Stránka 130 z 144

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 13. Dec 2016 20:42
od i15
Áno je to trochu mätúce. Zostala modrá značka, podľa ktorej ľavý pruh končí, ale za ňou je žltá s 2 pruhmi

http://www.dialnice.info/gallery/image_ ... e_id=35868

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Jan 2017 01:27
od Yoggy52
Vcera som si ju tiez vsimol.

Btw. https://vimeo.com/196039784 presovský sen :lol: :lol: :lol:

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Jan 2017 17:08
od i15
Yoggy52 napísal:Vcera som si ju tiez vsimol.

Btw. https://vimeo.com/196039784 presovský sen :lol: :lol: :lol:


prešovská realita: Ďoďi hits 4 red lights

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Jan 2017 09:24
od topfield
na premosteni KO sa od vcera pracuje, neviem ako v inych castiach stavby. Klobuk dole pred chlapmi, vcera pocitova teplota cez den okolo -15, dnes uz nefuka ale rano bolo -16

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Jan 2017 21:57
od eric987
viewtopic.php?f=35&t=22150 - zrejme toto ma byt akasi FS preto, aby DPMP mal pristup k eurofondom. V novej zmluve s mestom ( https://imhd.sk/po/doc/sk/16076/Mesto-a ... nom-zaujme ) sa totiz zaviazal do roku 2026 zvysit objem trolejbusovej dopravy (na úkor autobusovej) ako aj rozvijat trolejbusovu siet. Konkretne by v najblizsich 10 rokoch mali pribudnut nove trate cez Svaby na Delnu (cca 2,5 km), prepojenie trati na Sekcove (spojenie Sibirska - Pod Salgovikom, kde s casti nie je ani vybudovana pozemna komunikacia, cca 0,7 km) + zatrolejovanie Rusinskej a Kuzmanyho (cca 1,3 km). Okrem toho sa maju zmodernizovat trolejbusove radialy na Levocskej a AGLS, vozovna v Luboticiach ale hlavne meniarne, ktore kvoli nestalemu prudu (predsa, ide o jedny z najstarsich na Slovensku) robia problemy novym trolejbusom.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 20. Jan 2017 19:33
od matiqos
Od pondelka zacina 2 mesacna uzavera 1 pruhu na Obrancov mieru:
http://presov.korzar.sme.sk/c/20438771/ ... siace.html

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Feb 2017 08:58
od matiqos
Na KO sa zacali armovat posledne zabery na moste, zvyseny pohyb je uz aj na buducom nasype na petrovianskej

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2017 21:48
od granite01
V denníku N bola uverejnená odpoveď ministerstva financií SR na otázku prezidenta Kisku, kde sa pán prezident pýta na riešenia dopravnej situácie v Prešove.
https://dennikn.sk/680435/kiska-sa-pyta ... v/?ref=tit

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2017 22:20
od DrX
wow, ficovladu zacina osvecovat. aka by toto bola parada!!!! a usetrenych 400mil pekne na Sorosku a Krivan-Lovinobana.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2017 22:41
od tomino1971
Uveďte celý článok denníka N, lebo tie 4 vety človeku nič nepovedia. granitel01 .. Ako to s tým obchvatom možno bude. Tak rok 2400 to človek vidí, že možno niečo aj urobia, dovtedy sa budú len naťahovať...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2017 22:52
od caki
pridal som to do monitoringu tlace: viewtopic.php?f=35&t=22209
je to tam podla mna dost skreslene ako to v denniku vedia. Objektivnejsie info co vsetko navrhuju analytici su priamo v liste MF: https://www.scribd.com/document/338989652/List-MF-SR-obchvat-Presov

Dolezite je asi to, ze v kazdej alternative sa rata s D1 PO-Zapad-Juh hoci uvaha je o polprofile...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 10. Feb 2017 23:01
od granite01
DrX napísal:wow, ficovladu zacina osvecovat. aka by toto bola parada!!!! a usetrenych 400mil pekne na Sorosku a Krivan-Lovinobana.


Obávam sa, že to je len analytická skupina a minister financií, ktorý ako tak chcú rozumné argumenty pre a proti.
Tie ostatné ministerstvá na to kašlú z vysoka....

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2017 17:05
od Tomas PO
myslia tym MK-3 MK-5?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2017 17:54
od devil
pekne, druhy najmenej vytazeny usek D1....zeby FS studie boli naozaj nanic....(?)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2017 17:59
od Tomas PO
hm, bude menej vytazeny ako popradska D? ako levoca?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2017 18:04
od devil
a keby aj mal o 1-2 tisic aut viac tak co by to pomohlo ked pri PP a LE stala dialnica nasobne menej.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2017 18:29
od Tomas PO
chapem. stale ale nerozumiem, ci sa teda chceme vzdat skompletizovania D1ky BA-KE.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2017 20:08
od jarino
Vidím, že neexistujúce peniaze na SO PO už presúvame na iné projekty...
Je veľká škoda, že MF SR sa neozvalo tak 10 rokov dozadu, ale musí to robiť až v roku 2017, teda, keď je už hodne neskoro.
Ja by som v prvom rade odporučil upraviť nezmyselné zúženia na cestách 1. triedy, ktoré už x rokov SSC nie je schopná akosi dať do poriadku.
Prerábku križovatky pri Kauflande a MK-3 s MK-5 by nemali začať posudzovať, tam treba začať/pokračovať v príprave. Len narážame na SSC a jej problémy plus občanov.
Inak ako keby som čítal blog z INEKA, len sú tu nejaké čísla navyše. Absolútne nič nové.
Nedozvedel som sa žiadne projekty s tou vyššou pridanou hodnotou ani lepšie využitie verejnej dopravy. Iba suché, že od 7:00 do 11:00 chodia vlaky v 2-hodinovom intervale, bez nejakého návrhu úpravy a čo by to stálo resp. kde by spoje ZSSK ubrala aby pridala tu. Inak po 11:00 je tam hodinový interval a ráno zo SB vlaky idú: 4:34, 5:17, 6:11, 6:34, 7:01, 9:17. Inak, oplatí sa pozrieť, aké fajnové intervaly sú medzi Moldavou a KE, kde ŽSR robila terminál a plánuje elektrifikáciu.
Reálne sa maximálne postaví D1 obchvat, SO PO je dosť veľký otáznik a všetky ostatné projekty v kompetencii ŽSR, SSC prípadne župy alebo mesta budú na dlhé roky až desaťročia.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2017 22:43
od granite01
Tomas PO napísal:myslia tym MK-3 MK-5?

Vyzerá to tak, že si návrhy Mesta Prešov všimli. Mimochodom, toto napadne každého človeka so sedliackym rozumom, kto niekedy išiel po Prešove (napr.okolo nemocnice|ze mesto PO nemá ani dobudovaný základnú kostru komunikácií.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2017 22:45
od granite01
Tomas PO napísal:chapem. stale ale nerozumiem, ci sa teda chceme vzdat skompletizovania D1ky BA-KE.

Prečo? V tomto liste sa už hovorí ako hotovej veci, že sa postaví D1 Prešov. Samozrejme filozofiu je sa nad pol profilom, avšak vzhľadom na tunel a veľkú dialničnú križovatku je to nereálne.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 11. Feb 2017 23:39
od ANDi
Prave polprofil by bol zbytocnym mrhanim peniazmi...

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2017 10:17
od Driver
Vyborne zlodeji idu zrazu setrit peniaze , super :D

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2017 12:05
od ANDi
Pozrel som si podrobnejsie tie MK3 a MK5, pekne sa na to pozera, ale vobec to neriesi tranzit. A napojenie pri ZVL vo vsetkych variantoch cez KO je uplne zle.

31944 31941 31942

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2017 12:30
od i15
Driver napísal:Vyborne zlodeji idu zrazu setrit peniaze , super :D


Je to dojímavé. A šetrenie začína v meste, v ktorom sa za posledných 30 rokov vyplytvali miliardy na infraštruktúru :)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Feb 2017 21:14
od granite01
ANDi napísal:Pozrel som si podrobnejsie tie MK3 a MK5, pekne sa na to pozera, ale vobec to neriesi tranzit. A napojenie pri ZVL vo vsetkych variantoch cez KO je uplne zle.

31944 31941 31942


Akokeby tranzit bol v Prešove achilovou pätou....a napojenie na KO - samotný most z privádzača mal byť podľa mňa smerovaný na MK3, avšak to by na Slovensku musel niekto aj rozmýšľať dopredu na 20 rokov....