Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 09. Sep 2017 11:36

devil napísal: presne ako som pisal, bolo treba brutalne tlacit na podpis zmluvy JZO este predtym nez sa sprejaznila nabrezna.


dobre že sa nečakalo na spustenie nábrežnej... veď ráno trvá 20 minút, kým sa auto zo západu vôbec dostane na NK!
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Tomas PO » 09. Sep 2017 18:09

devil ok, ale v 2022, v case dostavania D1 (snad) budu intenzity predsa este vacsia. ty pises ako by sa D spustala teraz a nie o 5 rokov.
ta neznam ci ne hej
Obrázok používateľa
Tomas PO
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 975
Založený: 03. Okt 2006 23:43
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod devil » 11. Sep 2017 11:08

to je mozne ale stale sa mohla urobit revizia. npr. tie megalomanske MUK nebude dovod ani v 2032. take nieco ma opodstatnenie mozno na D1xD4.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod aquila » 11. Sep 2017 11:13

ono je problem v tom, ze do jednej MUK chceli narvat jednicku, krizovanie D1 a R4 a samozrjeme aj napojenie IIjky a aj chatarskej oblasti .. co je dost nonsense .. lebo z toho vznikla tato vlastne najvacsia krizovatka na slovensku ..

na porovnanie, daleko striedmejsia povodna krizovatka.. a dalej sa tam nepocitalo so ziadnou R4 ale len prelozkou I/18, len tu sme zase u mantry dialnic .. kazda povodna serioznejsia prelozka sa zrazu stala dialnica / RC .. vid aj R1 z BB, R8, R9 a dalo by sa pokracovat .

71
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 11. Sep 2017 12:27

Roky sa u nás stavajú mosty nad diaľnicami pre jeden traktor za týždeň, ale keď sa v záujme plynulosti premávky pridá vetva MUK tak je to problém...
Tu sa spájajú 2 medzinárodné RC, cesta 1. a 2.triedy + je tu vstup do krajského mesta. Nikde inde taký prípad nemáme, takže najväčšia MUK na SK je opodstatnená
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod pedro » 11. Sep 2017 13:12

...v rámci stavby D1 POZ-POJ pribudne na ceste I/20 OK v tomto mieste: https://www.google.sk/maps/@48.9649855, ... 56!5m1!1e1 ,žel. priecestie bude zrušené. Možno to tu už bolo zmienené (potom sorry). Mapový podklad: 37854
pedro
diskutujúci
 
Príspevky: 81
Obrázky: 43
Založený: 26. Apr 2013 18:38

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod aquila » 11. Sep 2017 14:31

i15, len to navysenie ceny tejto MUK je dost sialene .. pritom podla mna abytocne, ta povodna krizovakta spolu s klasickou prelozkou I/18 by bola dostacujuca..

@ pedro: spravne to chapem, ze kvoli vjazdu do arealu vahostavu sa robi takatyto most aj kruhac ?!? fuha .. hlavne, ze pri nabreznej sa na existujuce urovnove krizenie vykaslali ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 11. Sep 2017 14:39

tá preložka predlžuje trasu z PL/SB na KE o 6km, to je v pohode? hlavne že nie je veľa vetiev MUK?
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod aquila » 11. Sep 2017 16:50

tak co sa tyka tranzitu je predlzenie o 6 km zanedbatelne. je otazkou, ze ci to za to bude stat .. kedze tato R4 aj s krizovatkou je len do istej miery podobne megalomanstvo ako D3 ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Vlados » 11. Sep 2017 17:31

aquila napísal:i15, len to navysenie ceny tejto MUK je dost sialene .. pritom podla mna abytocne, ta povodna krizovakta spolu s klasickou prelozkou I/18 by bola dostacujuca..

@ pedro: spravne to chapem, ze kvoli vjazdu do arealu vahostavu sa robi takatyto most aj kruhac ?!? fuha .. hlavne, ze pri nabreznej sa na existujuce urovnove krizenie vykaslali ..

jasné, že MÚK mohla byť postatne jednoduchšia... čo vteva to dlhý samostaný most.
ten most a kruháč je príjazdová cesta k portálu. budú potrebné aj pre stavbu aj pre úržbu a hlavne pre záchranné zložky. možno sa to dalo napojiť aj na nábražnú... doplniť o preložku I/20... neviem prísť na chuť riešeniam ktoré sú stavané na východe, myslím že to začalo MÚK Nižné Kapustníky ako keby to dostali za trest :roll:
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 11. Sep 2017 20:04

ale veď MUK Nižné Kapustníky je krásne jednoduchá a preto je na nej každý pracovný deň kolaps :D postaviť tu 2 pruhy pre hlavný ťah a jeden priebežný medzi Slaneckou a Alejovou by bola zbytočná megalománia :D
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Vlados » 11. Sep 2017 20:25

nie som si istý či hovoríme o tej istej križovatke... Alejovou?
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Vceliak » 11. Sep 2017 21:02

Vlados napísal:či hovoríme o tej istej križovatke

Áno, je to tá križovatka. Alejová je smer na západ z uvedenej križovatky. Je to predmestie mosta VSS, kvôli ktorého maximálnej kapacite sa robí v špičke zápcha od mostu na tú križovatku pri Kapustníkoch, a potom Kamióny prichádzajúci od Prešova sa nemajú kde zaradiť. Vznikajú tam kolízne situácie, a sem tam cca raz za týždeň "prišpendlí" nejaký kamión osobák z Jazera o zvodidlá :-) .
Vceliak
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 488
Založený: 20. Okt 2016 11:50

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod devil » 12. Sep 2017 07:23

momentálne ukazuje google spomalenie už za odpočívadlom Malý Šariš a po začiatok NK je to 3,5 km / 20 min
po nábrežnej je to ok, NK-PO juh 6km / 6min
opačný smer je tiež v pohode, PO juh - PO západ 9km / 12 min


2 km/13 min. po zaciatok nabreznej. problem je jedna krizovatka, mozeme polemizovat ze preco. jedna krizovatka....
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 12. Sep 2017 17:19

Polemizovať netreba, dôvody sú hádam jasné - veľa áut :) A len pre porovnanie, ja to mám do práce v KE 4km a autom to po rozkopanej Triede SNP prejdem za 13 minút. Čiže mám 2x menej pruhov a prejdem to 2x rýchlejšie, ako sa jazdí po Levočskej v PO
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod devil » 13. Sep 2017 14:30

odovodnenie dialnice kvoli bodovej zavade popri paralelnej viacpruhovej ceste je vzdy problematicke. viacpruhova cesta je od toho aby riesila vela aut. dialnica je od toho aby spajala vzdialene/jsie/ oblasti. na dialnicu treba nejake intenzity v pomere k cene. visnove stoji o nieco menej na km a budu tam 1,5-2 nasobne intenzity. PO je tak na urovni megalomanskej D3 a horsie vychadza len svrcinovec-skalite. R2 TN-BN a DT-LC su oproti tomuto lepsi deal.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod dragon » 13. Sep 2017 15:00

O intenzity sa ty neboj. Tie sa naplno ukazu ked sa na dialnicu zvedie aj tranzit sever - juh a naopak.
dragon
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 462
Obrázky: 0
Založený: 29. Jan 2007 13:49

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod Peťo_PO » 13. Sep 2017 16:04

Tešil som sa, že sa tú pár mesiacov písalo naozaj o riešení dopravných problémov v PO a devil to tu netrolluje. No myslel som si, že to nepotrvá dlho... Zase budeme čítať ako má D1 prechádzať celým Slovenskom, potom končiť pred PO a začínať za ním a to v téme, ktorá na to ani nie je určená.
Obrázok používateľa
Peťo_PO
diskutujúci
 
Príspevky: 83
Obrázky: 151
Založený: 10. Nov 2015 17:04
Bydlisko: Prešov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 14. Sep 2017 05:16

Ako teda riešiť problém na Levočskej? Predýcha zvyšok Slovenska cestu v Prešove s 3 pruhmi v jednom smere? :)
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod i15 » 14. Sep 2017 06:48

a máme tu negatívny rekord, 7:45 ráno, D1 Malý Šariš - NK, 3,5km / 22 min https://www.google.sk/maps/dir/48.99787 ... e0!5m1!1e1
Môžme básniť o preložkách v smere na SB a Kapušany a o posilnení vlakov, ale v smere zo západu nie je naplánovaná žiadna preložka a nie je tu ani železničná trať
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod aquila » 14. Sep 2017 09:51

len tam je to po krizovatku a dalej je to zelene, cize tranzit to urcite neni, to je skor lokalka. a skor to vyzera, ze by bolo dobre prestavit na tej krizovatke pri lidli signalny plan. lebo doslova uz za tou krizovatou je to zelene.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod svaco » 14. Sep 2017 11:23

no o 10:51, keď pribudol tvoj príspevok je to úplne o niečom inom ako o 7:48, keď to pridal i15. Momentálne 0 12:24 ukazuje 5 min.

To pretavenie semafórov tiež veľmi reálne nevidím, ak teda nechceš zablokovať sídl.3, cez ktoré prechádzam každé ráno v čase medzi cca 7:40 až 8:10 (keďže zavážam deti do školy a škôlky smerom od konečnej MHD na sidl.3 a pokračujem až do centra mesta) a môžem ti povedať, že kolóna je tam od križovatky pri Lidli až takmer na konečnú (aby som bol presný tak po predposlednú zastávku pred konečnou). Takže s tými semaformi radšej pomalšie, ak ich nechcete potom vraciať späť.

čo sa týka D1 PO-zap - PO-juh, tak po dokončení predpokladám, že bude využívaný aj pre miestne presuny aut, napr. v južnej časti mesta je mnoho priemyselných jednotiek, takže predpokladám, že ak niekto pracuje práve tam, tak si radšej zvolí cestu po D1, ako cez mesto a ušetrí čas aj benzín.
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod palo152 » 14. Sep 2017 15:12

som zvedavy ake vysledky spocitania intenzity dopravy im vyjdu pri takych zapchach ako su momentalne
palo152
diskutujúci
 
Príspevky: 77
Založený: 14. Júl 2017 20:35

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod svaco » 14. Sep 2017 19:18

No dnes to bol masaker hlavne v okolí 2 krizovatiek Lidl a Kaufland, kde dnes museli úradovať policajti. Možno sa trvale presuvajú od kruhača na NK a žel.stanice na sidl.3.
Na ulici O.M. som dnes zažil najväčšiu kolónu za svoj život, bolo to až hlboko za most cez Torysu (ul.Požiarnická) smerom k Zimáku, ale neviem kde presne, lebo tam som sa pripájal na OM práve od tohto mostu.

Išiel som potom z OM na sidl.3, ale policajti nás vôbec nepustili na ulicu V.Clementisa, ktora bola tiež totálne zapchata, podobne to bolo aj na križovatke pri Lidli, zapchata zrejme zo všetkých vstupov a nebyť policajtov, asi by to bolo ešte horšie.

Neviem, či to dnes bolo akciou pri Mestskej hale, alebo to už bude bežná situácia deň pred víkendom. Ak áno, tak sa bohužiaľ splnila moja predpoveď.

Situácia bola tak vážna, že Google alebo Waze (už sa nepämetám) ukazoval kolónu až do parkoviska pri Kauflande, zrejme bol problém odtiaľ vísť.

Samozrejme od tých 2 kritických bodov sa nákaza šírila hlbšie do priľahlých ulíc a smerov.
Obrázok používateľa
svaco
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 788
Obrázky: 14
Založený: 29. Jan 2008 11:16
Bydlisko: Presov

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

Odoslaťod matiqos » 14. Sep 2017 21:02

Tak poznatky z mojich 2 prejazdov cez cele mesto rano a poobede:
- rano na totalku upchata duklianska v smere do mesta, kolony siahali az za rieku sekcov, poobede to iste + navyse upchata cela holleho a vychodna.. islo sa krokom
- na arm. gen. svobodu medzi krizovatkou l. novomestskeho a zemplinska rastie novy semafor pre odbocenie do noveho obchodneho centra.. su to na useku 500 metrov 4 semafory!!!
- na koniec pozitivna sprava - cela svabska od kostola po kruhac je vyfrezovana, takze v rekonstrukcii ciest sa pokracuje
matiqos
diskutujúci
 
Príspevky: 176
Obrázky: 10
Založený: 07. Aug 2013 19:39

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 22 hostí.