Senec a doprava v tejto oblasti

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 10. Feb 2017 14:49

dunaj, ale ale zase klameme ? pricom mame tolko prikladov, kedy NDSka budovala cesty, ktore nema v sprave a nemusime chodit ani daleko, aj od MUK triblavina po I/61 je cesta, ktoru by podla teba nemala NDSka budovat a mal by to robit kraj :)

cize bohuzial si vedla, nehovoriac o tom, ze toto je spolu s I/66 a I/64 predvoj na zlucenie SSC a NDS . aj ked uvidime ako to dopadne.

cize zase raz vedla. co uz no, OZ triblavina konecne sklapli argumenty a pre bernolakovo, ivanku aj dediny juzne od dialnice je logicky rozsirenie lepsie, ale developeri a lokalni oligarchovia z vajnor a grobov budu prskat .. aj ked stale nemaju dovod, vsak kraj vam ma postavit obchvat grobov, ochvat pezinku a obchvat modry :D
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 10. Feb 2017 18:56

aquila, však ma pouč. Prosím Ťa, uveď mi tie príklady ciest v správe SSC, ktoré budovala NDS. Ale prosím vynechaj diaľničné privádzače, lebo to I/61 nie je.
Fórum má podľa mňa slúžiť na hľadanie pravdy, nie útoky. Preto Tvoju rétoriku nekomentujem.

Pekný večer.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod michaelse » 11. Feb 2017 10:32

a taktiez forum nema sluzit na agitaciu majitelov pozemkov a ich kamaratov,lokalnych politikov,z okolia MUK triblaviny,a kolektorov aby im tu niekto uveril ze nesleduju osobne zaujmy a velky profit ale ze sleduju verejny zaujem,

ludia nastastie niesu idioti a nezozrali im to :D
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 348
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod michaelse » 11. Feb 2017 10:46

ahaa? a preco ma teda nds stavat kolektory a nepostavi si ich kraj,ked to ma udajne byt riesenie a zachrana regionalnej dopravy?
NDS a SSC sa pravdepodobne zlucia tak je jedno kto staru senecku rozsiri a prebuduje a celkovo obyvatelom bude uplne jedno ktora statna spolocnost postavi rozsirenie ciest v regione a obchvaty

o co su kolektory dolezitejsie a efektivnejsie nez rozsirenie starej seneckej a obchvat pezinka,atd ??
to ze niekedy davno o nich niekto rozhodol a naplanoval nie je dostatocny argument preco sa tento omyl ktory dopravu skomplikuje ma realizovat a mrhat peniazmi
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 348
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 11. Feb 2017 11:00

michaelse, ak odhliadnem od Tvojej nervozity a zmeny témy ktorú si nastolil, je rozkošné, keď namiesto odpovede kladieš otázky. Ale prispôsobím sa a ponúkam Ti nasledovné vysvetlenie:

Kolektory sú súčasťou diaľnice. Môžeš si o tom prečítať napr. tu:

https://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjWkb-p44fSAhVTsBQKHSJ2DtgQFggYMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.telecom.gov.sk%2Fphp_mk%2Fexpertiza_internet%2Fdownload_pdf.php%3Ffile%3D2012_10&usg=AFQjCNH2REPs04x47danzYGVKa_C8M49KA

Okrem toho BSK má stavať cesty II. a III. triedy, dokonca ani cesty I. triedy nestavia, tie realizuje SSC.

Súhlasím s Tebou ale v tom, že občanom je úplne jedno, kto ich postaví, to som písal už pred pol rokom. Lenže v tomto prípade nejde o postavenie, ale o NEPOSTAVENIE. Takže to už tak celkom jedno každému nebude.

Prajem pekný víkend a málo "hejtovania".
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Vlados » 11. Feb 2017 13:13

pán Dunajský, bolo by korektné, aby ste boli skutočnej objektívny a zanechali Vaše osobné túžby plynúce z finančného pocitu mimo tohot fóra! Rozšírenie cesty I/61 sa plánovali pred viac 10 rokmi. Nakoľko sa objavila istá skupinka, ktorá objavila primitívny spôsob ako na úkor obyvateľlov pratiacich dane si značne privylepší osobný účet tak vymyslela cesty popri D1 a machynáciami zabezpečila iba sa kolektory dostali do plánu rozšírenia D1. Vráťme sa radšej o kúsok skôr, realizujme rozšírenie cesty I/61 a následne vyhodnoťme či táto úprava bola prínosom na štátnej úrovni. Ak áno a už nebude potrebné v južne od D1 nič potrebné robiť tak dan úžemie na +- OK. Ak nie tak by mala už samospráva riešiť nové cesty v lokalite. V prípade severne od D1 je potrebné riešiť skapacitnenie II/502 (obchvaty obcí) a to úlohou samosprávy (VÚC).
To že rozšírenie I/61 bude financovať NDS je vysvetliteľné aj cez zlúčenia s SSC. Rozšírená I/61 bude dočasne slúžiť ako obchádzaková trasa pri rekonštrukcii D1 a po jej ukončení môže byť prevedená na späť do správy SSC.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 11. Feb 2017 13:34

Omyl pán Vlados. Rozšírenie Seneckej sa plánuje už viac ako 20 rokov. A môžem Vás ubezpečiť, že určite nebude skôr, ako výstavba križovatky Triblavina a hlavne výstavba MÚK D1/D4 Ivanka Sever, pre ktorú platia medzinárodné záväzky.
Takže sa môžete nateraz aktuálne "tešiť" na vozidlá zásobujúce túto výstavbu po 2-pruhovej ceste I/61 aj vrátane vozidiel z LC Farná.
Tiež si nie som istý, či viete správne používať interpunkčné znamienko ukončujúce rozkazovacie, želacie a zvolacie vety, ktorým je výkričník, lebo ja som na tomto fóre žiadne Vami pomenované "osobné túžby plynúce z finančného pocitu" neprezentoval.
To že sa Vám moje príspevky zle čítajú, samozrejme chápem.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Vlados » 11. Feb 2017 13:52

Pred 10 rokmi bol ten plán meter pred realizáciou... iba skupina ho zrušila. Križovatku Triblavina ba sa mala zrušiť nakoľko nemá na diaľničnej sieti opodstatnenie, smutné že sa to nestane. Bolo by pekným zadosťučinením aj by aj postavenú križovatku museli pre verejnosť uzatvoriť nakoľko by spôsobovala život ohrozujúce stavy, zápchy na D1 až po Senec...
Som si istý, že slovenská gramatika používa výkričník aj v iným prípadoch... doporučujem si to naštudovať.
Áno, číta sa to rovnako zle ako strapatého vyhlásenia že sa s korupcoi nestretol.

PS: Ešte je tu jedna záruka, čo môže znehodnotiť cenu pozemkou v okolí Bratislavy. Je to parkovací systém, kde budú musieť mimobratislavský platiť až 5000 euro/rok/vozidlo. Môžete sa podľakovať aj pani Kratochvílovej ;)
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 11. Feb 2017 14:05

Na zbytočnosti Triblaviny sa zrejme zhodneme, lenže tú si "politicky vybavil" istý majiteľ z Cypru a vyzerá, že má stále dobré kontakty na NDS ako aj MVD.
Všetci vieme, že norma na vzdialenosť MÚK je 5 km a Triblavina je od D1/D4 1,6 km, čo zodpovedá návrhovej rýchlosti dopravy 70 kmh.
Rozšírenie na 4-pruh tento parameter ešte zhorší, lebo je rozdiel sa pri odbočovaní preraďovať cez 2 pruhy a cez 4 pruhy (to ale patrí do iného vlákna, viem).
Čo bolo pred 10 rokmi som nesledoval, ale sledujem situáciu dnes a čítam fórum, kde sa píše to čo tvrdím, že tie plány mali už komunisti:
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=817&start=25
Vetu s korupciu som nepochopil. Ak by som mal o nej dôkaz, podám trestné oznámenie, to mi môžete veriť.
Keď sme pri parkovaní a doprave ako takej, odporúčam Vám naštudovať si Koncepciu územného rozvoja Slovenska, tzv. KURS.
Podľa platného znenia z roku 2001 aktualizovaného v r. 2011 má popri D1 viesť vysokorýchlostná železničná trať, ktorá je rovnako zahrnutá v plánoch Európskej komisie v koridore TEN-T č. V. vetva a). Z KURS, čo je najvyššia forma územného plánu pre SR ju prebral aj ÚP VÚC BSK, kde však figuruje iba v textovej časti a z grafickej ju niekto nenápadne vymazal. V ÚP obcí už nefiguruje vôbec. Možno by bolo načase začať sa zaoberať aj inou formou dopravy ako je automobilová, lebo tie autá zaberajú celkom dosť miesta presne ako píšete, aj pri parkovaní.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Vlados » 11. Feb 2017 16:14

jeden majiteľ závidí druhému :D
premeškali sme príležitosť, s tým už nič nenarobíme. nie je možné neustále zvýhodňovať okolie BA. najskôr dokončíme rekonštrukciu trate do Kútov, Čadce, Košíc, BB a potom tam kde už trať novodobo riešená bola. skôr ako 2050 to určite nebude.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 11. Feb 2017 16:37

Tu nejde o to kedy to bude, ale či vôbec. Brusel, KURS aj ÚP VÚC predpisujú vynechať na VRT koridor. Určite by sme to nemali našim deťom zastavať nejakými pre spoločnosť nepotrebnými logistickými halami. Strategický plán rozvoja dopravy je zatiaľ spracovaný iba do roku 2030, takže potom nič nebude brániť výstavbe vysokorýchlostnej železnice, ktorá má z multimodálneho koridoru v ktorom je aj D1 prechádzať cez Bratislavskú filiálku a pokračovať až do Paríža.
Myslím, že na Triblavine jej ten koridor pre istotu vytvoríme, aby na nás ďalšie generácie nenadávali:)
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod devil » 11. Feb 2017 16:56

isteze a Jean Reno na nej bude v rychlosti 300 km/h natacat akcny trhak... :lol:
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 137
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 11. Feb 2017 17:15

Ten už bude pod zemou a možno aj Ty a ja:) Ale KURS a ÚP nám a našim deťom odkazuje toto:

11.2. Rešpektovať nadradené postavenie paneurópskych multimodálnych koridorov Medzinárodného dopravného fóra (ďalej len ITF), ktorá je nástupníckou organizáciou Európskej konfederácie ministrov dopravy (CEMT) a dopravných sieti TEN-T. V ich rámci rešpektovať prioritnú pozíciu projektov európskeho záujmu

11.2.1. železničnej infraštruktúry osi (Paríž – Štrasburg – Štutgard – Viedeň) Bratislava, na území Slovenska alokovanej a plánovanej v rámci paneurópského multimodálneho koridoru č. V. vetva Va,
11.2.3. železničnej infraštruktúry osi (Gdansk – Varšava – Katovice – Brno/Žilina) – Bratislava – (Viedeň), na území Slovenska alokovanej a plánovanej v rámci paneurópskych multimodálnych koridorov č. V. vetva Va. a VI.,
aj obrázky pán minister pridali:
http://www.telecom.gov.sk/index/open_file.php?file=vystavba/StatStavSpravaDokumenty/UzemnePlanovanie/KURS2011/03_Vykresy05.zip
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Vlados » 11. Feb 2017 19:33

Tuší niekto ako si OZ Triblavina a ich priaznici predstavujú MÚK D1xD4 s kolektormi?
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 11. Feb 2017 20:50

OZ má už kompletnú projektovú dokumentáciu vrátane prepletov. Kolektory inak na D1/D4 boli aj pôvodne.
Budú aj nápočty skutočnej dopravy podľa osídlenia v zmysle územných plánov z čoho zrejme vyjde, že MÚK Triblavina stíhať nebude ani hneď po dostavaní.
Ako vieme, majiteľ VÚD Žilina pán Palčák vo svojej účelovej štúdii "zabudol" okrem asi 2/3 logistických parkov zarátať obchvat Pezinka a z LC zarátal iba SH a asi 3-4 menšie LP.
Podrobnosti ešte nemám celkom naštudované, keďže sa vec stále vyvíja a tiež nie som projektant.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Vlados » 11. Feb 2017 22:37

Nie je kolektor ako kolektor. Táto MÚK nemá v návrhu žiadne miesto kríženia ciest. Aby to mohla mať upravená MÚK tak by musela byť "trochu" väčšia. Nakoľko to myslia tí "podnikatelia" vážne, tak verím že už majú prostriedky aj na financovanie svojej túžby. Mali by skočiť za Érsekom či vie dohodnúť so španielmi drobnú zmenu.
PS: Už vidím ako vozidlá čo budú schádzať na D4 sa budú niekde pri Senci radiť do kolektoru.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod michaelse » 12. Feb 2017 12:13

da sa niekde najst nakres tych prepletov? lebo stale si to neviem predstavit ako by to bolo bezpecne vyriesene vygooglil som akorat hodne slabe obrazky z coto sa vela vycitat neda,
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 348
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 13. Feb 2017 07:40

Vlados, myslím, že je to zase presne naopak ako píšeš. Za španielmi skáče pán štátny tajomník, lebo by bol najradšej, keby sa z PPP financovala aj D1. Už to niekde v médiách prebehlo. A čo sa týka ako Ty píšeš "podnikateľov", tak rozdiel, ktorý stále nechceš vidieť je v tom, že kým kolektory môžu okrem obcí obslúžiť územie vo vlastníctve stoviek majiteľov, výstavba MÚK Triblavina v zmenenej konfigurácii obslúži iba úzky okruh LP a jednu obytnú zónu, či už z katastrálnych ako aj z kapacitných dôvodov. Presne tak, oko to páni, ktorí túto zmeny vyvolali, plánujú a ako to pán Palčák napočítal vo svojej mikroskopickej štúdii.
Myslím, že projekty sa objavia v nasledujúcich dňoch, resp. týždňoch. Ja som ich videl iba na papieri, takže poslať link zatiaľ neviem.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Laco » 13. Feb 2017 10:02

...kým kolektory môžu okrem obcí obslúžiť územie vo vlastníctve stoviek majiteľov, výstavba MÚK Triblavina v zmenenej konfigurácii obslúži iba úzky okruh LP a jednu obytnú zónu...


toto je mozno pravda, ale to este ani zdaleka neznamena, ze kolektory su to prave riesenie, najma ak sa porovnaju naklady na kolektory a rozsirenie I/61 a obchvatmi sv. jura a PK. ... a samozrejme V. Bielu

Rozsirenie I/61 je oproti kolektorom neporovnatelne lepsie riesenie. Tato rozsirena cesta bude (vzhladom k blizkosti D1) z velkej casti plnit funkciu kolektorov. trochu zanalyzujem situaciu z mojho pohladu:
obce na I/61 a na juh od nej - tito by volili v drvivej vacsine radsej I/61 ako kolektory.
II/502: ludom by sa neoplatilo trepat sa cez groby na kolektory podobne ako sa im to neoplati na rozsirenu I/61, tymto pomozu jedine spominane obchvaty.
Chorvatsky Grob: tu je to viacmenej jedno, ci kolektory alebo rozsirenie I/61. isto sa budu velmi tesit z I/61 rovnako ako by sa tesili z kolektorov
Slovensky Grob: dnes je to viacmenej jedno, ci stoja v zapche na Ciernu vodu a Vajnory alebo na I/61 pri metre. po novom drviva vacsina ludi zvoli I/61, co bude mat za nasledok citelny ubytok aut smerujucich na Vajnory. Rozsirenie I/61 by malo teda velmi podobny, alebo dokonca rovnaky efekt ako kolektory.
Cierna voda a okolite baziny: si tiez v ovela vacsej miere zvolia I/61, ale tu je to take 50/50. cas ukaze, ono sa to utrasie. Tipujem, ze viac aut pojde na I/61 cez Ch. grob. znova efekt podobny kolektorom.
Vajnory: tym, ze citelne menej aut pride do Vajnor zo severovychodu, si trochu (nie uplne) vydychnu aj Vajnnorcania.
Rybnicna ulica: tu to uz take citelne nebude, ale trochu sa to zlepsi aj tu, kedze bude menej aut prichadzat od vajnor na KO. Oddiali to upchavanie Rybnicnej od KO, na Rybnicnej sa nebude az tak dlho stat, lahsie sa bude dat vojst na KO. Nebude to az take markantne, ale ake-take zlepsenie tam bude.

z toho mi vyplyva, ze rozsirenie I/61 pocitia aj ludia ktori si myslia, ze sa ich to priamo netyka. to rozsirenie ale bude musiet byt spravene naozaj rozumne. vsetci vidime, ako sa to da spravit nerozumne (DHL). vsetky krizovatky treba spravit mimourovnove. staci si predstavit, keby sa od KONRADu pokracovalo von z mesta plynulo v dvoch pruhoch 80tkou a nestalo sa na 2 semaforoch a nezlievalo sa to vsetko do 1 pruhu.

ked sa I/61 rozsiri, po utraseni sa moze diskutovat, ci treba extra cestu alebo nie. hlavne tato nova hypoteticka cesta by mala ustit do BA v inom bode, teda nie ako by ustili kolektory. INak som zvedavyci po rozsireni I/61 budu tie 4 pruhy na D1 opodstatnene. Ono totiz ak bude I/61 kvalitna cesta a zadarmo, tak ju pred D1 uprednostia mozno aj ludia priamo z SC a ti co prichadzaju po I/62. Toto rozsirenie nemalo byt pred tymi 10 rokmi diskutovane, ale realizovane.
Laco
diskutujúci
 
Príspevky: 203
Obrázky: 9
Založený: 10. Feb 2016 07:06
Bydlisko: NZ

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod Laky » 13. Feb 2017 12:32

V podste súhlas s Lacom, pekne rozpísané. Akurát termín výstavby tejto cesty je ešte otázny. Mám obavu, či sa to bude robiť pararelne s výstavbou D4 alebo nie. Lebo ak nie budú to ťažké tri roky. Tú novú križovatku pri DHL by zase rozbíjali asi už po tretí krát...... Podľa mňa v prvej etape by to mali spraviť po kruháč v Bernolákove. Tiež by ma zaujímla finančníá stránka. Uvidíme kedy budú ďalšie info. Každopádne kolektory sú dúfam pochované.
Laky
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 314
Založený: 09. Dec 2015 12:37

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod michaelse » 13. Feb 2017 13:23

Laco velmi dobre zhrnute

no na rozsirenie na 4+4 nieje ani teraz este dovod,kapacita 3+3 dialnice nieje zdaleka naplnena,tam je problem ze usti do lievika ,tam pomoze D4 ktora to moze prerozdelit do urcitej miery ale pridanim dalsieho pruhu z toho vznine len dalsi pruh pre kolony ,no uvidime ako D4 zavazi a zmensi zapchy v tom lieviku

ono v podstate I61 a na druhej strane cesta 502 ,to su paralelne cesty voci D1 a supluju kolektory,tam sa tie obchvaty a prelozky musia vybudovat tak ci tak,vcera bolo neskoro a bude perfektne ze budu mat krizovatku s D4 ze sa tie prudy prerozdelia pred vstupom do BA,
jedinu nevyhodu oproti kolektorom vidim v tom ze je tam 1,5 az 2,5 roka casovy sklz
michaelse
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 348
Založený: 23. Dec 2010 19:16

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 13. Feb 2017 16:38

Laco napísal:ked sa I/61 rozsiri, po utraseni sa moze diskutovat, ci treba extra cestu alebo nie. hlavne tato nova hypoteticka cesta by mala ustit do BA v inom bode, teda nie ako by ustili kolektory. INak som zvedavyci po rozsireni I/61 budu tie 4 pruhy na D1 opodstatnene. Ono totiz ak bude I/61 kvalitna cesta a zadarmo, tak ju pred D1 uprednostia mozno aj ludia priamo z SC a ti co prichadzaju po I/62. Toto rozsirenie nemalo byt pred tymi 10 rokmi diskutovane, ale realizovane.


perfektne rozpisane, ze co je dolezite, a dokonca nebolo by treba ani ziadnu MUK triblavinu, keby bola I/61 uz davno rozsirena pred tymi 10timi rokmi

3184

skoda, ze lokalny oligarchovia z vajnor, grobov a okolia zacali spekulovat este za druhej dzurinovej vlade najprv s MUK triblavina

3182

a neskor aj s hlupostou s menom kolektory. kde sa az neskor na MUK triblavina zrazu zviezli aj J&T. a podovnym oligarchom na cele s Mrvom okolo OZ triblavina teraz vadi, ze nebudu sami profitovat s cesty zadarmo...

je dost zle ze za cenu MUK triblavina, mohla byt rozsirena I/61 od BA az po bernolakovo. plus samotna MUK triblavina je (podla mna) nezmyselne predrazena uz len tym, ze bude sa budovat podjazd a nie nadjazd..

inak tie 4 pruhy ze casom dopadnu tak, ze to bude ozja len od MUK D1/D4 po triblavinu max, a a j to ten stvrty pruh bude vlastne pripajaci pruh, nieco na styl ako su 4 + 4 pruhy na krizovatke D2/D1 v pecni.

celkovo si neviem nejako proedstavit ako tam chcu napojit kolekory, tu je len napojenie na MUK vajnory s 3+3, ako tam chcu preboha napojit po kazdej strane dalsie 2 pruhy ?!?

3181

taka moja tajna tuzba .. ked uz zacalo ministerstvo financii konecne preverovat financovanie projektov, dufam, ze si po presove posvietia aj na usek D1, ako aj krizovatky triblavina a najma MUK cierna voda/vajnory.

dunaj sa to tu ohana nejakymi z prsta vycucanymi prepoctami, ale velmi by som si prial, aby cela tato oblast skoncila podobne ako presov u tymu value for money. tam by sa dalo cele okolie do porovnavacky a myslim, ze moc odlisne od toho co napisal Laco by nebolo. ak by to este nahodou neosekali o hodne viacej.

typu ze 3+3 bolo od MUK vajnory, ziadne kolektory, ziadne 4+4. zrusena triblavina, I/61 len po bernolakovo rozsirena a tym by to haslo.

a to nebodaj keby do toho dali aj multimodal zeleznicnu dopravu, tak neni o com. tretia kolaj smerom na pezinok, prepojenie trate 130 a 131 cez vajnory .. a dalsie veci by prospeli region daleko viac
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 13. Feb 2017 17:02

aquila, ja sa tu žiadnymi prepočtami neoháňam, len konštatujem čo som videl a počul, to si prosím nepleť. K zvyšku len toľko, že otázka nikdy nestála tak, či kolektory, alebo rozšírenie I/61. To len MVD takto položilo otázku, lebo namiesto kolektorov chce vraj rozšírenie. Do minulého roku vyzerali všetky plány a výkresy tak, že sa má rozšíriť Stará senecká ako aj vybudovať "kolektory". Pričom projekt kolektorov bol podstatne ďalej ako rozšírenie I/61.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod aquila » 13. Feb 2017 17:21

a co ze bol dalej ? boli to zbytocne vyhodene peniaze a je lacnejsie obetovat 5 mio euro za zbytocny project kolektorov ako stovky milionov na vystavbu. je praveze na miesto zvolat, KONECNE niekto zacal rozmyslat nad rozhadzovanymi peniazmi a je jendo ze boli nejake kolektory v uzemnom plane, alebo sa uvazovali rozsirenie I/61 a kolektory. situacia sa zmenila. konecne si uvedmoli ze penazi nemame nazvys a patricne to osekaju na kost.

ja fakt pevne verim, ze tim na ministerstve financii si to zoberie do parady, a chyti sa toho aj fico a vyrukuje ako setrenie aj v bratislave a okoli a este zosekaju nielen rozsirenie D1, ale aj samotne zbytocne krizovatky. lebo v konecnom dosledku aj rozsirenie D1 na 3+3 ma odpostatnenie len po senec. dalej je to uz zbytocne. vid ako aj pomohlo ked sa zrekonstruovala stara betonka . .nehoroviac keby sa I/62 upgradla na 2+2 ..

a v podstate som mimo rad, ze ti ludkovia z OZ triblavina mozno budu sluzit s prepacenim ako uzitocni idioti a donutia stat konat a dopadne to pre nich este horsie ako v pripade D1 v presove, kde zvazuju uz pravoplatne vytendrovany usek mozno az zrusit.

a nic by sa nestalo, keby sa zrusil aj tender a vystavba MUK triblavina. vsak mali sme tu uz podobne pripade v minulosti.
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Re: Senec a doprava v tejto oblasti

Odoslaťod dunaj » 13. Feb 2017 17:53

Podľa mňa OZ minimálne vyvolalo diskusiu a ešte aj dopomohlo k úvahám na skorši rozšírenie Seneckej. Keďže ale peniaze už nie sú na nič, tak z toho asi veľa nebude. Zaujímavé to ale bude vo vzťahu k D4, ktorá je bytostne závislá od doriešenia D1. A to je aj dôvod, prečo MVD zrazu uvažuje s pričlenením D1 do PPP.
dunaj
diskutujúci
 
Príspevky: 182
Založený: 10. Nov 2012 02:18

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 32 hostí.

cron