Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Driver » 25. Feb 2017 21:21

prešovská špecialitka - radsej budu jak barani pol hodiny čakat na odbočenie cez dve pruhy ako ist niekolko metrov dalej alebo ist do prava a na parkovisku to otocit, dalsia specialitka kratke odbocovacie pruhy do prava vid napr. pri hypertescu strasne spomaluju premavku s tym sa nerobi absolutne nic, radsej budu vsetci vyplakavat a cakat na obchvat.
dalsia vec v prešove naskoci zelena na semafore a prve auta stoja jak zaspate , to ma neskutocne vytaca, vacsina by mala ist kuknut prahu alebo vieden jak sa chodi na zelenu
Obrázok používateľa
Driver
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 497
Obrázky: 1287
Založený: 22. Dec 2009 21:01
Bydlisko: Desolate valley

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod matiqos » 27. Feb 2017 21:16

Pri nemocnici v Prešove sa prepadla cesta. Uzavretá je časť Hollého ulice od Lesíka delostrelcov po križovatku s Moyzesovou.

Čítajte viac: https://presov.korzar.sme.sk/c/20470519 ... cesta.html

Som zvedavy, co to bude rano :)
matiqos
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 07. Aug 2013 19:39

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Yoggy52 » 27. Feb 2017 21:33

lepsia fotka by nebola?
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Zipso » 27. Feb 2017 22:01

Bude veselo, hlavne sanitkam to skomplikuje vjazd.
Zipso
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 284
Obrázky: 50
Založený: 26. Mar 2007 11:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod matiqos » 27. Feb 2017 22:38

matiqos
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 07. Aug 2013 19:39

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod svaco » 27. Feb 2017 23:33

Chudobnému, ako sa hovorí aj z hrnca vykypí. Chvalabohu, že nie je aspoň pondelok, to by bol väčší masaker.
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod dragon » 28. Feb 2017 10:42

Čavo, vdaka za clanok, akurat hned v uvode tam maju chybu, pretoze veta " štyri kilometre stavia štát päť rokov." je nepravdiva, kedze je to nejakych 20 rokov...(ano, aj s prestavkami)
dragon
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 462
Obrázky: 0
Založený: 29. Jan 2007 13:49

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 15:08

matiqos napísal:Pri nemocnici v Prešove sa prepadla cesta. Uzavretá je časť Hollého ulice od Lesíka delostrelcov po križovatku s Moyzesovou.

Čítajte viac: https://presov.korzar.sme.sk/c/20470519 ... cesta.html

Som zvedavy, co to bude rano :)

Opravili to pomerne expresne. K uzavierke doslo v nedelu podvecer, v noci sa nerobilo, zacalo sa v pondelok rano a ukoncilo okolo 15:00. Problemom bolo podmyte podlozie - porucha na kanalizacii. Usek presiel rekonstrukciou cca pred troma rokmi a to formou suvislej opravy zivicneho krytu.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 15:29

granite01 napísal:No len nalejme si čistého vína.
NDS-ka bola schopná presvedčiť VÚC BA nastaviť územný plán ohľadom stavby D1 BA - Trnava nejakým spôsobom. A teraz to vyslovene znásilnili a idú proti územnému plánu, ktorý sami oni požadovali !
Takže nehovorte, že príprava východného obchvatu by trvalo 8-9 rokov!
Ak by chceli, tak to zvládnu určite za také 3 roky. Ale to by museli chcieť.
No a mimochodom, tieto rečičky o SO R4 sú nanič, pokiaľ nebudú mať zabezpečené financovanie. A teda dúfam (aj keď som skeptik), že sa tejto vláde nepodarí prelomiť len tak dlhovú brzdu.

Co sa tyka UP, tak vych. obchvat v UP je. Ale to je jedine, co existuje. Neexistuje ani technicka studia. Ak by sa spracovala, ukazalo by sa, ci ci je toto trasovanie mozne. Podla vsetkych dostupnych informacii mozne nie je, cize by sa musel menit UP. Skratka VO v UP je len perom zakreslena ciara bez akychkolvek relevantnych podkladov. Ako najvacsi problem sa javi doteraz presne nezmapovane poddolovane uzemie, ale podla stale sa mnoziacich prepadlisk to vyzera na obrovsky problem. Silnym indkatorom je ze na par km stvorcovych nie je ziadny urbanizmus a to desiatky rokov. Dalsi problem je, ze v juznej casti a JV casti VO je v sucasnosti najvacsi urbanizmus v ramci PO, kde sa tvoria satelitne mestecka. To by som ja osobne ako odborny problem nevidel. Jedine politicky, obyvatelia urcite budu protestovat. Su to zaroven sidla, kde sa stahuju ti s vacsim kapitalom a vacsim uvedomenim o komunalne zalezitosti a samozrejme s vacsim ekologickou a urbanisticko umiernenou potrebou byvania. Aj ked je mozne, ze po 15 rokoch zacnu pocitovat obdobny problem ako pri BA, ze sa do mesta po trojkach nevedia kvoli zapcham dostat a dialnica s rozumne planovanou MUK by ich mohla napojit.
Pri pozemkoch v PO je vsak problem obrovsky, vid problemy ala Jarkovsky. Su to lokalne specifika, ktore Kovalcik samozrejme nezohladnuje. Navyse VO neporiesi smer od SB, to sa uz riesilo stokrat.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 15:34

granite01 napísal:
Tomas PO napísal:ja som to tiez nestihol, ale naopak, zachytil som v komentaroch, citujem: "min. do juna sa nebude staviat dialnica ZAPAD-JUH.. Severny obchvat je pripraveny nato aby sa mohol na KONCI roka iba vysutazit.."

tu je dnesny clanok z korzara, spolocne vyhlasenie zupana (slhodobo smer) a primatorky (silno opozicne kdh), v podstate proti kazimirovi, co je z politickeho hladiska znacne netradicne: viewtopic.php?f=35&t=22213

zajtra je verejna beseda s dudasom (investicny riad NDS, kovalcikom (ineko) a kuzmom (sdku - viceprimator Presova, povereny riesenim dopravy). v piatok jedno OZko (s mierne politickymi ambiciami) nabudilo uz velke mnozstvo presovcanov a planuje druhu, tentokrat vyraznejsiu blokadu Levocskej ulici. V praxi prechzadzaju ludia non-stop prechodom pre chodcov, a za 5 minut sposobia defacto staticku situaciu v celom PO (hned vedla je obrancovka, ktora sa upcha, detto hlavna krizovatka, cize obidva hlavne uzly).

no zacina to tu vriet, citit dost nervozitu, prerastajucu do agresivnejsich vystupov a to najma v spojeni s tym, ze sa tu okrem zle naprojektovanej rusinskej za 25 rokov nepostavila ani jedna dopravna stavba. to uz 3 najvacsie mesto nezvlada.


Nervozita sa aspoň trochu ukludní, ked začne fungovať nábrežná...treba vydržať ešte zopár mesiacov....


Ano, je tu predpoklad, ze najma nadjazd na KO zlepsi prejazdnost Kosickej a Solivarskej. Netreba ale zabudat nato, ze sa na tuto trasu vrati IAD, ktora teraz chodi na KE cez Dulovu ves. Rovnako vystavba D1, ked aj zacne tento rok, neskonci skor ako v 2021-2022. Dovtedy s narastom intenzit nepochybne pocitat treba - kompletizovanie D1 a M30 a este stale v PO narastajuca motorizacia.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 15:41

jarino napísal:To všetko hovoril Érsek, je to z jeho tlačovky a nemusí sa to zhodovať s mojimi názormi (mal som to tam napísať).
Kľudne mi tykaj.
S tým, že keď sa chce, tak to ide, súhlasím. Pri Prešove sa doteraz nechcelo a tak to vyzerá, aj keď PO nie je zďaleka jediný. Pri dobe prípravy ja som skôr pesimista, stačí mi otvoriť stránku NDS a pozrieť prípravy iných projektov, nemyslím si, že v prípade východného obchvatu by to bolo inak.
Dávnejšie som písal, že spomíname iba imaginárne peniaze na SO PO. Aj keď ak by to dali nejako cez EFSI, neviem ako...
Mňa by potešilo, keby sa analytici s tým trochu pohrali a popustili fantáziu. Kľudne mohli navrhnúť aj nejaké bližšie opatrenia na železnici prípadne MHD, aj keď MHD je v kompetencii mesta. Taký dokument by potom nemal tri strany. Chcelo by to nejaký komplexnejší materiál s riešením dopravy v PO s porovnaniami, dosť rád by som si to pozrel. Postupne aj ostatné veľké a väčšie mestá a možno by z toho vznikla aj nejaká koncepcia.
Toto od analytikov bola tak správa do diskusie, či JZO v plnom alebo polprofile a či realizovať SO PO. Potom aj minister na tlačovke sa bavil iba na tému D1 a R4, lebo iba to riešime...

Ja si myslim, ze Presov na rozdiel od inych miest v ramci svojich moznosti riesi dopravne problemy, ktore ma v kompetencii pomerne intenzivne.
Napriklad vybudovanie casti 1. mestskeho okruhu - ul. Okruzna. Vyrazne buduje cyklisticke chodniky, a tento rok v podstate sfinalizuje kompletne prepojenie celeho mesta a spusti kompletnu zakladnu kostru. Myslim, ze poctom cyklochodnikov - nie improvizovanych v telese vozovky ci zelenej ciarny na chodniku namalovanej - ale plnohodnotnych, patrime k spicke na SK. Detto MHD, ktora dlhodobo patri k tym najlepsim na SK a svojho casu aj v CSSR (nizkopodlazny klimatizovane busy, znacny podiel ekologickych trolejbusov, rozsirovanie trolejbusovych trati, prestupne listky, prestupny terminal na hlavnej ulici, nocne spoje, defacto fukncne IDS - DPMP zapezpecuje kvalitne, pravidelne a lacne spojenie do okolitych obci atd atd. Riesa sa dva nove prestupne terminaly (zel. stanica, Levocska). Ako 3 najvacsie mesto ale nema sancu zvladnut situaciu samo. Potrebuje SSC, kde si samo dalo urobit (a zaplatilo) TS na MK-3 a MK-5, co je parketa SSC. A samozrejme potrbuje aj NDS, kedze v okoli sa nachadza kostra dialnicne sieti na SK D1 a silny tranzitny smer PL-HU.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 15:49

granite01 napísal:Samozrejme primátorka a VÚc, mestský poslanci budú za SO R4. Veď priamo z vrecák Prešovčanov to nebude (teda ak to bude), a je to podobné ako pri zdravotníctve....ak to neplatím, vždy sa nájde nekonečne elastický dopyt po drahých cestách, tuneloch atď....Ak by sme boli na západe od nás, niekde v Nemecku a pod., častokrát vyvolané investície dialnic platia VÚC (krajinské vlády)...teda musia to spolufinancovať...to znamená vyššia pravdepodobnosť rozumnejších riešení.

V prispevku vyssie som napisal asi vsetko, tak to nebudem aj sem kopirovat. Presov ako samosprava robi v ramci svojho podviziveneho rozpoctu maximum, kedze sa od roku 1992 nemoze spolahnut na ziadne statne investicie (okrem domrvenych 900m Rusinskej a neuveritelne smutnej NK).
A myslim ze Erik Tio uz tiez odpisal ze Tvoj prispevok vobec nema logiku v navaznosti na minulost. Doteraz sa aj z dani presovcanov stavali useky inde, teraz je rad na Presove, lebo kolabuje, a zije v mimoriadnej dopravnej situacii. Zrazu teda zmenime metodiku? Ved kurnik, roky si kupujem naplepku za 50e ako vsetky ine krajske mesta a az donedavna tu bola len dialnica na KE. Ziarcan, Zvolencan, Nitran, Bratislavcan, Zilincan, Trencan, Trnavcan atd atd ma diametralne lepsiu dialnincu dostupnost.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 16:22

eric987 napísal:Nervozita sa aspoň trochu ukludní, ked začne fungovať nábrežná...treba vydržať ešte zopár mesiacov....

Nervozita sa sotva ukludni, kedze NK je sposobila sposobit viac problemov ako priniest rieseni. Sam som zvedavy napr. na koniec stvorpruhu od KE, kde rychly pruh bude odbocka na Jilemnickeho a par m predtym sa pripoji vetva od KO, samozrejme bez pripajaku. To nehovoriac o vyusteni NK na KO.[/quote]

Ja sa pri spusteni NK obavam najma problemov pri KO. Totiz NK, cize dominantna tepna Presova bude cela urovnovo ustit do KO a tym padom z nej bude vedlajsia cesta. Minimalne som si myslel, ze smer PP-KE, ktory ide samostatnou vetvou, bude bezkolizny, ale zjavne je v plane, ze to bude vedlajsia cesta: gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=36237
Mozno to tak podla KDI musi byt, inak by auta stali na KO a zapchali ho cely. To znamena, ze NK smer PP-KE bude davat prednost autam iducim zo Svabov, ktorych je obrovske mnozstvo, kedze to je najoptimalnejsia trasa pre IAD pre cele Svaby, Solivar, Sekcov a samozrejme tranzit z PL. Jedina sanca je, ze smer KE-PP (NK), ktory pojde tiez kruhacom, bude natolko zahusteny, ze sa budu tvorit kolony pred KO a IAD sa radsej presunie na Solivarsku-Kosicku (o com ja ale pochybujem, kedze auta sa v mestskych prudoch zvyknu rozlozit rovnomerne aj tam aj tam).
Druhy a mozno vaznejsi kolizny bod bude opacny smer na NK, cize KE-PP. Kazdy TIR smerujuci na NK bude muesiet pred KO defaco zastat, co minimalne v spicke sposobi kolonu do polovicky privadzaca. Mozno sa to bude dat riesit zrusenim odstavneho pruhu, ved kedysi tam aj tak bol trojpruh...
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 16:30

svaco napísal:Len podotykam pre Devila, že nedokončená 1+1(žiadne 2+2) OKRUŽNÁ ešte aspoň 2-3 roky minimálne, možno ak sa začne a aj dostavia OC FORUM, kt. už malo byť myslím najmenej 5 rokov, ale končiť bude aj tak v krajine nikoho bez ďalšieho zmysluplného pokračovania, ale možno sa už na to medzitým niečo vymyslelo.

Ano, tu ja vidim dalsiu situaciu, kde sa Presov ako mesto bude musiet zacat snazit. Po spusteni NK a vedomosti o tom, ako sa bude riesit R4, zacat vazne pripravovat to, aby zacal fungovat 1. radialny okruh (nulty je jarkova-slovenska, ale to su neprepojitelne ulice vo vnutri MPR, takze nikdy nebudu zokruhovane), 1. je Okruzna-Hviezdoslavova-Gresova-Vajanskeho-Duklianska-Levocska. To by ale uz musel byt tranzit z Duklianskej a Levocskej odkloneny, aby mohla byt prioritizovana radiala.
V podstate staci mestu nastavit CSS a pohrat sa s VDZ a odbocovacimi pruhmi. D

Druhy okruh je NK-Prazska-Skultetyho-Rusinska-AGS-Luboticka-Duklianska-Levocska. Plati to iste co v pripade 1. okruhu. Stavebne to defacto skoncene je, po usteleni dopravnych prudov na NK a R4 treba len nastavit CSS a VDZ a odbocovacie pruhy.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 16:37

devil napísal:mne sa zda dost nespravodlive ze ide setrit na na obchvatoch okresnych a dalsich miest. cize v PO sa ma najst 900 milionov a inde sa nenajde npr. ani XY milionov.

Za prve Devil, 900 mio je odhad, nie je jasne, kolko bude vysledna suma a nie je jasne, kolko by usetrili alternativy. Zatial sa ukazuje, ze minimum. A opat by ma zaujimalo, ci zamerne - az by som povedal - trollujes, alebo preco to robis. Okresne a dalsie mesta su predsa, zial na plnu hubu povedane, sekundarne. Priority su predsa krajske mesta, o 3 najvacsom meste nehovoriac. Ci co mi unika?


ja len dufam ze budete trosku ferovy a ked vam postavia nabreznu tak ju ocenite. ako by PO nebol tak daleko tak by som urcite prisiel aj na 2 tyzdne, jeden pred a jeden po dokonceni nabreznej.

S tymto s tebou ciastocne suhlasim. NK pomoze, ale postavila sa tak usporne, ze nema ani jednu MUK! Este aj ten KO je paskvil, vid prispevok vyssie (alebo dva vyssie).

[quote]v PO kraji sa preinvestovali minimalne adekvatne peniaze nato co platite do statnej kasy mozno aj o nieco viac. pisem v celom kraji a nie okrese, to potom kazdy okres moze pytat dialnicu ergo dialnica do kazdej doliny.
opat pleties ucelovo PO kraj a PO okres/mesto. a opat uz znevazujes, ze presov je dolina. ak mas takyto pohlad, potom samozrejme nemozes chapat o com sa bavime. presov je totiz 3 najvacsie mesto, je tu 3 najvacsia univerzita, to nie je ine okresne mesto.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 16:38

caki napísal:dnes som si vsimol na stavbe ZVL, ze pod novym mostom odpratavali zeminu z uzavretej casti cesty kruhaca. Zeby planovali otvorit kruhac?

KO je zavrety najma kvoli tomu, ze smer od Svabov zapchaval hlavny smer od Kosickej, kedze auta od Svabov mali na KO prednost. az sekundarne je uzavretie kvoli stavebnym pracam. otvorenie KO prepokladam az spustenim nadjazdu.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 16:40

blackhawk napísal:asi OBI, Rusinska - AGS, Pod Taborom - AGS

Podla vsetkeho OM-Levocska, OBI (oficialne KO Solivarska-Vychodna) a Rusinska-AGS.
Pod taborom-AGS ma robit mesto.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 16:42

JaNY napísal:ciste teoreticky; keby zajtra uz stal SO PO a D1, kolko NA by stiahol z trasi-Hriadky? Neverim ze by to bolo velke cislo. Myslim ze bude potrebne potiahnut R4 aspon po Lipniky aby ich dostatocne zlakalo ist na Presov.

Nuz o potrebe SO R4 sa tak intenzivne hovori preto, ze TIR tranzit od PL upcha cely Presov. Je to smer s najvacsim rastom tranzitnych intenzit.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 16:57

svaco napísal:Posledny rok je dosť problem s týmto usekom
https://goo.gl/maps/uLVhdxgjaT62
su tam zapchy prakticky cez celu ulicu a problem je hlavne v tom, ze auta, kt. pri výjazde z Clementisovej na Volgogradsku odbočujú do ľava blokujú tie kt. idú v pravo a pokračujú ďalej na sidl.3., lebo tam nie je odbočovací pruh vľavo a z toho je problém, kt. sa stále zhoršuje a pritom je tam dosť miesta, aby to tam nejako upravili a zlepšili priechodnosť (asi by to nestálo ani veľa).

ďalším riešením je to, že mnohí vodiči netušia, že jednoduchšie je ísť opačným smerom a na križovatke pri Kauflande, ak by odbočili do prava, tzn. nie je tam semafór, tak by pomohli sebe aj iným, ale to už je o všímavosti šoféra a mnohí, ak sa raza naučili chodiť takto, tak to robia rovnako ako barani, až kým ich reálna situácia nedonúti ich správanie zmeniť (napr. nejaká značka).

Každopádne bolo by dobré, aby sa aj týmto úseko niekto v meste začal zaoberať, lebo sa to tam dá určite za málo peňazí zlepšiť a lepšie teraz ako neskô, keď to už môže byť nezvládnuteľné.

Ja prave tu vidim problem v samosprave. Povolovanie vystavby OC a nasledne riesenie dopravy PO ani pri jednom projekte nezvladol. V takych Kosiciach Optima zrekonstruovala este aj elektrickove priecestia, kde gumokoly doteraz kvalitne drzia. urobila krizovatky, dynamicky fungujuce CSS, rozumie OC umiestnila. To sa da ciastocne povedat aj o Auparku (aj ked tu to nebolo az tak jednoznacne).

Naopak, Kaufland sa postavil na rohu megafrekventovanej krizovatky. Je vidiet, ze skoro kazde tretie auto odbocuje do Kauf. Ak by mali aspon od smeru z centra (od polikliniky) samostatny vjazd. Teraz si zvacsili parkovisko, ale zjazd ani naznakom. Ono jednoduche by to nebolo, lebo Levocska je jednotka, ale ak to zlepsi plynulost, SSC by urcite nenamietala.

Co sa tyka tohto uzla, DPmP planoval 32ku a 36ku zokruhovat cez Rusinsku-Kuzmanku-Masarykovu-Hlavnu-Levocsku-Clementisovu-Volgogradsku-Levosku a spat.
Teraz cez IROP sa ide robit elektrifikacia Rusinskej a Kuzmanky, ako aj terminalu na Levocskej: https://www.facebook.com/msupresov/phot ... 88/?type=3
Avsak nejako zislo z toho zokruhovania... Ono problemom zrejme je aj to, ze z Clementisky sice vyjdes dolava na Volgogradsku, ale nemusis sa vopchat do kratkeho odb. pruhu naspat na Levocsku. Navyse by si musel zvacsit interval cervenej na Levsocskej, co sa bude dat az ked sa postavi D1.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 01. Mar 2017 17:00

Driver napísal:prešovská špecialitka - radsej budu jak barani pol hodiny čakat na odbočenie cez dve pruhy ako ist niekolko metrov dalej alebo ist do prava a na parkovisku to otocit, dalsia specialitka kratke odbocovacie pruhy do prava vid napr. pri hypertescu strasne spomaluju premavku s tym sa nerobi absolutne nic, radsej budu vsetci vyplakavat a cakat na obchvat.
dalsia vec v prešove naskoci zelena na semafore a prve auta stoja jak zaspate , to ma neskutocne vytaca, vacsina by mala ist kuknut prahu alebo vieden jak sa chodi na zelenu

Ano, s tym sa tiez da suhlasit, na Kosickej pri Tescu mal byt davno odb. pruh smer Vychodna. Resp. sa uz spolu s NK malo robit na 2+2 na tychto smiesnych 250m!: https://www.google.sk/maps/dir/48.97995 ... !3e0?hl=en
A to je tu miesta habadej: https://www.google.sk/maps/@48.9773861, ... 6656?hl=en
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Yoggy52 » 01. Mar 2017 17:23

Hlavne nech uz konecne odstrania tu vlecku... Niekedy mam pocit, ze mi tam odtrhne koleso :roll:
Yoggy52
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 9
Založený: 25. Feb 2013 23:02
Bydlisko: Rosenheim

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod matiqos » 01. Mar 2017 18:06

Dalsi prepad uzavierka Lesik delostrelcov - plzenska - gresova:

Prešov: Prepadla sa cesta
V Prešove pri Lesíku delostrelcov sa prepadla cesta. Úsek treba obchádzať po Masarykovej.
Zdroj: Zelená vlna RTVS
matiqos
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 07. Aug 2013 19:39

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod matiqos » 01. Mar 2017 18:14

Tomas PO napísal:Ano, s tym sa tiez da suhlasit, na Kosickej pri Tescu mal byt davno odb. pruh smer Vychodna. Resp. sa uz spolu s NK malo robit na 2+2 na tychto smiesnych 250m!: https://www.google.sk/maps/dir/48.97995 ... !3e0?hl=en
A to je tu miesta habadej: https://www.google.sk/maps/@48.9773861, ... 6656?hl=en


pri tych 250m vidim problem v tomto: https://www.google.sk/maps/@48.9795383, ... 6656?hl=en
Je to sice kolajnica, ktora sa uz roky nevyuziva a na druhej strane pri tesku je zaslepena, ale mozno by tam nejak natlacili 4pruh...
matiqos
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 07. Aug 2013 19:39

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Vlados » 01. Mar 2017 19:30

Prečo nie je výjazd na Petroviansku smer KE aspoň na kúsku 2 pruhový/s klasickým zviehaním pruhov keď by tam malo byť dosť miesta (pod mostom) ako je na Petrovianskej smerom ko OK a detto na Košickej od/ku OK? Aj vnútorný pruh v OK bude pri takom počte výjazdov málo využívaný. Chcelo by to prekresliť na spôsob turbo OK.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod eric987 » 01. Mar 2017 20:20

Pri TESCU by bolo prinosom aspon premalovanie sucasnej cesty na 2+1 (2 pruhy smer centrum), sirkovo by to malo postacovat. Co sa tyka byvalej vlecky Solivarov, ta uz nie je nahodou znesena ?

Prečo nie je výjazd na Petroviansku smer KE aspoň na kúsku 2 pruhový/s klasickým zviehaním pruhov keď by tam malo byť dosť miesta (pod mostom) ako je na Petrovianskej smerom ko OK a detto na Košickej od/ku OK? Aj vnútorný pruh v OK bude pri takom počte výjazdov málo využívaný. Chcelo by to prekresliť na spôsob turbo OK.

Na luxusnejsie vyjazdy na Petroviansku moc nie je miesta, aby sa nemuseli burat arealy prilahlej "sivej zony" tak sa aj MUK ZVL zvolila v najuzsom 4-pruhovom MK-profile (MZ15,5); okrem nej sa tam vojde prave uz iba uzky pruh od KO a najuzsi mozny chodnik aky dovoluje norma.
eric987
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 94
Založený: 16. Júl 2014 08:16

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 44 hostí.