Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod devil » 04. Dec 2017 15:46

Most Apollo bol postaveny aj z mojich dani, je to cisto mestsky most. Prospech ma z neho len Bratislava. Podobne vsetky vacsie investicie v meste dofinancovavane zo statneho.


keby len most Apollo, cela BA dialnica od pieskov cez petrzku a od cunova po lamac ktora by bola krasne prejazdna nebyt NIELEN cp ale aj samotnych BA obyvatelov na medzipanelakovu prepravu. a zlozili sa nu danovnici celej republiky. brno dostava viac skor preto lebo ceska republika si moze dovolit davat viac brnu a zrejme aj inym mestam a obciam ako Sk, ale to nevadi lebo INEKO a dalsi nam vysvetlia ze tu sa tvori vysoke percento hádépé, mame aj euro cize vsetci nam mozu zavidiet. :lol:

ale suhlasim ze mesto nema co vytvarat parkovacie miesta pre zamestnancov sukromnych firiem, ze ludia chcu pohodlne jazdit/parkovat je pochopitelne ale nato treba aby x dalsich pouzilo MHD a nechalo volny priestor na ceste. cize v tomto pripade cesta autom je nadstandart cize plati sa vyssie vypalne a tak je to spravne.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Chamurapi » 04. Dec 2017 17:50

ked uz si u ideme porovnavat kto ma vacsieho danoveho, ja ako cpckar ked chcem pouzit statnu dialnicu do Bratislavy si musim kupit dialnicnu znamku, obyvatelia BA na svoj fakt casty a intenzivny prechod statnou dialnicou nemusia
btw. to len na vyvazenie, osobne si myslim ze toto delenie ci uz z hladiska penazi ale aj v mysliach ludi je trapne a nehodne inteligentnych ludi, sme jeden stat, mozno zachvilu jeden europsky stat a je zakladny ekonomicky zakon ze cim viac sa veci robia vo velkom tym je to vyhodnejsie
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 04. Dec 2017 18:08

Devil Česká republika nemá 2 krát väčší ekonomický výkon per capita ako Slovensko a predsa to Brno ktoré je aj o niečo menšie ako Bratislava dostane 2 krát toľko. A Bratislava je naviac aj hlavným mestom. Takže to nie je v poriadku. Apollo používajú nielen Bratislavčania.
PK žiadna nadradenosť ale Bratislava nebude zo svojho rozpočtu prispievať na nezmyselné nároky CP čkárov ako ty. Tvoje peniaze mesto nedostáva a nič z nich nemá. Ekonomicky si pletieš miestne dane s celoslovenskými. A kde končia tvoje dane si zisťuj sám. Ale ja nechcem aby sa hnalo denne stotisíc áut ktoré tu zahltia mesto že sa tu nedá pohnúť a dýchať. Tak ako to robia aj inde vo vyspelejšej časti Európy tak to treba urobiť aj tu. Obmedziť to a spoplatniť vjazd do mesta najmä jeho širšieho centra. Pýtaj si od firmy príspevok na dochádzku keď na to príde. A to čo tu minieš na stravných lístkoch v táckarni alebo niekde v bare nie je pre Bratislavu prínos. Ničím neprispievaš ale využívaš infraštruktúru tak a ešte sa budeš tváriť že si prínosom pre mesto. Si environmentálnou a ekonomickou záťažou pokiaľ sem dochádzaš.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Chamurapi » 04. Dec 2017 19:09

zakaz vjazdu do miest nie je riesenie problemu ale len dosledkov
ta hlavna pricina je mimo dopravy ale uzko s nou spata
po prve ma BA absolutne zlu polohu na hlavne mesto
a po druhe, aj napriek tomu ze je to hlavne mesto, nemusi kazdy v nej byvat a pracovat. Uz takmer 30 rokov sa s par vynimkami vsetky kancelarie a pobocky firiem otvaraju len tu. Stat namiesto toho aby to roztahal po celom state, naopak uplne nepochopitelne este ide platit ludom aby sa stahovali do BA.
A potom sa cuduje ze tu kolabuje doprava a ide budovat dialnice ako pre New York.

Preco by viacere urady nemohli sidlit v Bystrici alebo ZIline? Preco by firmy ako IBM, Lenovo, Accenture so sovjimi servisnymi strediskami nemohli takisto sidlit v hociktorom inom meste? Potrebuju len internet a kancelariu, mozno ani to nie. Vacsina ich cinnosti sa da s prehladom robit aj z domu, stat namiesto toho aby to podporil zavedie take byrokraticke nezmysly ze sa na to tie firmy vykaslu.

Ale to by si nesmeli jednotlive ministerstva hrat len na svojom piesocku, ale by vlada musela riesit problemy Slovenska ako neoddelitelny a suvisiaci komplex.
A to uz je scifi.
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 04. Dec 2017 19:44

Tak súkromné firmy ako IBM, Accenture a kopu ďalších sa rozhodli sídliť v Bratislave a to neovplyvníš. A kľudne nech idú aj inde, aspoň sa nebudú všetci potom tlačiť do Bratislavy. Je na iných mestách aby ich tam pritiahli. Zmena hlavného mesta je nonsens, aj keď je poloha nevýhodná. Na to proste Slovensko peniaze nemá.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Chamurapi » 04. Dec 2017 20:24

jasne ze ovplyvnis, ved to stat aj robi roznymi danovymi ulavami, akurat len pri montaznych halach, pricom tieto centra su ovel vacsimi zamestnavatelmi
hlavne mesto nepresunieme, ale niektore urady bez problemov mozu ist prec
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod zoom » 04. Dec 2017 22:58

PK napísal:
fh napísal:Ty Bratislave nedavas žiadne dane a mesto na teba nedostáva dane. Tak Bratislavčania majú prioritu čo je logické. Brno dostáva raz toľko od štátu ako Bratislava. A z toho čo má bude dávať do komunikácií v prvom rade pre potreby Bratislavčanov. Tebe a ostatným čo bývajú niekde v dedine na okraji, lebo však lacno nemá čo vytvárať podmienky. Od toho sú firmy ktoré CP - čkárov zamestnávajú. Ty si žiadaj cesty v mieste trvalého bydliska, podľa podielových daní. Vy ste mestu na príťaž to si uvedom. Že pracuješ pre nejakú firmu v Bratislave a dochádzaš znamená že zaberáš miesto a drzo žiadaš a ničím neprispievaš. To že urobíš utratu v miestnej táckarni na obed nehrá rolu.


A cim prispievaju Bratislavcania? Tymi nejakymi 80 Eurami rocne co odvedu ako dan z nehnutelnosti? :) Alebo poplatkami za odpad, psa?
Bratislava ma zo mna nasobne viac ako z priemerneho svojho obyvatela.
Vsetky peniaze ktore dostavam pochadzaju zo zahranicia, cast minam v Bratislave a zivim tym kopu ludi, bankarov, pumparov, restauracie, obchody. Nie som nikomu na pritaz.
Odporucam s komplexom nadradenosti navstivit najblizsieho psychiatra.

Vzhľadom na to že je v BA väčšia kupna sila (vyššie mzdy) dane ktoré odvedie priemerný bratislavčan či spotrebné alebo z príjmu sú vyššie ako tie ktoré odvedie priemerný občan zo zvyšku Slovenska. Tym prispievajú Bratislavčania.
Ak nechceš živiť bankárov pumpárov reštaruácie obchody tak potom si otvor banku čerpačku atd.

O tom že BA je podfinancovaná netreba ani polemizovať.
Obrázok používateľa
zoom
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 542
Obrázky: 15
Založený: 21. Sep 2008 16:28

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod JaNY » 05. Dec 2017 00:39

Neda mi nevyjadrit sa k vasej diskusii. Plne stojim za nazorom PK. Vsetci Slovaci by mali prist na par rokov popracovat do USA, ze hej PK?Urcite by dnes bolo Slovensko na inej urovni.
Obrázok používateľa
JaNY
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 37
Založený: 18. Jan 2010 02:41

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 05. Dec 2017 08:35

JaNY , ako by tam bol len nejaký PK ale ty :lol: mám za sebou pracovnú skúsenosť v USA, UK, Švédsko. Mal by si poznať "No taxation wihtout participation" a platí to aj veľmi pekne obrátene pre takých ako PK " No participation without taxation". Nie sme predsa komunisti ako povedal Rudy Guliani keď pekne vysolil parkovné aj pre pracovníov OSN. V Bratislave sa ľady pohli, už sa vytipovali lokality pre záchytné parkoviská a prvou bude zrejme Vrakuňa. A spoplatnenie vjazdu do centra je tiež pripravované. Kto si chce zadok rozvážať v aute do mesta nech platí.

https://bratislava.sme.sk/c/20710345/pr ... ml?ref=trz
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod aquila » 05. Dec 2017 09:10

presne, co sa tyka bratislavy je nielen sialene podfinancovana, ale aj sialene zle spravovana.

@PK: to ze platis dane je sice fajn, ale tvoje dane a aj tvoja spotreba takej bratislave velmi pramalo pomoze. vid uplne prva veta. nehovoriac o tom, ze daj mi jeden jediny priklad v civilizovanej Europe, kde podporuju parkovanie dopravu doslova na hranicu stareho mesta (co oficialne take mlynske nivy doslova su) ?

co sa tyka omrviniek typu Apollo, alebo teraz elektricku v bratislave, to je sialene malo.

cim to je, ze kazde nielen hlavne, ale aj uzlove mesto na zapad o nas ma vzdy vyssi podiel dani ako ostatne mesta ? no lebo jeho sluzby vyuzivaju aj ludia co tam nebyvaju, tak sa to takto vykryva. okrem bratislavy, ktora je doslova ochudobnovana uz skoro 2 dekady oproti zvysku slovenska. a to nespominam perlicky, ze je to jedine mesto co si musi obhospodorovat vsetky cesty od jedniciek az po miestne komunikacie, ale peniaze zhrbane kraj. keby nebola bA tak podfinancovana, tak by mozno kopu financnych transkacii citaj rozpredaj pozemkov ani nemusel prijst.

inak pekny priklad aj tot kusok v brne, uz zaviedli rezidencne parkovanie a teraz idu zvysit hodinovu sadzbu v meste o 100% .. podobne nas caka aj v bratislave. len v bratislave to je na hlavu postavene, ked Durkovsky a Straka rosova dali BPSke miliony bez toho aby to skaslo mesto. podobne ako pri nemocniciach, kde Smeraci to sprivatizovali a prevadzkovatel parkovisk neopravil ani prijazdove plochy.

p.s. narokovatelnost rodinneho domu v hlavnom meste akehokolvek statu pre strednu triedu je uprine povedane naivita :) na zapad od nas si stredna trieda nemoze dovolit uz ani vacsi byt vlastnit, nieto este dom. a preto aj vznikli satelity najma v tom USA, lebo jaksi ceny pozemkov v mestach explodovali.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod devil » 05. Dec 2017 15:59

Devil Česká republika nemá 2 krát väčší ekonomický výkon per capita ako Slovensko a predsa to Brno ktoré je aj o niečo menšie ako Bratislava dostane 2 krát toľko. A Bratislava je naviac aj hlavným mestom. Takže to nie je v poriadku. Apollo používajú nielen Bratislavčania.


ekonomicky vykon financuje verejne sluzby ? :roll: ked stale citam a pocuvam spravy typu cesi zvysuju platy ucitelom o 15% atd.,tak rozmyslam odkial na to maju. ak som to dlhe cislo dobre preratal na euro tak cesky statny rozpocet ma vydavky 50,3 mld. eur a slovensky statny rozpocet ma vydavky 17,3 mld. eur. pocet obyvatelov cesko/slovensko je 1,95 a pomer ale vo vydavkoch je az 2,9. cize po prepocte na nas pocet obyvatelov name rozpocet nizsi o tretinu. takze zrejme si mozu dovolit viac financovat mesta a obce v celku a nielen prahu ci brno.

firmy sidlia v BA ale vyrobu a prevadzky maju po celej krajine. skutocna vyroba v BA je slovnaft, VW ale urcite nie SPP, banky ci retazce a pod. realny ekonomicky vykon BA je veeelmi diskutabilny cize potom aj dane zaplatene v BA. ked BA chce nieco navyse tak nech vypaluje developerov a nie beznych ludi.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 05. Dec 2017 16:39

V rozpočte pre výdavky verejnej správy je na rok 2017 34,5 mld. Eur. Iné čísla dáva zase štátny rozpočet na rok 2017.
http://www.rozpocet.sk/web/#/prehlad

A ako bolo napísané, Bratislava poskytuje svoju infraštruktúru dochádzajúcim ale údržbu si platí sama
Nie je o čom mudrovať, je podfinancovaná dlhodobo, zvyšok sú závistlivé šplechy. Takisto v meste kde sa denne zdržuje cca 750 000 ľudí a má cesty na s kapacitou na 300-400 tisícové mesto je dopravný problém. Ale nech si to platí mesto samo podľa niektorých, či už z vonku alebo tých čo tu žijú ale bez trvalého pobytu. Celé zle.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod devil » 06. Dec 2017 16:33

ale to je dosledok toho ze cesty neboli dimenzovane na 750tisic ludi a vlastne cela BA nebola dimenzovana ako hlavne mesto. za to ale tych 750tisic ludi nemoze a vlastne znacna cast z nich by v BA vobec nemusela byt nebyt nezvladnutej problematiky regionalneho rozvoja.

porovnaval som statne rozpocty oboch krajin podla zakonov o statnom rozpocte. rozpocet verejnej spravy obsahuje polozky navyse, predpokladam ze socialna poistovna ci zdravotne poistovne. hlavne 34,5 mld by po prepocte obyvatelov vychadzalo ze sa mame lepsie ako cesko. tomu snad neveris ani ty. :lol:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 06. Dec 2017 21:03

Rozhodujúce množstvo pracovných miest v Bratislave vznikalo v oblasti IT a SSC. A na to bola Bratislava najlepšia destinácia na Slovensku pre zahraničné firmy. Ak by si im to zakázal pôjdu mimo Slovenska. Jediné mesto ktoré je ešte ako tak zaujímavé pre tento typ práce sú Košice. Socialistické planovanie už nemáme.
Česi sú na tom lepšie a vždy boli. Bratislavský kraj je vylúčený aj z čerpania eurofondov. Takže mesto si platí cesty a ich údržbu a keď sa rozhodne obmedziť vjazd do centra a parkovacou politikou obmedziť nekontrolované nájazdy, tak robí len dobre.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod peterle » 07. Dec 2017 00:27

devil napísal:ale to je dosledok toho ze cesty neboli dimenzovane na 750tisic ludi a vlastne cela BA nebola dimenzovana ako hlavne mesto. za to ale tych 750tisic ludi nemoze a vlastne znacna cast z nich by v BA vobec nemusela byt nebyt nezvladnutej problematiky regionalneho rozvoja.


Dnešný územný plán BA je na 900 tisíc obyvateľov. https://bratislava.sme.sk/c/6795739/v-b ... telov.html
Že je BA pod financovaná v porovnaní s Prahou, ale aj Brnom je fakt. K tomu ešte prispeli géniovia, ktorí sa nedali sčítať, lebo im vadilo dať o sebe bezvýznamné údaje. Ale brigádnikovi u mobilného operátora kľudne dajú aj miery manželky :D
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 592
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 13:31

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod peterle » 07. Dec 2017 00:35

O električke v Petržalke:
viewtopic.php?f=35&t=23017

Článok zo septembra, ktorý som našiel až teraz. Stručne:
Marcel Slávik úraduje. 39 námietok zo 100.
Križovatka s Pajštúnskou bude na žiadosť Petržalky úrovňová. Záujem majiteľov pozemkov a developerov, zvíťazil nad rýchlosťou a bezpečnosťou dopravy.
Starý zárez na metro sa zasype.
V roku 2018 sa nezačne stavať. Ale to bolo jasné od začiatku.
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 592
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 13:31

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Chamurapi » 07. Dec 2017 08:06

fh napísal:Rozhodujúce množstvo pracovných miest v Bratislave vznikalo v oblasti IT a SSC. A na to bola Bratislava najlepšia destinácia na Slovensku pre zahraničné firmy. Ak by si im to zakázal pôjdu mimo Slovenska. Jediné mesto ktoré je ešte ako tak zaujímavé pre tento typ práce sú Košice. Socialistické planovanie už nemáme.

to akoze v inych mestach nemame telefony a internet? lebo nic ine tie firmy nepotrebuju
a to planovanie nam chyba ako sol
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod i15 » 07. Dec 2017 08:19

^^ SSC potrebujú aj team lídrov a zopár skúsených odborníkov
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod Chamurapi » 07. Dec 2017 08:41

a ti sa rodia iba v Bratislave a ani zaboha sa prestahovat....
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 07. Dec 2017 09:01

Chamurapi napísal:
fh napísal:Rozhodujúce množstvo pracovných miest v Bratislave vznikalo v oblasti IT a SSC. A na to bola Bratislava najlepšia destinácia na Slovensku pre zahraničné firmy. Ak by si im to zakázal pôjdu mimo Slovenska. Jediné mesto ktoré je ešte ako tak zaujímavé pre tento typ práce sú Košice. Socialistické planovanie už nemáme.

to akoze v inych mestach nemame telefony a internet? lebo nic ine tie firmy nepotrebuju
a to planovanie nam chyba ako sol


SSC potrebujú okrem ľudí aj infraštruktúru. A to sú budovy , či ako sa hovorí Bussines centrá kde sú desťtisíce m2 kancelárskej plochy, kde sú podzemné parkoviská, kde je atraktívny priestor, pracujú tam nielen domáci ale aj veľké množstvo ľudí z celého sveta. Toto neskoncentruješ dohromady len tak hocikde. Developeri (ktorí aj veľa v Bratislave dodrbali) to dobre vedeli a toto im v Bratislave postavili. Máš tam letisko plus letislo vo Schwechate. Nájomné napríklad oproti blízkej Viedni je výhodnejšie. A im sa tie Bussines centrá darí zapĺňať, posledne vo Westende na Patrónke a na Mlynských nivách vyrástli ďalšie. Toto nemáš šancu štátom plánovať, po celom svete SSC fungujú vo väčších mestách. Pre Bratislavu to nie je zase len prínos, viď dopady na cesty, denné zápchy, ale na vidiek proste nepôjdu.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 07. Dec 2017 09:49

peterle napísal:O električke v Petržalke:
viewtopic.php?f=35&t=23017

Článok zo septembra, ktorý som našiel až teraz. Stručne:
Marcel Slávik úraduje. 39 námietok zo 100.
Križovatka s Pajštúnskou bude na žiadosť Petržalky úrovňová. Záujem majiteľov pozemkov a developerov, zvíťazil nad rýchlosťou a bezpečnosťou dopravy.
Starý zárez na metro sa zasype.
V roku 2018 sa nezačne stavať. Ale to bolo jasné od začiatku.


Ten človek si postavil svoj bussines plán na občianskom aktivizme a pripomienkuje po celom Slovensku. Výpalné vyberá tak že dotknutá strana sa stane dobrovoľným členom jeho združenia a zloží "dobrovoľný" príspevok. Potom sa námietky zrazu stiahnu. Špinavá pijavica. Tu sú dobre popísané spôsoby jeho fungovania:

https://komentare.hnonline.sk/komentare ... cel-slavik
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod garip » 07. Dec 2017 14:56

a to si nik za tie roky nevie s nim dat rady? Napriklad mu dat "nabídku, která se neodmíta?"
garip
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 669
Obrázky: 210
Založený: 05. Nov 2012 10:44

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod devil » 08. Dec 2017 13:25

Rozhodujúce množstvo pracovných miest v Bratislave vznikalo v oblasti IT a SSC. A na to bola Bratislava najlepšia destinácia na Slovensku pre zahraničné firmy. Ak by si im to zakázal pôjdu mimo Slovenska. Jediné mesto ktoré je ešte ako tak zaujímavé pre tento typ práce sú Košice. Socialistické planovanie už nemáme.
Česi sú na tom lepšie a vždy boli. Bratislavský kraj je vylúčený aj z čerpania eurofondov. Takže mesto si platí cesty a ich údržbu a keď sa rozhodne obmedziť vjazd do centra a parkovacou politikou obmedziť nekontrolované nájazdy, tak robí len dobre.


skutocne rozhodujuce ? zdroj dat ? vozidla MHD, elektrickove trate nove a reko. predtym dialnica od zp po viedensku. vsetko z fondov. modernizacia trate z race na sekvice tiez.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod fh » 08. Dec 2017 13:43

Devil si lenivý niečo hľadať sám? Ja ti to tu servírovať nebudem stále na tácke. Ešte pre tentorát"
https://www.etrend.sk/podnikanie/prehli ... -rast.html


Ďalej to s tebou nemá zmysel, lebo vedieš deštrukčne diskusiu štýlom spochybňovania do nekonečna.
fh
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 12
Založený: 06. Máj 2005 11:19

Re: Mesto Bratislava - všetko z dopravy a rozvoja častí mest

Odoslaťod devil » 10. Dec 2017 21:43

najskor sa hadas o hádépé. ked ti dokazem ze cesi davaju viac a ked ti dokazem ze ich prijmy su inde aj pri mierne vyssom hádépé tak sa zakuklis a opakujes frazu o vecne ukrivdenej BA ktorej beru peniaze. na smiech. a este napises ze cesi mali vzdy lepsie. tak to je naozaj novinka :!: ale potom co sem vsetci tahate brno, prahu :?:

dalsia blbost ako sa BA diskriminuje z fondov, z rozpoctu atd. z oboch sa stavalo a teraz sa stavia PPP. pri vystavbe nadradenej infrastruktury BA diskriminovana nie je. dialnice, zeleznica aj elektricka. ale to ze BA nema koncepciu dopravy nie je vina statu ani cp-ckarov. okrem petrzalskej trate su len uvahy max. tech. studie.

tym linkom chces dokazat co ? pise sa tam 30k, celkova Sk zamestnanost je asi 2,5 miliona, kolko je z toho v BA ? urcite stovky tisic. tak o com. vacsina zamestnanych robi to na co netreba ani VS, aj ked mnohi z nich VS maju. a hlavne mnoho firiem je v BA lebo chce byt blizko k centru statu. blizko k zdrojom informacii. osobny kontakt je vzdy nieco viac ako mail.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 17 hostí.