Moderátor: Moderátori
Kanky napísal:
MI-KE bude treba riesit, ci uz dialnicou alebo prelozkou, to som uviedol...
Ak by to ovplyvnenie spojenia odklonenim od KE malo byt az take velke, ze by to uskodilo Slovensku, ak by bolo dialnicne napojenie z UA najprv na PO, tak potom sa vzdavam dialnice MI-Strazske-VT-PO a stacila by tam takato prelozka: https://maps.google.sk/maps?q=Novy+Jici ... .58,,0,0.3
na druhej strane neviem, ci by nebolo lepsie radsej urobit dve kvalitne spojenia aj od Uble, aj od V. Nemeckeho, hoci by aj neboli dialnicne, ako urobit jedno dialnicne...
i15 napísal:Stale nerozumiem, preco chces dialnicu v trase vnutrostatnej cesty 1.triedy a prelozku cesty 1.triedy v trase medzinarodnej trasy s priemerne vyssou intenzitou dopravy???
RC do Uble je zbytocna, za hranicami su len kopce a male dediny. Tam tiez staci prelozka. Cez sviatky som sa bol pozriet na daleky severovychod a vsetky prietahy cez obce medzi HE a SV su katastrofa, vsade by som dal maximalne 40tku, ale 4 pruhy tam nikdy potrebne nebudu.
Andrej napísal:Kanky, KE potrebuju napojenie na UA, len opakujem, ze treba este nejaky cas pockat, kym bude UA pre SR dolezity trh. Myslim, ze smer na UA bude v buducnosti pre KE druhy najdolezitejsi.
Mnohe prelozky uz maju UR, R9 nema ani technicku studiu, priprava R8 zastala po ukonceni EIA, väcsina R7 detto. D1 Bidovce-MI moze stat uz zaciatkom dalsieho desatrocia, pokial opätovny proces EIA prebehne rychlo a budu tieto useky prioritou. Detto prelozka I/18 - len to chce aj nejaky lobbing, Figel to s jeho R9 len oddialil...
Kanky napísal:lebo keby bola D1 v trase tej vnutrostatnej cesty 1.tr., tak by prave tam boli vyssie intenzity
i15 napísal:Co viac chcete? Mali by ste dakova Figelovi ako posunul _pripravu R4_, lebo priprava je to najdolezitejsie. Vidime ze dnes su na spadnutie pofiderne a predrazene stavby s malym prinosom, ktore boli vybrane len preto, ze boli pripravene.
i15 napísal:Na KE-MI je velmi silne zastupena lokalna a cielova doprava, takze by sa z nej takmer nic nepresunulo. to je asi najzasadnejsia vec, ktoru by si mal v tejto diskusii pochopit
i15 napísal:Co viac chcete? Mali by ste dakova Figelovi ako posunul _pripravu R4_, lebo priprava je to najdolezitejsie. Vidime ze dnes su na spadnutie pofiderne a predrazene stavby s malym prinosom, ktore boli vybrane len preto, ze boli pripravene.
devil napísal:Kanky, keby si pozrel do googlemaps tak by si videl ze : rozdiel pri ceste MI-PO je neuveritelnych 4 km v prospech I/18. cize MI-KE-PO zmysel ma kym MI-PO-KE zmysel nema.
DrX je uplne jedno co bude kedy dostavane. E50 je blizsie naokolo lebo dialnica od TN nepokracuje na cesko. E58 je prirodzeny tah od viedne a bratislavy na vychod a dalej na UA.
DrX napísal:Vies dobre, ze mam na mysli R2 ZV-KE, a teda normalne spojenie vychod-zapad SK BA-TT-ZV-KE-PO (cize ked chces, tak D1+R1+R1/R2+R2+D1/R4). To nezmyselne neinformativne slovenske cislovanie dialnic, ze D1 je 70% vsetkych D+RC je na smiech, ale zaroven zarucuje, ze vzdy budes mat pravdu, ze D1 bude mat prednost - kedze D1 je takmer vsade .
Kanky napísal:samozrejme je to uhol pohladu...niekto preferuje napojenie na Ukrajinu alebo Madarsko, niekto napojenie regionov...
aj ked su KE 2-3krat vacsie ako PO, tak intenzity HE-PO vs. MI-KE su porovnatelne...
skutocnost je vsak to, ze je uz velky rozdiel v intenzitach od PO na zapad vs. od KE na zapad...
napr. KE-zapad(BA) jazdim aj ja po E58, aj ked je vidno podla intenzit, ze prave E50 je preferovana pred E58 a to hlavne kvoli realnej dialnici...
a teda, kym nebude realna aj R2 ZV-KE, tak ci chceme ci nie, prave PO bude pupok vychodu a budu z neho vychadzat resp. do nho vchadzat vyssie intenzity ako z-do KE...
p.s.: KE mam rad, ale KE uz na PO napojene su
tolko dalsi uhol pohladu
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.