Rojkov -> 2,1 km
1/18 Ružomberok, pri križovatke Mondi -> 600 metrov
1/59 DK, Kňažia - Oravský Podzámok,Široká -> 2,44 km
1/60 ZA, Mostná -> 1,1 km
1/60 ZA, Ľavobrežná -> 2,09 km
65/65D MT (spojka TEN-T) -> 900 metrov
1/65 MT, SC ŽSK - MT, ul. Stavbárska -> 650 metrov
1/65 MT, Kinekus - MT, križovatka 1/18 -> 600 metrov
1/78 Hruštín - Babín -> 930 metrov
1/78 Babín, prieťah -> 1,22 km
1/78 Ťapešovo - Oravská Jasenica -> 1,375 km
Projekt nie je spolufinancovaný z eurofondov. Dokopy ide o 17,68 km ciest 1. triedy.
Obálky Kritériá sa otvárali 25.9.2018.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2018 20:45
od jarino
jarino napísal:Prebieha VO na projekt Súvislá obnova krytu vozovky na cestách 1. triedy v správe IVSC ZA. Obnovovať sa budú nasledovné úseky:
1/9 Mníchova Lehota - Trenčianske Mitice -> 1 km
1/9 Brezina - Nováky, most nad riekou Nitra -> 1,5 km
1/9 Handlová, horný koniec - Handlová, časť Nová Lehota -> 1,175 km
1/18 Rojkov -> 2,1 km
1/18 Ružomberok, pri križovatke Mondi -> 600 metrov
1/59 DK, Kňažia - Oravský Podzámok,Široká -> 2,44 km
1/60 ZA, Mostná -> 1,1 km
1/60 ZA, Ľavobrežná -> 2,09 km
65/65D MT (spojka TEN-T) -> 900 metrov
1/65 MT, SC ŽSK - MT, ul. Stavbárska -> 650 metrov
1/65 MT, Kinekus - MT, križovatka 1/18 -> 600 metrov
1/78 Hruštín - Babín -> 930 metrov
1/78 Babín, prieťah -> 1,22 km
1/78 Ťapešovo - Oravská Jasenica -> 1,375 km
Projekt nie je spolufinancovaný z eurofondov. Dokopy ide o 17,68 km ciest 1. triedy.
Obálky Kritériá sa otvárali 25.9.2018.

Možno už niektoré úseky sú aj hotové.
Prvé dva úseky získala spoločnosť Cesty Nitra. Prvý úsek za 193 tisíc eur a druhý za 330 tisíc eur. Dokopy 523 tisíc eur.
Tretí úsek opraví Eurovia SK za 278 tisíc eur.
Zvyšok opraví spoločnosť Cesty SK. Dokopy za 3,15 milióna eur. Najviac stojí Ľavobrežná v ZA -> 550 tisíc eur. Aktuálne tam prebiehajú práce.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2018 08:02
od Majkl
Jarino, prvy usek pri Trencianskych Miticiach uz bol urobeny v oktobri. Bol vyfrezovany a polozena nova vrsta AB krytu.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2018 12:18
od yombie
Majkl napísal:Jarino, prvy usek pri Trencianskych Miticiach uz bol urobeny v oktobri. Bol vyfrezovany a polozena nova vrsta AB krytu.

Druhý úsek sa realizuje práve teraz a rekonštrukcia by mala byť ukončená v priebehu budúceho týždňa. Úsek je už z väčšej časti hotový, ale vyfrézovaná časť končí zatiaľ pod kopcom pri motoreste v Novákoch. Som úprimne zvedavý, či ešte potiahnú aj tých zvyšných 300 metrov k mostu nad riekou Nitra, alebo tam zase nechajú medzi dvoma súvislými zrekonštruovanými úsekmi pár rozbitých metrov.. :roll:

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2019 13:44
od jarino
eric987 napísal:SSC vyhlasila dalsi tender na reko mostov, konkretne maju ist tieto mosty v NR a TT kraji:

-Cesta I/51 Holíč most nad potokom Chvojnica, ev. č. 51-050
-Cesta I/51 Levice most ev. č. 51-146
-Cesta I/64 Nitra, most ev. č. 64-019
-Cesta I/75 Nové Zámky, most ev. č. 75-016
-Cesta I/75 Slatina most ev. č. 75-042
Rekonštrukčné práce na všetkých mostoch spočívajú najmä v kompletnej výmene mostného zvršku t. j. vozovky, izolácie, odvodnenia, chodníkov, ríms, zábradlia, mostných záverov, zo zosilnenia hornej stavby vybudovaním spriahajúcej dosky a v oprave a zosilnení spodnej stavby mosta.


Zdroj: https://www.uvo.gov.sk/vestnik/oznamenie/detail/352513

Poradie:
1) Hochtief, Alpine, SMS - 8,66 mil. eur
2) Strabag PaIS, Strabag, Inpek Holding - 10,65 mil. eur
3) Eurovia CS - 10,91 mil. eur
4) ISK, Firesta-Fišer
5) Metrostav
6) Doprastav
Prvý pre nízku cenu vylúčený, VO vyhrala druhá najnižšia ponuka.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2019 07:44
od jarino
V blízkej dobe bude vypísaný tender na projekt Plavnica - preložka.
Kategória: C11,5/80
Dĺžka: 5,37 km
Doba realizácie: 36 mesiacovc od odovzdania stavby zhotoviteľovi
Odhadované náklady: 34,5 mil. eur bez DPH

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2019 09:15
od aquila
skoda tej kategorie C11,5/80 ... ked si zoberiem, ze aj taky dialnicny privadzac v rakusku pri Neusiedleri je len 9,5 ..

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 08. Júl 2019 21:12
od jarino
Tak ešte dnes vyhlásili VO.
Predkladanie ponúk: 13.8.2019

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2019 08:44
od yombie
Majkl napísal:Jarino, prvy usek pri Trencianskych Miticiach uz bol urobeny v oktobri. Bol vyfrezovany a polozena nova vrsta AB krytu.


Prešlo pol roka a prvý úsek pri Trenčianskych Miticiach je v rovnako žalostnom stave ako bol pred výmenou povrchu. Pýtam sa zas a znovu. Dokedy sa ešte bude tolerovať toto fušerské opravovanie ciest? Dokedy sa budú takto vyhadzovať peniaze? A prečo SSC nepožaduje nápravu tohoto stavu? Predsa musia mať zazmluvnené, že ten úsek nejaký čas aj vydrží. Či už SSC zazmluvňuje rekonštrukcie ciest bez záručnej doby? Alebo len diletanti veselo sedia v svojich kreslách a nezaujímajú sa o havarijný stav svojich ciest?

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2019 09:54
od Vlados
ak si SSC objedná výmenu obrusnej vrstvy ale problém je v spodných vrstvách a krajniciach tak sa netreba diviť že cesta po pár mesiacoch vyzerá ako vyzerá. za Mýtnou vymenil obrusnú vrstvu a krajnica sa stihla prepadnúť od desiatky cm skôr ako stihli streknúť VDZ. SSC (aj mindop) lepí cesty len na oko nakoľko sa blížia voľby a na komplexnú rekonštrukciu nemajú čas a naznamenala by značné obmedzenia.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2019 10:15
od jarino
A hlavne, stálo by to riadnu kopu peňazí...

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 16. Júl 2019 12:30
od milan_KM
V ČR sa ako samozrejmosť robí diagnostika cesty pred rekonštrukciou lebo z nej vypadne typ úpravy cesty. A to aj na II. a III. triede. U nás sú "opravy" úplne na smiech lebo nie su peniaze a všetci si myslia, že cesta sa opraví výmenou obrusu.

Cestná sieť všeobecne

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2019 18:31
od devil
viewtopic.php?f=35&t=24413
viewtopic.php?f=35&t=24412

Počas štyroch rokov po podpise zmluvy štát plánoval opraviť každoročne 130 kilometrov ciest prvej triedy vo všetkých ôsmich krajoch.

Ministerstvo a Slovenská správa ciest sa chceli pri výbere stavebných firiem vyhnúť nekonečným výberovým konaniam, ktoré stále niekto napáda a brzdí. Preto plánovali vybrať v jednom veľkom tendri tri firmy a s nimi podpísať rámcové zmluvy na štyri roky.
toto mi pripada logicke a rozumne.

Takéto podmienky nevyhovovali menším stavebným firmám. Jeden z nich namietal na Úrade pre verejné obstarávanie, že pravidlá súťaže vytvárajú riziko „ťažkého kartelu“ a neodôvodnene diskriminujú väčšinu súťažiteľov.
cize netreba ziadat strojne vybavenie a asfalt nech vozia z opacneho konca republiky hlavne aby sa "nediskriminovalo". mne pripada ze zrusit treba nie tendre ale ten nestastny urad.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 22. Sep 2019 09:55
od Milos
Cestu I/18 v úseku od Ľubele po LM budú rekonštruovať. Zásadnejšie ju neopravovali, odkedy bola postavená. Mosty sú z roku 1975 a 1976
https://www.dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=24418

Projektová dokumentáciaciest I.triedy

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2020 14:21
od jarino
Celkové náklady: cca 8,5 mil. eur
Doba realizácie: 44 mesiacov
Začiatok realizácie: 2020

I/18 Nižný Hrabovec – Petrovce nad Laborcom
Aktualizácia DSP je nevyhnutná z dôvodu štvorročného posunu prípravy stavby a z dôvodu optimalizácie trasy, ktorá bola navrhnutá ako jeden z variantov štúdie realizovateľnosti „I/18 a I/74 Lipníky –Ubľa“. Štúdia preukázala jeho ekonomickú a spoločenskú efektívnosť. Tento úsek je odporúčaný MF SR Útvarom hodnoty za peniaze na pokračovanie v príprave v subvariante, preto je nutná aktualizácia už vypracovanej DSP.

I/66 Veľká Lomnica – Huncovce
DSP, DP: Existujúca cesta už v súčasnosti nevyhovuje, rekonštrukciou sa nezvýši kapacita komunikácie. Riešením je vybudovanie obchvatu, ktorý sa napojí už na postavený úsek I/67 Poprad –Kežmarok. Tento variant podporuje aj štúdia realizovateľnosti I/67, I/66, I/77 Rožňava –Bardejovské Kúpele.

I/66 Huncovce – Kežmarok
DSP, DP:Existujúca cesta I/66 svojimi parametrami kapacitne nevyhovuje. V km 97,030 –97,040 v obci Huncovce je KNL. Na základe výsledkov ŠR I/67, I/66, I/77 Rožňava – Bardejovské Kúpele je na danom úseku cesty odporúčaný obchvat mesta Kežmarok, ktorý bude pokračovaním obchvatu I/66 Veľká Lomnica – Huncovce.

I/68 Šarišské Michaľany – Prešov
DSP, DP:Súčasná cesta I/68 v úseku Šarišské Michaľany –Veľký Šariš –Prešov (Dúbrava), nevyhovuje svojimi smerovými, výškovými a šírkovými parametrami intenzite už súčasnej dopravy. V rámci ŠR Mníšek nad Popradom –Prešov (2016) bola vykonaný DIP, kde v sčítacom úseku za mestom Veľký Šariš bola nameraná intenzita RPDI 15 688 voz/24h.Zo záverov Štúdie realizovateľnosti I/68 Mníšek nad Popradom – Prešov a jej odporúčaní je nevyhnutná prestavba súčasnej dvojprúdovej na štvorprúdovú komunikáciu.

I/79 Hriadky – Trebišov
DSZ, DÚR, Zámer EIA: Riešením obchvatu obcí Hriadky, Vojčice a mesta Trebišov sa odstráni niekoľko bodových závad na predmetnom úseku cesty. Vylúči sa úrovňové železničné priecestie cesty I. triedy a železničnej trate č. 192 Vranov nad Topľou –Trebišov. Z križovatkových prieskumov sa zistilo,že už v súčasnom stave nevyhovuje križovatka I/19-I/79. Vroku 2020 prestane kapacitne vyhovovať križovatka I/79 –III/3710 (Cukrovarská ul.) v Trebišove.

I/74 Snina – Kolonica
DSP, DP: Zosuvy ohrozujú premávku na ceste I/74, ako aj súbežnú železničnú trať Humenné –Stakčín. V dôsledku zosuvov bola už cesta I/74 aj železničná trať poškodené a tým bolo prerušené jediné možné spojenie medzi okresným mestom Snina a obcami smerom na východ za týmto miestom. Vzhľadom na geologický stav tohto územia je predpoklad, že dôjde v tomto úseku znova k zosuvom. V danom úseku cesta I/74 dvakrát križuje železničnú trať Humenné –Stakčín, má niekoľko bodových závad, nevyhovujúce technické parametre, ktoré sú zdrojom dopravných nehôd a je predpoklad, že ich počet s narastajúcim dopravným zaťažením bude stúpať.

I/61Most č. 061 –055, 056 Trenčín
DSZ, DSP, DP: Na most bola spracovaná„Komplexná diagnostika I/61 most č. 61-056,Trenčín“ vypracovaná firmou PONTEX, spol. s.r.o. z roku 2012. V závere diagnostiky sa odporúča riešiť -Variant 3 -Výmenu nosnej konštrukcie a opravu spodnej stavby. Zrealizovaním opravy v tomto rozsahu možno očakávať životnosť stavby 100 rokov.

I/18 Žilina–juhovýchod
DSP, DP: Predmetom je novostavba cesty I/18 v úseku od preložky cesty II/583 pri závode KIA Motors až po napojenie na jestvujúcu cestu I/18 v katastri obce Strečno na ľavom brehu Váhu. Súčasťou stavby je aj úprava jestvujúcej cesty I/18 v mieste napojenia až po rozhranie stavieb I/18 –Žilina –Juhovýchod a I/18 Strečno –Dubná Skala. Výsledkom Štúdie realizovateľnosti Žilina -Topoľčany bude opodstatnenosť alebo neopodstatnenosť stavby.

I/64 Žilina –Juhozápad
DSZ, DUR, Zámer EIA: Prepojenie radiál jestvujúceho komunikačného systému v danom riešenom území v rámci rozvoja nadradenej cestnej siete návrhom preložky cesty I/64 –obchvatom mesta juhozápadným smerom s napojením na cestu I/18,odklonenie, resp. odvedenie tranzitnej dopravy z vnútorných priestorov mesta Žilina.

Ciele projektov:
I/18 Nižný Hrabovec – Petrovce nad Laborcom
DSP: Hlavný cieľ tohto projektu predstavujú vstupy a výstupy prípravnej a projektovej dokumentácie, ktorá bude slúžiť na potrebný progres pri príprave samotnej preložky cesty I/18 a I/74. Zmyslom projektu je technické riešenie, čím bude umožnené realizovať projekt „I/18 Nižný Hrabovec –Petrovce nad Laborcom, preložka“, ktorý bude mať pozitívny vplyv na vývoj dopravy v území a zároveň zvýši bezpečnosť cestnej premávky. Cieľom projektu je splnenie všetkých právnych predpisov EÚ a SR pri príprave projektovej dokumentácie s prihliadnutím na efektívnosť a prevádzkyschopnosť riešenia.

I/66 Veľká Lomnica – Huncovce
DSP, DP: Hlavný cieľ tohto projektu je vypracovanie projektovej dokumentácie, ktorej technické riešenie zabezpečí zlepšenie komfortu dopravy, bezpečnostných parametrov cesty I. triedy, čo bude mať pozitívny vplyv na vývoj dopravy v území a zároveň zvýši bezpečnosť cestnej premávky. Štúdia realizovateľnosti I/67, I/66, I/77 Rožňava –Bardejovské Kúpele odporúča vybudovať obchvat, ktorý sa napojí na už postavený úsek stavby I/67 Poprad –Kežmarok, I. etapa.

I/66 Huncovce – Kežmarok
DSP, DP: Cieľom daného projektu je vypracovanie projektovej dokumentácie v stupni dokumentácia na stavebné povolenie a dokumentácie na ponuku, ktorá navrhne riešenie obchvatu tak, aby sa odstránila KNL a zlepšila bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky.

I/68 Šarišské Michaľany – Prešov
DSP, DP:Cieľom návrhu projektu je prestavba cesty na štvorprúdovú komunikáciu s výstavbou troch mimoúrovňových križovatiek. Navrhovaným riešením dôjde k zvýšeniu kapacity komunikácie, zlepšeniu plynulosti dopravy, bezpečnosti účastníkov cestnej prevádzky a životného prostredia. Predmetná stavba na svojom začiatku za obcou Šarišské Michaľany nadväzuje na pripravovanú stavbu I/68 Sabinov, preložka cesty následne pokračuje v koridore jestvujúcej cesty I/68 po jej ľavej strane, pričom komunikáciu opúšťa v mieste križovatky Gregorovce a v úseku za križovatkou Veľký Šariš na svojom konci v km 5,1 nadväzuje mimoúrovňovou križovatkou „Dúbrava“, ktorá je súčasťou stavby „R4 Prešov – severný obchvat.

I/79 Hriadky – Trebišov
DSZ, DÚR, Zámer EIA: Účelom projektu preložky cesty I/79 je odklon tranzitnej dopravy mimo obytnej zóny dotknutých obcí Hriadky, Vojčice, mestskej časti Milhostov na okraji mesta Trebišov. Výstavbou cesty sa zvýši kapacita, dopravný komfort a bezpečnosť premávky, minimalizujú sa negatívne účinky dopravy na obyvateľov a životné prostredie a zároveň bude preložka spĺňať podmienky pre predpokladaný nárast celkovej dopravy.Zo záverov štúdie realizovateľnosti I/79 Vranov nad Topľou –št. hranica SR/UA jednoznačne vyplynulo, že v danom úseku je potrebné riešiť preložku cesty mimo zastavané územie.

I/74 Snina – Kolonica
DSP, DP: Cieľom projektovej dokumentácie je navrhnutie preložky cesty I/74,ktorá je v súčasnosti vedená aktívnym zosuvným územím v údolí rieky Cirochy a odklonenie z pôvodnej trasy. Tým sa zlepší bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky v danom území. Na základe pozitívnych výsledkov ekonomickej analýzy, podporenej výsledkami MCA analýzy a socioekonomických benefitov, štúdia realizovateľnosti I/18 a I/74 Lipníky – Ubľa odporúča realizáciu daného projektu. Hlavným cieľom tohto projektu budú vstupy a výstupy prípravnej a projektovej dokumentácie, ktoré budú slúžiť na potrebný progres pri príprave jednotlivých stavieb.

I/61 Most č. 061 – 055, 056 Trenčín
DSZ, DSP, DP: Výmenou nosnej konštrukcie sa zlepší bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky v danom území.

I/18 Žilina – juhovýchod
DSP, DP: Cieľom je zvýšenie výkonnosti dopravne zaťažených úsekov cesty I/18 v dotknutom území.

I/64 Žilina – Juhozápad
DSZ, DUR, Zámer EIA: Cieľom je navrhnúť trasu pre cestu I/64 v novej polohe v danom území, zodpovedajúcej požadovanej kategórii na základe dopravno–inžinierských podkladov, výhľadovej intenzity a zaťaženia cestnej siete automobilovou dopravou a na základe návrhu v zmysle platných predpisov a noriem. Trasa bude kopírovať koridor vymedzený ÚPN Mesta Žilina v širších vzťahoch.

Náklady:
I/18 Nižný Hrabovec – Petrovce nad Laborcom –aktualizácia DSP -> 200 tisíc eur
I/66 Veľká Lomnica – Huncovce – DSP, DP -> 1,5 mil. eur
I/66 Huncovce – Kežmarok – DSP, DP -> 1,5 mil. eur
I/68 Šarišské Michaľany – Prešov – DSP, DP -> 800 tisíc eur
I/79 Hriadky – Trebišov – Zámer EIA, DSZ, DÚR -> 380 tisíc eur
I/74 Snina – Kolonica – DSP, DP -> 730 tisíc eur
I/61 Most č. 061 –055, 056 Trenčín – DSZ, DSP, DP -> 800 tisíc eur
I/18 Žilina – Juhovýchod - DSP, DP -> 1,835 mil. eur
I/64 Žilina – Juhozápad - DSZ, DÚR, Zámer EIA -> 652 tisíc eur

Modernizácia vybraných úsekov ciest I. triedy v TT a NR kraj

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2020 19:06
od jarino
Doba relizácie: 24 mesiacov
Začiatok realizácie: 2020
Náklady: 33 mil. eur
Úseky:
I/13 Veľký Meder - Čiližská Radvaň
križovatka I/13 a III/1394 - Medveďov
I/63 Tôň - Zlatná na Ostrove
I/63 Blatná na Ostrove - Vieska
I/51 Golianovo - Vráble
Projekty riešia modernizáciu existujúcej cesty a modernizáciu ďalších parametrov cesty tak, aby vyhovovali normovým parametrom požadovanými pre cestu I. triedy.
6 784 165,45€ - I/13 Veľký Meder - Čiližská Radvaň
8 074 799,23€ - I/63 Tôň – Zlatná na Ostrove
6 945 917,56€ - I/63 Blatná na Ostrove – Vieska
6 115 875,48€ - I/51 Golianovo – Vráble
5 000 000,00 € - I/13 a III/1394 Medveďov

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2020 19:28
od devil
mas aj dlzky usekov ?

I/64 obchvat Prievidze, 1. etapa, druhá stavba

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2020 19:29
od jarino
Doba realizácie: 42 mesiacov
Náklady: 23 mil. eur, z toho nákup pozemkov vyjde celkovo na 622 tisíc eur. Za roky 2018 a 2019 bolo vynaložených 322 tisíc eur. Stavebné práce si vyžiadajú 21,6 mil. eur.
Štúdia realizovateľnosti je v štádiu vyhotovenia.
Začiatok navrhovanej úpravy obchvatovej komunikácie km 0,000 (pracovné staničenie) je na komunikácii vybudovanej v rámci 1.etapy, 1.stavby pred križovatkou s odbočením do priemyselného parku a letiska. Koniec navrhovanej úpravy je za mimoúrovňovým križovaním jestvujúcich ciest I/9 a I/64, cca 253m, pričom sa napája do jestvujúceho koridoru bývalej cesty I/50, neskôr miestnej komunikácie - v súčasnosti úsek mimo prevádzky a koridoru jestvujúcej cesty III/1778.
Trasa obchvatovej komunikácie I.etapa, 2.stavba vedie juhozápadným okrajom v extraviláne a intraviláne mesta Prievidza. Šírkové usporiadanie výstavby nového úseku je navrhnuté v kategórii C11,5/80 ako dvojpruhová komunikácia s neobmedzeným prístupom. Šírka jazdných pruhov bude 3,50 m po navrhovanú okružnú križovatku a od navrhovanej okružnej križovatky šírka jazdných pruhov bude 3,25 m.

I/66 Popová – Hranovnica, I. úsek Vernár

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2020 19:43
od jarino
Doba realizácie: 30 mesiacov
Náklady: 22 miliónov eur
Zámer rieši nevyhovujúci technický stav cestného telesa v úseku Vernár km 62,336 –km 70,930. Modernizácia cesty spočíva vo výmene poškodených asfaltových vrstiev vozovky, v dobudovaní krajníc, v oprave poškodených a zriadení nových rigolov, priekop, trativodov a priepustov, vo vybudovaní oporných múrov pre osadenie bezpečnostných zariadení. Navrhovaná modernizácia rešpektuje existujúce smerové aj výškové vedenie trasy.
Cieľom modernizácie cesty I/66 je zlepšenie stavebno-technického stavu komunikácie. Odstránenie priečnych a pozdĺžnych nerovností vozovky, priečnych a pozdĺžnych trhlín vozovky, odstránenie sieťových rozpadov vozovky, stabilizácie cestného telesa proti možným zosuvom a úprava odvodnenia cesty I/66.

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2020 19:44
od jarino
devil napísal:mas aj dlzky usekov ?

Nie

Rekonštrukcia križovatiek na cestách I. triedy III. etapa

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2020 19:58
od jarino
Doba realizácie: 15 mesiacov
Náklady: 11 mil. eur

I/18 a I/74 Strážske, križovatka
Predmetná stavba zahŕňa prestavbu jestvujúcej priesečnej neriadenej križovatky ciest I/18, I/74 a miestnej komunikácie na okružnú križovatku so spojovacími vetvami. Pre smer Vranov nad Topľou – Michalovce a smer Humenné – Vranov nad Topľou je navrhnutá spojovacia vetva – tzv. bypass. Do navrhnutej križovatky vstupujú 4 ramená s deliacim ostrovčekom. Na každom ramene križovatky je navrhnutý priechod pre peších so samostatným nasvetlením. Pri každom navrhovanom priechode je navrhnutá bezbariérová úprava s varovným a signálnym pásom.

I/9 Nitrica – križovatka
V rámci stavby je navrhnuté zrušenie „západnej“križovatky s cestou III/1771 a vybudovanie odbočovacích pruhov vľavo na ceste I/9 vo „východnej“ križovatke.

Križovatka ciest I/65 a I/14
Stavebno technická úprava križovatky ciest I/65 a I/14 je riešená z dôvodu ohrozenia bezpečnosti cestnej premávky nákladnými vozidlami odbočujúcimi z cesty I/65 na cestu I/14 (vozidlá idúce od Kremnice na Banskú Bystricu). Existujúce pripojenie cesty I/14na cestu I/65 je v nevyhovujúcom ostrom uhle. Navrhovaná stavba predstavuje prestavbu existujúcej stykovej križovatky, situovanej za mestom Turčianske Teplice (v smere na Žiar nad Hronom, Banskú Bystricu), v katastrálnom území Dolná Štubňa.

I/51 Levice, križovatka s Tabakovou ul.
Križovatka I/63 Kračany
Križovatka I/13 a I/63 Veľký Meder
Križovatka I/13 a III/1394 Čiližská Radvaň
Križovatka I/13 a III/1404 Medveďov
Križovatky I/13 a III/1407 Ižop
Križovatka ciest I/16 - I/72 - II/531 v Rimavskej Sobote

Projekty riešia modernizáciu existujúcej cesty a modernizáciu ďalších parametrov cesty tak, aby vyhovovali normovým parametrom požadovanými pre cestu I. triedy. Zvýšenie bezpečnosti všetkých účastníkov cestnej premávky je možné dosiahnuť zlepšením základných parametrov cesty v zmysle STN, inštaláciou pasívnych opatrení (úprava zvislého a vodorovného dopravného značenia), odstránenie nebezpečných prekážok pozdĺž cesty (stĺpy, stromy, reklamné pútače), zlepšenie odvodnenia.

985 096,05 € I/18 a I/74 Strážske, križovatka
626 374,00 € I/9 Nitrica, križovatka
600 000,00 € Križovatka ciest I/65 a I/14
1 350 519,66 € I/51 Levice, križ. S Tabakovou ul.
1 029 981,69 € križovatka I/63 Kračany
1 209 190,78 € križovatka I/13 a I/63 V.Meder
1 000 000,00 € križ. I/13 a III/1394 Čiližská Radvaň
894 418,30 € križ. I/13 a III/1404 Medveďov
1 978 248,80 € križovatky I/13 a III/1407 Ižop
1 268 661,78 € križovatka ciest I/16 - I/72 - II/531 v Rimavskej Sobote

Re: Cesty I. triedy v SR

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2020 11:21
od lostrail
"Križovatka ciest I/65 a I/14"

Tak na toto som zvedavy. Najvhodnejsie riesenie by bola samozrejme MUK, ale cosi mi hovori, ze to tym nemyslia.