Moderátor: Moderátori
Dialniciar napísal:V SR to funguje na viacerých diaľničných mostoch ako aj v niektorých mestách. Rozšírenejšie to je v ČR a štandardné to je v Rakúsku, Švajčiarsku, Kanade atď.
Nevedko napísal:Dialniciar napísal:V SR to funguje na viacerých diaľničných mostoch ako aj v niektorých mestách. Rozšírenejšie to je v ČR a štandardné to je v Rakúsku, Švajčiarsku, Kanade atď.
Toto som nevedel, celkom ma to zaujalo. Vedel by si uviest priklad dialnicneho mosta v SR, na ktorom je takyto system v prevadzke?
kstano napísal:Bol som chvilu doma a som si vsimol, ze sa vyrazne zhorsil stav cesty LE-SNV v useku cca 1 km pred Harichovcami. V smere z LE sa prepadava vozovka v pravom pruhu, je tam pekne vidiet ako sa zosuva dole, na niekolkych miestach je az 30 cm hlboka niekolko metrov dlha priehlbina. Chcel som to odfotit, ale vzdy som tade siel v noci. Je otazkou casu, kedy sa to bude musiet opravovat - od leta sa to VYRAZNE zhorsilo.
Preložka I/68=I/77 v oblasti Plavnice sa bude robiť hlavne kvôli nevyhovujúcim parametrom cesty. Odstráni sa 12% stúpanie a tiež cesta obíde obec, ktorou v súčasnosti prechádza priamo jej stredom po úzkej ceste, v dĺžke vyše 2km. Plavnica je krásna dedina s mnohými zachovanými drevenicami priamo pre súčasenj ceste. Do takéhoto priestoru cesta I. triedy rozhodne nepatrí.mgx napísal:tiez nechapem prelozku PLAVNICA za 1mld SKK
teoretik napísal:tieto okresy sa v dobrom slova zmysle mozu tesit - coskoro dialnica cez cely okres Poprad s privadzacom na Kezmarok, neskor takato dlhsia prelozka cesty prvej triedy...
Andrej napísal:teoretik napísal:tieto okresy sa v dobrom slova zmysle mozu tesit - coskoro dialnica cez cely okres Poprad s privadzacom na Kezmarok, neskor takato dlhsia prelozka cesty prvej triedy...
No len aby sa ten privadzac KK vobec realizoval. Mam pocit, ze nie je vôla ho stavat
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 45 hostí.