Stránka 2 z 4

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2006 13:12
od Dialniciar
Nevedko napísal:
Dialniciar napísal:Tejto oblasti veľmi pomohla R1: R1 Rudno nad Hronom - Žarnovica,
R1 Žarnovica obchvat. :arrow:

http://www.highways.sk/express/Rudno-Zarnovica.html

Odľahčí sa tak mestám, obciam a teda budú menej poškodené ostatné cesty. 8)


Dobudovanie samotneho useku Rudno - Zarnovica na stvorpruh nijako neodlahcilo mestam alebo obciam v danej oblasti - cely usek uz ako dvojpruh od roku 1998 viedol mimo zastavanu oblast. Ina vec je plynulost, bezpecnost a rychlost premavky na danej trase.


Je potrebné ma chytať za slovíčka :?: :twisted:

Ale len tak mimochodom, nemáš pravdu, pretože po dostavaní sa sem presunie viac áut. :idea:

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2006 14:36
od Dialniciar
Dlhodobo najhoršie cestné napojenie v tomto regióne na ostatné regióny má mesto Banská Štiavnica. Je to spôsobené jej polohou ako aj faktom, že v minulosti tu nebol dôvod postaviť cestu I. triedy až k mestu a dnes tu citeľne chýba cestné napojenie v podobe cesty I. triedy na ZC/ZH, teda na RC R1, lebo v tomto prípade tu ani nie je cesta II. triedy.

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2006 14:46
od Andrej
Dialniciar napísal:Dlhodobo najhoršie cestné napojenie v tomto regióne na ostatné regióny má mesto Banská Štiavnica. Je to spôsobené jej polohou ako aj faktom, že v minulosti tu nebol dôvod postaviť cestu I. triedy až k mestu a dnes tu citeľne chýba cestné napojenie v podobe cesty I. triedy na ZC/ZH, teda na RC R1, lebo v tomto prípade tu ani nie je cesta II. triedy.


Myslis, ze je niekedy v dohladnej buducnosti realne postavenie cesty I alebo II. triedy do ZC/Novej Bani? Lebo cez Hodrusu je to ozaj otrasna cesta :? .

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2006 15:04
od Dialniciar
Andrej napísal:
Dialniciar napísal:Dlhodobo najhoršie cestné napojenie v tomto regióne na ostatné regióny má mesto Banská Štiavnica. Je to spôsobené jej polohou ako aj faktom, že v minulosti tu nebol dôvod postaviť cestu I. triedy až k mestu a dnes tu citeľne chýba cestné napojenie v podobe cesty I. triedy na ZC/ZH, teda na RC R1, lebo v tomto prípade tu ani nie je cesta II. triedy.


Myslis, ze je niekedy v dohladnej buducnosti realne postavenie cesty I alebo II. triedy do ZC/Novej Bani? Lebo cez Hodrusu je to ozaj otrasna cesta :? .


V dohľadnej dobe, do 5 rokov, nie. Musel by na to nájsť BB VÚC peniaze alebo SSC, ideálne obaja cez europrojekt. 8)

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2006 15:32
od Milos
Dialniciar napísal:
Andrej napísal:
Dialniciar napísal:Dlhodobo najhoršie cestné napojenie v tomto regióne na ostatné regióny má mesto Banská Štiavnica. Je to spôsobené jej polohou ako aj faktom, že v minulosti tu nebol dôvod postaviť cestu I. triedy až k mestu a dnes tu citeľne chýba cestné napojenie v podobe cesty I. triedy na ZC/ZH, teda na RC R1, lebo v tomto prípade tu ani nie je cesta II. triedy.


Myslis, ze je niekedy v dohladnej buducnosti realne postavenie cesty I alebo II. triedy do ZC/Novej Bani? Lebo cez Hodrusu je to ozaj otrasna cesta :? .


V dohľadnej dobe, do 5 rokov, nie. Musel by na to nájsť BB VÚC peniaze alebo SSC, ideálne obaja cez europrojekt. 8)


V tom teréne si neviem dosť dobre predstaviť výstavbu cesty 1.triedy.. teda postaviť sa dá takmer všetko, ale pri dnešných finančných možnostiach (a zrejme aj pri finančných možnostiach o 5 rokov) by to podľa mňa sotva bolo reálne, aj keby sa použili peniaze z eurofondov. Zase takáto cesta 1.triedy by nebola pre štát až taká vysoká priorita..

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2006 15:43
od Milos
..cesta 2. triedy by bola o čosi reálnejšia, ze predpokladov, ktoré napísal Diaľničiar

OdoslaťOdoslané: 08. Dec 2006 10:10
od Dialniciar
Milos napísal:..cesta 2. triedy by bola o čosi reálnejšia, ze predpokladov, ktoré napísal Diaľničiar


Ano, cesta II. triedy by sa už dala riešiť. Lebo okrem iného je to v pláne ako cestný privádzač k R1.

OdoslaťOdoslané: 22. Feb 2007 11:31
od Dialniciar
Križovatka pri Ladomerskej Vieske a rýchlostná komunikácia v centre mesta sťažujú obyvateľom Žiaru nad Hronom život. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6166

Hovorca národnej diaľničnej spoločnosti Marcel Jánošík hovorí, že príprava na stavbu R2 je zastavená, kým sa nevyjasnia problémy okolo výstavby rýchlostnej komunikácie R1.

OdoslaťOdoslané: 07. Mar 2007 16:41
od Dialniciar
Vodičom v Žiari nad Hronom mierne odľahne :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6372

OdoslaťOdoslané: 04. Apr 2007 06:29
od Dialniciar
Žiar nad Hronom: Oprava výtlkov ciest :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6753

OdoslaťOdoslané: 30. Máj 2007 16:57
od fh
Problém so značením na cestách :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=45249#45249

OdoslaťOdoslané: 01. Jún 2007 12:36
od Jurislav
Križovatka ciest I. triedy v ZH má byť hotová do konca júna :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=7167

OdoslaťOdoslané: 22. Júl 2007 22:47
od aquila
R2 Žiar nad Hronom, obchvat na roky 2009 az 2012 za 3,23 miliardy skk

I/65 Kremnica - Kremnické Bane v rokoch 2008 az 2010 za 360 mil skk
I/65 Kremnické Bane - hranica kraja v rokoch 2010 az 2012 za 616 mil skk

OdoslaťOdoslané: 06. Nov 2007 17:23
od Dialniciar
aquila napísal:R2 Žiar nad Hronom, obchvat na roky 2009 az 2012 za 3,23 miliardy skk

I/65 Kremnica - Kremnické Bane v rokoch 2008 az 2010 za 360 mil skk
I/65 Kremnické Bane - hranica kraja v rokoch 2010 az 2012 za 616 mil skk


No tak o tom obchvate R2 plne pochybujem, tam budú radi, ak sa v r. 2012 začne stavať. :twisted:

Tie investície na I/65 možné sú, len by sa musel naozaj dodržať plánovaný rozpočet pre SSC na ďalšie roky na maximum.

OdoslaťOdoslané: 13. Dec 2007 21:13
od Dialniciar
Vodohospodársky podnik sa sťahuje aj kvôli doprave :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8807

... ja odjakživa tvrdím, že BS je celkovo odrezaná od okolitého sveta. Chýbajú kvalitné cesty a že sú slabé autobusové spoje, to je tiež známy problém regiónu. Je mi jedno, kam pôjde VHP, ale radšej sa mali náklady na sťahovanie dať na výstavbu cesty I. triedy. A BB VÚC by mal posilniť SAD spojenie.

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2008 19:54
od tomas1
Dialniciar napísal:Vodohospodársky podnik sa sťahuje aj kvôli doprave :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8807
... ja odjakživa tvrdím, že BS je celkovo odrezaná od okolitého sveta. Chýbajú kvalitné cesty a že sú slabé autobusové spoje, to je tiež známy problém regiónu. Je mi jedno, kam pôjde VHP, ale radšej sa mali náklady na sťahovanie dať na výstavbu cesty I. triedy. A BB VÚC by mal posilniť SAD spojenie.

Tu však išlo iba o to, akú zámienku si vymyslieť, aby mohli Slotovi blízke firmy v Zsolne zarobiť na presťahovaní (zistili novinári zo SME).

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2008 20:28
od konstrukt
tomas1 napísal:
Dialniciar napísal:Vodohospodársky podnik sa sťahuje aj kvôli doprave :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8807
... ja odjakživa tvrdím, že BS je celkovo odrezaná od okolitého sveta. Chýbajú kvalitné cesty a že sú slabé autobusové spoje, to je tiež známy problém regiónu. Je mi jedno, kam pôjde VHP, ale radšej sa mali náklady na sťahovanie dať na výstavbu cesty I. triedy. A BB VÚC by mal posilniť SAD spojenie.

Tu však išlo iba o to, akú zámienku si vymyslieť, aby mohli Slotovi blízke firmy v Zsolne zarobiť na presťahovaní (zistili novinári zo SME).
Ja by som bol za B.Bystricu, nie Žilinu.

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2008 20:32
od Dialniciar
doprastavak napísal:
tomas1 napísal:
Dialniciar napísal:Vodohospodársky podnik sa sťahuje aj kvôli doprave :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8807
... ja odjakživa tvrdím, že BS je celkovo odrezaná od okolitého sveta. Chýbajú kvalitné cesty a že sú slabé autobusové spoje, to je tiež známy problém regiónu. Je mi jedno, kam pôjde VHP, ale radšej sa mali náklady na sťahovanie dať na výstavbu cesty I. triedy. A BB VÚC by mal posilniť SAD spojenie.

Tu však išlo iba o to, akú zámienku si vymyslieť, aby mohli Slotovi blízke firmy v Zsolne zarobiť na presťahovaní (zistili novinári zo SME).
Ja by som bol za B.Bystricu, nie Žilinu.


Pokiaľ ide o Vodohospodársku výstavbu, tak ja by som zase tak ako sa patrí dal hlavné sídlo do Bratislavy. Podobne ústredie Slovenskej Pošty atď. :idea:

Ale sme OT. :idea: Držme sa témy ...

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2008 20:39
od konstrukt
Dialniciar napísal:
doprastavak napísal:
tomas1 napísal:
Dialniciar napísal:Vodohospodársky podnik sa sťahuje aj kvôli doprave :arrow:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8807
... ja odjakživa tvrdím, že BS je celkovo odrezaná od okolitého sveta. Chýbajú kvalitné cesty a že sú slabé autobusové spoje, to je tiež známy problém regiónu. Je mi jedno, kam pôjde VHP, ale radšej sa mali náklady na sťahovanie dať na výstavbu cesty I. triedy. A BB VÚC by mal posilniť SAD spojenie.

Tu však išlo iba o to, akú zámienku si vymyslieť, aby mohli Slotovi blízke firmy v Zsolne zarobiť na presťahovaní (zistili novinári zo SME).
Ja by som bol za B.Bystricu, nie Žilinu.


Pokiaľ ide o Vodohospodársku výstavbu, tak ja by som zase tak ako sa patrí dal hlavné sídlo do Bratislavy. Podobne ústredie Slovenskej Pošty atď. :idea:

Ale sme OT. :idea: Držme sa témy ...
Ale Vodohospodárska výstavba má sídlo v Bratislave na Karloveskej ulici 2 myslýš asi VHP

OdoslaťOdoslané: 02. Jan 2008 20:41
od Dialniciar
doprastavak napísal:
Dialniciar napísal:Pokiaľ ide o Vodohospodársku výstavbu, tak ja by som zase tak ako sa patrí dal hlavné sídlo do Bratislavy. Podobne ústredie Slovenskej Pošty atď. :idea:

Ale sme OT. :idea: Držme sa témy ...
Ale Vodohospodárska výstavba má sídlo v Bratislave na Karloveskej ulici 2 myslýš asi VHP


Ja už som prepracovaný z tohto fóra. :oops: Pomaly je asi načase odísť na chvíľu. :idea: (za snehom niekam) :wink:

OdoslaťOdoslané: 03. Jan 2008 22:43
od Dialniciar
V Banskej Štiavnici je v r. 2008 po 1. krát v histórii mesta v rozpočte mesta samostatná kapitola "doprava". :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8955

OdoslaťOdoslané: 05. Feb 2008 00:00
od Dialniciar
Parkoviská pri bytovkách si Žiarčania vybudujú svojpomocne :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9236

OdoslaťOdoslané: 06. Aug 2008 09:39
od Lionheart
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10676

"V Štiavnici by mala (vláda) sľúbiť zmenu cesty Banská Štiavnica - Hronská Breznica z druhej na cestu prvej triedy, peniaze na úpravu ciest druhej triedy, predovšetkým na cestu Žarnovica - Banská Štiavnica - Hontianske Nemce a podporu projektov cestovného ruchu. Na plnenie uznesenia si dá čas do konca decembra. V okrese Banská Štiavnica nie je žiadna cesta prvej triedy, v okresnom meste sa končí jediná železničná trať z Hronskej Dúbravy."

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 17:02
od patriot
Tak sa zdá, že BS bude mať ozaj šťastie. :arrow: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=75090#75090

OdoslaťOdoslané: 03. Sep 2008 17:04
od i15
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=10813

Štiavnica dopláca najmä na zlé dopravné spojenie. Vláda preto dnes schválila prevod cesty do Hronskej Dúbravy zo správy Banskobystrického samosprávneho kraja na Slovenskú správu ciest a jej zmenu na cestu prvej triedy. Podľa primátora mesta Pavla Balžanku by mali cestu kompletne zrekonštruovať do roku 2012.


Nebolo mozne len presunut spravu cesty na stat? Cesty prvej triedy by predsa mali byt vyznamne tranzitne tahy v state, toto je len slepa odbocka...