I/51 - hranica s ČR-Holíč-SE-TT-NR-LV-Hontianske Nemce

sekcia venovaná cestnej sieti

Moderátor: Moderátori

I/51 - hranica s ČR-Holíč-SE-TT-NR-LV-Hontianske Nemce

Odoslaťod Dialniciar » 19. Dec 2007 17:53

Štátna cesta I. triedy I/51 mala k 1.1.2006 podľa SSC dĺžku 200,7 km.

Cesta I/51 bola po Trnavu okrem niektorých bodov postavená s výhľadom do budúcnosti ako 1/2 profil RC. Tieto miesta nespĺňa len od obce Jablonica po koniec horského priechodu Biela Hora. Cez víkendy je jazda po nej z hľadiska intenzít únosná, cez pracovné dni je to hlavne v obývaných miestach katastrofálne kvôli úrovňovým križovaniam s inými cestami a problémom sa stáva každé mesto a pomaly aj každá obec na ceste, vrátane samotného priechodu Biela Hora.

Parametre scesty sú však veľmi kvalitné a bez problémov sa tu dalo bezpečne jazdiť 130 km/h (klopenie zákrut je tomu prispôsobené).
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 26. Dec 2007 01:04

V súčasnosti prebieha výstavba cestných obchvatov:

Holíč - I. etapa ukončená (kruhový objazd, 150m novej cesty)
Trnava - severný obchvat, otvorenie o rok

A v rôznom stave je príprava týchto cestných obchvatov:

Senica
Jablonica
Trstín
Boleráz-Klčovany
Šelpice
Vráble

Pričom len samotný obchvat Vrábiel sa bude zrejme aj reálne do r. 2010 stavať. Ostatné obchvaty sa do r. 2010 z finančných dôvodov nezačnú. Intenzity vo všetkých obciach a mestách už prekročili samotnú kapacitu.

Samotné medzi-úseky majú na 35% dĺžky v zlom/nevyhovujúcom/havarijnom stave vozovku a to v rámci celej cesty I/51.

Niekoľko fotiek cesty I. triedy I/51:

I/51 - Severny obchvat Trnavy

http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3111
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3112
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3113
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3114
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3115
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3116
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3117
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3118
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3119
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3120
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3121
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3122

Cesta I. triedy I/51 sa člení na 2 základné časti. :arrow:

1. úsek je úsek od hraníc s ČR po mesto Trnava.
2. úsek je od mesta Trnava po Hontianske Nemce.

Najvýraznejšie časové zdržania sú dnes hlavne na 1. úseku (logický dôvod vzhľadom na to, že to je jediná kvalitná cesta v celom regióne) a to:

Senica - v špičkách od 7:00 do 8:30 a od 16:00 do 18:00 je zdržanie cez mesto 15-20 minút namiesto bežných (víkendových a mimošpičkových časov) 3-5 minút.

Jablonica - iba v zime pre bodovú závadu (prudké stúpanie a ešte pred ním most s obmedzenou možnosťou premávky), v lete len kvôli dopravným nehodám v celej obci, potom existuje len obchádzka po ceste III. triedy ... zdržanie miesto 10 minút po mesto Senica je jazda 20 minút po katastrofálnej ceste s rizikom ďalších nehôd.

Biela Hora - cestný horský priechod, vplyvom vážnych a častých dopravných nehôd je bežne neprejazdný v lete, v zime často skrížené kamióny. Štát nie je schopný zabezpečiť kvalitnú údržbu ani postaviť cestný tunel.

Trnava - samotné mesto ťažko prejazdné, čo je spôsobené tým, že je dopravnou križovatkou a administratívno-priemyselným centrom regiónu. Na I/51 na severnom vstupe sa však realizuje obchvat.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod devil » 27. Dec 2007 19:39

clenenie by som urobil inac.

1/ hranica s CR-TT
2/ TT-NR (peaz R1)
3/ NR-H. Nemce
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 99
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Odoslaťod Dialniciar » 27. Dec 2007 20:06

devil napísal:clenenie by som urobil inac.

1/ hranica s CR-TT
2/ TT-NR (peaz R1)
3/ NR-H. Nemce


Áno, ja by som tiež členenie spravil úplne inak a to logicky od hraníc s ČR po Bielu Horu, od Bielej Hory po Trnavu, od Trnavy po Nitru a od Nitry po H. Nemce. :wink:

A ono na tejto ceste je krásne vidno, že treba nové usporiadanie cestnej siete, lebo peáže ešte aj na cestách I. triedy sú neprípustné. :roll:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 30. Jan 2008 11:24

Na I/51 v úseku od Holíča po Popudinské Močidlany sa minulý týždeň rozbehla I. etapa výrezu starých stromov pri ceste. Na ceste je denno-denne postupne na úsekoch dlhých 0,5 km znížená MPR na 70 až 50 km/h práve pre riziko pádu stromu priamo na vozovku.

Okrem toho posledné 2 týždne prebieha od hraníc s ČR po Bielu Horu mechanické čistenie stĺpikov s odrazkami (typ stroja multifunkčné rameno s výsuvnou kefou), kde je tiež vhodné spomaliť. Stĺpiky s odrazkami sú po tejto zime úplne celé od blata, preto sa ich čistenie vykonáva skôr, než inokedy. A bude sa vykonávať ešte i na jar počas upratovacíh prác po zime.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 22. Feb 2008 12:24

Severný vstup od Trnavy už kolabuje: http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3833 .

Preložka I/51 sa dokončí v r. 2009.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

.. mensi popis ..

Odoslaťod Peter Olejár » 09. Máj 2008 20:39

I/51 od hranic s CR: na hraniciach bol v r. 2007 opraveny most ponad Moravu, opraveny usek na hraniciach, opravene vsetky nerovnosti, v meste Holic kompletne dobudovana okruzna krizovatka, od mesta Holic suvisle po Popudinske Mocidlany je informacna znacka o vyjazdenych kolajach, potom je cesta v dobrom stave az Radisovce, pricom pred Radosovcami bol opraveny usek v dlzke 610 m a obnovene priekopy a odvodnenie ako aj poriesena zelen a stare stromy, v obci Radosovce bola kompletne opravena cesta, od obce Radosovce nasleduje 6 km suvisle oznacenych s vjyzadenymi kolajami pricom tu aj prebehlo zdrsnenie vozovky, potom nasleduje presne 3,4 km opravenej cesty, avsak zacinaju sa na nej tvorit kolaje znovu :shock: a stale chyba VDZ, potom suvisle az po takmer mesto Senica su vyjazdene kolaje, pricom v celkovej dlzke 7,5 km na to upozornuju dopravne znacky, na jednom useku za krizovatkou na Sobotiste v smere na Senicu sa opravil tento tyzden zosun pody (nasledne sa odlomila krajnica), 1 km pred Senicou je presne 970 m cesty opravenej aj s VDZ, nasleduje mesto Senica, kde z celkovej dlzky 2,4 km je vyse 1 km v nevyhovujucom stave, tento rok sa tu dokoncila kruhova krizovatka, zostavaju nejake prace so zelenou, od mesta Senica sa pripravuje kruhova krizovatka s krizovatkou na odbocku na Hlboke, usek Senica-Jablonica dlhy 9,3 km je v dlzke 5,2 km nevyhovujuci a dalsich 4,1 km bolo opravenych este v r. 2005, pricom tato oprava bola spravena velmi kvalitne, nasleduje obec Jablonica, stav cesty je az po 1 km pred koncom dobry, zial 1 km pred koncom su velmi vyjazdene kolaje, od Jablonice po Bielu Horu su cesty zatial vyhovujuce, na Bielej Hore sa v r. 2004-2007 komplexne obnovil povrch cesty, opravil sa rozsiahly zosun cesty, spravili sa obrovske preriedenia zelene, od Bielej Hory az po obec Trstin su vyjazdene kolaje v dosledku blizkeho kamenolomu, stav cesty v Trstine je vyhovujuci az dobry, od Trstina po Binovce su velmi vyjazdene kolaje (plan oprav v r. 2008-2009), Binovce stav dobry-vyhovujuci, Binovce-Boleraz cesta nevyhovujuca (oprava planovana na r. 2009-2010), stav cesty Boleraz-Klcovany nevyhovujuci, cesta sa zbrusila v celej dlzke 6 km a v r. 2008-2009 prebehne kompletna obnova, cesta Klcovany-Selpice je vyhovujuca az dobra, stav cesty v Selpiciach je nevyhovujuci, cesta ciastocne zbrusena, oprava prebehne v tomto roku, od Selpic po vjazd do Trnavy je stav cesty vyhovujuci, v meste Trnava je cesta na tom az po I. svetelnu krizovatku oficialne vyhovujuco, od tejto krizovatky nevyhovujuco, tu je cesta v celej sirke zbrusena (4 pruhy), dalej je stav vyhovujuci az po koniec Trnavy, nasleduje peaz s R1 atd., to snad nabuduce. :wink:

Merania rychlosti: Holic (MPR 40 km/h), Holic-Senica pre velmi kvalitne jazdne parametre sa tu jazdi rychlo (casto s nasledkom smrti), su tu mobilne radary, Senica (pri vstupe do mesta MPR 60 km/h), v centre MPR 40 km/h 2x, stacionarny radar niekedy umiestneny, kontrola o par metrov dalej, Jablonica (MPR 40 km/h 2x), Trstin pri vstupe do obce kontrola MPR 60 km/h, Trstin-Trnava byvaju mobilne radary.
fh gratulujem
Peter Olejár
zaslúžilý diskutujúci
 
Príspevky: 896
Obrázky: 22
Založený: 05. Mar 2008 13:02

Odoslaťod patriot » 12. Sep 2008 21:10

Na štátnej ceste I/51 sa na viacerých úsekoch, ktoré sú v havarijnom stave robia rekonštrukčné práce, ktoré zastrešuje SÚC TTSK a súkromná stavebná spoločnosť. :arrow:

Za mestom Senica prichádza k frézovaniu vozovky do 5 cm na úseku dlhom takmer 3 km, rýchlosť je tu znížená na 40 km/h.
Pri motoreste Havran na úseku dlhom 1,9 km prichádza k spevňovaniu krajníc, opravuje sa prepad vozovky na miestach, kadiaľ ide vodovod.
V meste Holíč sa frézuje 1,5 km vozovky do hĺbky do 5 cm.

SÚC TTSK informuje, že dotknuté úseky sú zatiaľ prejazdné bez zdržaní, ale pri prechádzaní mestom Holíč treba byť pozornejší a dajú sa v špičkách očakávať zdržania do 10 minút. V časoch kladanie nového povrchu bude premávka na 3 km úseku za Senicou riadená svetelnou signalizáciou a počas týchto dní sa tu očakávajú kolóny a zdržania do 25 minút v špičke.
patriot
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 256
Založený: 19. Máj 2008 20:52

Odoslaťod D2 » 08. Okt 2008 21:19

Niekto tu pretláča opravy ... chvalabohu. :idea:

od Trnavy smer Senica: krásna široká cesta, rozšírená s odbáčacími pruhmi do asfaltovej obaľovne Skanska až po Šelpice. Tam zbrúsený povrch. Od Šelpíc k Bolerázu dosť vyjazdené koľaje bez akejkoľvek informácie. V Bolerázi zbrúsený povrch. Podľa stránky MDPT je plán to opraviť v r. 2009. Potom k Biňovciam zase výrazne vyjazdené koľaje. Biňovce v pohode, od Biňoviec k Trstínu extrémne vyjazdené koľaje aj so značkou, že úsek je v havarijnom stave. V Trstíne je to s mierne vyjazdenými koľajami. Za Trstínom až po obrovský kameňolom je to katastrofa, ale bez značky. Povrch na celom horskom priechode je dobrý. A podľa všetkého na dobrej polovici len nedávno položený, ale klasika: z ničoho nič značka maximálka 40 km/h a hneď za ostrou zákrutou policajt a riadená premávka, cestári orezovali konáre a opravovali zvodidlá. Až po Jablonicu bol povrch dobrý, ale v Jablonici z veľkej časti koľaje. Pred koncom obce na zúženom moste bola opravená vozovka. Medzi Jablonicou a Senicou je to dobré, koľaje nie sú, ale tá druhá polovica k Senici je plná nerovnosti a aj keď je cesta široká, cyklisti idú po vozovke, lebo krajnica odpadáva. Vstup do Senice je s výraznými vyjazdenými koľajami. To sa po asi 0,5 km zmení a cesta je rovná. Zdržanie cez Senicu dobrých 30 minút, lebo už pri vjazde bola kolóna, ktorá sa posúvala nehorázne pomaly. Na vine všetkému je svetelná križovatka a autá na nej boli z každej strany a nehorázne davy ľudí. Aj keď svietila zelená, nedalo sa ísť, lebo kolóna pokračovala až po ko skoro koniec mesta, kde je kruhový objazd (asi kvôli Tescu). Potom až po koniec nehorázne vyjazdené koľaje. Pri tomto kruhovom objazde sa stavajú 3-4 nové budovy, z toho jedna ide do dosť veľkej výšky a boli tam obrovské vrtné súpravy a talianske autá, po druhej strane nápis: "staviame pre Vás nové nákupné stredisko Kauflaund) a až za touto výstavbou sa cesta trošku uvoľnila, akurát katastrofálny stav hlavnej cesty. Buď je výborný alebo katastrofálny alebo tesne pred tým stavom. Ide asi o 30 km a z nich dobrá 1/3 je na tom veľmi zle.

od Senice smer Čechy: hneď za mestom 1 km opravený povrch asi starší, lebo má vodorovné dopravné značenie, hneď za tým je evidentne ďalší 1 km nanovo. Potom je značka informujúca o 1,5 km vyjazdených koľají a nerovností - najhoršie hrbolce sú zbrúsené a zjavne sa tu prepadáva krajnica, to je na nespočetných miestach opravené. Potom je mierne stúpanie, ďalšia značka s 1,5 nerovností a vyjazdenými koľajami, také isté opravy najhorších nerovností ako predtým. Potom znovu značka s 1,5 km, ale už bez opráv a to je katastrofa, tu je aj značka iné nebezpečenstvo a za dažďa maximálka 60 km/h. Hneď za tým je asi zase tak rok stará oprava (možno viac), dobré 2 km nového povrchu. Potom je ale zase informácia o 1,5 km vyjazdených koľají, ale tento úsek je zbrúsený, takže je rovný, len povrch je dosť drsný. Potom je milé prekvapenie: firma Dopra-Via opravuje 2 km cesty až po Radošovce, kde je tiež 2-3 km novej cesty. Za Radošovcami je pár km dobré, potom asi 0,5 km opraveného povrchu. Potom je to slušné až po Popudinské Močidlany. Odtiaľ je značka s vyjazdenými koľajmi a s dodatkom iných nerovností na 1,5 km, potom znovu predĺžené o 1,5 km, pričom pri predbiehaní je to aj za sucha dosť nepríjemné. Potom aby toho nebolo málo je informácia: zúžená vozovka, maximálka 60 km/h, iná nerovnosť, iné nebezpečenstvo - najprv mostný objekt s blbými dilatačkami a nerovným povrchom a potom už aj voľným okom vidno totálny prepad stredu vozovky zasahujúci smer Čechy až po okraj, proste v 40 km/h celé auto poriadne otriaslo. Potom je to celkom dobré a značka 1 km zlých koľají je už neaktuálny, lebo 2 km vrátane Holíča sú úplne nové. V Holíči sa kruhovým objazdom to ujde, aj za druhým, ale od Holíča po hranice sú dosť vyjazdené koľaje.

Kým od Trnavy po Senicu sa po krásnych rovných úsekoch dá ísť v pohode podľa premávky aj 110 km/h hoci na úsekoch s koľajami, tak od Senice je tých 110 km/h blbých, lebo trebalo by asi džíp a navyše pribudne tu úsekov s dosť zlým výhľadom a značne prehustená je premávka, samé autobusy, kamióny, dodávky v oboch smeroch ...
D2
nováčik
 
Príspevky: 9
Založený: 08. Okt 2008 18:42

Odoslaťod Cestár » 15. Okt 2008 11:43

D2:

*od 1.1.2007 do 31.12.2008 sa istotne vykonajú opravy na I/51 v kótovanom úseku Senica - Holíč v rozmedzí: 9,14 km tak, aby počet úsekov, kde sú skutočne vyjazdené koľaje v stave, ktorý vážne ohrozuje bezpečnosť cestnej premávky znížili v pomere k opraveným úsekom na stav 1:1 a v r. 2009, keďže sa SSC podarilo presadiť viac financií na opravy ciest I. triedy sa sem presunie ďalšia suma, ktorá pomôže tento pomer znížiť na 2:1, čo je hranica umožňujúca premávku aj pre ťažký tranzit, ktorý tadiaľto smeruje.
*čo sa týka úseku, ktorý myslíš, zrejme v lokalite katastra obce Trnovec, tak tu prišlo skutočne k prepadu podložnej vrstvy cestného telesa, čo znamená priečnu trhlinu a pozdĺžne nerovnosti siahajúce až po začiatok stúpania, pričom zosun vozovky sa udial v klesajúcom smere, toto miesto sa opraví v náklade 61,4 mil. Sk v prvej polovici r. 2009, spolu s tým sa obnoví aj tebou spomínaná vozovka na moste a samozrejme odstránia sa všetky tebou popísané dopravné značky

Cesta I/51 na tejto trase má pripravené viaceré finančné aktivity ako obchvat Senica, obchvat Holíč, prieťah Radošovce, okr. križ. Lopašov, okr. križ. Radošovce, okr. križ. Popudinské Močidlany, ale vzhľadom na nedostatok financií a stanovené priority sa tieto aktivity odsúvajú na obdobie 2010-214, resp. 2014-2018 (obchvat Senica) a cesta sa bude v týchto miestach údrživať zjazdná.

Aktuálny stav je:

vozovka staršia nie viac ako 2 roky: 8,1 km
vozovka staršia nie viac ako 10 rokov: 7,4 km (sem patrí aj 4,1 km súvisle zbrúsených a zdrsnených povrchov)
vozovka staršia ako 11 rokov: 9,2 km (sem patria aj úseky čiastočne zbrúsené a zdrsnené)

Opravy tu realizovali stavebné spoločnosti:

Dopra-via
Doprastav
Cesty Nitra
SaÚC TTSK - štandardné záplaty, spevnenie krajníc atď.
Cestár
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 308
Založený: 14. Okt 2008 20:19

Odoslaťod Dialniciar » 20. Nov 2008 22:06

TTSK (VÚC) chce niečo spraviť s cestou I/51 v rámci: mesto Senica, horský priechod Biela Hora a Trnava. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=11194
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 20. Dec 2008 14:00

Cestár napísal:*čo sa týka úseku, ktorý myslíš, zrejme v lokalite katastra obce Trnovec, tak tu prišlo skutočne k prepadu podložnej vrstvy cestného telesa, čo znamená priečnu trhlinu a pozdĺžne nerovnosti siahajúce až po začiatok stúpania, pričom zosun vozovky sa udial v klesajúcom smere, toto miesto sa opraví v náklade 61,4 mil. Sk v prvej polovici r. 2009, spolu s tým sa obnoví aj tebou spomínaná vozovka na moste a samozrejme odstránia sa všetky tebou popísané dopravné značky


SSC sa rozhodla kvôli ohrozeniu bezpečnosti premávky pristúpiť k okamžitému kroku - zacelenie povrchu cesty formou položenia 5 cm AB krytu bez predošlého frézovania, čím sa vozovka stabilizovala. Oprava prebehla v pravom jazdnom pruhu v dĺžke 60m a v ľavom v dĺžke 40m v mesiaci november pri dobrom počasí. Náklady boli do 1 mil. SKK. Dnes sa môže na tomto úseku cestovať znovu 90 km/h, odstránili sa značky o nerovnostiach na ceste. Je to riešenie dočasné, cesta potrebuje na tomto úseku zásah až do cestného telesa a musí sa tu dobudovať odvodnenie vozovky. Práce sa zrealizujú v najbližších rokoch, akonáhle príde k ďalšiemu prepadu vozovky. :arrow: Ani táto oprava nedokázala zaistiť rovnosť vozovky, na novom AB kryte sa v priebehu 27 dní vytvorila sieť trhlín a je len otázka času, kedy príde k prepadu novej vrstvy. :idea: Podarilo sa však 100% vyrovnať ľavý jazdný pruh v smere na Holíč.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 19. Feb 2009 16:49

Na ceste I/51 v úseku od Senice v smere na Holíč asi 1 km pred motorestom Havran je v stúpaní v havarijnom stave pravý jazdný pruh, na čo upozorňuje prenosné dopravné značenie (MPR 40 km/h + iné nebezpečenstvo) z oboch smerov. :arrow:

Ide o úsek, ktorý už mal vymenený celý povrch (práve v stúpaní), na jeseň r. 2008 tu SSC uskutočnila sériu obnovy nerovností, podlomenia krajníc a opravu aj tých najmenších výtlkov. Táto 600m časť sa nachádza v 1,5 km úseku, ktorý ma vyjazdené koľaje a celý tento úsek je v havarijnom stave od 1.1.2008. Náklady na opravu budú predstavovať cca. 20,1 mil. SKK a preto sa súvislá obmena AB krytu neustále odkladá, nakoľko SSC nemá dostatok finančných zdrojov.

Konkrétny problém: pri strednej deliacej čiare sú rozsiahle priečne aj pozdĺžne trhliny, séria výtlkov a asi 5cm smerom vpravo ku krajnici je vyjazdená koľaj, čo znemožňuje nákladným autám dodržať jazdu iba v pravom jazdnom pruhu a sú nútené zasiahnuť protismer. :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 19. Feb 2009 16:56

Ďalšie zmeny na I/51 Senica-Česká republika:

*v meste Senica vznikli v pravom jazdnom pruhu v smere na Holíč 3 nové výtlky, všetky sú opravené
*v katastri Lopašova je nový výtlk na mostnom objekte, tento sa opravovať bude až na jar (jeho rozmer je vyše 30x20 cm)
*pred Holíčom asi 1,5 km sú 2 mostné objekty, z ktorých 1. v smere od Senice má zbrúsený povrch ale napriek tomu sa na ňom nachádza v oboch jazdných pruhoch aktuálne 9 výtlkov a na ďalšom mostnom objekte nepomohlo ani zaliatie AB kryto a znovu vzniká rozsiahla priečna nerovnosť
*asi 400m pred Holíčom vznikli 2 výtlky, tie sú už opravené
*v meste Holíč hneď za tabuľou sa prepadla krajnica, upozorňuje na to prenosné dopravné značenie; rovnaký problém je aj ďalej v meste pred miestnym kultúrnym domom
*od Holíča po rieku Moravu sa vyskytujú menšie výtlky, upozornené je na to tabuľou o nerovnostiach
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Verejné obstarávanie - nový objekt na I/51

Odoslaťod Dialniciar » 21. Feb 2009 20:02

Cesta I/51-Z Trnava, Nitrianska ulica.

Ide o dodanie stavebných prác súvisiacich s rekonštrukciou Nitrianskej cesty od štvorpruhovej komunikácie po križovatku Nitrianska - Sladovnícka - Tamaškovičova vybudovaním novej okružnej križovatky, cestnej kanalizácie a vyvolanými prekládkami všetkých dotknutých inžinierskych sietí

Hodnota: 2 950 278,3300 EUR Bez DPH.

Počet prijatých ponúk: 7

Názov a adresa dodávateľa, s ktorým sa uzatvorila zmluva: SKANSKA BS, a. s.

Začiatočná predpokladaná celková hodnota zákazky: Hodnota: 3 651 331,0761 EUR Bez DPH.

Zdroj: SSC
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Ukončená stavba v r. 2008

Odoslaťod Dialniciar » 22. Feb 2009 16:12

I/51 Trnava, most 51-096

Termín začatia stavby: 12/2006
Predpokladaný termín ukončenia stavby: 12/2007
Celkové náklady stavby: 12,133 mil. Sk
Preinvestované do 31.12.2007: 11,391 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2008: 0,742 mil. Sk
Zhotoviteľ: Cesty Nitra a.s.
Účel stavby:
- akcia stavebne ukončená, zatiaľ nebolo vydané kolaudačné rozhodnutie
- stavba riešila rekonštrukciu mosta, ktorého stavebný stav je VI. Ide o jednopoľový most s hornou mostovkou, nosnú konštrukciu tvorí tehlová klenba

Zdroj: SSC
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 04. Mar 2009 20:17

Dialniciar napísal:*pred Holíčom asi 1,5 km sú 2 mostné objekty, z ktorých 1. v smere od Senice má zbrúsený povrch ale napriek tomu sa na ňom nachádza v oboch jazdných pruhoch aktuálne 9 výtlkov a na ďalšom mostnom objekte nepomohlo ani zaliatie AB kryto a znovu vzniká rozsiahla priečna nerovnosť


Situácia sa v priebehu 10 dní radikálne zhoršila a SSC pristúpila k zásadnej zmene:

Z oboch jazdných smerov je tu pomocou prenosného dopravného značenia postupne znížená MPR z 90 km/h na 70-50-30 km/h. Informácia o nerovnostiach či inom nebezpečenstve zmizla úplne. Pri 30 km/h sa totiž dá všetkým výtlkom a jamám bezpečne vyhnúť bez toho, aby vodič prešiel do protismeru či vošiel na odpadávajúcu krajnicu. Najväčšie jamy sa zaliali smolou, no toto riešenie nevydržalo ani 3 dni (vplyv počasia a zimy). Úsek sa bude riešiť okamžite na jar.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 05. Mar 2009 17:15

Dialniciar napísal:Informácia o nerovnostiach či inom nebezpečenstve zmizla úplne.


Tak ja neviem, či to tu niekto až tak pozorne číta, ale pribudlo aj obojstranné prenosné dopravné značenie "pozor, nerovnosť na ceste". :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 12. Mar 2009 22:13

Dialniciar napísal:
Dialniciar napísal:Informácia o nerovnostiach či inom nebezpečenstve zmizla úplne.


Tak ja neviem, či to tu niekto až tak pozorne číta, ale pribudlo aj obojstranné prenosné dopravné značenie "pozor, nerovnosť na ceste". :idea:


Výtlky na mostnom objekte boli zaliate zimnou asfaltovou zmesou.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 20. Mar 2009 18:25

Na ceste I/51 prebehli tento týždeň v úseku Senica-Holíč nasledovné opravy:

1. Opravili sa všetky výtlky.
2. Opravili sa všetky väčšie priečne a pozdĺžne nerovnosti.
3. Odstránili sa všetky dočasné značky informujúce o nerovnostiach.
4. Odstránili sa všetky dočasné značky súvisiace so znížením MPR.

Aktuálne však na tomto úseku je 12 km s nevyhovujúcim/havarijným povrchom. Predovšetkým ide o značne vyjazdené koľaje, na ktoré upozorňuje stále dopravné značenie.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 03. Apr 2009 17:28

Dialniciar napísal:*v meste Holíč hneď za tabuľou sa prepadla krajnica, upozorňuje na to prenosné dopravné značenie; rovnaký problém je aj ďalej v meste pred miestnym kultúrnym domom


Tieto nerovnosti boli pred pár dňami opravené: vybrúsili sa rozsiahle obdĺžniky tak, aby bol zasiahnutý celý pás prasklín, do celkovej hrúbky 5cm a doplnil sa tu nový AB kryt špeciálnou technológiou.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 21. Jún 2009 11:48

Na I/51 sa postupne od hraníc s ČR osádzajú nové značky informujúce o hlavnej ceste a tvaroch križovatiek. Osadilo sa takto už min. 20 značiek. Je to zaujímavé, že vlastne predtým tam tieto tabule neboli a tak by malo platiť pravidlo pravej ruky, našťastie tým, že to je hlavná cesta a z vedľajších značky vždy boli, tak neprišlo k nehodám.

Ďalšia pozitívna zmena - už sa vykonalo vodorovné dopravné značenie a nespravilo sa na cca. 5 km, ktoré sú sfrézované, takže usudzujem, že tu bude nový emulzný mikrokoberec. :P
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 05. Júl 2009 17:18

V okrese Trnava boli na tejto ceste kompletne obnovené zvodidlá.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 22. Aug 2009 21:35

Cesta I/51 v katastrálnom území mesta Trnava (ul. Bulharská po ul. Šípovú v mieste križovatky s II/504) je do 30.9.2009 z dôvodu stavebných prác úplne uzavretá. Premávka je dočasným dopravným značením presmerovaná na vyznačenú obchádzkovú trasu vedúcu po miestnych komunikáciách.

Zdroj: www.zjazdnost.sk
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Dialniciar » 05. Sep 2009 15:36

Úsek Holíč-Senica sa v tomto roku už opravovať nebude. V budúcom roku možno, aj to len niektorá vybraná časť :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12411

*je to hanba, aby E cesta bola v takomto stave
*z celkovej dĺžky 25 km je dnes 11 km v havarijnom stave
*v tomto roku sa opravilo 2,5 km - pokládka emulzného mikrokoberca (0,5 cm asfaltu)
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Ďalšia

Naspäť na Cestná sieť

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.