Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod junior » 16. Jan 2006 11:09

pozn. admin: reakcia na http://dialnice.info/viewtopic.php?t=2562

PSA PC je silnym partnerom mesta Trnava. Trnava je silny region, ale z hladiska dialnicnej siete tento region nie je prepojeny dialnicami od severu na juh. Je tu len dialnica na sever a juh SR ... krizovatka najdolezitejsich dialnic D1 a R1 a preto je samotne mesto Trnava na tom velmi dobre. Ale chyba spojenie od Zahoria po Juzne Slovensko a v strede je pohorie Male Karpaty. Do Trnavy patria aj svetozname kupele Piestany. Vsade som bol _ aj na Zahori (Skalica), aj na Juznom Slovensku (Galanta) aj v Piestanoch (Kupele), aj v Trnave.

PSA PC je partnerom preto lebo investuje v tomto mesto do skolstva a stat zacal investovat viac do dopravy tohoto mesta.

Mal by sa tu vyrabat novy model P 207 - a male auta sa predavaju stale viac v Europe. Tymto je region Trnava statom hospodarsky podporeny uz dost a mal by sa stat viac zameriavat na dalsie regiony. A v samotnom regione Trnava by uz mal VÚC sa snazit do investovania vo svojich okresoch. :)
junior
návštevník
 
Príspevky: 24
Obrázky: 14
Založený: 03. Jan 2006 19:13

Odoslaťod Adaios » 16. Jan 2006 14:43

junior napísal:PSA PC je silnym partnerom mesta Trnava. Trnava je silny region, ale z hladiska dialnicnej siete tento region nie je prepojeny dialnicami od severu na juh. Je tu len dialnica na sever a juh SR ... krizovatka najdolezitejsich dialnic D1 a R1 a preto je samotne mesto Trnava na tom velmi dobre. Ale chyba spojenie od Zahoria po Juzne Slovensko a v strede je pohorie Male Karpaty. Do Trnavy patria aj svetozname kupele Piestany. Vsade som bol _ aj na Zahori (Skalica), aj na Juznom Slovensku (Galanta) aj v Piestanoch (Kupele), aj v Trnave.

PSA PC je partnerom preto lebo investuje v tomto mesto do skolstva a stat zacal investovat viac do dopravy tohoto mesta.

Mal by sa tu vyrabat novy model P 207 - a male auta sa predavaju stale viac v Europe. Tymto je region Trnava statom hospodarsky podporeny uz dost a mal by sa stat viac zameriavat na dalsie regiony. A v samotnom regione Trnava by uz mal VÚC sa snazit do investovania vo svojich okresoch. :)


Dialnicne spojenie severu a juhu TT VUC ani nie je potrebne. Vikendy su toho dokazom. Skor treba pravidelne investovat do oprav cestnej siete Holic-Senica-Trnava-Galanta-Dunajska Streda, kde su dobre useky, ale potrebne su investicie mensieho charakteru medzi usekmi Holic-Senica predovsetkym do riesenia 2-3 zakrut, snehovych zavejov v zime a opravenie povrchu, potom vacsie investicie do riesenia useku Senica-Trnava v podobe bud pridanim jedneho jazdneho pruhu v celej dlzke useku Biela Hora na stav 2+1 a 1+2 alebo idealne velku investiciu v podobe tuneloveho riesenia tohoto horskeho priechodu a potom aj opravy usekov a hlavne cca. 5 km od TT v smere od SE rozsirit cestu na 2+2 pruhy v standarde cesty I. triedy na 100 km/h.
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Dialniciar » 16. Jan 2006 18:54

Staviteľom PSA PC pri TT neplatia. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2562
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 01. Feb 2006 07:49

Trnavský závod Sony prijme 400 ľudí na výrobu LCD televízorov. Sony je jeden z hlavných dôvodov prečo sa musí postaviť severný obchvat co najskôr. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=2728
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

Odoslaťod Andrej » 16. Feb 2006 11:12

Dy napísal:V tejto oblasti sa budem venovať viacerým oblastiam ako aj viacerým časovým harmonogramom. Ak by tu niečo chýbalo, čo vás zaujíma, napíšte.

Cestná infraštruktúra:

V rámci opráv cestnej siete sa budú opravovať tieto úseky (do r. 2006):

1. Trnava-Veľké Kostoľany-Madunice
2. Veľké Kostoľany-Trebatice
3. Vrbové-Piešťany-Radošina
4. Hlohovec-Veľké Ripňany
5. Hlohovec-Rišňovce-Nitra
6. Trnava-Budmerice-Modra
7. Trstín-Boleráz-Šelpice-Trnava (lokálne súvislé úseky, vyjazdené koľaje)
8. Piešťany-Ostrov
9. Trnava-Cífer-Kaplná-Blatné
10. Hlohovec-Dvorníky
11. Šintava-Pata
12. Trnava-Zeleneč-Majcichov-Sládkovičovo


Dy,vies povedat, na ktorom z tychto usekov uz prebehli opravy? Ja som si zatial v TT kraji nevsimol minule roky takmer ziadne opravy. Iba cca 3 roky dozadu prebehla kompletna rekonstrukcia usekov Pavlice-Voderady a Trakovice-HC v useku Trakovice-D1

A medzi stavby s potrebnou opravou by som zaradil aj useky:

Horne Oresany-Smolenice (hlavne betonku v Smoleniciach)
Hlohovec-Trakovice(staci iba most cez Vah)
Bucany-Zavar (kratke useky)
Trnava-Trakovice (vyjazdene kolaje) :P

Je skoda, ze TT kraj neinvestuje do oprav cestnej siete viac financii :roll:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 02. Mar 2006 17:33

Trnava. Hospodársky stále vyspelejšie mesto. A PSA spôsobuje neuveriteľný nárast investícií do cestnej aj bytovej infraštruktúry. V r. 2005 sa najviac bytov postavilo práve v TT kraji. A BA kraj bol až na 2. mieste. :o

Trnavský PSA-Peugeot Citroen bude najväčším dodávateľom áut :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3058

Podľa predstaviteľov PSA-Peugeot Citroen slovenská vláda splnila všetky svoje záväzky, ktoré na seba vzala.

Pribudne kruhová križovatka na Veternej ulici ... Trnava - Jedným z dôležitých bodov bola pre Mestské zastupiteľstvo v Trnave otázka kúpy pozemkov do majetku mesta za účelom rekonštrukcie mestskej komunikácie na Veternej ulici, ktorá je vo veľmi zlom stave.
Súčasťou stavby bude aj kruhová križovatka Veterná-Saleziánska. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3060
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Adaios » 22. Mar 2006 17:12

Opravy výtlkov doteraz mesto vyšli na 500 tisíc korún. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3224

Ale dolezite je pre obyvatelov mesta Trnava toto - "pracovníci odboru stav vozoviek na mestských komunikáciách neustále sledujú a všetky výtlky priebežne opravujú"
Adaios
Adaios
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 291
Založený: 05. Okt 2005 20:36

Odoslaťod Dialniciar » 05. Apr 2006 16:19

Trnava.

Dva mesiace po odovzdaní „zdobí“ vynovenú Hospodársku ulicu prepadlina.

Ale hlavne je zaujímavé sledovať, že kto je zodpovedný a na konci je odpoveď od kompetentných, že to vlastne ani nie je problém, že sa cesta rozpadla, pretože cesta má 4 pruhy a práve tam, kde je diera, tak ten pruh je málo používaný ... :arrow: ... alebo také fakty, že cestu stavali spolu 2 firmy a každá zodpovednosť odmieta, ... hľadá sa vinník ako vodárne, ... SSC má tiež zaujímavé členenie - ... :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3353
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Re: Oblasť Trnavy, Hlohovca a Piešťan

Odoslaťod Dialniciar » 05. Apr 2006 16:24

Andrej napísal:
Dy napísal:V tejto oblasti sa budem venovať viacerým oblastiam ako aj viacerým časovým harmonogramom. Ak by tu niečo chýbalo, čo vás zaujíma, napíšte.

Cestná infraštruktúra:

V rámci opráv cestnej siete sa budú opravovať tieto úseky (do r. 2006):

1. Trnava-Veľké Kostoľany-Madunice
2. Veľké Kostoľany-Trebatice
3. Vrbové-Piešťany-Radošina
4. Hlohovec-Veľké Ripňany
5. Hlohovec-Rišňovce-Nitra
6. Trnava-Budmerice-Modra
7. Trstín-Boleráz-Šelpice-Trnava (lokálne súvislé úseky, vyjazdené koľaje)
8. Piešťany-Ostrov
9. Trnava-Cífer-Kaplná-Blatné
10. Hlohovec-Dvorníky
11. Šintava-Pata
12. Trnava-Zeleneč-Majcichov-Sládkovičovo


Dy,vies povedat, na ktorom z tychto usekov uz prebehli opravy? Ja som si zatial v TT kraji nevsimol minule roky takmer ziadne opravy. Iba cca 3 roky dozadu prebehla kompletna rekonstrukcia usekov Pavlice-Voderady a Trakovice-HC v useku Trakovice-D1

A medzi stavby s potrebnou opravou by som zaradil aj useky:

Horne Oresany-Smolenice (hlavne betonku v Smoleniciach)
Hlohovec-Trakovice(staci iba most cez Vah)
Bucany-Zavar (kratke useky)
Trnava-Trakovice (vyjazdene kolaje) :P

Je skoda, ze TT kraj neinvestuje do oprav cestnej siete viac financii :roll:


Andrej,

tak ako vždy, sa harmonogramy zrušili a určili sa nové, kde je hlavne nové časové členenie. Máš pravdu v tom, že v TT VÚC sa veľa ciest II. a III. triedy neopravili a cesty I. triedy sa opravovali tak ako všade len minimálne. Stavali a stavajú sa tu cestné obchvaty - Galanta, Skalica a Holíč, modernizovali sa hlavné križovatky ako napríklad v Senici. V Trnave sa stavia severný obchvat.

Ohľadom nejakého investovania do opráv cestnej siete II. a III. triedy len TT VÚC vypracoval harmonogram prác, kde vyšlo, že keby samospráva pokračovala v tempe opráv ako doteraz, tak by všetky dnes rozpadnuté cesty sa opravovali ešte 13 rokov - a to sa nezohľadňuje fakt, že ďalšie sa poškodia.

V TT VÚC sa ako keby odkladá zodpovednosť a nielen v cestách. A štát ako vravím investuje hlavne do cestných obchvatov a v r. 2006 bude riešiť aj niektoré dôležité cestné ťahy - ale tých moc v TT VÚC nie je a prioritu majú také stavy ako zosuvy pôdy a podobne.

A ospravedlňujem sa, že až tak neskoro odpovedám. :lol:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Hlavný cestný ťah Trnava - Senica

Odoslaťod Dialniciar » 14. Apr 2006 22:40

Na širokej a prehľadnej ceste číha na vodičov nebezpečenstvo. Je to cesta smrti?!

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3436

Dopravná nehoda sa stala minulý utorok medzi obcami Boleráz a Bíňovce krátko pred treťou hodinou popoludní. ... V ten istý deň sa pred siedmou hodinou ráno v obci Bíňovce prevrátila na strechu Fábia s českou ŠPZ. ... Príčinou nehôd bola väčšinou neprimeraná rýchlosť a zlý spôsob predbiehania. :!:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 19. Apr 2006 18:23

Posledná investícia 128 mil. SKK vlády do mesta Trnava (PSA). :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3479

Aj cestám sa "čosi ujde".
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 02. Máj 2006 17:30

Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 10. Máj 2006 11:55

Trnava - Na Veternej ulici pribudne kruhová križovatka i cyklochodník. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3739
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

obchvat Piestan

Odoslaťod Jonathan » 16. Máj 2006 08:27

Na stranke Piestan je informacia aj s nakresom (akurat, uz skoro tri roky stara)

http://www.piestany.sk/oznamy/clanky/index.php?id=255

a tiez aj sprava z 30. 1. 2004, o doplnujucich poziadavkach na variantne riesenie

http://www.piestany.sk/get_file.php?id=1820

Ma niekto novsie informacie?
Jonathan
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 627
Obrázky: 31
Založený: 09. Feb 2005 09:49

Odoslaťod Dialniciar » 28. Máj 2006 12:59

Obyvatelia Košolnej sú nahnevaní. Denne cez ich obec prejde viac ako stovka nákladných áut plne naložených kameňom. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=3979

Tieto cesty poznám, sú v katastrofálnom stave, respektíve boli pred niekoľkými rokami, opravy nie sú žiadne a môžem povedať, že nie sú uspôsobené na takú záťaž ako 100-150 plne naložených áut kameňom denne, takže by sa to malo riešiť normálnym zákazom jazdy pre kamióny v prípade, že ide do daného mesta lepšia cesta. A či už je to preťažený kamión alebo "len" plne naložený ale nepreťažený kamión, tak je to úplne jedno.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 28. Máj 2006 13:16

Dy napísal:Tieto cesty poznám, sú v katastrofálnom stave, respektíve boli pred niekoľkými rokami, opravy nie sú žiadne a môžem povedať, že nie sú uspôsobené na takú záťaž ako 100-150 plne naložených áut kameňom denne, takže by sa to malo riešiť normálnym zákazom jazdy pre kamióny v prípade, že ide do daného mesta lepšia cesta. A či už je to preťažený kamión alebo "len" plne naložený ale nepreťažený kamión, tak je to úplne jedno.


Plny suhlas, na takychto cestach nemaju kamiony co robit, a v tomto pripade uz vobec nie, ked par km na vychod vedie cesta I. triedy TT-Trstín. Pritom este donedavna to bola celkom pekna cesta III. triedy. A takych je v SR este vela, lenze postupne uz nemaju tu kvalitu, co vzdy mali, kedze su podstatne viac zatazovane, ako doteraz :(
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 28. Máj 2006 13:25

Andrej napísal:Plny suhlas, na takychto cestach nemaju kamiony co robit, a v tomto pripade uz vobec nie, ked par km na vychod vedie cesta I. triedy TT-Trstín. Pritom este donedavna to bola celkom pekna cesta III. triedy. A takych je v SR este vela, lenze postupne uz nemaju tu kvalitu, co vzdy mali, kedze su podstatne viac zatazovane, ako doteraz :(


A hlavne potom čo sa robí:

1. Nie sú peniaze na ich opravy.
2. Ak sa aj nájdu peniaze, tak sa len vymení koberec.
3. Ak je ale cesta znovu preťažovaná, tak nevydrží podložie, koberec nie je súvislý, začína sa praskať, rozpadávať, vznikajú rýchlejšie nerovnosti, výtlky a samozrejme, že cesta sa potom "prispôsobuje" tomu, kto po nej jazdí a vznikajú vyjazdené koľaje, ... a niekedy až "také dvojité", ono by to cez leto ani neprekážalo, ale v zime je to mimoriadne nebezpečné a zvlásť na úzkych cestách, ešte aj s nespevnenými krajnicami.
4. Cesta je znovu po 1-2 roku v zlom, nevyhovujúcom stave a komplexnej opravy sa ďalších 10 rokov nedočká a komplexná oprava je zase len výmena koberca.

Všade po celej SR. Nie je to problém, ako sa to opravuje, pretože po miernom investovaní, cca. 150 mld. SKK na prestavbu cestnej siete by aj tak zostalo cca. 7 000 km ciest III. triedy a tie stačí naozaj opraviť len tak, že sa vymení "koberec", ale nesmie sa potom preťažovať daná cesta.

Pretože potom aj súkromné firmy opravujú cez PPP pre VÚC cesty II. a III. triedy, ale žiaľ, záruka sa aj uplatňuje, ale len na nerovnosti a výtlky, ale nespadá sem toto ako preťažovanie ciest.

Ani cesta TT-Trstín (inak ten kameňolom sa nemyslí asi v Trstíne, ale iný) nie je dnes vyhovujúca, jej statika je porušená, koberec by chcelo vymeniť, ale je to cesta, ktorá je oveľa odolnejšia ako v článku spomínaná cesta.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Andrej » 28. Máj 2006 13:28

Inak, pri Hlohovci na moste cez Vah v tychto dnoch konci rekonstrukcia vozovky. Tusim to bola kompletna rekonstrukcia - az od zakladov, lebo sa tu pracovalo vkuse uz niekolko mesiacov. Celkovo sa tato cesta smerujuca na TT v poslednych rokoch podstatne zlepsila - cca 2 km pri Trakoviciach boli prelozene do novej trasy a okrem toho bol na mnohych miestach polozeny novy asfaltovy koberec :)
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Andrej » 28. Máj 2006 13:35

Dy napísal:Ani cesta TT-Trstín (inak ten kameňolom sa nemyslí asi v Trstíne, ale iný) nie je dnes vyhovujúca, jej statika je porušená, koberec by chcelo vymeniť, ale je to cesta, ktorá je oveľa odolnejšia ako v článku spomínaná cesta.


V tom clanku sa mysli kamenolom v Losonci, ktory je od Trstina vzdialeny cca 5 km, preto som napisal, ze nech kamiony presmeruju na cestu Trstin-TT.
Ale aj cesta Losonec-Trstin je v katastrofalnom stave, kedze v Smoleniciach je to vlastne stara betonka iba pokryta asfaltom, ktory je uz uplne rozpadnuty, da sa tu ist len okolo 40 km/h a s velkym nakladom zrejme este pomalsie. Zrejme kvoli tomuto kratkemu useku tie kamiony chodia cez Losonec.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 28. Máj 2006 13:39

Andrej napísal:Ale aj cesta Losonec-Trstin je v katastrofalnom stave, kedze v Smoleniciach je to vlastne stara betonka iba pokryta asfaltom, ktory je uz uplne rozpadnuty, da sa tu ist len okolo 40 km/h a s velkym nakladom zrejme este pomalsie. Zrejme kvoli tomuto kratkemu useku tie kamiony chodia cez Losonec.


No to je jasné, že chodia tade, kadiaľ je to najkratšie, pretože sa šetrí na nafte.

A Smolenice - tak to je úplná katastrofa, aj tadiaľ som nedávno išiel, to je strašná cesta, niečo na spôsob SC-Sládkovičovo. Ale tadiaľ som ja veru išiel 40 km/h a aj to bolo moc ... a úzka cesta. :roll:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 04. Jún 2006 11:54

Nekončene dlhé rady a nervózny vodiči. Už niekoľko týždňov trvá oprava mosta do Hlohovca. Vodiči: Už ho konečne otvorte! :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4038
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 11. Jún 2006 18:29

Koniec výmoľom, spustili novú cestu

Červeník – O príjazdovej ceste k nadjazdu pri Maduniciach tvrdili niektorí cestári a vodiči, že nie je správne vyspádovaná, a preto ju nie je možné prevziať do vlastníctva a sprístupniť pre autá.

,,Nie je to pravda, žiadny takýto problém sme nezaznamenali. Stavba je dobudovaná, už sme poslali aj kolaudačné rozhodnutie a v priebehu dvoch týždňov by ju mohli vodiči začať používať,“ informovala MY-Trnavské noviny Eva Jakabovičová z Krajského úradu v Trnave. Úrad aj vydal stavebné povolenie.

Investorom stavby sú Železnice Slovenskej republiky. Súčasťou stavby bola podmienka, že investor vysporiada pozemky pod cestou. ,,Stavebné povolenie sme vzdali preto, lebo investor časť pozemkov pred začatím stavby vykúpil a zároveň uzavrel s majiteľmi predbežné zmluvy o budúcej zmluve o odkúpení pozemkov. Preto sme vydali stavebné povolenie,“ vysvetlila E. Jakabovičová. Cestu síce postavili, no niektorí vlastníci pozemkov začali robiť prieťahy a odmietajú ich odpredať. Napriek tomu v blízkej dobe cestu otvoria. Ako nás informoval hovorca Trnavského samosprávneho kraja.(TTSK) Ivan Krajčovič, bude po kolaudácii patriť cesta pod správu TTSK.

Krátko pred uzávierkou novín sme sa dozvedeli, že cesta už otvorili.
-ras-

[7. 6. 2006]

Zdroj: http://www.regionalnenoviny.sk/c/274772 ... cestu.html
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod KC » 19. Jún 2006 13:21

Dy napísal:Nekončene dlhé rady a nervózny vodiči. Už niekoľko týždňov trvá oprava mosta do Hlohovca. Vodiči: Už ho konečne otvorte! :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=4038


Ciastocna uzavierka nadalej trva.
KC
diskutujúci
 
Príspevky: 56
Založený: 08. Nov 2005 10:51
Bydlisko: Nitra

Odoslaťod Dialniciar » 10. Júl 2006 18:40

Dosť nezmyselne sú rozmiestnené dopravné značky na výpadovke z Trnavy v smere na Nitru po RC R1. Nemám fotku, ale vyzerá to takto:

1. Normálna cesta sa rozširuje na 2+2 pruhy.

2. Informačná značka, že cesta pre motorové vozidlá sa začne o 500 metrov.

3. Len niekoľko metrov od tohto označenia je značka max. povolená rýchlosť 60 km/h.

4. Nasledujú pripájací a odbáčací pruh.

5. Za týmito pruhmi je značka koniec Trnavy.

6. Nasleduje informačná tabuľa o tom, že sa nachádzate na ceste pre motorové vozidlá, po ktorej môžete (auto do 3,5t) ísť 130 km/h.

Podľa môjho názoru je značka max. povolená rýchlosť 60 km/h zbytočná na tomto mieste, pretože tieto odbáčací a pripájací pruh tu rizikom nie sú. Kľudne mohla byť tabuľa koniec Trnavy umiestnená skôr a mohlo byť rozmiestnenie nasledovné:

1. Koniec Trnavy
2. Info o tom, že cesta pre motorové vozidlá bude o 500 metrov (za pripájacím a odbáčacím pruhom)
3. Cesta pre motorové vozidlá

Zmena: Môžete ísť max. 90 km/h a nie max. 60 km/h, pričom je to dostatočne bezpečné a pohodlné zároveň. :idea:

Môj názor: Dávajte si tu pozor, je tu často radar - a z praxe poznám, že sa tu automaticky ide už viac ako 60 km/h, dokonca sa ide viac ako 80 km/h, lebo často sa tu už radí do ľavého pruhu a predbiehajú sa pomalé autá v pravom pruhu, čo sa nazbierali v meste Trnava. Tabuľa max. povolená rýchlosť 60 km/h nie je dostatočne dobre a jasne viditeľná ako prvá a je de facto maskovaná jasne viditeľnou a väčšou tabuľou, ktorá informuje o tom, že cesta pre motorové vozidlá bude o 500 metrov a v tejto chvíli naviac vidíte značku koniec Trnavy, takže de facto už nespomaľujete.

Všeobecne si samozrejme treba dávať pozor na premávku - ľavý pruh, výjazd z ČSPH, odbáčací a pripájací pruh, ale max. 60 km/h je tu "zámerná" podľa mňa.

Z hľadiska stavu vozovky od mesta TT po križovatku R1xD1 si myslím, že pre vyjazdené koľaje by sa mala kompletne vymeniť vrchná vrstva asfaltu v pravom jazdnom pruhu a v úseku MÚK by som tak spravil v oboch jazdných pruhoch, aby bolo naozaj bezpečné tu jazdiť max. 130 km/h.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod beatle » 11. Júl 2006 15:41

...za odbočením doprava do podjazdu smerom na východný obchvat je dosť problematický neprehľadný výjazd z mestskej časti Modranka. Možno, že tú 60ku tam dali kvoli tomu, na "spomalenie" áut odbočujúcich do podjazdu...
pozri mapu
:?
disclaimer: uzivatelovi "beatle" boli priradene "ghost" prispevky, ktore nemali priradeneho uzivatela po pade databazy v lete 2006 t.j. pochadzaju od viacerych uzivatelov.
beatle
dummy user
 
Príspevky: 33
Založený: 04. Aug 2006 10:33

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 47 hostí.