O.K., Dy
.
Tento región by mal byť v budúcnosti obslúžený R2. Najfrekventovanejšími úsekmi podľa mňa - sú to len osobné skúsenosti, je I/50 za Zvolenom a ďalej úsek Zvolenská Slatina-Kriváň. Kritickými úsekmi sú podľa mňa Zvolen-Zvolenská Slatina, dve serpentíny za Vígľašom v smere od ZV a Kriváň. Vyriešenie týchto miest pokladám v prípade realizácie R2 za prioritu.
Obchvat Kriváňa by mal byť severný, pretože zohľadňuje aj vyriešenie dopravy smerom na Hriňovú, Kokavu a Hnúšťu. Podľa vizualizácie vo Fotogalérii:
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=186 je navrhnutý severný varinat, ktorý bol aj prerokovávaný.
Toľko k R2.
Perspektívne by bolo možné uvažovať s nasledovnými obchvatmi: Hriňová, Detvianska Huta, prípadne Kokava v smere na 526 a 529
zlepšiť napojenie Poltára na R2: obchvat Poltára v smere na 595
Obchvat Kalinova, resp. Brezničky na 595
V prípade neralizácie obchvatu Poltára aspoň výraznú opravu a rozšírenie 595 v smere na LC. Problémom podľa mňa sú železničné priecestia na 595, ktoré sú v doslova hroznom stave a celkový stav cesty 595. Napojenie Poltára na R2, resp. na 50tku ktorý sa stále pýši prosperujúcou sklárskou výrobou, ktorou bol kedysi známy celý región, okrem toho napojenie už fungujúceho, ako aj rozšíreného priemyselného parku v Poltári, hrá tiež dôležitú úlohu.
Údržba ciest: vzhľadom na to, že tento región žije dosť z turistiky, zlepšiť zimnú údržbu ciest 526 a 529 a 595.
Toľko zatiaľ moje postrehy