Nemozem si pomoct, ale zaustovat to do D4 mi pride ako mrhanie potencialu. Totizto, takato varianta bude pre vacsinu vodicov z/do Bratislavy dlhsia (casovo aj dlzkovo) a teda zostanu pri kombinacii D1+R1 na krizovatke Trnava.
Myslim, ze celkovej vytazenosti dialnicnej siete v okoli Bratislavy by mholo dost pomoct ak by sa tento usek predlzil az do Bratislavy a to idealne tak, ze by ustil do krizovatky Trnavka ako akesi pomyselne predlzenie Galvaniho. Priestor tam zatial je, jedinym problemom sa javi ta cast Vrakune kde je "vybezok" zastavby ohraniceny Majerskou a Raztocnou (kde je aj COV) a blizko je letisko. Neviem ake je presne ochranne pasmo letiska, ale predpokladam ze medzi COV a letisko by sa podarilo tu RC narvat (hoci aj za cenu znizenia rychlosti (ostrejsie obluky) v tomto useku, ktory by tak ci onak bol "rychlostna cesta v obci). Islo by o technologicky jednoduchy a kratky usek navyse, pricom by mal ale vyznamny pozitivny dopad na dopravu. V principe by celu dopravu od NR (co je dost velka intenzita) odklonil z D1. Tiez v pripade odstavky Pristavneho mosta by spolu s D4 tvoril zaujimavu obchadzkovu trasu.
http://goo.gl/maps/sBd9j