Stránka 29 z 37

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 30. Apr 2015 12:41
od Kanky
dalsie nestastie a zapleteny aj Vahostav

http://zilinskekrimi.sk/index.php/nehod ... eprejazdna

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2015 15:08
od Majkl
Problem so zosuvom pod Strecnom by sa mal riesit uz tuto jesen po vysledkoch z prieskumu brala a navrhu postupu prac sanacie. Predpokladaju sa uzavierky pocas vikendov uz v oktobri. Viac info v reportazi "Uzavrete Strecno".

http://videoarchiv.markiza.sk/video/tel ... zne-noviny

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 21. Sep 2015 18:06
od rado
Článok aj tu: Strečno sa rúca viac, ako čakali
:arrow: viewtopic.php?f=35&t=20833

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2015 12:34
od Eltwarg
Riešenie tunelom zo stavebných dielcov sa zdá byť rozumné.
Dočasne cestu zakryť na pár 100 metroch pod bralami by riešilo problém dopravy, kým by sa hore riešil problém s bralami.
Príde mi to ako jediné realistické a dokonca aj rozumné riešenie.
Prečo sa s ním teda nepočíta?

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 25. Sep 2015 12:49
od JaNY
Lebo ked zleti dole 1000 tonove bralo, tak z toho kritu vies co bude...

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2015 18:19
od plš
Sanácia Strečnianskeho brala je ohodnotená za babku... viewtopic.php?f=35&t=20854 . Problém je, či začnú hneď, či po zime. A koľko to vydrží v kľude... /Pre mňa z Košíc zbytočne čítať.../

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 29. Sep 2015 19:08
od ANDi
Trochu divne, ze este ani nezacali a uz vedia kolko to bude stat...

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 23. Okt 2015 20:00
od ANDi

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2015 12:50
od sm2011
Dobry den. Citam tuto stranku uz dlho ale este nikdy som nic nenapisal. Zaujma jedna vec ohladom I18 a tak som sa rozhodol registrovat a napisat. Snad najdem odpoved :-) . Takze ta vec. Neviete niekto nieco o tom preco sa zastavilo planovane mostne prepojenie cesty I18 a 583 ? Resp. je nejaka sanca ,ze sa to v blizkej buducnosti zacne stavat? vopred vdaka za odpoved . PS> este pre upresnenie uvediem ,ze to bolo planovane prepojit pri priemyselnej zone Strecno a Gbelanmi.

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2015 13:19
od Andrej
Priprava tejto stavby sa urychlovala hlavne v dobe, kedy sa uvazovalo s odlozenim vystavby tunela Visnove, s cielom odlahcit I/18 Zilina-Strecno. Odkedy je tunel Visnove v tendri resp. vo vystavbe, stavba absolutne stratila prioritu a ani nepredpokladam, ze by sa do konca desatrocia zacala stavat.

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2015 13:45
od sm2011
Ak spravne rozumiem odpovedi tak to znamena ,ze priorita je dialnicne prepojenie Ziliny v smere BA- Vychod . Cize riesenie kamionovej dopravy v Ziline smer sever (PL,CZ-Ostrava,DE-Berlin ,Hamburg) - Vychod ( smer KE , Martin , Orava ) je momentalne v nedohladne? Ak je to tak , ako bude po dobudovani dialnice riesena kamionova doprava v tomto smere ? (cize napr. Martin - Katowice ?) Inac chapem ,ze z pohladu tranzitnej kamionovej dopravy v smere (sever-vychod ) nema to prepojenie mostom az taky velky vyznam ale z pohladu regionalnej dopravy je to podla mna fakt velka skoda ,ze sa nenajdu peniaze na tento most. Napriklad kamionovej doprave by mozno aj o polovicu usetril cestu medzi Martinom a automobilkou KIA....kedze pracujem v tejto oblasti tak viem,ze pocet kamionov ktore denne prejdu medzi zavodom KIA a ich dodavatelmi v oblasti Teplicky,Gbelian a oblastami ako je Martin , BB ,RK , LM , Orava alebo aj vychodom nie je vobec zanedbatelny. Z tohto pohladu je to fakt skoda. A tym by sa este viac uvolnilo Ziline hlavne krizovatke pri TESCU.

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2015 17:23
od Tomas PO
ved ZA bude predsa mat komplet dialnicne spojenie D1 a D3

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2015 20:10
od milan_KM
sm2011 odpoveď na tvoju otázku je jednoduchá. Medzi Martinom a Čadcou sa bude jadziť po D1 nasledne prieťah Žilinou a potom pri Brodne na D3. Od Strečna ostane trasa po I/18 a Ľavobrežnej nasledne D3 pri Brodne..

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2015 20:22
od expwy
Medzi MT a CA sa bude povinne jazdiť po D1 a D3. Prejazd Žilinou bude zakázaný. Bude to kontrolované mýtnym systémom.

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2015 20:36
od garip
tak to bude pekna zachadzka pre kamiony

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2015 21:22
od Kanky
kontrola mytnym systemom funguje aj dnes, aj napriek tomu stretavame bezne v nedelu a sviatky kamiony dokonca aj na cestach 2. ci 3. triedy
ale tak urcite vacsia cast sa presunie, ale cakam zasa nejake strajky od dopravcov, resp. budu ziadat zlacnit sadzby

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 17. Nov 2015 23:37
od ANDi
Budu si musiet spravt zastavku v ZA, akoze zasobovanie...

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2015 17:32
od Pacho
no neviem, koľko môže byť ta zachádzka, 5km, alebo viac? Pri tranzite je to zanedbateľné. Pri iných veľkých mestách sa zachádza podstatne viac.

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2015 18:47
od i15
kým kamión prejde od Brodna ku HP, už mohol byť pri Lietavskej Lúčke

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2015 18:49
od milan_KM
Zaujímavý krok. Prieťah má slušné parametre, nenapadlo by ma, že ND vylúčia z mesta. Každopádne pozitívny krok voči občanom, len tipujem, že si dopravcovia vydupu výnimku.

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2015 20:28
od sm2011
Tak to je fakt chore ze sa to cele bude obchadzat smerom D1 az po Hricovske a potom po D3 na Cadcu.....Este mi povedzte ze aj ko KIE sa to bude takto obchadzat v smere z MT do ZA tak potom to uz fakt je na hlavu postavene. Pre Milan KM - tipujes ,ze si dopravcovia zasa vydupu vynimku , pre teba by asi bolo najlepsie keby kamiony lietali ci? :-) . Celkovo nechapem preco to zrobili s takou velkou obchadzkou pre kamiony. Kazdy dneska hovori o ekologii a pritom robia obchvaty ako tieto ,ze to este ovela predlzi trasu,tym padom zatazi este viac ekologiu a pritom sa dalo urcite naprojektovat inac,napr. dialnicou severnou castou ziliny alebo tak ako ide z MT na tunel visnove,len pri lietavskej lucke prejst doprava na Horky a plynule sa napojit na tunel krizovatku D1 Strazov a pokracovat dalej bud na BA alebo na tunel Brodno v smere Cadca-PL , myslim ,ze takto by to bolo prijatelne pre vsetkych....aj v smere na BA a aj v smere na PL. Predsa sa nedaju robit cesty tak ,ze vytlacme kamiony co najdalej ako sa len da , nehladiac na dlzku obchadzky,tym padom na ekonomiku ,ekologiu ked uz sa o tom tolko hovori a podobne. Ja to vsetko pisem hlavne z pohladu regionalne dopravcu,kde by vybudovanie jedneho mostu / prepojenie I18 a 583 pri strecne vyriesilo naraz viacero dopravnych problemov v ZA , usetrilo vela emisii ,vyrazne skratilo prepravne casy atd.

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 18. Nov 2015 21:34
od milan_KM
Moc nechápem tvojej narážke, len som komentoval slovenskú realitu :-D.

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 13. Jan 2016 21:44
od maher
v Ďalekej budúcnosti sa to bude riešiť severovýchodným obchvatom Žiliny: KNM-Varín-Višňové

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2016 08:05
od devil
to je priznanie zleho trasovania D1.

Re: I/18 - úsek Žilina-Dubná skala

OdoslaťOdoslané: 14. Jan 2016 09:06
od Andrej
Zaujimave, ze v ostatnych krajskych mestach ti nevadi, ked sa v dlhodobom vyhlade planuju obchvaty z oboch stran (TT, TN, BB, PO).