Chcel som to upraviť, ale už to nie je možné. Takže to prepíšem celé:
Ja ak si založím nový nick, v ére 10 rokov do minulosti, tak ten predtým bude deaktivovaný ako sa aj 2x stalo (t.j. na pôvodný som nepísal). Lebo som zabudol heslo. A prečo bolo viac nickov predtým som zdôvodnil viackrát ako aj v prvom najdlhšom príspevku na tomto konte.
A admin ma samozrejme môže aj zabanovať. Má na to plné právo. Je to admin. Pre mňa boli ako JG tak aquila vždy autority, hoci som sa s nimi v 2/3 náhľadov nezladil hodnotovo ani postupovo. Kto kedy žil dobu od 90. do ďalších rokov a chcel písať veci informačne ako ja, nemal moc k výberu a de facto nemá dodnes (komolenie mien, označovanie expresívnymi výrazmi atď a skratky - ak niekde píšem F. nie je to Fico ale figliar), ak chce jasne veci pomenovať a sedí v nejakej na to uspôsobenej inštitúcii, takže je u zdroja. Nenapíše veci ako sú. Max povie. Ja som písal. A to je ten rozdiel. A píšem dodnes, ale v iných aspektoch a už nie takto natočené. Aj tak sa nič nezmení na tom, že to ja napíšem - to sa aj tak spraví postaví, potiahne a tie veci okolo toho od oligarchie ja neovplyvním. Ani na juhu ani na severe. Také je Slovensko a Slováci. Hold sa buduje slovenská kapitálová vrstva a začala Mečiarom ale deje se to dodnes naprieč pravicu. A tak to aj zostane zachované ten cieľ, ktorý to malo vrátane môjho dopísania - napísal som v tom príspevku všetko potrebné. A pár ľuďom osobne povedal. To nebolo ani vyhnanie (a kým?) ani zákaz od nikoho atd. Kritikom to vyhovovalo čo je normálne a treba to vnímať ako kto kto chce. Ja nevnucujem nič. Bez ohľadu na to, čo z toho vyšlo (iks nickov ale obsah jeden báchorky siahajúce až po doprastavácke uhly videnia). Ja nenútim nikoho akceptovať ani tieto spôsoby, ale bolo to tolerované dlhé obdobie a zámerne dokončené ako forma rozprávky, aby to každému docvaklo. Máte svoj rozum. Každý to musel vidieť v administrácii, takže teraz na to poukazovať v tejto forme je zbytočné a cielene zase vedúce ako mantra odpútať pozornosť s cieľom znížiť význam napísaného. Ale veď nech. A neľutujem jedinej sekundy ani pri založení tém ani pridaní informácii ani vytvorenia celých sekcií. Akurát sú zastaralé ... niektoré ako táto. Čítal som ten návrh na zmenu konceptu. Stačí realizovať.
Ďakujem ti devil, že si tak pekne zhodnotil, co sa hodí práve pri mne.
Úprimne ďakujem, lebo ja cestou sieťou žijem celý život. Takže máš pravdu. Diaľnica je súčasť cestnej siete. Je nadradená v rámci štruktúry, ale je to cesta. Aj 500 tých mien keby ich bolo a bolo ich naozaj dosť. Potom B; riešil etiketu fór ako takých so mnou, ale pochopil, že je len táto cesta ak má byť obsah, ale apeloval na udržanie normálnosti.
Toto je však jeden z posledných ako HWY. Možno posledný ale nikdy nehovor nikdy, no roky som sem nepotreboval prísť osobne. Veľa ľudí prišlo inde za mnou kde som. Cieľ pri HWY nebol písať, ale vyjasniť si pár vecí, ktoré tu boli napísané odkazmi na mňa ako autora. A bohužiaľ som sa tu "zdržal" naprieč témy ... a už aj správy. Od chýbania až po hromadu otáziek, ale ja som sa sem neprišiel na dlho vrátiť.
Potrebujem si dočítať železnice do hĺbky tu vo fóre, okomentované tými ľudmi tie materiály. A odkomunikovať správami. Základ je, lebo sú maily a je ochota viacerých zarytých železničiarov a MHD znalcov typu Drahovský (amatér ktorý to má už ako profesionálny koníček) mi tie veci osobne vysvetliť.
Následne si pozriem výsledok ankety a tento nick pravdepodobne deaktivujem. A dlho sa tu zase neukážem. Je vás tu dosť na riešenie všetkého čo sa tu deje.
Slovenských pár sto km vs. moje celkové záujmy, nenapĺňajú predstavy mojej aktívnej účasti práve tu. Čo je určite dobre, zbytočne by sme sa zase hádali ... dohadovali na 50 strán. Aj keď ja s tebou v mnohom súhlasím, devil. Len mám iný názor ako riešiť úpadok krajiny. Je ma možné nájsť na skyscrapercity, aj na ďalších fórach tohto typu pre USA a Kanadu a takisto aj na českých dialniciach. Tu som bol najdlhšie kedysi, ale dĺžka už bola prekonaná pravdepodobne CD a aj SSC kde som v úzkom kontakte s mnohými moder. a adminami pre úzku komunikáciu k mnohým stavbám a rozvoju všeličoho a zaujímam sa o to čo ma zaujíma a nesledujem až tak, napr DZ
Tiež neviem všetko.
TU som chcel vytvoriť základy pre ďalšiu komunikáciu a naznačiť jasný vývoj na SLovensku - ktorý taký aj bol. Účel to splnilo, ale sa odklonilo od mojich predstáv v praxi ... ale to by som sa opakoval. (ja to dlhodobo kritizujem aj verejne tieto pomery), ja sa miestami musím hanbiť za túto krajinu. A vedieť, že bude skutočnosť financí takáto aká bola, v živote nikdy sa nerealizuje taká podpora pre tie trasy. No ale to už je pasé. Svet nie je Č-B ani ľudia nie sú. Vyťažte teda z tých peňazí čo sú čo najviac - vy, lebo mnohí z vás sedia v štátnych inštitúciách, akurát mimo aktívneho jadra politických strán. To už, kto chcel, presadil sa. Zas je mimo vlády ... Ale máte mnohí teraz ak dobre rátam 25 až 55 rokov, to je dosť času na posun aj týchto politík aj názorov do ich presadenia a vysvetlenia aj na realizáciu. Nemusí sa tu riešiť názor na 30 rokov dozadu. Len sa z toho formuje budúca (ne)spolupráca. Nie so mnou, ale vy medzi vami. Povieme si v 2028 aký je posun.
Jedno je isté na 90%: D1 súvislá v plnom profile nebude. D3 možno bude súvislá. Iné neodhadujem.
metelesku.blesku trebárs neviem kto je - nepamätám si ho, ale názory ktoré od neho pozorujem navzdory moje sa mi pozdávajú v riešeniach ale to nejdem teraz vymenovať ĽG, Bagra, čawa atď.
vidím že B; nie je
kto chcel si kopol za ten čas, prežil som horšie veci ako toto vo fóre
mnohí hodnotia v zmysle "mal pravdu" - čo dodať, mrzí ma, že sa nezmenili tie odhady ale oni sa bez koncepcie a peňazí nemôžu zmeniť! slová na to nestačia z úst politikov ...
názor na mňa je to posledné ale neberiem vám ho - ani nejdem vyvrátiť ani potvrdiť
Najhoršie sú sľuby, ktoré nie sú podložené prípravou a národ tomu nechápe. Alebo dlho nechápal, teraz pozorujem obrat aj v krajine. Ľudia neveria v tie cestné stavby. Lebo chápu, že naraz sa to nedá spraviť. Ale tá degradácia ciest to je nevysvetliteľné ... ale v pokročilom stave degradácie, nechápu, že to treba inak tendrovať a je to kde to bolo čo sa týka reality to urýchliť.
Veľa z toho čo aj ersék povedal je pravda. bol 4 roky ministrom, ale mal pravdu. "je to o kobercoch" - ale potom prezentovať že z EU opravíme 300 km jedničiek z EU fondov? a štát koľko z toho rozpočtu za 4 roky? 500 dokopy? to figeľ dal za 2 roky ... a potreba pri figeľovi bola 1000 a pri ersékovi 1400 ... dnes je 1500, ale ten princíp: keď je potreba 1500 tak nemôžem prezentovať že 300 bude zázrak lebo nebude (a škody idú aj s časom) - vy dnes opravíte 1000 za 4 roky z 1500 tak za 4 roky nezostane pri tej dopravnej záťaži 500 ale 700 - preto treba dať emulzný mikrokoberec, ale to nejde všade a to len oddiali rekonštrukciu - a keď sa nespraví ten emulzák to ešte zhoršuje
lebo on spomaluje degradáciu, ale "zoderie sa" a čo bolo pod ním sa zhorší rýchlejšie ... takže toto nebola šťastná cesta do minulosti, to môže robiť NDS. nie SSC. Ale to je jedno.
Ak dnes sú poškodenia za 3 mld. € na cestách s mostami. Tak ak dávam 100 tak to nerieši nič. Tvárme sa že poškodenia sú za 2,5 - a dám D+jedničky spolu 200 - tak to je pekné. Ale to je oprava celá dekáda čo je dnes zlé. A ešte to neurobím. A za dekádu si to vypýta ďalších 500 km. Ďalších 300 mil. pri tomto stave. (aj s mostami dnes len čisto najvážnejšie stavy). Mosty sú 0,5 mld. minimálne - to je pre vašu predstavu 15x toho čo sa malo začať dávať v polovici 2000-2010 ročne. Keby sa dávalo, nie sú dnes obchádzky. A keby sa malo dať dosť na tých 1000 mostov v blbých kategoriách tak to 0,5 mld. nestačí. Ale budeme sa tváriť že len zachraňujeme.
Na to netreba guľu, aby bolo jasné, že len zastaviť úpadok bude obtiažne. Zlepšenie stavu - to by sa musel ten balík tých 2,5-3 mld. € ako je v pláne celý minúť za 4 roky. A to zase dopravne nepôjde. Nejde rozobrať tak cesty a semaforami stáť pri dnešných intenzitách - to nejde.
Ale tu vidno posun. Lebo na tom je politická zhoda a nutnosť to riešiť.
Ale dopravná politika v zmysle výstavby obchvatov, diaľnic, železníc - modernizácia ... to je škoda rozpisovať aj dnešné ciele v novom programe aj stav aj investičný deficit. Slovensko nie je Katar.
A na takto zadané témy sa dá ísť debatovať, ale nie už ja.
Z toho bolo potrebné vyvodiť nejaký posun tých 15-20 rokov dozadu. Ja sa D1 súvislej po UA nedožijem. V žiadnej trase. Štát, ktorý nevie postaviť základnú kostru. t.j. D1 s R1 už pri zadanej koncepcii (aby ju potom znížil investične, neodpustím si to a rozšíril o nové ťahy) ani za 20 rokov, keď časť stála, ak túto kostru nevie spraviť, tú 1/3 siete tak potom nemôže alebo by nemal na nej trvať. V tom má devil pravdu. Ak sa tu chce niekto hrať na pravdu a neriešiť že sa kradlo. Ale táto pravda nedáva záruku, že trasa z juhu by bola rýchlejšie. R7 nepreskúmaná, nezadaná, to je proces sám o sebe na 10 rokov a výstavba k tomu. A R2. Tam nebolo nič na celej dĺžke. Takže nepodsúvajte stále dokola tieto S-J boje. Ja som si ich užil za tie roky v praxi ... dosť. Zbytok je zbytočné riešiť ... pre mňa už určite ano. Toto vnímajte ako posledný príspevok na dlhú dobu.
A na záver, ja na dialnice.info odkazujem pomerne často ako na zdroj informácii síce s kopu balastu a politických žvástov okolo toho, ale stále zdroj informácií aj keď tu veľa ľudí už nie je od geológie cez tunely až po mostárov. Aj tak odkazujem.
Tých, ktorí rozumejú po slovensky
Slovensko získa ďalšie PPP projekty akonáhle sa vyjasnia EU fondy. Aj PPP na VRT sa chystajú už v EU.
Respektíve už aj boli a budú ďalšie ... so spolufinancovaním nákladov, ale na Slovensku sa to týka len "dotiahnutia" po BA. Ak vôbec. Ako niektorí kreslia na celej mape, iní zas vymýšľajú PPP po celej krajine. Ale chyba je že absentujú národné zdroje. A tá ekonomika tie dopravné investície potrebuje. Vynucuje si ich. Aj ten automotive sektor si ich doteraz vynucoval. Keď chce mať J-I-T.