Moderátor: Moderátori
devil napísal:V clanku nie je uvedené ktory rok ten pan myslel. Ak raz bude taka vysoka premavka, tak to urcite nie je zalezitost blizkych rokov. V Kutoch na C-S prechode kde uz D davno je je 4-5 000 aut/den. Takto mozu v TT ci NR hovorit ze intenzita BA-TT-NR bude 100 000/den a raz mozno naozaj bude.
Lenze tento clanok bol nasadeny do kontextu najblizsich rokov, hoci konkretny rok uvedeny nie je. Mne to pripomina rozne medialne hry politikov.
aquila napísal:hm ak by bola D3 do roku 2012 postavena cela tak je to uspech ... a to aj bez useku zilina strarov - brodno t.j. estakada cez priehradu + tunel pod povazsky chlmec
aj ked myslim, ze na D3 by sa prioritne malo riesit aspon polovicny profil od cadca bukov - hranica PL
od cadce dole po brodno by sa podla mna mala hned stavat v plnom profile ... a nezabudnut ani na R5 ..
aquila napísal:adoas, mozno sme sa nepochopili, ja som len vyjadril nazor, a nie aka bude realita, to je tvoja parketa
rbarat napísal:JG sa zasa nezdržal a umiestnil na titulnú stránku svojho webu www.highways.sk zopár teplých slov na adresu NDS a SSC.
Má ale pravdu, to čo sa stvára na tomto úseku nemá obdobu. Ani som nevedel, že je to už rok, čo tam Slovensko nie je schopné otvoriť ten hraničný priechod. Je to hanba.
Viackrát sa tu už písalo, že sa to má otvoriť a stále nič.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 15 hostí.