Moderátor: Moderátori
Niekto to nazve spravodlivosť, v skutočnosti je to závisť v duchu "keď ja nemám, nech druhý tiež nemá" v tomto prípade keď ja nemám, nech druhý za to čo má aspoň poriadne platí. Ale je to dobré vedieť, možno to tak bude dobré aj prezentovať a nejaký politik povie "počúvajte vy na východe, však vy st tam chudobní tak vo vašom záujme ani nebudeme tie diaľnice a rýchlostné cesty stavať"kaviarista napísal:2. Som rad, ze mytny system je spravodlivejsi ako nalepkovy. Na vychode nie su dianice, tak neplatis. Aspon tuto deformaciu trochu myto ponapravalo.
stanog napísal: (...) Ono skutočne zákon má prednosť pred vyhláškou, len som zvedavý ako by sa vracalo neprávom zaúčtované mýto...
wizard112 napísal:A nešlo by to technicky aj tak, že by si tie úseky ani nemusel meniť, len by sa po prekročení vymedzených hraníc začali posielať dáta napr. každých 0,3s. Čiže úseky by ostali ako dnes, len by ti OBU posielala dáta v čase, kedy by si vošiel do úseku až kým by si úsek neopustil. Samozrejme, keby neboli problémy s množstvom dát. Alebo by to nešlo a treba to jedine kúskovať
wizard112 napísal:A ešte jedna vec, pri prejazde popod našimi kontrolnými bránami sa využíva mikrovlný princíp na kontrolu?
Milos napísal:Mám poznámku, ktorá sa týka odosielania dát z OBU jednotky cez mobilnú sieť: Aj v prípade vytvorenia extrémne jednotiek (10 - 500m) namiesto terajších úsekov by podľa môjho názoru nebolo potrebné také časté odosielanie údajov z OBU jednotiek do systému SkyTollu, ako ste o tom diskutovali v predchádzajúcich príspevkoch. Palubná jednotka má totiž pamäť, do ktorej sa údaje o trase dočasne zaznamenávajú (nechce sa mi teraz hľadať odkaz na túto informáciu, ale bolo to spomínané v tlači niekým zo SkyTollu alebo z MDPaT), takže by informácie palubná jednotka odosielala raz za nejaký čas. Samozrejme by sa muselo počítať s bohatou rezervou pred zaplnením pamäte, ale aj tak je to veľký rozdiel.
Milos napísal:Alebo ešte úvaha iným smerom - t.j. že by sa úsek započítal vtedy, keď by systém zaznamenal prechod vozidla začiatkom aj koncom úseku (v praxi by to podľa mňa ale vyžadovalo výrazné skrátenie úsekov na cestách I. triedy, berúc do úvahy aj výjazdy na účelové komunikácie, ČSPH a pod.) http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12941
Cena benzínu,mýto,poistka za auto, no majú sa ľudia na čo tešiť. Očakávam ešte spoplatnenie chôdze na verejných priestranstvách,chodníkoch,komunikáciach s palubnou jednotkou zakvačenou na krku,lebo v tomto štáte je všetko možné. Chcem vidieť starého 70 ročného dedka na žiguláku, ako si kontroluje palubnú jednotku a kam si ju pripojí.konstrukt napísal::idea: Takže aj osobné auté budú platiť mýto, okolo roku 2013.
ELZ napísal:Milos napísal:Alebo ešte úvaha iným smerom - t.j. že by sa úsek započítal vtedy, keď by systém zaznamenal prechod vozidla začiatkom aj koncom úseku (v praxi by to podľa mňa ale vyžadovalo výrazné skrátenie úsekov na cestách I. triedy, berúc do úvahy aj výjazdy na účelové komunikácie, ČSPH a pod.) http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12941
Predpokladam, ze prave tynto smerom to pojde + odoslanie spravy o vstupe do useku a vystupe z neho.
Dialniciar napísal:Niekto to nazve spravodlivosť, v skutočnosti je to závisť v duchu "keď ja nemám, nech druhý tiež nemá" v tomto prípade keď ja nemám, nech druhý za to čo má aspoň poriadne platí. Ale je to dobré vedieť, možno to tak bude dobré aj prezentovať a nejaký politik povie "počúvajte vy na východe, však vy st tam chudobní tak vo vašom záujme ani nebudeme tie diaľnice a rýchlostné cesty stavať"kaviarista napísal:2. Som rad, ze mytny system je spravodlivejsi ako nalepkovy. Na vychode nie su dianice, tak neplatis. Aspon tuto deformaciu trochu myto ponapravalo.
konstrukt napísal:Cena benzínu,mýto,poistka za auto, no majú sa ľudia na čo tešiť. Očakávam ešte spoplatnenie chôdze na verejných priestranstvách,chodníkoch,komunikáciach s palubnou jednotkou zakvačenou na krku,lebo v tomto štáte je všetko možné. Chcem vidieť starého 70 ročného dedka na žiguláku, ako si kontroluje palubnú jednotku a kam si ju pripojí.konstrukt napísal::idea: Takže aj osobné auté budú platiť mýto, okolo roku 2013.
wizard112 napísal:A prečo to takto nemohlo fungovať od začiatku? To je taký problém systém tak nastaviť? To by si vlastne poslal najprv súradnice, kde vozidlo vošlo a potom súradnice, kde opustilo spoplatnený úsek?
wizard112 napísal:Ako sa dajú vyriešiť prípady, keď spoplatnený úsek križuje nespoplatnený mimoúrovňovo, aby vozidlo idúce po moste napr. neplatilo za spoplatnenú cestu pod ním? Ako to je vyriešené v Nemecku?
Naspäť na Diaľničná spoločnosť a mýto
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.