Stránka 2 z 5

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2007 14:11
od tom
Ano
som tu pritomny kazdy den avsak len pasivne
Casom sa to zmeni

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2007 21:33
od racto
tom napísal:Ano
som tu pritomny kazdy den avsak len pasivne
Casom sa to zmeni


no to dúfam :)

OdoslaťOdoslané: 13. Dec 2007 21:49
od Dialniciar
Mesto Lučenec bude v r. 2008 hospodáriť s rekordným rozpočtom, cez 0,5 mld. SKK. :wink:

nehody

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 19:09
od racto
nehody nemotorovej dopravy v meste Detva

Detva : celkový počet
2005 :4
2006:1
2007: 7

Re: nehody

OdoslaťOdoslané: 15. Jan 2008 23:56
od Dialniciar
racto0 napísal:nehody nemotorovej dopravy v meste Detva

Detva : celkový počet
2005 :4
2006:1
2007: 7


Pokiaľ nie sú známe príčiny a to u všetkých rokov, len ťažko sa dajú robiť seriózne závery. :idea:

OdoslaťOdoslané: 25. Feb 2008 20:55
od racto
na stránke :

http://www.uloz.to/211130/prieskum-cyklistiky.rar

Je prieskum dopravy urobený na ceste III triedy iducej cez Detvu. Tento prieskum je ice cyklistický ale su tam podrobne spracovane aj auta.

OdoslaťOdoslané: 13. Mar 2008 18:08
od sven
Lučenec ponúkne 300 nových pracovných miest :arrow:

http://ekonomika.sme.sk/c/3776167/Lucen ... miest.html

Hlavným problémom pre prilákanie ďalších investorov do regiónu s takmer 20-percentnou nezamestnanosťou sú podľa riaditeľa SARIO Petra Hajaša nevyhovujúce cesty.

OdoslaťOdoslané: 17. Mar 2008 21:09
od racto
Detva vyčlení na dopravu 15 500 000 Sk

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2008 14:36
od Peter Olejár
Chodníky sú otázkou bezpečnosti, ľudia ich považujú za prioritné

DETVA. Jednou z výrazných investícií, ktoré mesto plánuje v tomto roku zrealizovať zo svojho rozpočtu, je prestavba i výstavba viacerých centrálnych chodníkov v meste. Mesto si dalo za cieľ doriešiť tento problém.

Medzi tohtoročné akcie patrí i prepojenie chodníka v centre mesta smerom z Ulice obrancov mieru na garáže cez Krpelnú ulicu vrátane Okružnej ulice. Časť chodníka z druhej strany Krpelného vŕška už postavili, na druhej strane kopca, kde žije mnoho obyvateľov Detvy, ešte stále niektoré ulice doriešené nie sú. Túto časť sídliska, kde sú prevažne rodinné domy, riešili poslanci už dávnejšie a dokonca, podľa informácií, ich pred časom občania oslovili aj formou petície. Táto pomerne finančne náročná prestavba chodníkov je v aktuálnom pláne mestského rozpočtu na tento rok. Nie je to jediná časť Detvy, kde treba riešiť bezpečnosť chodcov.

V sídliskovej časti pri mestskom úrade na chodníku Vimperskej ulice dochádza aj k dopravným kolíziám. Ulica v blízkosti polikliniky a mestského úradu znamená intenzívnu premávku. Aj sanitky a záchranka potrebujú svoj priestor na rýchly presun. Túto lokalitu poslanci tiež zahrnuli do rozpočtového plánu a bude sa do nej investovať.

Problémy s cestami a chodníkmi vyplývajú aj z toho, že sídliskovú časť Detvy stavali v dobe, keď bolo potrebné akútne riešiť ubytovanie pre ľudí vo vtedajšej novej veľkej fabrike, v Podpolianskych strojárňach. Ľudia sem prichádzali z rôznych kútov Slovenska za prácou a hľadali najmä možnosti ubytovania. Na infraštruktúru nebolo veľa času, možno ani peňazí či záujmu, čo je dnes citeľné. Medzi plány mesta patrí v tomto roku aj väčšia investícia do chodníka na železničnú stanicu, ktorý si tiež vyžaduje rekonštrukciu.


(JAR)
© 2008 Petit Press. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.

[25. 3. 2008]

Zdroj: http://www.mynoviny.sk/c/3801721/Chodni ... ritne.html

OdoslaťOdoslané: 02. Apr 2008 15:58
od racto
Peter Olejár napísal:Chodníky sú otázkou bezpečnosti, ľudia ich považujú za prioritné

DETVA. Jednou z výrazných investícií, ktoré mesto plánuje v tomto roku zrealizovať zo svojho rozpočtu, je prestavba i výstavba viacerých centrálnych chodníkov v meste. Mesto si dalo za cieľ doriešiť tento problém.

Medzi tohtoročné akcie patrí i prepojenie chodníka v centre mesta smerom z Ulice obrancov mieru na garáže cez Krpelnú ulicu vrátane Okružnej ulice. Časť chodníka z druhej strany Krpelného vŕška už postavili, na druhej strane kopca, kde žije mnoho obyvateľov Detvy, ešte stále niektoré ulice doriešené nie sú. Túto časť sídliska, kde sú prevažne rodinné domy, riešili poslanci už dávnejšie a dokonca, podľa informácií, ich pred časom občania oslovili aj formou petície. Táto pomerne finančne náročná prestavba chodníkov je v aktuálnom pláne mestského rozpočtu na tento rok. Nie je to jediná časť Detvy, kde treba riešiť bezpečnosť chodcov.

V sídliskovej časti pri mestskom úrade na chodníku Vimperskej ulice dochádza aj k dopravným kolíziám. Ulica v blízkosti polikliniky a mestského úradu znamená intenzívnu premávku. Aj sanitky a záchranka potrebujú svoj priestor na rýchly presun. Túto lokalitu poslanci tiež zahrnuli do rozpočtového plánu a bude sa do nej investovať.

Problémy s cestami a chodníkmi vyplývajú aj z toho, že sídliskovú časť Detvy stavali v dobe, keď bolo potrebné akútne riešiť ubytovanie pre ľudí vo vtedajšej novej veľkej fabrike, v Podpolianskych strojárňach. Ľudia sem prichádzali z rôznych kútov Slovenska za prácou a hľadali najmä možnosti ubytovania. Na infraštruktúru nebolo veľa času, možno ani peňazí či záujmu, čo je dnes citeľné. Medzi plány mesta patrí v tomto roku aj väčšia investícia do chodníka na železničnú stanicu, ktorý si tiež vyžaduje rekonštrukciu.


(JAR)
© 2008 Petit Press. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.

[25. 3. 2008]

Zdroj: http://www.mynoviny.sk/c/3801721/Chodni ... ritne.html



Tak niektoré časti v totmto članku riadne nafúkli. Inak oblasť dopravy sa má v Detve prejednávať až o týžden !!!
Čo sa týka nehôd na ulici pred mestským úradom, tie vznikaju jedine lena a lennn z nezodpovednosti vodičov ktorý sa tam snažia vybrať zákrutu vo veľkej rýchlosti ( niekedy tam boli nasadené stromy ale každý rok tam padol aspon jeden :) )). Jedinné čo tam treba je dať kameru a pokutovať všetkých čo tam robia problémy (hlavne cez zimu).

A v centre podľa mojho názoru nie sú problémy s chodníkmi skôr z mostom ktorý tam je. Radšej by mohli postavať chodník ktorý je v rozpočte každy rok a sa ním chvália ( že už a už a už ho postavia) zo železničnej stanice kde sa vôbec nenachádza žiaden chodník a ľudia chodia po ceste. Som strašne zvedavý čo vlastne postavia, či to nebude ako minulí rok kde stavali a opravovali skoro všetky nezmyselné chodníky a nie tie čo treba !!!

OdoslaťOdoslané: 22. Apr 2008 18:52
od Peter Olejár
Parkovaniu bez platenia bude v Lučenci koniec: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=9987

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2008 15:49
od racto
v Detve pokračujú aj tento rok s výstavbou chodníkov systémom frc sem frc tam.

OdoslaťOdoslané: 02. Jún 2008 16:52
od fh
racto0 napísal:v Detve pokračujú aj tento rok s výstavbou chodníkov systémom frc sem frc tam.


:lol: Tento systém platí aj pri výstavbe diľnic a rýchlostných ciest :wink:

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2008 10:51
od Cestár
Program "Mosty cez Ipeľ zasiahli aj túto oblasť: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11017 . Most bude slúžiť pre osobné autá do 3,5t a pre autobusy.

OdoslaťOdoslané: 15. Okt 2008 20:46
od Cestár
V okrese Detva sa nachádza obec Stožok. Tá už niekoľko rokov žiada SSC ako správcu štátnej cesty I. triedy I/50 o vybudovanie priechodu cez túto cestu. Dôvodom je zlá prístupnosť autobusovej zastávky. Respektíve je nulová - obyvatelia musia najprv prejsť cez cestu a potom sa dostanú k zastávke a práve to je pre chýbajúci priechod obrovský problém, pretože cesta je značne vyťažená a prechádzať ce zňu znamená denne riskovať. SSC odporučila obci, aby autobusovú zastávku zrušila a aby autobusy zachádzali na tie v obci, ku ktorým sa dostať dá. Voči tomu sa obec Stožok bráni, pretože ostatné zastávky nie sú dostatočne prístupné a museli by sa robiť stavebné úpravy ako napr. odbáčacie pruhy. A to si obec dovoliť nemôže. SSC oponuje, že aj keď prichádza k dopravným nehodám, tak chodci nie sú ich účastníkmi, ale sú to vozidlá odbočujúce na Stožku. Ako štandardný problém sa k tomu pridáva popis DI PZ SR: nesplnenie predpokladov pre správne odbočenie. Jediné riešenie, ktoré pomôže spočíva vo výstavbe rýchlostnej cesty R2.

Na rýchlostnú cestu čakajú vo viacerých obciach. Cesty sú neúmerne zaťažené v Kriváni, Vígľaši, Zvolenskej Slatine. Prejsť cez cestu je v nich niekedy takmer nemožné alebo len s dávkou adrenalínu, pričom obyvatelia často ohrozujú svoj vlastný život.

OdoslaťOdoslané: 16. Okt 2008 07:48
od racto
Nie je to až take hrozné tak ako to tam opisuju. berte že na autobus tam chodí rano a večer možno 20 ľudí, lebo autobusy chodia aj z dediny.
Cestár napísal:V okrese Detva sa nachádza obec Stožok. Tá už niekoľko rokov žiada SSC ako správcu štátnej cesty I. triedy I/50 o vybudovanie priechodu cez túto cestu. Dôvodom je zlá prístupnosť autobusovej zastávky. Respektíve je nulová - obyvatelia musia najprv prejsť cez cestu a potom sa dostanú k zastávke a práve to je pre chýbajúci priechod obrovský problém, pretože cesta je značne vyťažená a prechádzať ce zňu znamená denne riskovať. SSC odporučila obci, aby autobusovú zastávku zrušila a aby autobusy zachádzali na tie v obci, ku ktorým sa dostať dá. Voči tomu sa obec Stožok bráni, pretože ostatné zastávky nie sú dostatočne prístupné a museli by sa robiť stavebné úpravy ako napr. odbáčacie pruhy. A to si obec dovoliť nemôže. SSC oponuje, že aj keď prichádza k dopravným nehodám, tak chodci nie sú ich účastníkmi, ale sú to vozidlá odbočujúce na Stožku. Ako štandardný problém sa k tomu pridáva popis DI PZ SR: nesplnenie predpokladov pre správne odbočenie. Jediné riešenie, ktoré pomôže spočíva vo výstavbe rýchlostnej cesty R2.

Na rýchlostnú cestu čakajú vo viacerých obciach. Cesty sú neúmerne zaťažené v Kriváni, Vígľaši, Zvolenskej Slatine. Prejsť cez cestu je v nich niekedy takmer nemožné alebo len s dávkou adrenalínu, pričom obyvatelia často ohrozujú svoj vlastný život.

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2008 10:29
od i15
info z vestika VO - vyhlasila sa sutaz na vypracovanie dokumentacie na stavebne povolenie, ponuku a stavebny dozor na stavbu "I/50 Ružová osada, rekonštrukcia"

nemate niekto blizsie info o tomto projekte? kazdopadne je super, ze sa necaka na R2...

OdoslaťOdoslané: 14. Nov 2008 12:27
od devil
tak toto je prekvapenie. ide o tzv. "zakrutu smrti" pred ozdanmi v smere od LC. nie je sice najostrejsia ale je zle klopena a "vynasa" auta do stredu vozovky ktore nedodrzia obmedzenie 40 km/h od LC (z opacnej strany je 60 km/h) a ako naschval je tam sirka 7,5 m. mnohi to podcenuju lebo na prvy pohlad to nevypada az tak nebezpecne hoci nehodovost bola taka ako na znamych zakrutach.

http://www.pi-rs.sk/rs/gzsk/g7.htm

pre ilustraciu

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1934

takze to nema nic s R2. viem si vsak predstavit ze inde by hned ziadali dialnicu....

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2008 09:55
od devil
ide o tzv. "zakrutu smrti" pred ozdanmi v smere od LC. nie je sice najostrejsia ale je zle klopena a "vynasa" auta do stredu vozovky ktore nedodrzia obmedzenie 40 km/h od LC (z opacnej strany je 60 km/h) a ako naschval je tam sirka 7,5 m. mnohi to podcenuju lebo na prvy pohlad to nevypada az tak nebezpecne hoci nehodovost bola taka ako na znamych zakrutach.


rekonstrukcia by mala vyzerat takto:

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5460

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2008 12:00
od i15
Planuju sa riesit aj bodove zavady na I/50 na vychode (Hriadky, Trhoviste) - necaka sa na D1. Este keby tak niekto pretlacil rekonstrukciu Sorosky.... :)

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2008 12:02
od Dialniciar
i15: čo treba na soroške opraviť ?

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2008 12:13
od i15
Dialniciar napísal:i15: čo treba na soroške opraviť ?


http://eia.enviroportal.sk/detail/rekon ... nad-turnou

Účelom rekonštrukcie cesty I/50 v úseku Lipovník - Soroška - Jablonov nad Turňou je zabezpečenie požadovaných technických parametrov cesty.

...len skoda, ze je to prisne tajny material

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2008 12:17
od Dialniciar
Ako vieš, že je to prísne tajné ?

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2008 12:20
od i15
lebo to spravu neviem nikde najst

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2008 12:26
od Dialniciar
to bude asi nejaký starý zámer, či nie ?