Stránka 128 z 168

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2016 19:05
od granite01
Cestoval som cez Prešov v štvrtok 17.11. a napriek štátnemu sviatku sa makalo pri ZVL (plno pracovnikov na moste aj preložke I/20), videl som aj žeriav pri premosteni Torysy. Môžem potvrdiť, že sa maká ostošesť. Počasie je v podstate vyhovujúce, žiadne treskúce mrazy nehrozia, žiadne silné lejaky. Podľa mňa budú pracovať (ak to počasie dovolí) skoro do Vianoc.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2016 21:17
od tomino1971
granite01 vďaka za info. Každá správa a foto poteší. Verím, že aj to časom bude.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2016 22:28
od matiqos
Na KO - Kosicka presuvaju podpery pod posledny zaber mosta, na strane Petrovianskej je vybetonovany predposledny pilier a armuje sa posledny spolu s murom najazdu. Prelozka cesty od Hanisky ma uz obrubniky, ale tu uz asi nestihnu vyasfaltovat (jedine, ze by este vydrzalo pocasie).

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 19:41
od stavbar_po
A kde je Prešov v tom grafe? Nemal by byt podla tych intenzit na vstupe od vychodu od Kapusian s cca 30 000 autami na prvom mieste grafu?
Vid clanok:
viewtopic.php?f=35&t=22048

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 19:45
od stavbar_po
Prešov zasa odsuvaju na vedlajsiu kolaj. Podla najnovsieho vyjadrenia ministra Eseka, ze ked povie Presovcanom, ze nebude obchvat,tak ho zabetonuju...:-)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 19. Nov 2016 23:09
od Jaro
Pridal som pár obrázkov zo situácie pri KO a podjazde. Začínajú tu http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35614. Všade je vidieť pokrok ale 5 záberov ktoré ešte treba zabetónovať do konca roka nestihnú. Keby im veľmi prialo počasie tak to odhadujem na tri. Aj na ďalších úsekoch je značný pokrok, zajtra pridám ďalšie obrázky zo situácie na nábreží a z mosta nad Torysou.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 00:49
od Kanky
Mozme si prosim dat pre zopakovanie? Kedy ma byt nk hotova? Dik

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 19:32
od matiqos
Oficialne 03/17, podla slov dopravstavu leto 2017

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 21:48
od eric987
Jaro napísal:Pridal som pár obrázkov zo situácie pri KO a podjazde. Začínajú tu http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35614. Všade je vidieť pokrok ale 5 záberov ktoré ešte treba zabetónovať do konca roka nestihnú. Keby im veľmi prialo počasie tak to odhadujem na tri. Aj na ďalších úsekoch je značný pokrok, zajtra pridám ďalšie obrázky zo situácie na nábreží a z mosta nad Torysou.

Jeden zaber im trva cca mesiac, naraz robia na dvoch. Do vianoc by malo byt 5 zaberov hotovych, 2 koncom januara, posledny vo februari. Kedze trosku "nadbiehaju" (dlzka zaberu vzdy o cosi prevysuje dlzku pola), mozno to posledne zostavajuce fuknu tz v januari. BTW, rimsy robia naraz s mostovkou, takze o to budu mat menej dokoncovaciek.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 20. Nov 2016 23:08
od Jaro
Torysa je premostená, zatiaľ síce len oceľovou konštrukciou a len v jednom smere ale je to pokrok. Pripravuje sa betónovanie prvých polí mostovky z obidvoch strán. Obrázky začínajú tu http://www.dialnice.info/gallery/image_page.php?album_id=235&image_id=35681.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 21. Nov 2016 16:50
od topfield
Smerom na z KO na kosicku ukladaju podpery debnenia na ceelu cast, kde chyba most. Z toho sudim ze to daju na jeden zaber ci?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2016 08:48
od eric987
Posledny pilier aj opora (na Petrovianskej strane) su zadebnene, uz len to zabetonovat a spodna stavba estakady je hotova. S nasypom na strane Petrovianskej sa nic nedeje, oporny mur sa este nezhotovuje, je tam navezenych par fur strku do nasypov. Co sa tyka mostovky, moc sa od minuleho tyzdna nepohli, ak neratame oddebnenie uz zabetonovanej casti a postavenia stojok od konca zabetonovanej mostovky az po oporu na strane Kosickej. Zato pokrocili s prelozkou I/20, obrubniky su polozene, odstavisko kamionov pri colnici je presunute za Hanisku na odpocivadlo (je tam aj znizena MPR na 50 km/h), jazdi sa docasne cez toto odstavisko. Zjazd od mosta cez Sekcov do podjazdu je vyplanirovany, vykolikovany, dno podjazdu uz bolo vytahane ale po oktobri je tam opat jazierko. Nasyp na strane Kosickej vyzera byt ukonceny, uz len polozit cementovu stabilizaciu, konstrukcne vrstvy vozovky a dokoncovacky. To asi ale pocka kym nebude hotova mostovka estakady.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2016 20:20
od stavbar_po
V Decembri je plánovaná betonaz ďalšieho záberu mostovky nadjazdu nad KO pri ZVL. Momentálne prebieha betonaz dna podjazdu pod železnicou cca 200 m3 betónu po 4 dní. Celkom im to ide, aj počasie praje Doprastavu, tak ako im to prajeme my motoristi aby dokončili Nabreznu čím skôr. Aspoň trochu to pomôže doprave v PO. Keď už ten minister robí také drahoty pri podpise D1 obchvatu PO, ktorý aj tak nakoniec podpise ako je už vopred dohodnuté v zákulisí ...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2016 21:26
od JaNY
stavbar, nevies ci sa uvazovalo alebo uvazuje odovzdat nadjazd ponad KO skor ako zbytok?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 08:45
od stavbar_po
Zatial sa nic take nespomina...asi to spustia naraz aj kvoly kolaudacii naraz pre cely objekt

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 09:37
od topfield
Spustenie nadjazdu by dost pomohlo kritickej situacii na kosickej minimalne v smere von z mesta. Aj pri spusteni do predcasneho uzivania musi byt stavba skolaudovana?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 09:54
od i15
dá sa ísť do centra takto?

https://www.google.sk/maps/dir/48.95702 ... 28!1m0!3e0

odbočiť z Petrovianskej na Jelšovú, pripojiť sa na Švábsku a potom doprava na kruháči ZVL

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 10:16
od Driver
jasne ze da sak vsetci domaci tak chodia :D

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 10:56
od i15
dík, nevedel som ako je na tom kruhový objazd ZVL

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 11:22
od topfield
Hacik je v tom, ze ak je zapcha na petrovanskej, za chvíľu je upchata aj tato trasa... neziskas tym naozaj nic

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 13:45
od stavbar_po
topfield napísal:Spustenie nadjazdu by dost pomohlo kritickej situacii na kosickej minimalne v smere von z mesta. Aj pri spusteni do predcasneho uzivania musi byt stavba skolaudovana?

Podla mna musi prebehnut kolaudacia aj pri predcasnom uzivani aby sa zistili a odstranili pripadne nedostatky stavby..

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 21:19
od eric987
:arrow:
Stavebný úrad môže na žiadosť stavebníka vydať časove obmedzené povolenie na predčasné užívanie stavby aj pred odovzdaním a prevzatím všetkých dodávok, pokiaľ to nemá podstatný vplyv na užívateľnosť stavby a predčasné užívanie neohrozuje bezpečnosť a zdravie osôb. Do 15 dní po odovzdaní a prevzatí takej stavby je stavebník alebo budúci užívateľ povinný podať stavebnému úradu návrh na kolaudáciu stavby.


Takze nemusi. Prave naopak, ide o institut ktory umoznuje este pred zaciatkom samotneho kolaudacneho konania uzivat cast stavby. Podla mna aj k takemuto predcasnemu uzivaniu v pripade estakady dojde, treba opravit kruhac a polozit nan finalnu vrstvu (otazne je, v akom stave bude terajsia vrchna vrstva, uz minuly rok tam boli vytlky). Popravde, nwm si predstavit co by sa dialo, keby tam asfalt kladli za premavky.

Hacik je v tom, ze ak je zapcha na petrovanskej, za chvíľu je upchata aj tato trasa... neziskas tym naozaj nic

Tak ziskas tym akurat to, ze kolony sa presunu z Petrovianskej na novy stvropruh. Zasa o par 100 m sa pojde plynulejsie takze nejaku minutku to mozno usetri a netreba zabudat, ze dnes cast tranzitujucich obchadza krizovatku pri TESCU a Skultetyho po Jilemnickeho a Budovatelskej takze tam sa to predsa len trochu prerozdeli.

Inak jeden postreh - nasypovy material sa vozi vlakom ? oproti Solivarom vidno odstavene CARGO vagony na sypky material a pred nimi od Kosickej haldy strku.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 23:09
od topfield
Ten kamen je tam uz par dni, ale podla mna nieje urceny na tuto stavbu... sudim len podla toho ze na nasypy pouzivaju frakciu 0-63, a na tych haldach je cista 63, alebo vacsia. Aspon z dialky to tak vyzerá, mozno sa mylim.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 24. Nov 2016 23:16
od topfield
Inak odbocenim z petrovanskej na jelsovu, a potom na svabsku a späť na kruhac, v čase zapchy naozaj nic nevyriesis, za tym si stojim. Jelsova sa totiz lubi upchat takmer okamzite po upchati petrovanskej a kolona zacina hned ako odbocis z petrovanskej. Uz som to parkrat absolvoval a dovolim si tvrdit ze kolona na jelsovej sa hybe pomalsie ako kolóna na petrovanskej

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 25. Nov 2016 14:41
od Tomas PO
eric987 napísal:V ramci stavby NK nijak, uprava Kosickej konci mostom cez Sekcov. V buducnosti sa zrejme tato krizovatka zrusi uplne. Oblast Budovatelskej bude cez svetelnu krizovatku napojena na NK, Jilemnickeho sa moze zaslepit, dno podjazdu dvihnut (aj tak byva casto zatopeny) a upravit len pre pesich. Kosicka nech je kapacitny 4-pruh bez akychkolvek lavych odboceni.

jednoznacny suhlas. po dostavani NK bude v smere KE-centrum od Petrovanskej az po jilemnickeho 2+2. na moste pri odbocke na jilemnickeho, ktory ssc pred cca 10 rokmi vyhladovo rozsirila, ostane 2+2, ale tak ako teraz, cize 1 pripajaci smer KE, jeden smer KE, dalsi odbocovaci smer jilemnickeho a stvrty priamy smer PO. nasledne 1+1 az po vlecku pri Tescu, kde opat zacina 2+2. tychto par metrov 1+1 mal (ma) robit investor, ktory v solivaroch planoval/planuje stavat ako obchodne centrum, tak aj individualnu bytovu vystavbu. OC mal stavat Baumax, co je vsak passe. takze 2+2 sa tu zrejme dlshie nedockame. ja by som privital, ak by to SSC rozsirila pocas stavby KO Solivarska/Vychodna. ale nehovori sa o tom, stale sa caka na investora ako na spasenie. v momente, ked bude 2+2, tak sa odbocka od KE na jilemnickeho zrusi. co sa planuje so smerom jilemnickeho-Ke a jilemnickeho-centrum netusim, a myslim si, ze ani mesto to netusi, kedze je to zatial daleka buducnost. zrejme az pri zmene organizacii dopravy sa to nadnesie na rokovaniach. logiku dava aj uplne zrusenie tejto krizovatky a odstranenie problemoveho vecne zatapaneho podjazdu, kde sa pravidelne nejaky ten kamion zasekne. negativum bude nemoznost SADky odbocit z jilemn. dolava cez 4 pruhy na stanicu.