Moderátor: Moderátori
Ondra O.K. napísal:S touto cestou opravdu chce neco delat, ale spis myslim ze ekonomicky vyhodnejsi je prave poradna 1. trida, nekde 4 pruhy, nekde stridavy 3 pruh, stoupaci pruhy, stredova svodidla a obchvaty vesnic.. a treba ve vysledku i vyssi MPR. Za znacne mensi penize velmi dostatecny efekt vzhledem na intenzity.
Andrej napísal:Smutne je, ze na pripadnej prelozke cesty I/18 od Lipnikov po VT sme stratili asi 10 rokov pripravy, z dovodu "ved sa tu planuje R4 resp. R9".
i15 napísal:Poriadna cesta 1.triedy v trase I/73 sa neda postavit lacno. Odhadovane naklady na R4 boli okolo 10 mil €/km, to nie je az take zle. Stavat R4 za taku cenu pre 5000 aut je to iste, ako stavat D3 za 30 mil/km pre 15000 aut.
i15 napísal:Andrej napísal: A R4 sa predsa bude preprojektovavat na ziadost EU. Ci?
preco to beries ako hotovu vec?
Predloženie štúdie realizovateľnosti je podmienkou pre zabezpečenie financovania výstavby rýchlostnej cesty R4 z fondov Európskej únie. Jej predmetom bude vyhodnotenie dopravno-inžinierskych a socio-ekonomických kritérií, posúdenie ekonomickej efektívnosti a inžiniersko-geologických rizík vedenia trasy rýchlostnej cesty R4
Štúdia realizovateľnosti podľa neho preukáže opodstatnenosť realizácie R4 v predmetnom území.
Andrej napísal:Myslim, ze si ma zle pochopil, ja tvrdim, ze I/15 si zasluzi rekonstrukciu aj obchvaty, ale nemame ich riesit pomocou R4, ked to R4 len zbytocne predrazi. Alebo este inak - peniaze, ktore sa usetria cervenym variantom oproti modremu (jedna sa o cca 100 mil. €) by sa mohli pouzit na prelozku I/18 po Hanusovce a I/15 pri Stropkove. Za rovnake peniaze najväcsi efekt - R4 cela aj Stropkov spokojny
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 4 hostí.