Info na zaklade dnesneho prejazdu:
hlbia sa zaklady buducich pilierov estakady ZVL na strane Petrovianskej. Z mostovky sa debni zrejme buduci druhy zaber, od kruhaca smerom k opore na strane Kosickej. Intezizve sa pracovalo na hlavnej trase za tratou, kde sa robi zjazd do púdjazdu. Dno podjazdu je po dlhej dobe opat suche, zrejme zacnu s jeho finalizaciou. Na pravom moste cez Sekcov je bud nivelacka alebo izolacia, zo starej cesty to nebolo moc dobre vidiet.
devil napísal:tak tu trat treba jednoznacne zdvojkolajit....inac polhodinovy takt medzi BA-DS je od 14. do 18. hod. a je tam daleko vacsia ND lebo vsak prekladisko...
To ze je tam prekladisko este bez dalsieho nemusi znamenat, ze je tam vyssia premavka ND. Trat 188 je jedna z taziskovych trati USS, tadialto dovaza od Krakova uhlie a tadialto vyvaza plechy. Okrem toho tadialto jazdia kontajnerove vlaky z Gdanska smerom na BP. Staci si sadnut na stanicu v Kysaku (alebo PO) a hned pekne vidno ako nakladiaky cakaju az sa trat uvolni. Okrem toho, tu su obmedzene moznosti minania sa, okrem PO a Kysaku sa mozu vlaky minat len v Licartoviac a Drienovskej co pri sucasnych rychlostiach (max. 40-70 medzi Kysakom a Drienovskou a 80 medzi Drienovskou a PO) je absolutne nedostatocne. Co sa tyka zdojkolajnenia, ano, suhlasim. Medzi Drenovskou a PO to kludne mohlo byt. Ani pre 120 km/h (s parametrami pre 160 pre pripad doplnenia ETCS) tam toho moc vymyslat netreba, je na to priestor (samozrejme, okrem obluka pri minani sa s NK, kde bude musiet byt 100). Navyse, upravy trate pri NK aj pri JZO su uz robene pre dvojkolajku. AK vezmeme, ze trat je v zlom stave (za poslednych 10 rokov bola asi 4x "hradzou v strede jazera" kvoli rozvodnenej Toryse), tak by sa mohlo spojit prijemne s uzitocnym. Kysak - Drienovska je vsak o inom, tam nic ine ako prelozka nepomoze. To este viac komplikuje fakt, ze najlepsi a asi aj najlacnejsi variant (vedenie po koniec Licartoviec v subehu s D1, dalej most, zarez a jediny 1.800 m dlhy tunel) by bol pre ZSR nepriechodny, lebo by trat odbocovala este pred ZST Kysak...
logika hovori ze PO-KE je tazisko a nie VT-PP lebo tymto smerom sa akiste nedochadza denne... ten JZO s cenou za vyse 40 mil. za km ma ake predpokladane intenzity ?
tak tazisko je PO-KE-V Saris - SB. VT-PP je umocnene tym, ze cast Michalovcanov dnes cestuje po I/18, po dokonceni Bud-Bi a JZO to pre nich nebude mat ziaden zmysel. To opat pociarkuje, ze potrebny je najma JZO. Apropo, predpokladane intezity po realizacii aj SO boli 19.000 aut denne, z toho 37% NA. Podla scitania z roku 2010.