aquila napísal:vola by aj bola, ale nie su $$$
Peniaze na toto sú, resp. v r. 2007 boli vyčlenené.
Moderátor: Moderátori
i15 napísal:vystavba kruhoveho objazdu v Kezmarku pri Lidli sa posuva na jar buduceho roku:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8470
Podľa slov vedúceho oddelenia územného plánu, životného prostredia a stavebného konania Ladislava Faixa na vyriešenie dopravnej situácie v meste by bolo potrebné investovať od 100 do 120 miliónov korún. Problém s dopravou by podľa vedúceho vyriešila výstavba obchvatu mesta. "Intenzita dopravy by v špičke klesla o 40 percent," myslí si vedúci oddelenia.
i15 napísal:Posledna etapa privadzaca (prelozky I/67) by mala koncit az za mestom smerom na Spissku Belu, takze vytvori uplny obchvat. To je dobre, tato cesta je pomerne frekventovana. Cez Poprad jazdia aj auta smerujce na Presov, lebo I/68 (cez Sabinov) je dost zla...
Tam je aj znižená rýchlosť, preto tam idú tak pomalysven napísal:Priamo vo Svite komplikuje situaciu aj zeleznicne priecestie, kde vela aut spomaluje na 20 km/h a tym sa prejazd Svitom este predlzuje.
sven napísal:Viem, 40ka cez vacsinu mesta. To zeleznicne priecestie vyustuje do zavodu Chemosvit a neda sa cez neho preletiet. Uz som tam zazil parkrat zapchu iba skrz tohto zel. priecestia.
Je to firma ktorá spravuje žel. vlečky Chemosvitu, môže to byť aj samotný ChemosvitTomas PO napísal:sven napísal:Viem, 40ka cez vacsinu mesta. To zeleznicne priecestie vyustuje do zavodu Chemosvit a neda sa cez neho preletiet. Uz som tam zazil parkrat zapchu iba skrz tohto zel. priecestia.
Kto ma na starosti priecestie, ak ide do sukromnej firmy cez statnu cestu?
Dialniciar napísal:To priecestie spravuje ten, komu patria koľaje. Ak ide o firemnú vlečku, tak súkromná firma. A takých príkladov ja poznám nespočetne, že priecestie je v katastrofálnom stave a nič sa s tým nerobí ... bez ohľadu na to, či to je cesta štátna, krajská alebo obecná.
Požiadať o opravu môže SSC firmu, ktorá to priecestie spravuje. Opravu môže realizovať SSC aj na vlastné náklady. Zvyčajne takéto priecestia opravuje SSC.Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:To priecestie spravuje ten, komu patria koľaje. Ak ide o firemnú vlečku, tak súkromná firma. A takých príkladov ja poznám nespočetne, že priecestie je v katastrofálnom stave a nič sa s tým nerobí ... bez ohľadu na to, či to je cesta štátna, krajská alebo obecná.
Kto na to dohilada a moze udelit pripadnu pokutu ci ziadat napravu?
doprastavak napísal:Požiadať o opravu môže SSC firmu, ktorá to priecestie spravuje. Opravu môže realizovať SSC aj na vlastné náklady. Zvyčajne takéto priecestia opravuje SSC.Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:To priecestie spravuje ten, komu patria koľaje. Ak ide o firemnú vlečku, tak súkromná firma. A takých príkladov ja poznám nespočetne, že priecestie je v katastrofálnom stave a nič sa s tým nerobí ... bez ohľadu na to, či to je cesta štátna, krajská alebo obecná.
Kto na to dohilada a moze udelit pripadnu pokutu ci ziadat napravu?
Zvyčajne to tak byva, súkromník sa ohradí tým, že koľajnice sú jeho a tie sú v poriadku a to ostatné vedľa a v strede koľajníc nespravuje, lebo to nevyužíva.Tomas PO napísal:doprastavak napísal:Požiadať o opravu môže SSC firmu, ktorá to priecestie spravuje. Opravu môže realizovať SSC aj na vlastné náklady. Zvyčajne takéto priecestia opravuje SSC.Tomas PO napísal:Dialniciar napísal:To priecestie spravuje ten, komu patria koľaje. Ak ide o firemnú vlečku, tak súkromná firma. A takých príkladov ja poznám nespočetne, že priecestie je v katastrofálnom stave a nič sa s tým nerobí ... bez ohľadu na to, či to je cesta štátna, krajská alebo obecná.
Kto na to dohilada a moze udelit pripadnu pokutu ci ziadat napravu?
Zvalstne, ze sukromnej spolocnosti sa opravuje majetok za statne peniaze.
V určitých prípadoch musí SSC priecestie opravit na vlastné náklady, už sa to stalo veľakrát. Ak chcete vediet kde, tak vám to tu potom napíšem.Dialniciar napísal:TomasPO, na Slovensku neexistuje žiadna "páka", ktorá by prinútila súkromného vlastníka upraviť železničné priecestie. Kľudne by mohlo byť aj staré s drevenou výplňou a nikto mu za to nič nemôže spraviť. Takže v praxi ani nemusí opraviť priecestie a nikto mu za to žiadnu pokutu nedá.
SSC tieto priecestia neopravuje. Väčšinou to opravujú samotné železnice.
doprastavak napísal:V určitých prípadoch musí SSC priecestie opravit na vlastné náklady, už sa to stalo veľakrát. Ak chcete vediet kde, tak vám to tu potom napíšem.
Na Slovensku je mnoho takých prípadov, ked firma skrachuje a žel. priecestie nemá vlastníka. A v podstate to ani nikto okrem SSC ani opravit nemá. Veľmi dobré referencie z touto opravou mali Inžinierske stavby KE spolu s výrobcom gumových prechodov Matador. Momentálne neviem, či ešte túto technologiu ešte realizujú, realizovali to na žel. priechodoch Čerchov, Nižná Myšľa, Luhyňa, kamenica nad Cirochou...Dialniciar napísal:doprastavak napísal:V určitých prípadoch musí SSC priecestie opravit na vlastné náklady, už sa to stalo veľakrát. Ak chcete vediet kde, tak vám to tu potom napíšem.
No, to je pravda, ale pravda je tiež tá, že firmy v týchto prípadoch preplácajú náklady potrebné na opravu. SSC má právo firmu osloviť a prinútiť k oprave za určitých okolností. Pokuttu teda nedostane, ale bude musieť potom preplatiť náklady. Lenže v praxi to znamená niekoľkoročné naťahovanie sa a vodiči to musia trpieť.
V havarijnom stave je železničné priecestie na severnom vstupe do mesta Trnava na I/51 a tiež pri bývalom cukrovare (ten zas skrachoval) a síce ide o iné prípady, ani mesto Trnava ani SSC akosi nevedia prinútiť súkromných vlastníkov k opravám ...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 25 hostí.