Stránka 154 z 168

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2017 17:57
od stavbar_po
Metrostav bude robit aj Dialnicny tunel Prešov. Zacnu s tunelom az buduci rok, takze ked tu budu mat kapacity, tak zrejme sa pustia aj do Kruhaca Solivarska :-)

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 30. Okt 2017 18:01
od stavbar_po
Ake je to nenapadne s tymi zakazkami. Doprastav dokoncoval Nabreznu a teraz ma D1 Presov. Metrostav uz ma D1 Tunel Prešov a bude robit Kruhac Solivarska. Ako nenapadne vyuzivaju dostupne svoje kapacity.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 17:45
od ot0
Vsemozne som sa snazil dopatrat k co najpresnejsim nakresom MK3 a MK5 - aj tu na fore, aj cez google, ale nedopatral som sa k nicomu detailnemu. Som si takmer isty, ze to tu na fore niekde bude, ale ak ma vie niekto nasmerovat blizsie, bol by som velmi rad. Vdaka.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Nov 2017 18:07
od jarino

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 12:24
od palo152
Chcem sa opytat na temu MK3 a MK5..vedel by mi niekto objasnit tieto cesty..kadial by mali viest a ich vyznam?? len ma to zaujima..pripadne mapy

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 14:39
od mireceq
Chcem sa opytat na temu MK3 a MK5..vedel by mi niekto objasnit tieto cesty..kadial by mali viest a ich vyznam?? len ma to zaujima..pripadne mapy


Fotogaleria umoznuje vyhladavanie:
MK-3:
http://dialnice.info/gallery/search.php?keywords=MK-3&terms=all&username=&sk=t&sd=d&e=0&submit=H%C4%BEada%C5%A5
MK-5:
http://dialnice.info/gallery/search.php?keywords=MK-5&terms=all&username=&sk=t&sd=d&e=0&submit=H%C4%BEada%C5%A5

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 09. Nov 2017 19:39
od ot0
Dakujem Jarino aj Mireceq, skusal som to cez vyhladavanie prispevkov... moja chyba, mal som ist vyhladavanie v galerii.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2017 16:40
od rexino
https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3194633&l=sk
Tak zmluva na AGS/Rusínska bola podpísaná a zverejnená. Cena je 791 488,22 € stavať bude Doprastav. Stavenisko sa musí do 14 dní od podpísania odovzdať a podľa zmluvy sa bude stavať do 9 mesiacov.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 13. Nov 2017 16:58
od caki
Ale im to trvalo. No mozno cakali kym sa otvori Eperia a potom v decembri zacnu obmedzenia na Rusinskej. Takze ak to pojde podla planu tak ukoncit by to mali niekedy koncom leta.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2017 12:02
od caki
Pôvodne odhadovaná celková hodnota zákazky/časti: 1 083 000,00 EUR bez DPH
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 659 573,52 EUR bez DPH

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2017 12:39
od svaco
Dnes a včera som videl na niektorých križovatkách v meste v rannajších hodinách mladých ľudí v reflexných vestách a v ruke s podložkou s papierom a s perom v ruke, žeby zas nejaké sčítanie?

Konkrétne dnes na križovatke Čierny most a Včera alebo predvčerom to bolo na križovatke rázcestie Šidlovec. Nevšimol si niekto niečo podobné aj na iných miestach?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 15. Nov 2017 22:06
od velvet
ano, dnes a tusim aj vcera rano: križovatka pri Lidl - sidl.II/sidl.III ; križovatka OM/Levočska.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2017 16:57
od palo152

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2017 19:45
od ANDi
A co je na tom lepsie? Ze sa znizi mpr na 100?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 16. Nov 2017 20:28
od eric987
ANDi, uplny suhlas. Ale co uz, dzedko zo SB sa boji aby o rok neskoncil ako jeho kamarat vajda pred necelymi dvoma tyzdnami, tak mu stranicke vedenie rychlo vydupalo politicke body aby sa potom v predvolebnej kampani mohol pochvalit aspon niecim.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2017 21:19
od Zipso
ANDi napísal:A co je na tom lepsie? Ze sa znizi mpr na 100?


Absolutne nerozumiem preco to idu otvarat a parametre menit az o 2 roky, nech to neotvaraju alebo hned riesia.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 23. Nov 2017 13:21
od rexino
Na stránke SSC sa objavili podklady pre reko Prešov-Lipníky
http://www.ssc.sk/sk/verejne-obstaravan ... ipniky.ssc

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2017 17:19
od rexino
viewtopic.php?f=35&t=22998
Toto tu treba už dávno. Sám patrím medzi tých, čo dochádzajú do Košíc a popravde, aj keď mam tie Ficove vlaky zadarmo, tak poslednú dobu využívam hlavne autobusy.
To euro mi stojí za to, že cestujem iba cca 30 minút po diaľnici. Vlak do KE má ísť 42 minút, ale meškanie je na každodennom poriadku. 5-10 minút je klasika, ale stále sa mi stane aj 20-30 minút.
Od tohoto septembra som nešiel ani RAZ!!! v novom vlaku. A pred letom sa jeden z mala nových vlakov posielal vo štvrtok o 15:36 keď je najväčší nápor. A tie nové vlaky idú stále iba rušne na oboch stranách a v stredu jeden vozeň. Pričom v rušni samozrejme je menej miesta. Teda ani to, že je poschodový to nevykrylo a v kysaku sa CP-čkari ledva do vlaku zmestili. Teraz ale chodia už iba staré kraksne a občas v nich ľudia aj stoja. A v zime ich brutálne vykurujú, lebo to kúrenie má zrejme iba voľby sibírska zima a saharske teplo. Toľko k železniciam.

Tie expresy sú tiež super vec. Je smiešne, že ráno vlak stojí v každej osade pomaly. Expres, ktorý by šiel iba Lipany, Sabinov, Šariš, PO mesto, PO stanica, Kysak, KE by bol podľa mňa super. Taktiež by sa ale zišla aj reko celej trate. Úsek Ličartovce-Kysak sa ide kvôli komplikovanému terénu asi iba 50-tkou a to je veľké zdržanie. Tam by to ale poriešil iba tunel, čo je nereálne. Taktiež k intenzite by som mal výhrady. To, že vlak nejde ráno medzi 7:42 a 9:42 je čistý výsmech. V takej hodine by mal vlak chodiť aj každú pol hodinu kľudne.

K novým zastávkam, to by som privítal... otázka je kde na S3 by to chceli dať. Lebo ak niekde tu https://www.google.sk/maps/@49.0240797, ... 312!8i6656 tak to nemá zmysel. Pre mňa by bolo oveľa jednoduchšie ísť na stanicu busom ako tam ísť na peši. A k tej zastávke by musela byť zabezpečená MHD. Ak niekde hneď ku konečnej (to by chcelo miernu preložku trate), tak by sa dostala trať do konfliktu s MUK na MK5 ( :D ak samozrejme to niekedy bude stáť). Určite by bola potreba to nejak vymyslieť.

Posledná vec, ktorá ma napadá k tejto veci je samotné riešenie trate v meste. To sa v článku ani nespomína a je otázne, či to primátorka vôbec v diskusii otvorila. Križuje mnoho ciest vrátane I/18(to sa tu tuším spomínalo, že most ponad železnicu je nereálny) a osobne poznám človeka, ktorého na priecesti na S3 skoro vlak zabil. Takýchto nehôd je v PO celkom dosť. Priecestia v takých veľkých mestách jednoducho nemajú čo robiť. Hovorí sa o preložke trate cez Š. Lúky ale to by sme stratili zastávky ako PO-Mesto či S3. Neexistuje nejaký projekt, ktorý by terajšiu časť podliezol nejakým hĺbeným tunelom popr. estakádami? S tým, že PO-Mesto by bola podzemná zastávka.

Samozrejme veľkej investicie do železnice sa nedočkáme, keďže je známe, že Stromček, ktorý ministerstvo v podstate riadi je fanúšik diaľničných megaprojektov a dôležité veci ako železnice a cesty I. triedy nerieši (bolo vtipné ako minule na výbore obhajoval 20 mil. ročne na ich údržbu :lol: )

BTW: od podpisu zmluvy na rusínsku sa tam už pohol niekto v reflexnej veste?

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2017 18:11
od dragon
Tie plany nevidim realne, mozno sa snad podari zmenit jeden z rannych spojov a jeden z poobednych na priamy spoj PO-KE, resp. naopak.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 27. Nov 2017 21:54
od eric987
co sa tyka spojov PO-KE, esusy / poschodaky nechodili od cca polky juna; posledny tyzden ci dva sa vsak vratili.
Co sa tyka meskania,treba sa stazovat, najlepsie Ministerstvo dopravy, sekcia zeleznicnej dopravy a drah. Pocas reko priecestia v Kostolanoch som musel ist do KE vlakom, spat mi z KE ako vychodzej stanice meskal vlak 37 min. co ma dozralo a putovala ostra staznost na ZSSK, ZSR a MDaV, samozrejme, spojil som to aj s tym co za odpad na trat PO-KE ZSSK posiela.
Z MD prisla odpoved asi po mesiaci, z 37 min. meskania bolo objektivnych kvoli vyluke 14, zbytok vznikol zavinenim dispecera. Vraj bol s nim vykonany pohovor a budu mu strhnute odmeny. Co je vsak podstatnejsie, vraj sa uvazuje o 1 pare Rex. Na navysenie vlakov je potrebne skapacitnit trat a vraj dnes je uz kapacitne na hrane cely usek KE-Plavec. Z novych, prave obstaravanych 25 ks EJ sa rata 10 ks na trate KE-Cierna n. T., KE-PP a KE-Lipany. Vo velmi podobnom duchu prisla o cca 2 tyzdne na to aj odpoved zo ZSSK. ZSR sa ani neunuvali odpovedat.
Ad kapacita - Poschodaky maju o cosi menej miest nez stare pantaky, avsak iba 5-voznove. Najvacsi sport ZSSK je nielenze posielat na najvytazenejsie spoje pantaky, ale tie, ktore maju o jeden VV menej, teda - 80 miest. Na to nech si nazor spravi kazdy sam.
Ad trat v PO - prelozka na Sarisske Luky je blbost na n-tu. Najkomplexnejsie by bolo trat zdvihnut na cca 3-5 m vysoky nasyp a za pomoci ciastocneho znizenia nivelety ciest prerobit vsetky krizenia na mimourovnove. Samozrejmostou by boli nove zastavky, minimalne SIII (podla mna najidealnejsia poloha by bola pri jazdiarni, v mieste krizenia s Mukacevskou. Samotna Levocska sa dala poriesit aj nadjazdom, chcelo by to odklonit I/18 cez parkovisko Kauflandu / Jednoty a zahradnictvo na Levocskej, to by vsak bolo potrebne nezastavat nabrezie pri Toryse a trochu rozmyslat.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 29. Nov 2017 20:10
od rexino
A podpísaná bola už aj zmluva na kruháč pri OBI.
https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3223357&l=sk
Zákazku vyhral Metrostav, cena bude 1 952 914,36 € (nie nejako veľa?) a čas dokončenia je zmluvne stanovený do roka.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 30. Nov 2017 11:20
od palo152

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 07. Dec 2017 14:38
od rexino
viewtopic.php?f=35&t=23020&p=202843#p202843
Som prekvapený, že tak rýchlo odpovedali. Som zvedavý ako to bude vyzerať.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 08. Dec 2017 12:49
od eric987
Sprava vyborna, az na to zastavovanie v Kysaku (preboha, naco ??? ), to radsej mohli potiahnut po Lipany. Viac sa obavam toho, co tam bude jazdit. Hadam len nie pantaky, 812 a spol., moj osobny tip je 861, ktore budu priamo "zachadzat" z BJ.

Re: Mesto Prešov - všetko z dopravy a rozvoja častí mesta

OdoslaťOdoslané: 12. Dec 2017 00:57
od Tomas PO
Treba pochvalit vedenie mesta, ze tuto temu otvorili. Naposledy sa o to snazil este byvaly primator Hagyari, ktory jednak tlacil v case spracovavania TS reko trate PP-KE variant cez PO, s vytvorenim podzemnych zastavok v meste. To sa doteraz traduje ako najvcasi humor - "metro v presove". pritom logicka uvaha zapustenia urovnovych priecesti pod zem + zlepsenie dopravnej obsluznosti sidlisk. Ako vidime, po takmer 10rokoch sa tato tema vracia. Na ZSSK a ZSR treba skratka tlacit, ved na zastavke PO-mesto, co je rannej a popoludnajsej spicke velmi vyuzivana zastavka pre CPckarov, nie je ani automat na listky. Ten je v budove zrusenej zastavky niekolko 100 metrov od stanice, co bolo dokonca v mediach. Rampy su pravidelne pokazene, vlaky jazdia cez ne trubiac 10km rychlostou, letargicki udrzbari ich opravuju snad kazdy tyzden. Nove dvojposchodove 671ky som neregistroval uz od aprila, teraz po 8-9 mesiacoch zacala jazdit az jedna(!!). Zbytok je pokazeny, alebo skor tipujem, preradeny do Ziliny, kde nahradza ine pokazene jednotky. Ranny spoj na osmu hodinu rannu je klasicka suprava (nie pantograf), ale tiez 50 rocna. Nove vozne jazdili len vtedy, ked Pociatej kvoli RJ zrusil ICcka. Teraz, na najdolezitejsi pripoj, kedy sa da namotivovat cast CPckarov, aby isla vlakom, ide najstarsi vagon aky sa da v okoli vidiet... Ked uz je taky problem s jadnotkami, preco nezrekonstruuju pantografy. ved tie jazdia skoro 50 rokov bez chyby, ale novy nater nestaci. Pomohlo by vyhodit kozene sedacky, vymenit zachody, doplnit klimu WIFI a informacny system a kludne mozu jazdit dalsich 10 rokov. 100ku daju bez problemov, staci zriadit par spojov ako REX (Lipany/Sabimov/PO2x/Kysak/KE a vybavene.