Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod Jonathan » 20. Sep 2017 14:59

aquila napísal:jonatha, ide o _povrchovy_ variant dialnice, ktory vylucuje v principe z priestorovych dovodov akukolvek krizovatku so starou cestou aj napojenim radole v tom mieste kde je. to je myslim jasne vsetkym, cize ani neviem ako by tam bol most z radole, kde by sa este aj pripajal na krizovatku. tam bude problem aj s vystupanim mostu pre pesich/cyklistov


Ja si tam ten most predstavit viem. Zacinal by na krizovatke Nabrezna/klementisova a za cestou I/11 by sa skrutil poza restauraciu a ukolcil by sa ako T krizovatka na ceste do Radole. Ak by bolo stupanie prilis prudke, tak zaiatok moze byt viac juzne na Clementisovej. Potom by to bol taky pokruteny had. Ale nikdy by som nevrdil, ze sa nieco neda.
Jonathan
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 419
Obrázky: 19
Založený: 09. Feb 2005 10:49

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 20. Sep 2017 15:29

neni sanca aby tam vysli hlukove limity pre radolu .. na strane KNM neni priestorovy problem, ale tam chce vidiet obyvatelov bytoviek ako to nechaju tak :) nehrozi .. a boli by prvy, ktory by radsej povedali, ze zruste premostenie, nech si z vadicovskej nadchadzaju :)

z vadicovej doliny staci cyklomost/pre pesich a urovnova T krizovatka s vyradovacymi pruhmi, s tym ze sa urobi privadzac KNM a skor by som videl priesto v urobeni aj severneho napojenia pri povine ako mimourovnove na styl privadzaca.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod milan_KM » 20. Sep 2017 15:41

Ako človek, ktorý v dotknutej oblasti býva to považujem za nápad minimálne hodný diskusie. Aby sa ľuďom vysvetlili poriadne výhody a nevýhody takéhoto variantu.
Takže po hádam 10ty krát sa ťa pýtam kedy ministerstvo predložilo takýto variant na spomínanú diskusiu? Aby sa ukľudnili vášne a prevládol rozum.

Alebo sme zase pri estakadostavoch, ktoré si tvrdo presadzujú svoje záujmy. Ako zámerne prehliadaš tento fakt na kompletne celom fóre, naozaj to vyzerá, že si jeden z nich.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 722
Obrázky: 266
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod juraj1 » 20. Sep 2017 16:09

Nebolo by možné riešenie, že I/11 by viedla mimoúrovňovo po moste a odbočky do Radole a KNM by zostali v terajšej úrovni? Most by nebol nijak zvlášť dlhý, v podstate by stačil len nad bočnou cestou, stúpanie by bolo buď na klasickom násype, alebo ak by nebolo dosť miesta, tak na násype s opornými múrmi po jednej alebo po oboch stranách. Most + násyp by boli dovybavené protihlukovými stenami. Stále by išlo o riešenie a la upgrade jednotky, ktoré by nemuselo byť nijako extra drahé, a z bočných ciest by nebolo treba nadchádzať.
juraj1
diskutujúci
 
Príspevky: 185
Obrázky: 2
Založený: 09. Sep 2005 15:44
Bydlisko: BA (TN)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 20. Sep 2017 16:12

ja sa pytam po 11sty krat, kedy si to dalo mesto KNM / radola do uzemneho planu ? lebo smerodatny je uzemny plan obce a nie co si praje ministerstvo.

vid aj problem co ma ministerstvo pri MUK triblavina. bez zmeny uzemneho planu sa neudeje nic.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod milan_KM » 20. Sep 2017 16:17

A ty si sa naučil nové slovíčko tak teraz ho používaš stále či? Lebo trasa diaľnice sa nemení mení sa len forma križovania diaľnice. V UP bol tunel, nebol zrazu problem ho zmeniť na estakádu vrámci "zlacňovania". Iniciatíva NDS. Tak aký závezný územný plán? O čom stále točíš? V každej téme územný plán, ale bravúrne ignoruješ fakt, že keď sa chce a príde iniciatíva od projektanta tak ten územný plán nie je problém zemniť/doplniť.

A mesto absolútne nemusí trápiť akou formou sa diaľnica križuje. Ak ten variant prejde cez EIA. Malo by to trápiť NDS ako investora, ktorý má tú moc zmeniť staré plány a reálne zmeniť technické riešenia.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 722
Obrázky: 266
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 20. Sep 2017 16:44

ale ta iniciativa moze prijst aj od obce a hlavne v princpe ma prijst od obce, lebo aj v tomto pripade to musi schvalovat obec.

cize pokial ma obec v uzemnom plane krizovatku a most, investor sa toho musi drzat.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod juraj1 » 20. Sep 2017 16:59

Keďže diskusia sa tu točí dokola, chcem vniesť nový kontext, najmä čo sa týka územného plánovania.

Územný plán regiónu stanovuje priestorové usporiadanie a funkčné využívanie územia regiónu, štruktúru a smery rozvoja osídlenia, výroby, poľnohospodárstva a lesného hospodárstva, požiadavky na účelné a hospodárne využitie územia kraja, vymedzenie plôch a koridorov nadmiestneho významu a stanovenie požiadaviek na ich využitie najmä plochy a koridory verejného technického vybavenia územia, rozvojové priority regiónu stanovené na základe optimálnej štruktúry hospodárskeho rozvoja regiónu, organizáciu a územné rezervy pre investície a rozvojové plochy celoštátneho a regionálneho významu, sociálnu a ekonomickú klasifikáciu jednotlivých častí regiónu a odporúčania priorít pre ich dlhodobý rozvoj, požiadavky na ochranu prírody, životného prostredia, zásady využívania prírodných zdrojov, požiadavka na rozvoj a ochranu kultúrno-historického dedičstva relevantnú regionálnej úrovni.


Územný plán obce spodrobňuje a rozvíja ciele a úlohy územného plánovania v podrobnosti riešenia zodpovedajúcemu územiu obce a v súlade s územným plánom regiónu a Koncepciou územného rozvoja Slovenska.


http://www.uzemneplany.sk/co-je-to-uzemny-plan

Z toho vyplýva, že trasovanie diaľnice vrátane mimoúrovňových križovatiek sa určuje v UPN VUC, ktorého obstarávateľom je VUC, čiže nie na úrovni obce. Obec musí rešpektovať nadradený UPN.

Konkrétne na tomto linku si môžete pozrieť UPN žilinského VUC:

http://gis.zask.sk/FrontController?project=upn

Existujúce aj navrhované mimoúrovňové križovatky sú už na tejto úrovni zobrazené.
juraj1
diskutujúci
 
Príspevky: 185
Obrázky: 2
Založený: 09. Sep 2005 15:44
Bydlisko: BA (TN)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod milan_KM » 20. Sep 2017 20:01

Ďakujeme Juraj, dôležitý príspevok.

@Aquila
Prečo by mala prísť obec s požiadavkou na zmenu niečoho s čím už súhlasila? Toto nemá s obcou nič spoločné, toto je čisto na NDS ako investorovi, aby vrámci skutočného šetrenia predložil aj pozemný variant, a následne sa snažil presvedčiť obec a jej obyvateľov o výhodnosti takéhoto variantu. Až následne spolupracovať s obcou na zmene UP a zreálnení stavu. NIČ!!!! opakujem NIČ z tohoto sa nestalo, čo jasne poukazuje na nie neschopnosť obce, ale bezohľadné pretláčania estakadostavov ako ti písal aj fh...

NDS ako investor poslala do pr*ele zástupcov mesta s privádzačom, za päť korún, ktorý by veľmi pomohol. Najprv ich roky vodili od jedných dverí k druhým pre blbých 500m predĺženia do priemyselného parku, teraz nechcú počuť o separátnej výstavbe. Toto by už pochopil aj orangutan, že NDS ani zďaleka nejde o riešenie problémov, ale o pretláčanie vyšších záujmov pánov v pozadí... Ak toto naozaj nevidíš, tak potom si na tom horšie ako ten orangutan.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 722
Obrázky: 266
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 02. Okt 2017 14:01

milan, az teraz som si vsimol tvoj prispevok. chod sa infromovat napriklad do trencina, alebo najnovsie ako do presova, kde aj ked maju odsuhlasenu kapacitnu 2+2 komunikaciu a maju ju aj v uzemnom plane a aj spracovanu vo forme na DUR, tak si nechali teraz spracovat zjednodusenu verziu na 1+1.

cize ako som hovoril uz X krat samosprava (obec/kraj) su ti ktori su zodpovedni za uzemny plan a je na nich co navrhnu.

KNM chce privadzac, ale zaroven aj tri krizovania s cestou prvej triedy, pricom ako som napisal vyssie len navysuje poziadavky.

cize to ze ty nevidis neschopnost politikov a samospravy je tvoj problem.

ked sme uz pri tom neschonpnosti a bezkoncepnosti samospravy. teraz s "velkou" pompoou suhlasili, ze si budu dva mosty do 3,5t prenajimat za 168 500 rocne od eurovia (cize nie od NDSky).

ale toto je len cast nakladov, kedze dalsich 15 tisic euro rocne su priebezne naklady co bude mat spraca ciest a perlicka na koniec

je ironiou, ze v samotnej dovodovej sprave sa pise, ze by sa za to dalo zrekonstruovat rocne okolo 3 km ciest v ZSK

dalsie naklady musi znasat NDSka , ktore su vo vyske 549 tisic euro, ktore uz pojdu nad ramec projektu strazov - brodno.

takze ked to zratame, zase raz "uzasne" kysuce dostanu 1,2 mio eur na docasnu stavbu, ktora je sposobena este zbytocnejsou stavbou D3 brodno - strazov. take typicke pre kysuce

nehovoriac o tom, ze za tych az 1,2 mio euro by bola luxusne zrekonstuovana aj s prelozkou cela cesta od rudinky po odbocku v povazskom chlmci ..

Tolko k tomu "hospodareni" na kysuciach ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod Miro » 02. Okt 2017 14:20

S tým súhlasím, potreba tých dvoch mostov je vyvolaná neschopnosťou presadiť už dávno plánovaný obchvat Vrania.
Miro
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 828
Obrázky: 2
Založený: 12. Jún 2005 20:47

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 02. Okt 2017 14:38

s tym, ze ta prelozka nie je dalej ako ciara v uzemnom plane ... neni spracovane nic .. keby bolo, mohla sa hned zacat stavat a je to vec max na dve sezony a najma by sa dala stavat za behu .. kedze okrem samotnej reko cesty pred a za vranim by to logicky neprerusovala dopravny tok.

cize spolu so sanaciou svahu (ktora sa tiez riesila akosi "neocakavane") a ktorou sa zdovodnovalo "zlacnenie" terajsej varianty oproti, tak tu mame dalsie naklady ..

cize suma sumarum, keby sa rovno robila povodna varianta aj prelozkou cez povazsky chlmec a nabalil sa k tomu obchvat vrania, tak netreba paradoxne ani prelozku I/11 ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod Jonathan » 02. Okt 2017 15:46

Na strankach Ziliny je aktualizovany dopravny generel.
http://www.zilina.sk/mesto-zilina-uradn ... plan-mesta
Jonathan
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 419
Obrázky: 19
Založený: 09. Feb 2005 10:49

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod milan_KM » 02. Okt 2017 16:29

@Aquila

To, že kraj mohol luxusne preložku pripravať a aj postaviť počas stavby D3 nie je pochýb. V tomto zlyhal samozrejme kraj.

A ja ti xty krát pripomínam, že keď sa chce príde NDS s prerábkou celého úseku, nielen technického riešenia, ale dokonca vedenia trasy a nie je problém. Tu o NDS ani chýru ani slychu. Ak chceš aby národnú infraštruktúru pripravovali samosprávy daj im na to kompetencie a hlavne financovanie. Ale ručím ti, že ešte len potom nastane chaos.

KNM chce aby sa vyriešil problém s dopravou ako na území mesta, tak aj mimo neho (keďže kopec ľudí dochádza). Takže mi daj tie požiadavky čo navyšujeme, keď zo strany NDS je jediné a nemenné riešenie kompletná diaľnica. Takže opäť klameš.

Dočasne trvalé mosty tam ostávajú, lebo kolabuje doprava pred KNM to s úsekom Brodno - Strážov nemá nič spoločné. Ďalšie klamstvo.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 722
Obrázky: 266
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 02. Okt 2017 16:48

a ja ti Xty krat hovorim, ze plany tvori samosprava. a tu se pri ziline, kde samosprava prichadza len s meglaomanskymi rieseniami.

ked chce KNM poriesit luxusne na uzemi mesta aj mimo obce, nech si to zaplati. vznieslo mesto navrh na ine riesnie ako dialnica ? nie
takze Tolko k faktom

jezkove oci, tie docasne sa nestavali kvoli kolabujucej doprave pred KNM, ale ako docasny objekt stavby D3 strazov - brodno. fakt si aspon zisti fakty.

vsak ti tam chyba elementarna logicka, keby sa to stavlao kvoli doprave v KNM (ktora je v pohode, problem je len krizovatka radola), tak by ich asi nechceli ako docasnu stavbu v lete demntovat a asi by si ich ZSK a mesto zilina neprenajimala od eurovia (je to ich majetok) ale by sa urobil bezodplatny prevod od NDSky ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod BoroZA » 02. Okt 2017 16:54

Áno, dočasný most vznikol ako dôsledok výstavby D3, avšak aj ja som z určitých kruhov zachytil, že bude naďalej zachovaný z iného dôvodu, a to pre neochotu NDS pokračovať vo výstavbe D3, čo spôsobuje pretrvávanie kolón na trase ZA--->KNM. Dočasný most vytvorí aspoň pre osobnú dopravu z KNM, Nesluše, Rudiny, Rudinky a Rudinskej alternatívnu obchádzkovú trasu k trase cez Vranie, ktorá je z hľadiska technických parametrov oveľa horšia, preto zvíťazilo dočasné ponechanie mostu do Rudinky.
BoroZA
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 332
Obrázky: 0
Založený: 29. Máj 2016 13:52
Bydlisko: ZA

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod milan_KM » 02. Okt 2017 17:08

Plán samosprávy dať si do UP nejaké výhľadové dopravné riešenie ako rezervu považuješ za zlý? Aj keď sa nemusí realizovať?

Keď NDS chce zmení tunel na estakádu, keby sa jej chcelo aj na povrch (mesto je tak zúfale, že by na to podľa mňa pristúpilo), keď NDS chce zmení estakády a trasu na povrch, tak mi tu netrep stále o samospráve čosi. Takže klameš.

Ty si asi z inej galaxie, tie roky čo žiadame o privádzač sú akože čo? Takže klameš.

Nauč sa čítať, napísal som OSTÁVAJÚ, nie prečo boli postavené. Takže klameš.

Áno chceli ich demontovať, ale kraj sa ASPOŇ v tomto hecol, a pomohol doprave pred KNM (obrovský efekt za málo peňazí), keď už sa vykašlali na prípravu a relizáciu preložky Vrania.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 722
Obrázky: 266
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 02. Okt 2017 17:18

Heh ja sa vazne musim smiat :) ze za malo penazi obrovsky efekt..

Za tu cenu a za menej rokov mohol byt poriesena trvaly obchvat vrania.

Aj ked z pohladu kysicana je to asi ozaj malo penazi, ked je tam zvykom dat pol miliardy euro na 2tisicove intenzity :) takze hej kysucke panoptikum je niekde inde :)

Co sa tyka tvojho tvrdenia ze kvoli zapcham, len ukazuje zabednenost. Lebo presne podporujes vyhadzovanie penaiz lebo je to vsak na kysuciach. Vedla koridorovej zeleznice a obhajujes neschopnost kraja twda vlastnej samospravy.

Fakt je tazko takto diskutovat ked obhajujes rozkradanie, plytvanie len z lokalpatriotizmu. V podstate je to dalsi dokaz preco ked takto rozmyslaju ti akoze chytrjsi kudia tak co potom janko mrkvicka? Slovensko je ozaj bananova republika a fico tu ma raj
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod milan_KM » 02. Okt 2017 17:29

Keď sa vytvorí kolóna, takmer všetky OA čo idú do KNM využívajú dočasné mosty = nepredlžuje sa kolóna. To je akože málo?

Ano ako som napísal 3x v príspevkoch vyššie, obchvat Vrania už mal byť. Kraj sa na to vykašlal. Preto je terajšie riešenie lepšie ako nulový stav. Aj keď peniaze mohli a MALI byť využité efektívne = obchvat Vrania.

Keď ti dochádzajú rozumné argumenty tak tu hodíš Skalité hej.. úbohé. Ako som písal inde je to výsledok zlodejskej vlády. Koridorová trať je využívaná na prasknutie, prečo ZSSK nepridá spoje? Išiel si tu vlakom?
Jediný lokál ko***izmus tu predvádzaš ty, svojími arogantnými klamstvami, ktoré su na míle od reality, čo sme ti viacerí dokázali.
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 722
Obrázky: 266
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 02. Okt 2017 18:05

Ani je to malo, kedze intenzity su 1-2 tisic vozidiel
Tie by luxusne zvladla prelozka MZ8/50 ako je planovana a za tu cenu docasnych mostov.
Stale nechapes?

Ohladne nadavania. Vidm ze dochadzaju argumenty tak sa znizujes k nadavani , ake mile ;) ake typicke, aj jano to nezvladal a zacal nadavat.

Trat ma kapacitu este na rozdavanie. Skor co robi kraj pre integrovanu dopravu? Jan no zase nic.

Takze zhrneme si fakty
Je tu dpcasny most ktpry vlastni stavebna firma kvoli vystavbe zbytocneho useku brodno strazov
Je tu neschopny kraj ktory len kresli nove ciary do uzemneho planu ale nic nepripravuje
Za cenu obchavtu vrania bude pre 2 tisic aut docasny most na 3,5 roku
Kraj nerobi nic pre integrovanu dopravu

Ale usuz je ze aquila klame :) fakt carovne :) rozmyslas?
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod milan_KM » 02. Okt 2017 18:17

Ty si naozaj z inej galaxie, čítaš vôbec moje príspevky, či len vidíš červené plátno?

5x krát píšem, že mala stáť preložka Vrania a nie dočasné mosty. Preložka nie je, takže je lepšie, že sú aspoň dočasné mosty.

Hej súhlasim kraj nerobí pre integrovanú dopravu nič. Ale odkedy má kraj kompetenciu objednávať si vlakové spojenie?

Tento tvoj posledný príspevok je zhrnutím toho čo som ti písal vyššie, bohužial musel si si to pre istotu napísať sám ako svoju myšlienku a dodať osobné urážky. Admin
milan_KM
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 722
Obrázky: 266
Založený: 06. Mar 2012 00:31

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod jarino » 02. Okt 2017 18:57

aquila napísal:milan, az teraz som si vsimol tvoj prispevok. chod sa infromovat napriklad do trencina, alebo najnovsie ako do presova, kde aj ked maju odsuhlasenu kapacitnu 2+2 komunikaciu a maju ju aj v uzemnom plane a aj spracovanu vo forme na DUR, tak si nechali teraz spracovat zjednodusenu verziu na 1+1.

Neviem ako Trenčín, ale v Prešove MK-3 a MK-5 redukovať na 1+1 je podľa mňa veľmi zlý nápad a nie je to dobrý príklad. V Štúdii realizovateľnosti sa intenzity odhadovali čo si pamätám niekde aj 18 - 20 tisíc vozidiel, no príprava stojí. Keď redukovať, tak SO PO, II. etapa by nemusela byť ešte pekne dlho, ak by sa postavili MK.
Spočiatku som prežral, že zostane to úrovňové križovanie železnice a Levočskej, ale ak železnice boli proti a nechcú predĺžiť povolenie pre trolejbusy(chcú - nechcú, budú musieť), tak načo máme MDV SR? Rozpustiť, aspoň ušetríme, anarchia je tu s nimi a bude aj bez nich.
Už dávno mali trvať na trvalom kus drahšom riešení, ako na lacnejšom paškvile.
jarino
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 873
Založený: 12. Sep 2011 13:49

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 03. Okt 2017 09:49

milan_KM napísal:Ty si naozaj z inej galaxie, čítaš vôbec moje príspevky, či len vidíš červené plátno?


ja mam skor dojem, ze ty si necitaj ani svoje :)

milan_KM napísal:5x krát píšem, že mala stáť preložka Vrania a nie dočasné mosty. Preložka nie je, takže je lepšie, že sú aspoň dočasné mosty.


ale tvrdis, ze za malo penazi je vela muziky a treba kraj pochvalit, trosku si odporujes. a este mi za to nadavas, fakt sa uvedom a skus citat s porozumenim.

milan_KM napísal:Hej súhlasim kraj nerobí pre integrovanú dopravu nič. Ale odkedy má kraj kompetenciu objednávať si vlakové spojenie?


kazdy kraj ako integrator (preto integrovana doprava kraja) moze zadavat _dopyt_ po vlakokilometroch, to ze to v principe nikto na kraji nerobi je druha vec.
a dalsia vec je reakcia ZSSK, ale kedze samozrejme kraj ma lepsie kontakty, citaj korupciu na SADky, tak by isiel proti sadkam ak by nebodaj chcel robit skutocnu integrovanu dopravu.

milan_KM napísal:Tento tvoj posledný príspevok je zhrnutím toho čo som ti písal vyššie, bohužial musel si si to pre istotu napísať sám ako svoju myšlienku a dodať osobné urážky. Admin


nie ten moj prispevok je zhrnutim toho co som napisal ja, ty si naopak na kazdy z tychto bodov len zjapal a si tu nadaval.
a naopak si kazdy z tych krokov spochybnoval a vid aj kraj, aj cestu aj vsetko si este obhajoval. cize fakt si skus nielen precitat, ale aj pochopit prispevky a potm si prezri este raz svoje.

to ze si zjavne silne ovplyvneny lokalpatriotizmom je jedna vec, ale to ze ked dojdu argumenty, tak len obvinujes z klamania je trosku detinske.
ale co uz no. fakty nepustia

kysuce maju neschopnnu samopravu (obce, kraj) a ludia ako ty este tlieskaju ako sa kraj/obce pochlapili na predrazenych rieseniach.
a samozrejme to zabijes, aki su kysusania chudacikovia, ze vlastne oni za nic nemozu. to ti zli zli bubulaci v bratislave (ktorych si sami zvolili)
smutne, velmi smutne.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod fh » 03. Okt 2017 10:22

aquila napísal:
kysuce maju neschopnnu samopravu (obce, kraj) a ludia ako ty este tlieskaju ako sa kraj/obce pochlapili na predrazenych rieseniach.
a samozrejme to zabijes, aki su kysusania chudacikovia, ze vlastne oni za nic nemozu. to ti zli zli bubulaci v bratislave (ktorych si sami zvolili)
smutne, velmi smutne.


Takže na Kysuciach nevedia správne voliť ani do samosprávy ani do ústredia a tak si za všetko môžu sami. Možno áno, možno nie. A čo inde ? Kde vedia správne voliť? Ľudia na trase R2 Most ? Veď ten je tiež teraz s tými vo vláde čo volili napríklad Kysučania :lol: Toto nie je v samospráve ani tak o stranách ale o ľuďoch. Volíš aquila na Slovensku? Ak áno pozri sa dozadu koho si v minulosti volil a či si bol spokojný s v jeho prácou, Ak nie, v duchu tvojej logiky si za to môžeš len a len ty sám že nevieš voliť a vyberáš si nesprávnych ľudí, či strany, chyba je len a len v tebe. Ak si nevolil a nevolíš na Slovensku nemáš čo iným do toho rozprávať of course.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 7
Založený: 06. Máj 2005 12:19

Re: Oblasť Žiliny, Bytče a Kysuckého Nového Mesta

Odoslaťod aquila » 03. Okt 2017 10:47

nie, ja sa len cudujem, ze sa stazuje na to ,ze su na kysuciach chudacikovia, ked si to tam oni navolili od samospravy az po vladu. takze to je cele :) najma to obvinovanie bratislavy im ide dobre :) pricom zilina sa samozrjeme pochlapila :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 464
Založený: 03. Feb 2005 19:08
Bydlisko: doma :)

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.