Moderátor: Moderátori
bystrik napísal:Ak teda nemam brat na vyber dve Adoasom ponuknute moznosti, navrhoval by som, aby EU pritlacila na SVK, aby stavalo D1 aj z vychodu na zapad, tak ako to presadzoval Dialniciar.
Adoas napísal:Chcel by som sa spytat Vas vsetkych na Vas nazor na moju otazku:
Co podla Vas pomoze vychodnemu Slovensku viac? Konkretne sa jedna len o mesta Kosice (KE) a Michalovce (MI). A moznosti su bud R4 KE-Milhost alebo D1 KE-MI. Obe moznosti naraz neexistuju. A casove obdobie je - ktory usek by mal byt skor hotovy do r. 2010?
devil napísal:Pokial viem, niektore EU fondy su v madarsku pouzite len na projekty ako rekonstrukcia ciest na 11,5 t/os, proste tak ako na Miskolc-hranica. Ma to logiku tam kde pre dialnice nie je premavka ale cesta nie je dost kvalitna. Bud toto iste prevziat (co sa u nas nepresadzuje), alebo 1/2 profil, napokon pre nas vychod to ma vacsi vyznam, Miskolc to k stastiu az tak nepotrebuje (aj ked je tu vraj zaujem o sluzby letiska KE).
Madarska republika bude musiet zvazit vystavbu dialnice v smere na slovenske hranice od Miskolca uz co nevidiet. Madarsko to vsak predpokladalo a tak intenzivne investuje uz na sucasnom cestnom tahu.
Napojenie KE na dialnicnu siet v Madarsku vsak znamena napojenie sa na dialnicu, nie na lepsiu cestu.
čavo napísal:Skôr si myslím, že ak sa niečo chce riešiť, tak by to mali byť obchvaty miest a úzke hrdlá na jednotlivých úsekoch. Tak by to bolo riešené komplexnejšie. Jeden úsek (či už varianta 1 alebo 2) to nevytrhne.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.