Územný plán mesta Svätý Jur z februára r. 2007, zmeny a doplnky
5.5. podporovať zámer vytvorenia integrovaného dopravného systému - Bratislavskú integrovanú dopravu s výhľadovou možnosťou jej integrácie s rakúskou integrovanou dopravou, dopravnými systémami juhomoravského kraja a župou Györ – Moson - Sopron a za tým účelom rešpektovať a chrániť koridory príslušných železničných tratí,
5.14. rezervovať koridor pre rýchlostnú komunikáciu R7 - Južný cestný ťah, R11,5/100 (ďaleký výhľad R 22,5/100) v trase: križovatka nultého okruhu - Rovinka obchvat juhom - Dunajská Lužná obchvat juhom – hranica Bratislavského kraja s Trnavským krajom, 5.15. rezervovať koridory pre cesty, obchvaty a prieťahy ciest pri sídlach, 5.15.3. Pezinok - Vinosady . Modra obchvat II/502 C11,5/70 resp. MZ 14/60, 5.16. rezervovať výhľadový koridor pre nultý dopravný okruh okolo Bratislavy od križovatky D2 x D4 v Bratislave - mestská časť Jarovce a ďalej smer nový most cez Dunaj, Rovinka, Most pri Bratislave, Ivanka pri Dunaji, východne od Bratislava - mestskej časti Vajnory pozdĺž Šurského kanála, tunel pod Karpatmi, Marianka, napojenie na cestu I/2. Od cesty I/2 pokračovať s návrhom výstavby v smere k diaľnici D2 južne od Stupavy a k ceste II/505. Ďalej pokračovať vo výhľade do Bratislavy - mestskej časti Devínska Nová Ves súbežne so železničnou traťou na štátnu hranicu s Rakúskom s výstavbou nového mostu a hraničného priechodu cez rieku Moravu. Prípadná výhľadová realizácia úseku nultého okruhu od cesty II/505 po štátnu hranicu s Rakúskom je podmienená výsledkami posúdenia vplyvu trasy nultého okruhu na životné prostredie podľa zákona Národnej rady Slovenskej republiky č. 127/1994 Z. z. o posudzovaní vplyvu na životné prostredie v znení neskorších predpisov,
5.19. pre úsek trasy nultého dopravného okruhu okolo Bratislavy v dotyku so súčasnými vzletovými a pristávacími dráhami, ako aj s navrhovanou vzletovou a pristávacou dráhou letiska generála M. R. Štefánika Bratislava – Ivanka rezervovať priestory pre potrebné technické riešenie tak, aby nenastala kolízia medzi požiadavkami prevádzky letiska a cestnej dopravy (podtunelovanie, zapustenie, prekrytie a pod.)