Moderátor: Moderátori
i15 napísal:Je to obchvat okolo mesta a vacsina premavky smeruje do miest, takze obchvat bohate postacuje na 2+2. Tolkokrat spominany tranzit na Ukrajinu je dnes menej ako 1000 aut denne, takze moze kludne stupnut aj o 1000% a nic sa nestane.
Podmienky na otváranie obálok s ponukami
Dátum: 17. 8. 2011.
DÁTUM ROZHODNUTIA O ZADANÍ ZÁKAZKY:
1. 12. 2011
i15 napísal:...
Inak Dopravoprojekt robil dokumentacie aj na usek D1 Budimir-Bidovce, aspon sa mozu skoordinovat. Najrozumnejsie bude R2 aj D1 stavat v rovakom case. D1 sice pripravenejsia, ale sama o sebe toho vela neriesi.
i15 napísal:Budimir Bidovce bude zrejme zalozny projekt na vycerpanie eurofondov 2007-2013, ale ak sa nebude realizovat, tak ho staci dat do tendra spolu s R2.
Inak nepaci sa mi ten usek od krizovatky Saca po US Steel, kde bude po dokonceni R2 az 8 pruhov. Podla mna by stacilo v useku od Sace po Ludvikov Dvor viest R2 po sucasnej ceste I/50 a krizovatku Ludvikov Dvor prestavat na mimourovnovu. Z R2 by sa tu odpajal privadzac smerom na Moldavsku a zaroven by sluzila na napojenie severnej brany US Steel, ktoru vyuzivaju kamiony. Pre lokalnu dopravu by postacila nejaka obycajna 1+1 cesta vedla R2
i15 napísal:jedine nakres z EIA: gallery/image_page.php?image_id=6255
i15 napísal:moj navrh je, aby sa R2 od RV pripojila mimourovnovo v bode A, potom povedie po I/50 po bod B, tam sa mimourovnovo odpoji a vedie dalej po krizovatku s R4 a I/68
http://maps.google.com/maps?saddr=Buzin ... 5&t=m&z=15
navrh EIA obsahuje prepojenie I/50 a R2 pri Saci kruhovym objazdom (zbytocny lievk, tu bude z R2 schadzat vela aut smer KE-Moldavska), potom dve paralelne 4 prudovky od Sace po Ludvikov Dvor a tiez jednu MUK navyse pri severnej brane US Steel
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 24 hostí.