Senec a doprava v tejto oblasti

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Laky » 15. Feb 2017 08:01

OZ Triblavina vybavilo diskusiou skoršie rozšírenie Starej Seneckej? To je snad sranda, však ste len argumentovali, že Stará Senecká by nebola ani o 20 r, Preto treba stavať kolektory., ktoré sú pripravené.... P. Mrva mi to takto argumentoval na FB. To že sa pohli ľady, je len a len dôsledok šetrenia, Nič iné za tým netreba hladať. A myslím, si ak sa nezruší dlhová brzda, tak bude rozšírenie len po odbočku na Triblavinu, a to sa pokúsia hodiť tiež pod PPP. Myslím, že už každému je jasné, že lobovať za tie nezmyselné kolektory je v tejto chvíli krok späť. Teraz by malo OZ Triblavina bojovať za tú Starú Seneckú tak ako bojovalo za kolektory a hlavne riesiť BSK. Ale zjane p.Frešo má teraz iné priority ako dáke cesty. Na zviditelnie v tomto čase stačí byť ako strážnik v škole, kde hrajú divadielka detičky. Predsa treba ich chrániť pred tými fašistami... :) Z tej SVK politky je mi na smiech.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 15. Feb 2017 18:28

Laky neprekrúcaj. Napísal som že: "vyvolalo diskusiu a ešte aj dopomohlo k úvahám na skorši rozšírenie", nie že "vybavilo skoršie rozšírenie". Vidíš ten rozdiel či nie? Podľa mňa nie a z Tvojej strany ide o účelové prekrúcanie a zavádzanie.
Stará senecká určite tak skoro nebude. Ten projekt je vo fáze O, t.j. úvah a okrem toho sa predpoklady na jednoduchú realizáciu stále zhoršujú.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Laky » 15. Feb 2017 19:03

Pardon. Ale ked je vo fáze 0 tak potom možme konštatovať, že treba za to bojvat tak ako za kolektory, však je to riešenie predsa lepšie a lacnejšie ako kolektory no nie ? O prekrúcanie? Absolútne nie. Nemám to za potreby. V jednom príspevku chce navodiť atmosféru že ste vyvolali diskusiu resp dopomohli k uvaham na skorsí termín rozšítenia Starej Seneckej, ale na druhej strane skepticizmus že projekt je v stave 0. Možno teraz je ten spravny čas pre OZ aby zatlačili na Starú Seneckú.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 15. Feb 2017 19:18

ako "zatlacili" oligarchovia v pozadi OZ triblavina sme videli dnes na tlacovke v NR SR, kde o starej seneckej nepadlo za 15 minut ani pol slova ale 100x klamali , ze to bude len pre jedneho developera z cypru.

korunu tomu nasadil mrva , ktory horekoval , ze vajnory su tranzitna obec, ale to ze odpisal obyvatelov na ukor developerov zvytocnou MUK vajnory nespomenul. a ani to ze cena MUK vajnory je podobna ako obchvat pezinka a juru...
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 15. Feb 2017 23:34

aquila, a Tebe ten utajený developer z Cypru neprekáža? Kto si podľa Teba "vybavil" u Počiatka tú nezmyselnú križovatku na výnimku z normy? Kto sa zo všetkých síl snaží, aby sa na ňu nik nedostal? Kto pozamieňal obecné pozemky určené na cesty tak, aby sa cez ne nedalo na Triblavinu dostať? Podľa mňa Ti to čoskoro prestanú žrať aj Tvoji nohsledovia, ak si tie príspevky nepíšeš sám:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Vlados » 15. Feb 2017 23:37

aquila aj počiatek sú tichý spoločníci starlandu ;) a možno je to len jeden z nich...
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 15. Feb 2017 23:40

Laky, môžeš začať bojovať hneď. Tu Ti dávam prvú odrazovú informáciu. Dúfam že pomôže a držím palce!

https://m.facebook.com/bernolakovo/phot ... &source=54
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 16. Feb 2017 08:56

igor, ono sa to hovori porozumenie pisanemu textu :)

Laky spravne poznamenal, ze keby mala OZ skutocny zaujem na zlepseni dopravnej situacie v danej lokalite, tak zacne bojovat nielen za rozsirenie I/61 ale podobne ako napriklad obcania z bernolakova, bojovala by dokonca _zrusenie_ MUK triblavina a bojovali by o presunutie penazi na rozsirenie I/61.

keby islo oligarchickej babke Mrvovi o to, aby sa vajnory nestali skutocnou tranzitnou obcou, tak tvrdo bojuje proti MUK cierna voda a naopak by bojoval za vychodny obchvat vajnor, ktory by skutocne odklonil tranzitnu dopravu z rybnicnej.

Keby islo mrvovi o rozisrenie seneckej, tak neblokuje uzemne rozhodnutie useku rozsirenia I/61 etapy 1A, teda od krizovatky I/61 pri mlyne az po krizovatku s nadraznou v ivanke. bohuzial uzemko je len od nadraznej v ivanke po MUK triblavina na rozsirenie I/61.. vdaka Mrvovi ..

cim ale to je ze od oligarchickeho zdruzenie pod nazvom OZ triblavina nic take nepocujeme ? ziadne aktivtiy ohladne rozsirenie I/61, len ako vyhovorku, ze o 20 rokov nebude..
najhorsie, ze ti klamari z OZ triblavina si dokonca uzurpuju a klamu, ze aj obyvatelia bernolakova, ivanky chcu kolektory, ktori v skustoncosti naopak bojuju proti MUK triblavina.
vid aj ten link co si sam ty postol, kde propaguju, ze su proti nezmyselnej krivoatke Triblavina a logicky chcu rozsirit I/61.

dunaj napísal:aquila, a Tebe ten utajený developer z Cypru neprekáža? Kto si podľa Teba "vybavil" u Počiatka tú nezmyselnú križovatku na výnimku z normy? Kto sa zo všetkých síl snaží, aby sa na ňu nik nedostal? Kto pozamieňal obecné pozemky určené na cesty tak, aby sa cez ne nedalo na Triblavinu dostať? Podľa mňa Ti to čoskoro prestanú žrať aj Tvoji nohsledovia, ak si tie príspevky nepíšeš sám:)


na tvoje otazky som ti uz odpovedl vo vlakene o D1, a teraz s to mozno aj zapamatas.
plus nejako stale tajne dufam, ze ti konecne docvakne, ze na tomto fore sa neoplati klamat.
inak fakt skus menej klamat a zavadzat, tym duplom, ked je o tebe zname, ze mas priamo financne zainteresovanie v tejto kauze. a mas priamy financny benefit z budovania MUK triblavina.

nicmenej, zacnem od tvojho zkladneho klamstva:

1) cypersky developer si u pociatka nevybavil ziadnu nezmyselnu krizovatku Tribilavna, naopak nezmyselnu krizovatku triblavina si vybavila oligarchicka pozemkovo-realitna skupinka bratislavskeho SDKU (teda aj isty pan Mrva) este za druhej dzurindovej vlady pred rokom 2006.

vtedy bol prvy stavebny boom a bolo lokalnym oligarchom jasne, ze na schvalenie stavebnych zamerov musia aspon na papieri mat dopravnu obsluznost . ano ta skupinka SDKU, ktoru dzurinda potom nechal rozpustit a spinavu robotu s rozpustenim bratislavskej SDKU urobila zitnanska.

2) vysledkom bolo, ze sa do planov dostala krizovatke cez kraj na ministrstvo. pricom kraj zase raz ovladali skupinky okolo bratislavskej SDKU, konkretizovalo sa to v roku 2007, ked tam este ziaden cypersky developer nebol :) sklamanie co ? vysledok bola docela luxusna krizovatka s kolektormi.

3182

3) v 2008 prisla kriza a aj ked sa prestalo boomovo stavat, lokalni oligarchovia na kraji nenechali nic na nahodu a si zobrali za ciel to tak ci tak pretlacit.
no a kedze aj bratislavska pobocka akciovky spolocnosti SMER mala oligarchicke zuajimi, tak si s SDKU na kraji pekne potlapkala po pleci (sak glvac ma tiez priamo pozemky v ciernej vode podvodne ziskane) a luskali, ako by to nemuseli zaplatit a ani obsluzne komunikacie. kedze kraj nemal peniaze, tak vymysliet, ako to zaplati stat.

vsak kto to kedy videl, aby developer prispieval na infrastrukturu, ked neprispeju ani len na vybuvanie chodnikov a verejneho osvetlenia, nieto este ze skola/skolka a dialnica krizovatka ? kde sme :)

no a potom to doviedli do ad absurdum, ked si zase SDKU & co skupinka rozbehla spolu s krajom hlupost s nazvom kolektory od bratislavy az po trnavu. co po tom, ze na to nidky nebudu peniaze. bude to na papieri a mozu stavat ako sa im zlubi (co na tom, ze to uz nikto nekupuje)

vysledkom bolo, ze sa nam objavila najvacsia hlupost slovenskej dialnicnej vystavby s nazvom kolektory od bratislavy po trnavu.
vtipne je na tom akurat to, ze lokalni oligarchovia su zjavne ozaj schopni hrat len dedinsku ligu a v ich nenazranosti si neboli schopni zabezpecit ani ten pristup a zobudili sa az ked bolo neskoro. vid pani z firmy, ktora vlastni ucelovu komunikaciu triblavinska, ktora nie je v sieti a teda ju nemozu ani pripojit na dialnicu ani nic :) co uz smola :)

aby som to zhrnul, neni ti blbe ma obvinovat ze obhajujem nejakeho cyperskeho developera, za ktorym stoji J&T, ked poslednych 10 rokov pisem o tom aka je MUK triblavina zbytocna a ze je to len krizovatka v poliach pre potreby oligarchickych developerov ? ano je to neuverilne, ale je to dekada od kedy sme to tu preberali tuto nezmyselnu krizovatku..

tu mas odkaz na moj prispevok spred 10tich rokov .. a nechce sa mi hladat skorsie .. a mozno si to aj zapamatas, ze nie cyperska spolocnost, ale lokalni oligarchicki developer chceli MUK triblavina. v podstate ludia financne zainvolvany presne ako ty :)

viewtopic.php?p=55669#p55669

ale hej, Vlados ma prekukol, ja som vlastne pociatek a som tajny investor v Starlande :lol: 8) kedze tak 10 rokov nadavam na tu krizovatku :)
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 16. Feb 2017 09:31

aquila, ja mám iba dva druhy informácií. Jedni sú tie, ktoré mám na papieri a teda sú relevantne podložené a druhé sú JPP. Iste chápeš, že ani tie JPP nemôžem celkom ignorovať, lebo aj Ty používaš argumenty, ktoré nevieš doložiť. No a potom sú tu ešte informácie od Teba, ktoré ja nemám vôbec.

Tak aby som to rozdelil:

Do prvej skupiny patrí fakt, že SH pozamieňal pozemky a vytvoril blokačné parcely aby zabránil prístupu na Triblavinu z iných pozemkov ako svojich. Kolaboroval pri tom bývalý starosta Bernolákova a nejaký škriatok na katastri. Stavebný úrad povydával povolenia na pôvodné pozemky, pričom SH stavia napr. plynovod na zamenených, na základe stavebného povolenia na pôvodné. Ešte by sa našlo viac "drobností", ale to nie je predmetom tejto diskusie.

Do druhej skupiny patria informácie o dobrých vzťahoch SH s vedením NDS a MVD, o čom píše blogy napr. Michal Drotován.

No a do tretej skupiny patria Tebou prezentované fakty, ktoré ja neviem overiť, lebo si mi neukázal žiadne listiny. Sem patrí aj blokovanie výstavby I/61, z ktorej obviňuješ starostu Vajnor.

Čo sa mňa osobne týka, máme tam záhradu a kus ornej pôdy, ktorú sme dostali v roku 2010 v pozemkových úpravách ako náhradu za iný pozemok v katastri. Podmienka bola, aby to bolo pri nejakej ceste, lebo každý pozemok musí mať zo zákona nejaký prístup. Výsledok je, že pozemok je pri takej ceste, ktorá sa vlastne nedá postaviť, lebo obecná parcela je príliš úzka a má vyše 100 stupňovú zákrutu. Môžeš 1x hádať, kto dnes vlastní pôvodnú parcelu napriek tomu, že v katastri bola zapísaná obmedzujúca poznámka, že obec s ňou nesmie nakladať. Toto sme si fakt nezaslúžili za to, že sme na tú cestu ešte aj prispeli vlastnými m2 na úkor nášho pozemku. A takýchto chudákov je nás tam vyše 80.

Tak sa pls nečuduj, že firma s utajeným vlastníkom, ktorá používa nelegálne metódy mi logicky leží v žalúdku ako aj všetko, čo sa s ňou spája a logicky mi je sympatickejšie to, čo sa s týmto zlom snaží bojovať. Samozrejme objektivite sa nebránim, len tú si môžeš vytvoriť až vtedy, keď máš dostatok informácií. Podložených.

Skús aj Ty rozdeliť Tvoje tvrdenia do týchto skupín, pričom mňa najviac zaujíma to, čo máš listinne preukázané a pokojne môžeš pripnúť aj prílohy.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 16. Feb 2017 11:08

to co sa tym zlom snazi bojovat je take iste kapitalisticke zlo, uz som to pisal inde, tak ako ludom za OZ triblavina ide o zhodnotenie pozemkov, o to iste ide aj starlandu. a znovu opakujem, ze si lokalni pozemkovo-developerski oligarchovia nedali pozor na pozemky je uz len a len ich problem. ako by povedal klasik, karma je svina :)

ako som uz pisal inde, pre mna je OZ triblavina vacsie zlo ako starland, lebo starland sa nehra na nieco, ze chce zachranovat. OZ triblavina sa stave do polohy obete, ale su za nimi rovnake zaujimy ako starland. cize ako som uz napisal, OZ triblavina je v mojich ociach je vacsia zumpa ako starland, a to je v mojich ociach J&T najvacsia developerska zumpa na slovensku.

len sa im vracia to, co roboili oni ludom na prelome milenia .. cize asi tak. je to trhove hospodarstvo, SDKU vam ho priniesla, tak co sa stazujete ?

mne ide v konecnom dosledku len o to, aby sa s tym malom penazi co slovensko ma rozumne hospodarilo. a vystavba zbytocnych MUK typu triblavina, tym duplom vajnory a o hluposti s menom kolektori ma len vytaca. najma v casti, kde je dobre aj napojenie zeleznice. preco sa OZ triblavina nesnazi urobit P&R pri stanici vajnory a predlzenie elektricky ? dalej P&R terminal bernolakovo resp ivanka ? nic ? za zlomok penazi, radodo vacsi efekt a k tomu aj udrzatelny.. nech sa idu pozriet tot co I len do rakuska ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 16. Feb 2017 12:21

aquila, v tej lokalite majú pozemky drobní vlastníci, ktorí tam mali rôzne podiely aj predtým. Ty hádžeš všetkých do jedného vreca SDKÚ a staviaš ich na úroveň SH, pričom SH ešte pred nimi aj preferuješ. To mi vôbec nepríde ak fér a netuším, čo Ťa k tomu vedie. A nezabúdaj tiež, že s tými drobnými vlastníkmi sa "zviezli" aj radoví obyvatelia obcí, ak už nie inak tak tým, že denne stoja v kolónach. Tu nejde o hru, že ktorý developer, ale o celkové koncepčné riešenie územia, ktoré by vyhovovalo doslova všetkým. To Ty ale nechceš vidieť, keď píšeš takéto veci.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Vlados » 16. Feb 2017 13:17

"ktoré by vyhovovalo všetkým", aj v Prešove aj v Kysuckom Novom Meste aj v Rimavskej Sobote aj v Kežmarku aj v Dunajskej Strede aj aj aj?
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Chamurapi » 16. Feb 2017 13:40

dunaj jednoducha otazka:
ako mozes v situacii kde mas 2 a viac skupin s protichodnymi zaujmami najst riesenie ktore by vyhovovalo vsetkym?
ako soryy ale zacni uz hybat rozumom

to co si napisal je bullshit
v jednej normalnej spolocnosti MUSI ist o riesenie, ktore bude vyhovovat vacsine obyvatelov danej lokality
uz z principu vsak taketo nieco nevyhovuje developerovi hladiacemu na egoisticke zaujmy

chce OZ Triblavina riesenie, ktore by vyhovovalo vacsine obyvatelov?
Chamurapi
návštevník
 
Príspevky: 47
Založený: 02. Feb 2016 13:11

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Peterman » 16. Feb 2017 14:37

BTW: len krátke konštatovanie
Gro pozemkov okolo MUK Triblavina vlastnia firmy ( je jedno kde su registrované ) patriace pod J&T; ministerstvo dopravy... riadi už dobrých pár rokov ich človek a nie minister ( platí to za obdobie Počiatka, Brecelyho a myslím že aj teraz za Erseka), takze si obraz môže každý urobiť sám, koho záujmy sa tam preasadzyju a presadia. Ostatní svoje záujmy pretlacia veľmi ťažko ...
Toto je fakt, o dalsie požiadavky sa môžu ostatní pobyt, az ked budu splnené zámery tých najdôležitejších .... Bodka

Toto je skutočnosť a debatovať tu môžeme este dlho
Peterman
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 503
Obrázky: 17
Založený: 02. Okt 2013 20:38

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 16. Feb 2017 14:38

aquila, určite skôr, ako SH, ktorá sa tým ani netají. A mimochodom: Veď SH vyhlasuje, že jej je jedno, či kolektory budú alebo nie. Tak aké protichodné záujmy?
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 16. Feb 2017 15:14

tak preco na nepotrebnych kolektoroch nastoji OZ trilbavina ? neni na to jeden jediny rozumny dovod.uz to ze stavia MUK triblavina je nemiestny luxus. kolektory je vysmech zvysku slovenska a vlastne aj bratislave.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 16. Feb 2017 16:22

aquila, áno, keď sa na to chceš pozerať takto, tak nemiestny luxus je aj všetká doprava v celej našej krajine, lebo 2/3 sveta hľadujú, príp. žijú z 1 USD na deň. Pri takomto zmýšľaní by sme sa ďaleko nedostali. Napíšem Ti, ako to vidím ja a vôbec si nemyslím, že preháňam.

Bratislava má v rámci Európy výbornú geografickú polohu ale jej slabinou je umiestnenie medzi štátnymi hranicami, Karpatmi a Dunajom. Z toho logicky vyplýva, že ak sa bude nejakým smerom rozrastať, tak to bude smerom na východ, t.j. smer Senec. Už niekoľko rokov satelitné obce týmto smerom menia svoje územné plány, kde ornú pôdu menia na stavebné pozemky. Na pozemky, kde možno raz budú bývať alebo pracovať aj ľudia zo zaostalejších regiónov, kde dnes nie je žiadna infraštruktúra, lebo povedzme si na rovinu, tento štát nie je schopný postaviť ani jednu diaľnicu BA-KE, nie to obslúžiť dopravne celý štát, ako je to napr. v Nemecku.
Boli spracované štúdie, štátne expertízy, projekty, povolenia a všetko možné, aby sa tento región mohol takto rozvíjať. Predstav si to ako záhradu, uprostred ktorej je studňa na polievanie. Potom však zopár chytrákov prišlo na to, že si "zabezpečí" pozemky práve okolo tejto studne a tie ohradí tak, aby sa voda už ďalej nedostala. No a tou studňou je Triblavina, kým kolektory boli skôr niečo ako potrubie vedúce naprieč celou záhradou.
Neviem ako ilustratívnejšie by som Ti to ešte vysvetlil, lebo Ty to proste chápať nechceš, tak to je potom ťažko...
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Vlados » 16. Feb 2017 18:26

Bratislava nie je pupok sveta ani európy. Je to len jeden malý rozdrapujúci sa sluzgierik. Nie všetci môžu bývať v/pri BA. Štát nie je schopný postaviť diaľnicu do BA-KE lebo sa venuje takým prízemnostiam ako sú kolektory, D4 a pod.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Laky » 17. Feb 2017 08:01

Dunaj, Dunaj ty asi nikdy neprestaneš obhajovať tie nezmyselné kolektory. Argumentačná schopnoť tunajších prispievateľov a a zdravy rozum asi nič nezmôžu. Inak stále sa tu spomína číslo, že v tej lokalite pribudne 200 tis ludi. To je totálny blud a nezmysel. Práveže nastáva doba, keď už je boom v satelitoch za nami. Mrvove tvrdenie a o tomto počte sú totálne klamstvo. Ja by som povedal že ani 30 tis nepribudne v najbližších 10 rokoch. Inak ani zákaz hazardu sa nepodaril. Tiež sa v tom Mrva dosť angažoval.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 17. Feb 2017 09:27

dunaj, vycaril si mi takto zrana usmev na perach :) pekna rozpravka o studni :)
problem je v tom, ze ty nejako nevies pochopit, ze tych studni je v okoli dost a aj do tejto studne moze ist ktokolvek. to len tvoje imaginarne hranice im zabranuju.

vsak ked kraj postavi tu slavnu prelozku grobov, na ktoru ma vyclenenych 10 mio euro z eurofondov, tak pribudne aj moznost napojenie z jura a pezinka na triblavinu, nieto ze len z grobov. takze o co ide ?

ale celkovo, ja neviem co nechapes, ze ti novi chytraci len prechystracili starych chytrakov, ktori si presadili nezmyslenu MUK triblavina. len si ju neosetrili. ich problem, vola sa to kapitalizmus :)

ale ked uz tu zase raz spominame isteho pana mrvu Mrvu. uz sa ti sudruh Mrva pochvalil, ze na zaciatku "vybavovania" MUK triblavina (teda tych 8-10 rokov dozadu) bol na "vyplatnej paske" toho nenavideneho starlandu resp jeho predchodcu aka park city resp grunt?
len teraz akosi kedze SDKU ma menej percent ako odstredene mlieko a Siet je mrtva, tak je logicke, ze starland si nasiel inych vplyvnejsich konikov ...

kazdopadne najvtipnejsie je a je to pekny paradox, ze kolektory 2+3+3+2 medzi MUK D1/D4 a MUK triblavina su de facto nerealizovatlne bez brutalnej zmeny samotnej MUK D1 a D4.
cize toto rozsirenie 4+4 j po triblavinu je jedine ako tak technicky a financne priechodne, aby tam neboli obrovske viac naklady, ktore ale logicky nechce koncesionar niest.

mozno ti pomoze si to predstavit ako na MUK pecna v petrzalke, kde sa einsteinova a D1 spaja na asi kilometri v 4+4, a pokracuje dalej na D2. a preto ma problem aj pristavny most, ze keby sa tam aj po bokoch postavili dva mosty, tak napojenie na rondel by bolo velmi problematicke.

a kedze medi MUK triblavina a D1/D4 su ledva 2 km, tak tam proste nie je mozne dat nejako rozumne kolektory aj napojenie na D4. v podstate tipujem, ze aj toto 4+4 co tam vznikne tam budu bocne pruhy vlastne "virtualne" kolektory ako su napriklad vo viedni pri SCSku. ale ako je ten premalovany pruh na lafranconi
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 17. Feb 2017 09:52

Tak som rád, že som Vás aspoň pobavil, keď už nič iné. Tie info čo uvádza aquila samozrejme nemám, teda nemám o tom žiadne dôkazy a tu z fóra je to JPP. Čo sa týka osídlenosti, tých 100 tisíc je v územných plánoch, aká bude realita je samozrejme otázne, ale zrejme závislé od toho, čo sa tam bude stavať, a aká bude infraštruktúra. Iste, že keď tam niekto postaví namiesto bytových domov skladové haly, tak to asi bude inak, to mi je jasné.
Kolektory či budú alebo nie nie je to čo ma prioritne trápi. Mne vadí ten spôsob "práce" - nelegálny a podvodný. A to na strane MVD, NDS, Stavebného úradu, ale aj iných inštitúcií. Proste tú korupciu cítiť odvšadiaľ, a to sa legálne veľmi ťažko poráža. Za to sa my slováci môžeme hanbiť. Ale zrejme iba tí slušní, lebo tým druhým je to úplne jedno, resp. sa z toho tešia.

PS: Ja som kolektory vnímal ako cesty pre regionálnu dopravu a diaľnicu pre tranzitnú. Celkom ma oslovila myšlienka, že sa to nebude musieť zmiešavať na toľkých MÚK...
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 17. Feb 2017 10:41

ohladne tvojho PS, regionalnu dopravu ma riesit kraj bodka. tam ti a OZ triblavina uz nevadi, ze to bude riesit NDS ? ked uz vam vadi ze NDSka bude riesit I/61 ? nejako si odporujete :)

plus opakujem, medzi MUK D1/D4 a MUK triblavina by sa nemali kolektory v podstate ako napojit a tymn padom ani nic na kolektory by sa nemohlo napojit .. co je na tom preboha nepochopitelne ? je tam malo miesta na preplety. vid obrovsky problem ktory vznika medzi medzi D1/D4 a MUK vajnory, a to je tam viac miesta

a 100 tisic ludi je blud. do 2030 tam nepribudne ani len 10 tisic ludi, nieto ze 100 tisic. osobne skor tipujem, ze realne pribudne max 6-8 tisic ludi, ale to silno silno pochybuje,. vid teraz ked su superlacne uvery, tak sa v ciernej vode, groboch temer nepredavaju pozemky na IBVcky.. preco asi ? lebo uz tam nikto nechce ist.

oproti obrovskemu boomu predaja bytov priamo v bratislave satelity temer skoncili.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 17. Feb 2017 10:52

Tak ja vychádzam z toho, čo vymyslelo MVD a NDS, že kolektory sú súčasťou diaľnice. Tak je to v štátnych expertízach a aj zakreslené na mape rozvoja diaľníc na stránke NDS.

Boom neboom, ono raz tá BA bude malá... a tiež je to otázka ceny. Sused je napr. z východu a postavil si na vedľajšej záhradke domček. Takých sa stále nájde dosť.

Preplety sú vraj projektovo vyriešené, už sme o tom písali, ale to ja posúdiť neviem.

V podstate je aj tak celá debata o ničom, keď peniaze nie su na nič a vybuchujú tu bomby ako D3 a Prešov. Ale územnú rezervu zachovať mohli. BTW: tie "kolektory" NDS kreslí aj na D2.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 17. Feb 2017 12:35

okey, tak teraz vychadzaj tiez z toho co vymyslelo MVD a NDS a dali to aj na stranku, kolektory nie su sucastou dialnice, su zbytocne a nebudu sa stavat.

hehe, ze Bratislava bude mala ? prosim ta uz v 60tych rokoch si komunisti nakreslili bratislavu pre miliono obyvatelov a realita je taka, ze oficialne ma Bratislava menej obyvatelov ako v roku 1989. navyse v bratislave su sialene velke plochy, ktore su neni zdevelopovane ani v starom meste, nieto okrajovych castiach. takze co ?

a preco by sa mala nechat hociaka rezerva na kolektory, ked aj tak nic neriesia, a opkaujem, nemaju ich NIKDE v Europe v takom rozsahu ako dali sudruhovia z kraja do uzemneho planu. nikde. kolektory na D2 uz zakapali, takze asi tak.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Laky » 17. Feb 2017 12:55

Namiesto tých kolektorov by mohla byt dáka koľajová doprava. Vyriešenie kolajovej dopravy v Ba a okolí, by tu pomohlo najviac. Však je to trápne, že ked si sadnem do vlaku vo Velkom Bieli a chcem ísť do avionu tak musim ísť buď do Vajnor alebo na Hlavnú stanicu a potom zase MHD (cca hodina spolu) autom som pri avione za 20 min v idealnej premavke, ak zápchy tak 35 min) , ked železnicu tu pri Avione vidím z okna. Chce to len zokruhovať. Aj toto zokruhovanie by bolo lacnejšie ako kolektory.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.