Moderátor: Moderátori
Branco napísal:Alex,
kompa nie je ideálne riešenie, ale určite lepšie, ako žiadne. Inak, ak to zosumarizujem, most Moravský Svätý Ján je hotový, pontón pôjde do Gajár. Verím, že sa postaví most Záhorská Ves a kompa by mohla ísť do Vysokej pri Morave, alebo Malých Levárov. Takže prepojenia s Rakúskom cez Moravu by nohli byť dobre vyriešené. Ale nechcem to zakríknuť...
Alexander Velky napísal:Branco,
môže to tak byť, ale toto všetko s výnimkou toho Moravského Sv. Jána a v budúcnosti Záhorskej Vsi bude len regionálny význam, ale skutočný význam budú až 2 diaľnice, ktoré spoja Rakúsko so SR.
Branco napísal:Most pri Záhorskej by pri trocha dobrej vôli mohol spĺňať aj tranzitnú funkciu. Inak súhlasím.
Branco napísal:Alex,
len informačná otázka, akú nosnosť má most Moravský Svätý Ján? Môžu po ňom ísť aj kamióny?
Inak v oblasti Malaciek je Eurovalley a cesta od Záhorskej Vsi má svoje pokračovanie na východ...
Branco napísal:Alex,
Inak v oblasti Malaciek je Eurovalley a cesta od Záhorskej Vsi má svoje pokračovanie na východ...
Branco napísal:Aby sme neboliu predčasní optimisti: V Angerne bude v septembri referendum o výstavbe mosta :
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1123
Dy napísal:
Branco,
ale veď tak je to správne, aby občania rozhodli, čo chcú, nie len vláda. To je demokracia ako má byť. A osobne si myslím, že ten most chcieť budú. Oni môžu len získať.
Branco napísal:Dy, máš úplnu pravdu, občania majú a musia mat právo rozhodnút. Hoci niekedy dobré úmysly, napríklad dolnorakúskej vlády možu stroskotat na jednoduchom konzervativizme najma starších ludí.
Tiez si myslim a drzim palce, aby sa obyvatelia Angernu vyjadrili pozitivne.
Branco napísal:Aby sme neboliu predčasní optimisti: V Angerne bude v septembri referendum o výstavbe mosta :
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1123
B; napísal:Ale zase ta kompa, to je kus romantiky v dnesnom svete, vie niekto este o dalsich na Slovensku?
Dy napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=1818
No tak to je super. Ja som len dosť dobre nepochopil to, že most bude pod vodou a že sa bude dvíhať:
1. Bude sa dať jeho stredná časť normálne spustiť pod vodu. To asi nie.
2. To isté ako v 1. prípade, ale bude sa dvíhať nahore. To už znie dobre, ale nemyslím si, že to bude nejako efektívne, čo sa ceny týka.
...
A ešte teda, tiež to nakoniec nebude most "bohvieakej" kvality, keď po ňom napr. TIR jazdiť nebudú môcť, lebo na to nebude postavený.
Ale v každom prípade bude most lepším prípadom ako dnešný stav, keď tam je kompa.
Nevedko napísal:Most bude samozrejme nad vodou, inak by to nebol most
Pokial ide o cenovu "efektivitu", zdvihaci variant je zrejme lacnejsi a krajsi, ako dlhe predpolia, ktore by most musel mat, aby vystupal do prijatelnej vysky na zachovanie plavebneho gabaritu.
A prave ta vyklapacia konstrukcia spolu s cenovou efektivitou suvisia s obmedzenou nosnostou mosta. Cim vacsia nosnost vyklapacej konstrukcie, tym vacsia cena stavby. Nehovoriac o tom, ze miestni by urcite proti mostu pre tazke nakladne vozidla protestovali. Ved kto by chcel kolony kamionov pod oknami domu?
Dy napísal:Kolóny kamiónov ... nedá mi ako odborníkovi (samochvála niekedy neuškodí ), treba vybudovať obchvaty a je to Ok.
Andrej napísal:V tomto ciastocne suhlasim, ak by sa vybudovalo kvalitne cestne spojenie MA - Angern (aj s obchvatmi), vyuzivalo by ho cele Zahorie. Teraz si budu musiet pockat na vybudovanie nulteho obchvatu BA.
A ako bolo pisane v tlaci, bolo by velmi dobre, ak by sa pri takmer kazdej obci Gajary, Vysoka pri Morave, Devinska Nova Ves,Male Levare)vybudoval skor ci neskor most do Rakuska. Tak, akoby neexistovali hranice.
Andrej napísal:Dy napísal:Kolóny kamiónov ... nedá mi ako odborníkovi (samochvála niekedy neuškodí ), treba vybudovať obchvaty a je to Ok.
V tomto ciastocne suhlasim, ak by sa vybudovalo kvalitne cestne spojenie MA - Angern (aj s obchvatmi), vyuzivalo by ho cele Zahorie. Teraz si budu musiet pockat na vybudovanie nulteho obchvatu BA.
A ako bolo pisane v tlaci, bolo by velmi dobre, ak by sa pri takmer kazdej obci Gajary, Vysoka pri Morave, Devinska Nova Ves,Male Levare)vybudoval skor ci neskor most do Rakuska. Tak, akoby neexistovali hranice.
Branco napísal:Obchvat Suchohradu, Záhorskej Vsi a prípadné sprejazdnenie pre kamiónovú dopravu by mohlo nastať po roku 2010.
Dy napísal:Branco,
chcem sa ťa spýtať, odkiaľ to čerpáš takéto informácie?Branco napísal:Obchvat Suchohradu, Záhorskej Vsi a prípadné sprejazdnenie pre kamiónovú dopravu by mohlo nastať po roku 2010.
To máš potvrdené? Lebo napríklad Záhorská Ves "bude rada", keď bude mať spojenie do r. 2010 s Rakúskom za pomoci mostu a sprejazdnenie jednoducho nebude možné, pretože most nebude vyhovovať kamiónom. To je fakt.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 64 hostí.