Moderátor: Moderátori
Jednou z našich podmienok je, aby bol obchvat pri dedine zakrytý presypaným tunelom a D4 išla pod súčasnou D1,“ vysvetlil starosta Vajnor Ján Mrva.
Diaľnica D4 je v celom riešenom úseku navrhnutá na návrhovú rýchlosť vn=120 km/hod s nasledovným šírkovým usporiadaním:
- D 26,5 v úseku križovatka Jarovce – križovatka Rusovce,
- D 33,5** v úseku križovatka Rusovce – križovatka Ketelec,
- D 33,5 v úseku križovatka Ketelec – križovatka Rovinka,
- D 33,5 v úseku križovatka Rovinka – križovatka Ivanka západ,
- D 26,5 + kolektory v úseku križovatka Ivanka západ – Ivanka sever
**v kategórii D 33,5 so štvorpruhovým šírkovým usporiadaním s územnou rezervou v strednom deliacom páse, t.j. so širším stredným deliacim pásom tak, aby v budúcnosti bolo možné výhľadové rozšírenie na 6–pruh smerom k osi diaľnice D4
aquila napísal:inak MUK rovinka by by sa ozaj mohla urobit minimalne s kolektormi na I/63 .. ak nie 2+2
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.