Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod matiqos » 15. Júl 2017 13:12

Tomas PO napísal:na ktorej strane chybaju piliere?

ak pozeram nakres spravne gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=5757 tak po 2 z kazdej strany.
matiqos
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 07. Aug 2013 19:39

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Peťo_PO » 15. Júl 2017 13:28

Bol som sa previesť po nábrežnej, tak pridávam video v smere od PP na KE. Kvalita nebola najlepšia ani predtým, ale po uploade na youtube je strašná. Snáď niekto neskôr pridá video v lepšej kvalite.
Pri tom napojení cez bypass je ten uhol taký nešťastný, že tam musí človek pekne vytáčať krk. Predtým, som si to z fotiek neuvedomil.
https://youtu.be/_NvbLV_1fPk
Edit: To video v tom článku z príspevku nižšie je v oveľa lepšej kvalite, môžete zmazať tento príspevok.
Naposledy upravil Peťo_PO dňa 15. Júl 2017 13:31, celkovo upravené 2 krát.
Obrázok používateľa
Peťo_PO
diskutujúci
 
Príspevky: 83
Obrázky: 151
Založený: 10. Nov 2015 17:04
Bydlisko: Prešov


Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod peterle » 15. Júl 2017 16:10

Je to pekný a potrebný prieťah. Ale steny podjazdu mohli niečím obložiť. Teraz to je ako maliarske plátno pre puberťákov.
Všimol som si blikajúcu zelenú na semafóre. Dáva sa kde ako, alebo je to nejako upravené?
peterle
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 592
Obrázky: 231
Založený: 13. Júl 2011 13:31

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Vlados » 15. Júl 2017 21:02

Tomas PO napísal:
aquila napísal:
caki napísal:este krajsie fotky zhora tu:
http://www.presov.sk/oznamy/zajtra-o-siedmej.html

Mozno mi to ludia z presova vysvetlia, ale preco sa preboha robil nakladny podjazd pod zeleznicou a kosickou , ked kosicka sa aj tak mohla prelozit lubovolne a nadjazd nabreznej nad zeleznicou aj torysou by bol lacnejsi a urcote by ho nevytapalo pri dazdoch...

A ked na to pozeram , fakt by sa tu uzivil turbokruhac...

Nicmenej je vidno ze to je stary projekt, na cyklistov sa uplne kaslalo...

odpoved na tvoju otazku je jendoznacne - stary pojekt. ved je zo 70tych rokov.
ideal by bol smer z ke viest nie na KO ale samostatnym nadjazdom prekonat nadjazd smer centrum, hoc aj jednoprofilovo a nasledne prekonat zel. trat a rieku. alebo utopia - koordinacia so zsr. resp. ak uz sa robila prelozka, ktoru financovalo ssc, tak ju urobit uz ako koridorizaciu, cize zdvihnut trat vyssie a preklenut urovnove priecestie pri haniske. a NK by isla popod trat.

ideál bolo potiahnúť novú cestu až po Jelšovú. mostom by prekonala železnicu a Košickú a napojila sa na Petroviansku.
ak už sa išlo pod úroveň terénu tak už mohli zakopať aj vetvu KE -> PP. síce by to nebolo najlacnejšie ale hlavný ťah by nemusel cez kruhový objazd.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Driver » 15. Júl 2017 21:50

Nicmenej je vidno ze to je stary projekt, na cyklistov sa uplne kaslalo...


Pritom sa akurat ma stavat cyklisticky chodnik v rezii mesta po druhej strane Torysy , stacilo par uprav v projekte a cyklisti by boli super porieseny v ramcii tejto stavby
aj ked na druhej strane podpora cyklistov v prešove je zrejme najlepsia na slovensku

Mozno mi to ludia z presova vysvetlia, ale preco sa preboha robil nakladny podjazd pod zeleznicou a kosickou , ked kosicka sa aj tak mohla prelozit lubovolne a nadjazd nabreznej nad zeleznicou aj torysou by bol lacnejsi a urcote by ho nevytapalo pri dazdoch...


niektore veci sa v Presove nedaju vysvetlit :D

napriklad to ze inde superrychla Skanska stavia tak smiešny usek pri vjazde z popradu tak dlho

p.s. neviem prečo to stale volaju miniobchvat , je to proste klasický prietah mestom so vsetkým čo k tomu patrí semafory, prechody pre chodcov , urovnove krizovatky , vyustenie v obytnej zone , to nie je ziadny obchvat ani zdaleka , asi tak
Obrázok používateľa
Driver
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 497
Obrázky: 1287
Založený: 22. Dec 2009 21:01
Bydlisko: Desolate valley


Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 16. Júl 2017 15:36

https://s17.postimg.org/xs7c8sjtb/19983 ... 2127_o.jpg

Nech mi nikto netvrdí, že kvôli novej budove (a nebodaj mestu Prešov) nie je miesto na pripájací pruh smerom na Košice :!: Vojde tam pruh dlhý ako 1,5 kamióna
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 16. Júl 2017 16:02

ako skratenie mostu vplyva na projekt? co pozeram do podkladov, ak by most smerom na KE bol o 2 piliere dlhsi, dal sa tam strcit pruh z KO. tym by uz vetva od podjazdu, cize smer PP-KE mohla byt hlavna cesta, kedze by sa tam dalo urobit zbiehanie. ale s tym projekt ani s dvoma piliermi naviac na kazdej strane nepocital...
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod aquila » 16. Júl 2017 16:33

i15 napísal:https://s17.postimg.org/xs7c8sjtb/19983407_1707392799301280_4908007984369632127_o.jpg

Nech mi nikto netvrdí, že kvôli novej budove (a nebodaj mestu Prešov) nie je miesto na pripájací pruh smerom na Košice :!: Vojde tam pruh dlhý ako 1,5 kamióna


nad tym sa tu uz viaceri pozastavili .. tym duplom, ze zjavne tejto firme v ramci projektu vybudovali v trase starej kosickej kvantum parkovacich miest .. a v podstate dost dolezity vyradovaci pruh smer kosice ma mini-pidi pripojovaci pruh .. to je dost velky fail .. vsak tak budu vecne zapchy .. a ako uz bolo naznacene, ludia budu vlastne smerom na kosice radsej jazdit cez kruhac ako cez tento vyradovaci pruh ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Yurri » 16. Júl 2017 17:30

problém bol so ZSR, s ktorym sa nedohodli na zmene nivelety trate, v studii, ktoru realizoval dopravoprojekt bola okruzna krizovatka nad stvorpruhom na Kosice a stvorpruh bol zapusteny pod zem, tak isto Nabrezna bola vedena ponad zeleznicnu trat, pravdepodobne islo o usporu a optimalizaciu nakladov ako to na vychode casto byva :)
Yurri
návštevník
 
Príspevky: 14
Obrázky: 20
Založený: 12. Dec 2012 21:17
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod dragon » 16. Júl 2017 18:24

Pre zdrojovu/cielovu dopravu nevyhnutne prechadzajucu touto krizovatkou by vpohode mali kapacitne stacit aj jej sucasne paramatre. Na vsetko ostatne tu ma byt D1 a R4...
dragon
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 462
Obrázky: 0
Založený: 29. Jan 2007 13:49

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 16. Júl 2017 20:44

nemyslím, aj keď sa všetok tranzit odkloní na D1/R4, lokálna premávka z NK smerom na KE bude zbytočne brzdená
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod aquila » 16. Júl 2017 20:52

Presne, plus netreba zabudat , ze ked bude pravidelna odstavka tunela, vsetko pojde po nabreznej..
Cize ozaj fail ze nechali postavit tu budovu tambkde je a este tej firme na mieste starej kosickej urobili kvantum parkovacich miest... Pritom nech by to prdrazilo projekt o 200-300 tisic max...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Vlados » 16. Júl 2017 21:02

i15 napísal:https://s17.postimg.org/xs7c8sjtb/19983407_1707392799301280_4908007984369632127_o.jpg

Nech mi nikto netvrdí, že kvôli novej budove (a nebodaj mestu Prešov) nie je miesto na pripájací pruh smerom na Košice :!: Vojde tam pruh dlhý ako 1,5 kamióna

Nie som si istý ako to myslíš. Nebyť tej budovy bolo by na spájanie pruhov podstatne viac metrov, meraj už od miesta kde končí tmavší asfalt.
Tomas PO napísal:ako skratenie mostu vplyva na projekt? co pozeram do podkladov, ak by most smerom na KE bol o 2 piliere dlhsi, dal sa tam strcit pruh z KO. tym by uz vetva od podjazdu, cize smer PP-KE mohla byt hlavna cesta, kedze by sa tam dalo urobit zbiehanie. ale s tym projekt ani s dvoma piliermi naviac na kazdej strane nepocital...

Most/cesta mala mať výškovo zhodný tvar, takže doprava by mohla byť vedená pod mostom ešte o jeden pilier viac, neskôr by pod most vošlo maximálne ferrari. (Namiesto drahej mostej konštrukcie sú tam "lacné" násypy. Dielo sa zjednodušilo/zlacnilo ale to nemalo vplyv na zníženie ceny... typické slovenské rozkrádanie.)
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 16. Júl 2017 21:06

Teba platí SSC za trollovanie? Keby sa chcelo, pripájací pruh mohol byť dlhší a budova tomu nebráni
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Vlados » 16. Júl 2017 21:17

Počkaj... na účte nič nepribudlo takže nie. Prvá pochybila SSC nakoľko ona zadávala projekt a chcela šetriť na výkupe pozemkov a až následne urobili chybu v Prešove keďže nepodržali územnú rezervu.
Sa lepšie pozri na fotky alebo videá alebo netrolluj.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 16. Júl 2017 21:29

ale ved budovu nechali postavit tak, lebo projekt nepocital ani predtym s inym napojenim NK. tu sa projektant nepotreboval sirkovo obmedzovat. budova sa postavila relativne nedavno, podla spracovaneho projektu NK. v celej tejto oblasti dlhodobo platila stavebna uzavera.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 16. Júl 2017 21:32

Vlados napísal:Most/cesta mala mať výškovo zhodný tvar, takže doprava by mohla byť vedená pod mostom ešte o jeden pilier viac, neskôr by pod most vošlo maximálne ferrari. (Namiesto drahej mostej konštrukcie sú tam "lacné" násypy. Dielo sa zjednodušilo/zlacnilo ale to nemalo vplyv na zníženie ceny... typické slovenské rozkrádanie.)

ja tomu rozumiem, ale nerozumiem co ty myslis. ved projekt, bez ohladu na to, ci je to nasyp, alebo dlhsi most s dvoma piliermi naviac, nepocitaj s vedenim vetvy popod most. cize aj ak by mal most o 4 piliere naviac, stale by tam nebol ziadny pruh.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Vlados » 16. Júl 2017 21:47

pruh by síce vošiel pod most ale iba v mieste pred a popri tej budove, t.j. v mieste kde priestoru bolo dostatok.
Tomas PO napísal:ako skratenie mostu vplyva na projekt?

Na zjednodušenie, zlýchlenie a zlacnenie výstavby.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod blackhawk » 17. Júl 2017 06:01

rano o 6:40 Skultetyho uplne prazdna, Budovatelska tiez (okrem techniky spol. Eurovia, ktora robi rekonstrukciu) 8)
blackhawk
návštevník
 
Príspevky: 25
Založený: 10. Nov 2014 10:25

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 17. Júl 2017 13:34

presne tak, cely tranzit PP -> KE uplne bez problemov. ciastocne lepsie VT --> KE, ako aj SL --> KE, kamionov stale pochopitelne vela a cez sidlisko, ale uz len standardne cakanie na semaforoch na AGS, Solivarskej a Vychodnej. v septembri, sa budu robit prve prieskumy na CSSkach s cielom upravy signalov.
plne vsak ostali vstupy do mesta, aj napriek dovolenkam zahlteny vstup do PO od PP, a od VT.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod rexino » 17. Júl 2017 14:04

Neviete niekto v akom stave je rekonštrukcia OM/Levočska a KO vychodna a solivarska? Hlavne ten most na Levočskej ma zaujíma kedy plánujú stavať.
rexino
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 252
Obrázky: 3
Založený: 16. Júl 2017 18:05
Bydlisko: PO

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 17. Júl 2017 14:06

ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod fatalista » 18. Júl 2017 01:48

Zaujimalo by ma co sa chystaju rekonstruovat na krizovatke Rusinska/AGS a Pod taborom/AGS, znamena to, ze z popod taboru sa bude konecne dat odbocit dolava smerom na lubotice?
fatalista
návštevník
 
Príspevky: 17
Založený: 16. Júl 2017 20:20
Bydlisko: PO/BA

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 48 hostí.

cron