Pezinok a doprava v tejto oblasti

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod sven » 13. Nov 2007 18:46

Narast obyvatelstva v okresoch okolo BA je percentualne rychlejsi nez v okresoch BA. Dokonca okresy BA I a BA V vykazuju pokles obyvatelstva za poslednych 5 rokov. A co viem, podla scitania obyv. v roku 1991 a 2001 celkovy pocet obyvatelov BA poklesol, kedze sa ludia vystahovavaju do okolia BA. Aj ked sice na druhej strane vtedy asi nebola taka intenzivna vystavba bytov ako teraz?!?
Hm, mozno raz bude dialnica D1 z BA az do Sence preklasifikovana na dialnicu v meste :)
Obrázok používateľa
sven
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 528
Obrázky: 6
Založený: 20. Aug 2007 17:41
Bydlisko: BA,BJ

Odoslaťod Andrej » 13. Nov 2007 18:57

mas pravdu, v 90-tych rokoch bolo v mode stahovat sa z mesta do rodinneho domu na okraji alebo v okoli mesta. Preto aj to znizenie poctu obyv.
Dnes je v mode skor byvat v luxusnom byte najlepsie nedaleko centra BA. Takychto bytov sa budu kolaudovat tisice o niekolko rokov...

ale to sme uz hodne OT :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 13. Nov 2007 20:05

Zas som vás rozvášnil :twisted: ,

MH napísal:Jasne Diaľničiar, že je to pri platnej legislatíve a súčasných pomeroch nerealizovateľné, ale keby tu bol reálny záujem, tak sa dá všetko, aj zmeniť legislatíva, aj plánovať a budovať možno zdanlivo utopistické stavby. Aj tá utópia, čo som načrtol v inom threade s rozširovaním D1 je len sen, ale je realizovateľný, nie v daných podmienkach, ale je. Aj kompletnú D2 treba rekonštruovať, lebo je po životnosti. Tiež je to v daných podmienkach utópia, ale nahlas sa o tom hovorí a vie sa, že s tým treba niečo robiť. Ty vieš ako sa buduje infraštruktúra vo svete, nenačrtol som nič nové, takto to funguje vo vyspelom svete. Slovensko musí raz začať s takýmito prevratnými projektami ak chce držať krok s vyspelým západom, a prečo o nich nahlas nehovoriť...


Legislatíva sa tu mení 2 roky a predtým sa 3 roky pripravovala. Hovorím o novele cestného zákona. A ešte stále neplatí. :idea: A to tu záujem je, dokonca reálny (na slov. pomery). :wink:

Iste, že to realizovateľné je, preto pridávam, že utópia je to na Slovensku, to som jasne uviedol. Viem, ako sa stavia vo vyspelom svete, aj som to jasne uviedol, že tam sa o tom verejne 5 aj 10 rokov rozpráva a potom sa to do 5 rokov realizuje, i ke´d sú projekty ako v Bostone, ktoré nie a nie skončiť. :wink:

Áno, viem, že D2 má po životnosti a odkedy som na tomto fóre, odvtedy na to nahlas upozorňujem. A reálne potreby sú 40 mld. SKK. Vláda má problém nájsť 4 mld. SKK na vozovku. Tam treba podložia, CB kryt, komplet oplotenie, informačný systém a v úseku pred BA na 3+3 pruhy. To odporúča IRF. Vláda nachádza na opravy iba každý rok na vozovku v dĺžke 2 km. :idea: A to je jasná ukážka toho, že tu niet financií ani snahy a preto sa treba vrátiť na zem a reálne sa baviť.

Ukázal si tu víziu rozvoja oblasti Pezinka. Ja ju poznám (z iného vlákna alebo z e-mailu od teba). Ale je to len vízia, ktorá tu nie že nebude o 10-20 rokov, ale tu bude najskôr o 30-40 rokov. A tým pádom to je pre mňa utópia. Pre Teba ešte možno nie. :wink:

Ak chce Slovensko niečo prevratné, musí prestať vymýšľať a vrátiť sa naspäť k výstavbe tunelov cez Sorošku, Korbeľku a spustiť Višňové. To sú prevratné veci v diaľničnej výstavbe - moderné tunelové stavby doplnené estakádami a mostami obchádzajúcimi pohodlne prírodu aj mestá a obce a keď sa to nedá obísť, postaviť tunel. Nie je prevratné postaviť cestu s kapacitou o 200% vyššiu ako doteraz od BA na východ, hoci na PK. Po tej ceste predsa nechceme smerovať dopravu. Cestná doprava - cesta 1+1 si žiada neskôr 1+1+1, neskôr 2+2, neskôr 3+3, neskôr 4+4, potom už to nejde inak a vzhľadom na zdržovania (križovatky) to musí ísť pod zem v parametroch 4+4, aby to malo aj výhľad na 50 rokov dopredu. Preto by sa tu žiadna RC nemala stavať, bez ohľadu na to, či ju nazveme regionálna alebo štátna, ide už len o označenie. :idea:

Vyspelý západ by tu nikdy nepostavil takýto prieťah cez Svätý Jur. To už sa vrátiť naspäť nedá. Celkovo totiž tu nebolo vhodné osídľovanie. Ale to už je o inom. Vyspelý západ by tu ale nestaval RC. Práve kvôli tomu, že je vyspelý, by obmedzil automobilovú dopravu a posilnil verejnú - ambicióznym projektom. Ale nie všetko naraz a vo veľkom štýle. Pre menej ako 100.000 ľudí. :idea:

MH napísal:V daných podmienkach je to utópia a rok 2010 je už pasé, ale keby sme to postavili inak, a keby D1 od ZA po UA hranicu bola priorita tak dnes v roku 2007 je reálne prezentovať postaviť celú D1 po UA hranicu do 2020.


Od r. 2008 do r. 2020 je k dispozícii cez NDS na výstavbu 234 mld. SKK a teda finančne sa to zvládnuť dá. Lenže utópia je v dopravnej politike všetko, čo ... ty by si tu musel smerovať takmer všetky zdroje, všetky úradné projekty, plány, povolenia, štúdie a stavať a stavať ... to však nerieši dopravu na Slovensku. A preto je to utópia. Lebo vieme, aké sú potreby na Slovensku a vieme, že problém bude dostať sa do r. 2020 súvisle po Michalovce, nie to ešte po Ukrajinu. :idea: Bodaj by som sa mýlil. :wink:

Andrej napísal:Dialniciar, nemyslim, ze je to cista utopia. Budem OT: Veril by si napr. pred 10 rokmi, ze o par rokov sa bude realizovat zeleznicne prepojenie v BA za vyse 15 mld. Sk? Alebo v inych krajinach ako napr. Cesko pojde do infrastruktury take obrovske mnozstvo penazi niekolko rokov za sebou? Mame 10% hosp. rast, vsetky predpoklady na jeho nasledny vysoky rast... podla mna aj u nas onedlho bude infrastrukturalny boom. Navyse, caka sa na investora pre D4 cez PPP, to bude dalsi impulz, ak nie rovno priama financna podpora :wink:

Inac, pocul si o projekte novy Slovensky Grob? Alebo o tom, ze okolie PK a SC bude mat o cca 10-20 rokov o 50-100 000 obyvatelov viac?

A este, len realizaciou obchvatu PK by bola spravena takmer polovica celeho projektu novej RC :wink:


Ešte sa nič nerealizuje. :!:
A áno, veril by som tomu. Ten projekt existuje, tá prvá štúdia existuje od 60-tych rokov. :wink: A každý taký projekt v rámci BA je zaujímavý, ale vtedy utopistický - to bola len doplňujúca myšlienka k možnému metru, ktoré sa aktívne začalo v 70-tych rokoch presadzovať.

A v prípade ČR - aj tomu som veril. Stačí začať a už to ide, ale stále je to málo peňazí a Andrej, čísla nestačia. Tých diaľnic v ČR je stálo málo, RC ešte menej, než reálne treba, stav ciest I. triedy je horší, než u nás, obchvaty chýbajú v stovkách ... železnice sú na tom tiež zle, i keď sa tam leje ročné veľa financií a na r. 2008 má ísť 90 mld. CZK, ale či sa to podarí, je otázka. Stále však v ČR ide do celej dopravy len cca. 2% HDP. Žiadne prevratné investície sa nedejú. Len nás predbehli vo výstavbe diaľnic.

Možno bude viac obyvateľov a možno aj nie. Čím vyšší rast, tým lepšie všade inde aj mimo BA. :wink: A infraštrukturálne projekty sú fajn, ja D4 s NO fandím, aj rozšíreniu D1 BA-TT, aj metru, ale nepovažujem za reálne RC na PK. Nič viac, nič menej.

Obchvat PK ak nebude mať parametre - nebude môcť byť RC. Lebo sa plánuje na parametre cesty II. triedy.

To by som zase ja mohol ísť formou otázok: vieš o tom, že o 10-15 rokov sa zavedú prísne pravidlá pre členov cestných federácií (SR je členom 8-9 organizácií) a skutočne sa premiestni asi 1.000 km ciest I. a II. triedy na horšie kategorizácie, podobne aj niektoré diaľnice (D3 už sa tak nebude môcť na Slovensku označiť). Vedel si to :?: :wink: Tým chcem povedať, že ide len o náznaky, ... ja totiž aj viem o parku Cepit a moc sa to nepohlo a čo sa zahusťuje, to je samotná BA.

Andrej napísal:celkovo - predpoklada sa, ze BA kraj bude mat takmer milion obyvatelov a samotne okresy PK,MA,SC o 200 000 viac ako v sucasnosti


Nebudú to také vysoké čísla. To je blbosť. To viem na základe toho, ako sa stavia (projekty každý za mld. EUR) po hlavných mestách štátov sveta a počty obyvateľov sa tam kvôli tomu nemenia. To, čo sa zmení, je fakt, že sa zväčšia obce, malé zaniknú a menšie mestečká sa zväčšia a podiel viac ako 60% ľudí bude žiť v mestách. Celkovo však populácia zostarne a bude vymierať a najrýchlejšie sa to bude diať práveže v BA kraji.

V tomto ja mám názor podobný ako mnohí demografovia, ... na každú vec sú 2 názory, v tomto s tebou Andrej nesúhlasím.

Stačilo. 8) :D
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 13. Nov 2007 20:31

Pre mna za mna nech cesta BA-PK nie je RC, ale nech je to cesta II. triedy, ale nech sa na nej vybuduju stavby, ktore som vymenoval.

Co sa tyka poctu obyvatelov - ocakava sa najmä prilev mladych ludi z vychodu, takze najblizsie desatrocia sa starnutia obavat nemusime ;)
Navyse som pisal iba o predpokladoch. Tiez si myslim, ze to take hrozne nebude :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod pohodak » 13. Nov 2007 20:46

Andrej napísal:Sv.Jur sa praveze da obist mimo Suru, za zeleznicou mas este asi 100-200 m priestoru. Len by som tam dal z oboch stran protihlukovu stenu.

v miestach kde zeleznica vychadza z jura tam toho miesta moc nie je, hned za zeleznicou je odvodnovaci kanal a stavat za nim by bol asi kusok problem s ochranarmi...

Andrej napísal:Na to nove DZ kazdy len nadava, ale uvedomil si si, o kolko sa tam zvysila bezpecnost? ;) Navyse, buduju sa tam ostrovceky, ktore budu sluzit chodcom + tych par odbocovacich pruhov a je to lepsie aj kvoli odbocujucim autam. Len sa znizila rychlost. Myslim, ze za vyssiu bezpecnost a lepsiu plynulost to stoji ;)


bezpeznost sa praveze znacne zhorsila, DZ je spravene uplne zle, pletie sa to s povodnym, casto ani nevies v ktorom pruhu vlastne si, ked naprsi ani nehovorim...stacilo spravit jednoduchu vec - prinutit ludi parkovat svoje ctene auta vo dvoroch a nie na preplnenej ceste (hovorim hlavne o grinave) a vsetko by bolo v poriadku, ale radsej vymysleli toto :roll:
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod Andrej » 13. Nov 2007 20:57

pohodak napísal:v miestach kde zeleznica vychadza z jura tam toho miesta moc nie je, hned za zeleznicou je odvodnovaci kanal a stavat za nim by bol asi kusok problem s ochranarmi...

Aj obchvat PK na jeho zaciatku vedie za tymto kanalom a samotny Sur je od neho zväcsa este pekny kus
http://www.turistickamapa.sk/?zoom=4&la ... yers=BTFFT
skor by som videl problem v jeho napojeni na cestu do BA kvoli stavbe priemyselnych parkov :roll:

Po pravde vsak samotny obchvat Sv.Jura ani ja realne nevidim. V PK a Modre je to podstatne realnejsie :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod pohodak » 13. Nov 2007 21:41

jj, ale ked sa pozries do tej mapy tak prave v tej casti o ktorej som hovoril je kanal zaroven aj hranicou sura...nemyslim ze by to bol neprekonatelny problem, ved vieme aky pristup k ochrane prirody ma sucasna vlada (a to hovorim ako odporca vacsiny slovenskych ochranarskych organizacii), ale boli by okolo toho natahovacky...

podla mna staci porobit opatrenia na sucasnom prietahu mestom a mozno o 30 rokov urobit tunel pod nestichom :)
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod Dialniciar » 13. Nov 2007 22:32

Andrej napísal:Pre mna za mna nech cesta BA-PK nie je RC, ale nech je to cesta II. triedy, ale nech sa na nej vybuduju stavby, ktore som vymenoval.


Ale to mení situáciu. :wink: Konečne si sa vrátil naspäť na zem, cesta II. triedy musí stačiť. Takže to už aj ten môj návrh o úplne novej ceste I. triedy je pre tvoj región "luxus".

A prepáč, ale ktoré stavby si vymenoval :?:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 13. Nov 2007 23:03

Dialniciar napísal:A prepáč, ale ktoré stavby si vymenoval :?:

Takze, podla priority: Obchvat PK, obchvat Vinosad a Modry, obchvat Race (ako pokracovanie sev.tangendy), obchvat Sv.Jura

Ci to bude RC alebo cesta II triedy mi je ako vodicovi jedno, hlavne, aby kapacitne postacovala :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod romanca » 16. Nov 2007 20:13

mno super, presne toto som cakal. som zvedavy, co si teraz pezinsky primator vymysli pred volbami, ked uz pred tymi minulymi zavsil mapu s obchvatom. aspon ze sa zrealizoval ten kusok s predlzenim ulici 28. augusta k nakupnemu centru sahara. ked vies kadial mas ist aj v tej navacsej spicske som z muskatu v grinave za max 10 minut. este keby tak miesto utopii urobili ten zvysok a sice ten asi kilometrovy usek cez vinohrad na limbassku a dva kruhove objazdy - vyjazd na limbassku a terajsej hlavnej cesty s limbaskou a apon trochu sa to zlepsi.
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod aquila » 16. Nov 2007 21:00

uz je to ta cesta od sahary napojena na ten mostik na sidlisko ? od kedy ? to som ani nevedel
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Andrej » 17. Nov 2007 13:17

Postavena je uz asi rok, niekolko mesiacov tam boli betonove zabrany a niekedy cez leto ju potichu otvorili. Da sa tade podstatne rychlejsie dostat do Grinavy. Stale vsak urgentne chyba asi 150 m od benzinky do grinavy dalsi pruh veduci priamo z tejto cesty. Co je najhorsie, mesto tam ide stavat chodnik :x

romanca, ak sa bude primatorovi zhorsovat jeho zdravotny stav ako doteraz, uz dlho primatorom nebude ;)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod romanca » 18. Nov 2007 13:16

neprajem nic zle primatorovi, ale zial v sucasnosti je vidiet ako zle mestu vladol, ked sa staval do pozicie, ze vsetko islo cez neho. miesto vytvorenia nezavislych fungujucich uradov, ktorym by len sefoval, preferoval tych co mu liezli niekam a vzdy cakali, co im povie, ze maju urobit. teraz ma zdravotne problemy, nestiha a mesto spi.

anyway, spat k problematike dopravy. preco na slovensku skoro nikde nerobia kruhove objazdy na dvojprudovej ceste? dala by sa krizovatka s limbaskou vyriesit kruhovym objazdom tak aby to bolo lepsie ako dnes?
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod aquila » 18. Nov 2007 13:38

tiez sa pytam, preco nerobia kruhace aj na 2+2 ... pricom na zapade je to uplne bezna vec.. samozrejme nestavaju tam klasicky maly kruhac, ale patricne prisposobeny ...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Dialniciar » 18. Nov 2007 16:47

romanca napísal:anyway, spat k problematike dopravy. preco na slovensku skoro nikde nerobia kruhove objazdy na dvojprudovej ceste? dala by sa krizovatka s limbaskou vyriesit kruhovym objazdom tak aby to bolo lepsie ako dnes?


Tak na toto ja viem odpoveď, lebo som sa o to zaujímal pred rokom. Veľký kruhový objazd sa nestavia preto, lebo je drahý. Napríklad postaviť dnes taký KO ako je v Nitre by dnes stálo 120 mil. SKK. A na to jednoducho niet financií, radšej sa uprednostní 20 KO po celom Slovensku. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod romanca » 19. Nov 2007 22:08

nerozumiem tej sume. asi pred rokom som bol na jednej konferencii vo Valencii v Spanielsku. Tam bola vacsina krizovatiek KO a zvycajne na cestach 2+2 alebo 3+3, neboli to ziadne komplikovane obrovske KO. znacenie stredova ciara skoncilo pred KO a vodici sa uz zaradili. A boli to SPANIELI. neverim, ze by to u nas neslo.
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod Dialniciar » 19. Nov 2007 22:17

romanca napísal:nerozumiem tej sume. asi pred rokom som bol na jednej konferencii vo Valencii v Spanielsku. Tam bola vacsina krizovatiek KO a zvycajne na cestach 2+2 alebo 3+3, neboli to ziadne komplikovane obrovske KO. znacenie stredova ciara skoncilo pred KO a vodici sa uz zaradili. A boli to SPANIELI. neverim, ze by to u nas neslo.


Neviem, čo chceš povedať tým, že "a to boli Španieli". :P :D

Španielsko má veľmi kvalitné hlavné cesty, investuje 2% HDP do diaľničnej siete a ďalšie 1% HDP do nových vysoko rýchlostných železníc. Sú preč časy, kedy Španielsko bola zaostala krajina. Tam je boom do dopravných stavieb a podporuje to každá vláda a smerujú na to značné peniaze z eurofondov a ide sa aj cez PPP a cez súkromné diaľničné spoločnosti.

romanca a nedá mi ... na Slovensku nie je veľa ciest 2+2 pruhy. Okrem toho - ja som to uviedol na príklade NR objazdu. Netvrdím, že to nejde aj lacnejšie, ale určite to nestojí 4-5 mil. SKK. Podobné kruhové objazdy pre napojenie viacpruhových mestských ciest vyrástli v Trnave, ale ich cena presiahla 6 mil. SKK a to bolo pred mnohými rokami.

Malý KO stojí do 3 mil. SKK a priorita SSC je stavať ich čo najviac. Navyše, PK by nový KO hoci aj väčší aj tak nepomohol. Tam treba obchvat. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod romanca » 20. Nov 2007 20:42

mno, tym chcem povedat, ze spanieli jazdia (aspon maju povest) temperamentnejsie ako slovaci a napriek tomu sa dokazali slusne zaradit. mna ten dvojprudovy KO zaujima len tak zo zvedavosti, vedel by som si ho prestavit v pezinku na tej krizovetke bratislavska limbasska ale nic viac tym nesledujem. a tiez teda ten fakt ze na slovensku sa nestavaju a videl som ich v tom spanielsku.
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod Dialniciar » 20. Nov 2007 23:25

romanca napísal:mno, tym chcem povedat, ze spanieli jazdia (aspon maju povest) temperamentnejsie ako slovaci a napriek tomu sa dokazali slusne zaradit. mna ten dvojprudovy KO zaujima len tak zo zvedavosti, vedel by som si ho prestavit v pezinku na tej krizovetke bratislavska limbasska ale nic viac tym nesledujem. a tiez teda ten fakt ze na slovensku sa nestavaju a videl som ich v tom spanielsku.


Ja ťa samozrejme chápem, aj viem, kam tým mieriš. Ale faktom tiež je, že Španielov je viac ako nás, majú vyššiu motorizáciu a väčšie mestá, takže aj treba väčšie kruhové objazdy a tam kde, je infraštruktúra prioritou, tam sa malé postavia za 2 roky a zostanú len veľké.

Keby bola priorita, nasadí sa na KO na Slovensku ročne zo SSC 150 mil. SKK a postaví sa ich 30 ročne a za 2-3 roky je väčšina kolíznych miest bezpečnejšia.

Ale to nič nemá s tým, kto je temperamentný a ako jazdí. Ja som jazdil po Francúzsku a Británii a tam sú fakt také KO, že som veľmi rád, že som do nikoho nenarazil. A to ešte v GB sa jazdí naopak, to boli šoky. Hlavne na miestach predtým svetelných križovatiek boli veľké kruháče. Pre mňa chaos. A čo som sa potom dozvedel - aj sa tam stáva dosť nehôd, ale že to je len otázka "zvyku" a nehody majú aj domáci aj cudzinci (kritika padala na iné štáty, že tam sa také veľké KO nestavajú.

Uznávam, že by sa mohli aj vo Svätom Juri (aspoň by sa tie križovatky stali bezpečnejšie, aj by sa spomalilo) a aj v PK. Ale to je zodpovednosť BA VÚC a ten nemá 50-80 mil. SKK na také KO a stáli by toľko. Obrovské prekládky inžinierskych sietí, ...
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 21. Nov 2007 09:44

Podla mna by bolo rozumnejsie dotiahnut dalsi pruh zpoza Tesca po limbassku krizovatku, co je cca 150 m a v podstate vsetky ranne zapchy by tym vymizli. Horsie by to potom bolo pre ludi odbocujucich z BA do Limbachu.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod pohodak » 21. Nov 2007 10:07

rano ich zas tak vela od BA do limbachu nejde ;)
Everything that can be counted does not necessarily count; everything that counts cannot necessarily be counted.
pohodak
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 0
Založený: 20. Apr 2006 13:49
Bydlisko: PK

Odoslaťod Andrej » 21. Nov 2007 10:16

Myslel som v poobednajsej spicke. Ale vtedy je zase podstatne mensi prud aut v opacnom smere, takze to by som ako problem nevidel :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod romanca » 21. Nov 2007 22:29

no ja som myslel ten kruhac prave preto, aby to bolo bezpecnejsie a uz definitivne vyriesene. ale tento kus cesty cez vinohrad by bol skvely, je to asi kilometer, podla mna by to mesto mohlo zafinancovat. mozno dalsi primator sa na to da.
romanca
diskutujúci
 
Príspevky: 93
Založený: 03. Feb 2005 21:54

Odoslaťod Dialniciar » 21. Nov 2007 22:42

romanca napísal:no ja som myslel ten kruhac prave preto, aby to bolo bezpecnejsie a uz definitivne vyriesene. ale tento kus cesty cez vinohrad by bol skvely, je to asi kilometer, podla mna by to mesto mohlo zafinancovat. mozno dalsi primator sa na to da.


Tak je to 1 km alebo 150 metrov :?: :roll: To je totiž aj rozdiel v cene potom. Dnes nestojí 1 km kvalitnej cesty 20 mil. SKK ako kedysi pred 10 rokami.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 22. Nov 2007 07:41

Je to 150 m, nemyslim od kruhacu, ale az zpoza Tesca. Mesto vsak ide v tomto useku stavat chodnik, aby sa to nedalo rozsirit :x

romanca, keby nebol primator Solga, uz davno je to postavene :wink:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 21 hostí.