Andrej napísal:Ak sa dostatocne skoro vybuduje D4 aspon na trase D2-D1 + urobi sa par opatreni, aby vodici viac vyuzivali Apollo tak to bude este par rokov udrzatelne
Je to ako had, tie príspevky.
Celkom dobre ste sa dopĺňali.
Nová cesta, ktorá by sa stavala ako cesta I. triedy, hoci aj 2+2 si ja nemyslím, že je vhodné ju stavať ako ťah od BA na východ. Tu už by sa mali stavať len D/RC a prerábať tie súčasné na D/RC a z ciest II. triedy stavať cesty I. triedy + obchvaty a z nich výhľady na 2+2. A to myslím smrteľne vážne.
Ak sa začne rozširovať D1 BA-TT z 2+2 na 3+3 v r. 2008, tak je pasé, čo bude s cestou I. triedy na SC ... podobne aj na r. 2009 a ja čo viem, tak práveže s novou cestou I. triedy sa plánovalo začať až v r. 2009.
Teda reálne: D1 BA-TT počas prestavby bude riadená políciou, bude tam chaos a nič to neodľahčí. Po dostavbe to bude akurát na 10 rokov, možno viac podľa novej situácie (ďalšie D/RC).
Kým sa postaví D4, hoci len úsek D2-D1 ako píšeš Andrej, tak most Apollo bude plne využívaný stavbami, čo sa v BA stavajú na tomto mieste v hodnote cez 20 mld. SKK. A práveže v tejto dobe sa ešte len bude musieť začať stavať ďalší most alebo sa prijme návrh na rozšírenie Prístavného mostu a jeho spevnenie - len otázka je, kadiaľ sa bude dovtedy jazdiť - takže asi len cez ďalší most.
Dopravná situácia v meste BA a okolí je dnes ťažko udržateľná a pravdupovediac, keď vidím tie nové investície všade kam oko dovidí a žiadne nové dopravné stavby sa nerealizujú (D2 BA-MA na 3+3, D1 BA-TT na 3+3, cesta I. triedy na SC, cesta II. triedy preložka na Modru, oprava a rozšírenie cesty SC-Sereď, D4, R7, 6. most v BA, ...), tak je snáď každému jasné, že dopravné zápchy ukroja Bratislavčanovi a tým v okolí do 30 km každý deň zo svojho času 1 hodinu bežne, 2 hodiny a viac, ak sa niečo stane. A stávať sa bude ... viac ako 1x v týždni.