Stránka 126 z 168

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 17. Okt 2016 13:15
od svaco
velvet napísal:
i15 napísal:ktorá časť Levočskej bude uzavretá?


http://www.presov.sk/oznamy/havaria-kan ... zenia.html


Inac na ulici Mukacevska presnejsie pred mostom cez Torysu, kt. je pred Jazdeckym arealom opravuju momentalne prechod pre chodcov a cyklistov a sprejazdnena je len polovica cety. Co som pozeral mapku, tak jeden z nahradnych prejazdov ma byt prave cez tuto ulicu a momentalne je pol cesty v mieste prechodu vyfrezovaneho a druha polka je v stave, ze je tam novo urobeny retarder, ale priamo v telese cesty (nie umely z plastu).

Takze si vybrali super cas. Ak bude mat niekto rozum, tak sa pokusia spojazdnit aspon to co je novo urobene a odstrania z toho zabrany a druhu polku dufam nezacnu robit tento tyzden, ale pockaju, lebo ak by bola v prevadzke len polka cesty tak ani nechcem vediet, ake kolony sa tam budu vytvarat (ony sa budu vytvarat asi aj tak, ale takto by to bol asi komplet kolaps).

Dufam, ze kompetentni o tomto vedia, lebo ak nie tak total amaterizmus.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 16:21
od ANDi

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 17:56
od caki
tak konecne mame udaje zo scitania dopravy 2015. Strucne v smere hodinovych ruciciek od zapadu:

cesta - usek: celkovy pocet aut / nakladne vozidla celkom
-----------------------------------------------------------------------
I/18 - Levocska ul. (PO-zapad): 21 988 / 3163
I/18 - Levocska ul. pri hl. krizovatke: 29 404 / 3103
I/68 - PO-sever (pred PO od SB): 15 837 / 1881
I/68 - Sabinovska ul.: 18 098 / 2213
I/68 - Safarikova ul.: 13 019 / 1874
I/18 - Vranovska ul. (PO-vychod): 30 731 / 4025
I/18 - PO - Kapusany: 22 341 / 3900
III/3450 - Sekcov/Rusinska ul.: 23 597 / 3009
III/3440 - Solivarska ul.: 12 952 / 2385
I/68 - Petrovianska ul. (za novym kruhacom): 19 072 / 3568

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 18:08
od i15
za 5 rokov mínus 10000 vozidiel denne na Košickej, total blud

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 19:57
od eric987
caki napísal:tak konecne mame udaje zo scitania dopravy 2015. Strucne v smere hodinovych ruciciek od zapadu:

cesta - usek: celkovy pocet aut / nakladne vozidla celkom
-----------------------------------------------------------------------
I/18 - Levocska ul. (PO-zapad): 21 988 / 3163
I/18 - Levocska ul. pri hl. krizovatke: 29 404 / 3103
I/68 - PO-sever (pred PO od SB): 15 837 / 1881
I/68 - Sabinovska ul.: 18 098 / 2213
I/68 - Safarikova ul.: 13 019 / 1874
I/18 - Vranovska ul. (PO-vychod): 30 731 / 4025
I/18 - PO - Kapusany: 22 341 / 3900
III/3450 - Sekcov/Rusinska ul.: 23 597 / 3009
III/3440 - Solivarska ul.: 12 952 / 2385
I/68 - Petrovianska ul. (za novym kruhacom): 19 072 / 3568


PO-Kapusany akoze -7.000 vozidiel, Levocska -25.000 oproti FS na obchvaty PO. To ho robili v sobotu alebo co ???

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 20:05
od i15
aj v BA máš poklesy o 20% oproti roku 2005, ale Prešov je spracovaný výnimočne na h****, lebo zo sčítania úplne vynechali ťah PP-KE po Obrancov Mieru - Nábrežná - Škultétyho - Masarykova (+ alternatíva po Budovateľskej).

http://www.ssc.sk/files/documents/dopra ... v_2015.pdf

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Okt 2016 20:17
od caki
neviem ci brigadnici na stanovistiach neboli lenivejsi na pisanie ciarok. :) Mozno su niekedy slabsie dni ale tu sa nieco dost pokazilo.
Najviditelnejsie je to na Petrovianskej ale zase aj D1 PO-KE ma za PO len 16 440 (z toho nakladnych 3224).

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Okt 2016 09:35
od eric987
Info z prejazdu okolo ZVL:

Na mieste buduceho nasypu na strane Petrovianskej su zdvihnute kanalizacne poklopy zrejme do definitivnej vysky. Vsetky piliere estakady su zalozene, aktualne sa pracuje v stavebnej jame piliera blizsie ku KO (zrejme sa uz ide robit patka, avsak vzhladom na hlbku stavebnej jamy nebolo blizsie vidno, co sa robi). Vyzera tiez, ze je zabetonovany dalsi zaber (2. pole v KO), avsak porvrdit to nemozem. Vyrazne sa pokrocilo na budovani nasypu na strane Kosickej, podla polohy nakladiaku na nasypu usudzujem, ze nasypanych je uz cca 1,5 m.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 25. Okt 2016 12:16
od Jaro
Pridal som nové obrázky z nedele ktoré končia tu http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35381. Pri KO potvrdzujú to čo písal predo mnou eric že druhý záber je zabetónovaný, na mostovke už majú vyložený kompresor http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35382 a začalo sa armovanie predposledného piliera http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35383. Vstup do podjazdu od mosta cez Sekčov je vybágrovaný http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35386 a môžu pracovať na oporných múroch. Polovica mostovky rekonštruovaného mostíka je už zabetónovaná http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35389. Oporný múr pri mostíku a lávke sa tiež rozbieha http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35394. Odtiaľto až po budovaný most cez Torysu je už položená cementová stabilizácia http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35398 a do konca roka sa zrejme dočkáme aj koberca. Veľký žeriav presunuli na druhý breh http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35405 a pre zmenu začínajú montovať z druhej strany http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35404. Lávku čo si postavili stavbári im strhla zvýšená hladina vody po dažďoch. Foto tu a ďalej http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35403. Od začiatku mosta začínajú montovať debnenie ne betonáž mostovky http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35401.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2016 19:55
od Zipso
No oni sice na kosickej naratali menej aut ale to neznamena ze zmizli ale zmenili trasu. V poslednej dobe policia zakazovala sa autam otacat sa na budovatelskej. Velka cast tychto vozidiel ako aj zo sekcova teraz lrechadza cez Dulovu ves, ten narast je evidentny kedze rano v protismere stretavam ovela viac aut ako tomu bolo pred pol rokom. Takze ak chcu porovnavat scitanie, asi by mali brat do uvahy aj alternativne trasy

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 27. Okt 2016 20:19
od eric987
Dnes cca 16.15 sa betonovala patka prveho piliera od KO na Petrovianskej. Armuje sa uz aj posledny pilier.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 28. Okt 2016 22:26
od Jaro
Dal som to do galérie, začiatok tu http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35414, pätku už aj odšalovali.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 31. Okt 2016 15:04
od eric987
Dnes sa uz armoval samotny pilier, podla vsetkeho su pod vrchom a koncom tyzdna bude aj tento pilier hotovy. Mimochodom, bude asi posledny; na strane Petrovianskej to zatial vyzera tak, ze bude iba opora (teda nie pilier aj opora na spolocnom zaklade ako na strane Kosickej, vid gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=34513 ) , ktoru uz tiez armuju. Na samotnej estakade je uz takmer zaarmovany 3. zaber (pole ponad KO), pracovalo sa tam aj vcera podvecer. Culy ruch bol dnes aj na podjazde, vyplanirovany je uz vjazd do neho od mosta cez Sekcov, na samom dne bolo vidno zmontovane lesenie. Na pravom moste cez Sekcov vidno spravenu izolaciu.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 31. Okt 2016 18:11
od Yoggy52
Ako sa bude riesit krizovatka "privadzac D1" s jilemnickeho? Dnes som tam zhodou okolnosti isiel asi okolo 15 hodiny a mal som problem odbocit dolava ku tescu...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 01. Nov 2016 20:36
od eric987
V ramci stavby NK nijak, uprava Kosickej konci mostom cez Sekcov. V buducnosti sa zrejme tato krizovatka zrusi uplne. Oblast Budovatelskej bude cez svetelnu krizovatku napojena na NK, Jilemnickeho sa moze zaslepit, dno podjazdu dvihnut (aj tak byva casto zatopeny) a upravit len pre pesich. Kosicka nech je kapacitny 4-pruh bez akychkolvek lavych odboceni.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 02. Nov 2016 13:29
od svaco
Pre Jilemnickeho by som urcite zrušil odbocenie dolava na Kosicku a to iste z Kosickej smer z D1 na Jilemnickeho t.j. odbocenie dolava. Ale ponechal by som odbocenie z Kosickej v smere od Zel. stanice doprava. Minimalne Autobusy SAD tam maju svoj servis a asi by im to riedne predlzilo cestu. Smerom spat pre autobusy na stanicu vsak urcite cez NK a kruhac.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2016 07:52
od matiqos
Opat "analytik" Kovalcik uradoval... bol si pozriet dopravu v PO v pondelok rano (predlzeny vikend) a zhodnotil, ze vsetko je v poriadku :) ....
http://presov.korzar.sme.sk/c/20371918/ ... radil.html

Tento analytik mal byt v PO vcera... a nie na jednom useku ale na vsetkych. Vcera som isiel po Budovatelskej od stavebnin, cez Jilemnickeho po napojenie na Kosicku 20 minut (!!!), co je zhruba 1,2km.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2016 15:13
od svaco
Na úseku NK od mosta cez rieku Sekcov az po ulicu Jilemnickeho je osadene verejne osvetlenie (je vidno uz aj lampy na stlpoch). Zmenil sa uz aj horny povrch, uz tam nie je len hlina). Zmeny za posledne 2 tyzdne su dost vyrazne, ale roboty je este stale dost a dost.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2016 17:07
od dodole
Urcite nieje pre PO riesenie len D1 ale minimalne pre smer PP-KE ano aj ked NK pomoze len kedy a dokedy...moja jazda v stredu od vstupu do PO po vystup 40minut na tak kratky usek mestom je to mega

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2016 21:36
od eric987
Tak o urovni tohto clanku a jeho autorov svedci uz len to, ze D1 ma obist PO z juhovychodu. Je pritom zaujimave, ze hodnoti situaciu na Velkej krizovatke a krizovatke OM-Levocska, ked dlhodobo najproblemovejsia je juzna cast mesta a vstupy do mesta z J, Z a S (ale to by preukazovalo opak jeho tvrdeni, cize logicky toto pre neho nie je prispustne tvrdit). V centralnej casti najviac hori asi Rusinska a Vychodna.

Východisko existuje. Treba sa so železnicami dohodnúť, aby znížili rýchlosť nákladných vlakov na 60 kilometrov za hodinu a presunuli spínače za zastávku Prešov-mesto

Samozrejme, pokusit sa zdvihnut trat neprichadza do uvahy. Radsej obmedzit rychlost vlakov a riskovat bezpecnost. Je to vychod, tu treba pozerat iba na €€€.

Ján Kovalčík sa opäť vrátil aj ku vonkajším obchvatom mesta. Jeho názor sa nezmenil. Juhovýchodný obchvat je podľa neho zbytočne predražený aj preto, že v projekte je aj mimoúrovňová križovatka, ktorá bude napojením na severný obchvat.
„Tam sa zbytočne utopia peniaze a za tie by sa mohli riešiť vnútromestské križovatky. Kľúčový tranzit z Kapušian na Košice, ktorý teraz ide cez Sekčov aj tak ostane v pôvodnom stave,“ dodal.

Aha, zrazu vo svojich "rieseniach" uvazuje (aj ked nepriamo) aj s D1, ktoru pranieroval

Analytik Kovalčík nezmenil názor ani na východný obchvat. Trvá na tom, že je to pre Prešov lacnejšie a výhodnejšie riešenie ako severný obchvat. Dá sa pripraviť za 5 rokov

Ked je zrazu VO taky vyhodny, preco nan nenahovoril Figela ? Ved prave on bol jednym z Figelovych poradcov, aspon takto to tvrdi. A bol to prave Figel, ktory na SO tlacil pilou rozbehnutou na plny plyn.

Tieto peniaze by sa dali využiť na riešenia vnútromestskej dopravy a posilnenia vlakových spojení na trase Lipany-Prešov.

Kovacik popisal toho dost, no ziadne realne riesenie vnutromestskej dopravy v tom clanku nevidim. Druha cast vety snad ani nepotrebuje komentar. Posilnovat vlakove spojenia na trase Lipany - Presov ? ved ovela vacsi natresk je na trase Presov - Kosice, tam su vlaky plne aj mimo spicky. Ale jasne, tu by este dosiel k zaveru ze trat kapacitne nestaci a lacno ju skapacitnit nemozno. Aspon na najkritickejsom useku Kysak - DNV. A nato by trebalo dalsie €€€. Ach jaj.

Namiesto fabulovania nezmyslov by pan Kovacik spravil lepsie, keby vysvetlil z akych penazi je on aj INEKO zivene. Ak z verejnych, tak vidim naozaj priestor na ich setrenie. Zrusenim nezmyselnych institucii.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 03. Nov 2016 21:58
od plš

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2016 07:38
od i15
dúfam že ma nikto nezmaže, ale Open Society Institute = Sorošova mimomvládka :lol:

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2016 10:22
od svaco
INEKO je OK, vykonavaju svoju cinnost v sulade s tym co maju v popise cinnosti. Nehadzal by som cele INEKO do kosa len preto, ze jeden clovek tam zlyhal. Skor by som napisal do INEKO, nech si svojho cloveka preklepnu. Jeho clanok je fakt o nicom.

Neviem ci si pan Kovalcik zamerne vybral na svoje pozorovania den, ked ma možno 70% ludi dovolenku a nepracuje, alebo to bola nahoda, kazdopadne to mal aspon uviest, ze jeho pozorovanie moze byt poznacene touto anaomaliou. Kedze to neuviedol, od tejto chvile je pre mna tento clovek nedoveryhodny az do chvile, kym si nezacne sypat popol na hlavu a neprizna, ze urobil chybu a opravi niektore svoje tvrdenia. Urcite aj niektore jeho navrhy su za zvazenie a mozu byt prinosne.

Z jeho vyjadrovania sa k Presovu mam vsak dojem, ze nehlada pravdu ale jeho cielom je maximalne usetrenie penazi a z toho si spravil bozstvo. Ano usetrenie penazi je velmi dolezite, ale existuju este aj ine parametre a tie tiez je potrebne brat do uvahy a dat im adekvatnu vahu. Mam vsak pocit, ze v jeho analyzach sa hladi len na usetrenie a na ostatne len tak akoze.

Ak poznate niekoho v INEKO, poradte im nech si urobia vo vnutri poriadok s Kovalcikom a nech mu do mozgu nastavia na prve miesto pravdu a nie obranu niektorych jeho nezmyselnych tvrdeni a navyse so suborom dat (den v auguste a den 31.10. v case predlzeneho vikendu ), ktory neodpoveda realite bezneho dna v PO. Inak zbytocne stracaju svoju dobru povest.

Moj odkaz pre ludi, ktori podliehaju konspiracii ako predch.prispevok:
- to ze zlyha jeden clovek neznamena, ze zlyha cela skupina(INEKO), inak sa budeme podobat ludom ako Meciar a Fico, ktori takuto metodu bezne pouzivaju. Jednou chybou zatienia 10 dobrych cinnosti a naopak jednou pravdou zakryvaju 10 klamstiev.
- Open Society Institute dnes nesie meno Open Society Foundation, ktoru zalozil George Soros.
Soros je clovek, ktory nie je ziadnym zlom, ale niekedy ma pravdu a niekedy sa zmyli (presne ako mi ostatny), ma vsak smolu ze je bohaty a Zid a potom ludia, ktori nemyslia kriticky, pouzivaju jeho meno aj v situaciach, o ktorych stary pan ani netusi ze existuju (nejake dopravne problemy v provincnom meste ako Presov). Soros nie je ziadny spasitel ale ani diabol, tych tu mame ovela viac doma.

Preto to ukoncim vetou "Radsej hamovat ako banovat" a tiez tvrdenim, ze za drvivu vacsinu nasich problemov nie su zodpovedni bohati ludia ani Zidia ale my sami, pripadne ti, ktorych sme si zvolili. Tam hladajme riesenia.

na strankach http://www.konspiratori.sk najdete weby (samozrejme nie vsetky konspiratorske weby tam su, tych je omnoho viac), ktorym sa je lepsie vyhnut pri ziskavani informacii, lebo medzi pravdou je mnohokrat (nie vzdy, aby to nebolo take jednoduche) skryta manipulacia, polopravda a loz.

Chystá sa presun love z Prešova na juh?

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2016 13:14
od Vceliak
Chystá sa presun love z Prešova na juh?
Takéto fundované stanoviská mi pripomínajú klasickú salámovú metódu postupného varenia žaby:
Na čo je Prešovu nejaký diaľlničný obchvat, veď im staviame Nábrežnú. Ušetrené peniaze z Prešovského obchvatu, alebo jeho časti "presmerujeme" na nejakú "dôležitejšiu" rýchlostnú cestu (keď už máme toto ministerstvo), napríklad: Dunajská Streda - Nové Zámky !

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 04. Nov 2016 15:18
od devil
Tak o urovni tohto clanku a jeho autorov svedci uz len to, ze D1 ma obist PO z juhovychodu. Je pritom zaujimave, ze hodnoti situaciu na Velkej krizovatke a krizovatke OM-Levocska, ked dlhodobo najproblemovejsia je juzna cast mesta a vstupy do mesta z J, Z a S (ale to by preukazovalo opak jeho tvrdeni, cize logicky toto pre neho nie je prispustne tvrdit). V centralnej casti najviac hori asi Rusinska a Vychodna.


treba poriadny smerovy prieskum, ani ludia na mieste nevedia kadial ktore auto/kamion vchadza a kadial vychadza z mesta. ale s tymto clankom sa da len suhlasit.

viewtopic.php?f=35&t=21989