Moderátor: Moderátori
devil napísal:http://dialnice.info/viewtopic.php?f=35&t=14467
s opravou sa pocita od ZH po handlovu, kedze opravena cesta skonci v handlovej tj. bez obchvatov sa tak ci tak nezaobide. inac mne sa nezdalo zeby bola totalne rozbita....to ste este nevideli rozbite cesty. ide najma o pridanie 3. pruhu kedze cesta ide do kopca.
tondiego napísal:Ja tiez casto jazdim BA-PD-BA, cim dalej tym viac volim najkratsiu trasu cez Hlohovec, je tam sice mrte dedin, ale cesta nie je az taka rozbita a relativne mala premavka. A casovo sa to pomaly vyrovna nebezpecnej trase po I/50, hlavne ked chytim kolonu. Ked dobuduju R1 + R2 obchvat Ziaru, skusim asi aj tuto variantu, aj ked je tam "nekonecny" prejazd Handlovou a casovo ten rozdiel bude podla mna aj zo 30-40 minut. Inak Zulo, odkial mas info, ze na R2 Pravotice - D.Vestenice a D.Vestenice - Novaky sa spracovava DUR? Pokial viem tak na to nebola vyhlasena ziadna sutaz a NDS sa zvycajne takymito info rada pochvali.
tondiego napísal:Sme uz trochu off-topic. Skusim si zaprognozovat - Visnove neprejde cez min.financii, rovnako ako Hricovske Podhradie-Lietavska Lucka. Turany-Hubova neprejde cez EK a zacne sa pripravovat variant s tunelom Korbelka, ktory vobec nie je pripraveny. Mam pochybnosti aj o Hubova-Ivachnova, ci sa do 2014 zacne realizovat. Figel je optimista, ale realne to vyzera tak ako som napisal. Co to znamena pre ostatne useky, vratane R2 (najma zapadnu cast TN-ZH)? Ze do dalsej prirpavy a nasledne vystavby prichadzaju do uvahy az po roku 2020. A aj to bude velmi pozvolna - pretoze moznosti financovania budu znacne okliestene. Dostupne prostriedky do roku 2020 zhltnu D1 a D3. To, ze R2 v useku TN-ZH okrem jedneho kratkeho polprofilu pri Banovciach a mozno obchvatu ZH (tiez velmi nepravdepodobne) ma horizont dobudovania 20-30 rokov aspon na polprofil nie je vymysel, ani vyplakavanie, ale kruta realita. Plny profil tak o 50 rokov mozno.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.