Andrej napísal:Presne, uz len presvedcit EU, nech to je financovatelne z KF ako core ten-t koridor.
Na reko useku Kremnicke Bane-HS je spracovany aj nejaky projekt?
Ale veď celá rekonštrukcia sa predsa financuje z eurofondov:
Križovatka I/65xI/14 - Diviaky + I/65 Príbovce - Martin + I/65D Martin Obchvat - stavia - rekonštruuje Doprastav začiatok 06/2015 - financuje EU
I/65 Diviaky - Príbovce ( Tankodrom ) - dodané DSP a DP na v lete sa vyhlasuje súťaž na stavbu - schálené financovanie v Bruseli v balíku prestavieb betonových ciest v havarinom stave
I/65 Kremnica - Kremnické Bane - obnovené DSP a DP príprava na vyhlásenie tendra - schválené financovanie z eurofondov
I/65 Kremnicné Bane - hranica kraja - kompletné preprojektovanie úseku - snaha obísť obec Kremnické Bane extravilánom
I/65 Hranica kraja - Horná Štubňa-juh - budú prevedené iba ľahké rekonštrukcie povrchu nakoľko trasa sa určí až po veľkej revízii trasovanie nadradenej dopravnej infraštruktúry v dotknutom území ( RC Handlová - Horná Štubňa - Turček - Badín - Banská Bystrica )
MUK Šturec - preprojekcia z dôvodu zmeny trasy R3 z východného obchvatu Turčianských Teplíc na západný obchvat ( zásah východného variantu do chránených území europskeho významu - nevyšla EIA )
Tomas PO napísal:Poitna je, ako sa odstranenim bodovych zavad a zmodernizovanim niektorych usekov da dosiahnut polnohodnotny polprofil.
Ono pointa je v tom že celý úsek Dolná Štubňa - Martin bol stavaný ako polprofil budúcej D65 - v parametri 26,5/120 - to sa potom jednoducho dosahuje